![]()
Ticoo dat gaat ook lekker snel dan! Goed dat je lichaam tenminste goed reageert op de hormonen
Wel goed blijven drinken hè? Meer als 2.5 tot 3 liter is niet nodig, maar zorg dat je genoeg binnen krijgt!
Ik duim mee dat het zo blijft gaan en je maandag de punctie hebt!! Misschien gaan we straks wel redelijk gelijk op
![]()
hihi, grappig idee, niet?
E.T. ik vind het een heel speciaal, bijzonder idee en gevoel. Je loopt bijna op straat met een blik van, hallo er groeit (hopelijk) iets in mij!!!
Gisteren wat gerommel, en kom nu net terug van meeting van het werk, en voelde net een duidelijke steek in mijn baarmoeder.. Het kan niets betekenen, of het kan meer betekenen. Ik heb het gevoel dat het positief is, maarja dat zegt niet zoveel... Vandaag is alweer een dag minder!
Vanmorgen wakker worden was echt vreemd. Je hoopt wat te voelen (wat natuurlijk eigenlijk niet kan) en je denkt, was het echt zo gisteren? Heb ik echt Emmy terug gehad? Heel apart!
Op mijn werk zijn ze allemaal in elk geval super lief
![]()
tegen verwachting in.. Bij het drinken bestellen was het net, 7 rose en een jus zei mijn ene collega.. De ander zei, voor wie is die jus? Ja voor Kirsten natuurlijk
![]()
(ik zit normaal als eerste aan de Rose, dus grappig dat mijn collega al meedacht! Iedereen was zo (oprecht) geinteresseerd...)
Ik hoop dat die 13 dagen snel voorbij gaan!!!