abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:48:22 #251
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40747131
Het debat zou wel een beetje onhandelbaar worden met teveel mensen. Dat neemt niet weg dat Wilders wel een puntje heeft. Iedereen verdient aandacht.
Persoonlijk hoef ik Wilders niet in de debatten te zien, zijn mening is wel duidelijk. Rond primetime achter elkaar 5 minuten monoloog van elke lijsttrekker over een paar punten zou wel goed zijn denk ik. Dan wil ik ook best 5 minuten naar Geert kijken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40747133
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:43 schreef manhattan het volgende:

Over/bij hun "onafhankelijkheid" heb ik wel bepaalde ideeen en vraagtekens, ja.
Waarom eis je dan wel dat ze een bepaald programma maken?
Net zoiets als naar een ziekenhuis gaan waarvan je denkt dat ze de operatie verkeerd uitvoeren....
pi_40747231
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef ErikT het volgende:

Rond primetime achter elkaar 5 minuten monoloog van elke lijsttrekker over een paar punten zou wel goed zijn denk ik. Dan wil ik ook best 5 minuten naar Geert kijken.
Daar is de zendtijd van Politieke partijen voor
pi_40747322
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dat is meer en meer de bevolking aan het worden. De laatste jaren helemaal, en gelukkig maar zou je in veel gevallen zeggen.

Maar goed positief ga je er nooit over worden. Het is en blijft toch een links complot etc etc. Ik weet ook wel dat 75% van de journalisten links zijn....dit verander je alleen door meer rechtse mensen daar aan het werk te hebben maarja dat doen ze blijkbaar niet. Ik kan er niet wakker van liggen.
Ik word een beetje flauw van die onnozele karikaturen. Wijs aan waar ik het een links complot genoemd heb of zout gewoon op.
quote:
wat denk je eigenlijk dat ik stem?
Het boeit me eerlijk gezegd niet zo wat jij stemt...
pi_40747369
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:43 schreef manhattan het volgende:

[..]

Over/bij hun "onafhankelijkheid" heb ik wel bepaalde ideeen en vraagtekens, ja. Hier lóópt trouwens reeds een discussie over in: NOS verklaart burgemeester van Utrecht voor dood. Ik zou zeggen: be my guest!
Je hebt helemaal gelijk. Een linkse burgemeester doodverklaren terwijl ze nog springlevend is, is bij uitstek een voorbeeld dat linkse politici sneller in beeld worden gebracht bij de NOS.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:54:54 #256
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40747380
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef manhattan het volgende:

[..]

Ik word een beetje flauw van die onnozele karikaturen. Wijs aan waar ik het een links complot genoemd heb of zout gewoon op.
Het probleem is een beetje dat de ts en jij het nooit goed zullen vinden kreeg Wilders wel aandacht hierin dan was er wel weer wat anders dat de NOS niet goed deed tegenover 'rechts' en wel tegenover links etc etc. En zo gaat het maar door.

Ik wacht nog op m'n filmpje waarin ik dat zie van de 60% .

Dan ben ik weg
pi_40747465
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:54 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Een linkse burgemeester doodverklaren terwijl ze nog springlevend is, is bij uitstek een voorbeeld dat linkse politici sneller in beeld worden gebracht bij de NOS.
Dit is goedkoop uit de context getrokken gelul en dat weet je zelf ook.
Laten we deze discussie dáár even voortzetten en het hier over de verkiezingsdebatten hebben.
pi_40747498
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef ErikT het volgende:
Het debat zou wel een beetje onhandelbaar worden met teveel mensen. Dat neemt niet weg dat Wilders wel een puntje heeft. Iedereen verdient aandacht.
Persoonlijk hoef ik Wilders niet in de debatten te zien, zijn mening is wel duidelijk. Rond primetime achter elkaar 5 minuten monoloog van elke lijsttrekker over een paar punten zou wel goed zijn denk ik. Dan wil ik ook best 5 minuten naar Geert kijken.
Er is in de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen geen politicus zo vaak in beeld en aan het woord geweest als Marco Pastors. Ik heb ook niet de indruk dat hij of Wilders deze campagne genegeerd gaan worden door de media, er is meer dan alleen de debatten, hoor!
pi_40747531
Als er iemand niet over media-aandacht heeft te klagen dan is het Wilders wel.

Maar ik begrijp dat Wilders, Tikorev en manhattan ook de lijsttrekker van de Pedo-Partij (en die van tientallen andere kleine partijtjes) bij de verkiezingsdebatten wil?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:58:52 #260
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40747545
Het zogenaamde argument dat de NOS verkeerd bezig is doordat slechts 33% van de genodigden voor het debat rechts is en 66% links, terwijl rechts de meerderheid heeft in de kamer, vind ik nog het zieligste van heel dat topic . over de percentages kan je zelfs nog in discussie maar goed).
pi_40747599
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:56 schreef manhattan het volgende:

[..]

Dit is goedkoop uit de context getrokken gelul en dat weet je zelf ook.
Laten we deze discussie dáár even voortzetten en het hier over de verkiezingsdebatten hebben.
Je raaskalt. Ik vraag om bronnen waaruit zou blijken dat de NOS vaker linkse politici voor de camera brengt. Dat is uitermate ontopic hier. Het topic dat jij linkt gaat daar helemaal niet over, en de voorbeelden waarmee vriend Tikorev daar komt aankakken worden stuk voor stuk al weerlegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kozzmic op 12-08-2006 21:06:08 ]
pi_40747606
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:58 schreef SCH het volgende:

Maar ik begrijp dat Wilders, Tikorev en manhattan ook de lijsttrekker van de Pedo-Partij (en die van tientallen andere kleine partijtjes) bij de verkiezingsdebatten wil?
Wat anderen willen weet ik niet, ík vind het een absolute "must".
pi_40747621
Dat topic over Annie Brouwer is echt smakeloos
pi_40747664
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
Als er iemand niet over media-aandacht heeft te klagen dan is het Wilders wel.

Tikorev wil slechts een eerlijke verdeling. Hij is bang dat de rechtse CDA en VVD het onderspit gaan delven in het linkse geweld van PvdA, SP, GL en CU.
pi_40747714
CU links noemen snap ik nog steeds niet. Op een aantal punten hebben ze linkse ideeën, op een aantal rechtse ideeën. Dus die passen eigenlijk niet in het links-rechts hokjesdenken.
pi_40747768
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:00 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Je raaskalt. Ik vraag om bronnen waaruit zou blijken dat de NOS vaker linkse politici voor de camera brengt.
Dat heb je mij nooit horen zeggen, en dat zál ik ook nooit zeggen. Waar haal je dat vandaan ?
quote:
Dat is uitermate ontopic hier. Het topic dat jij linkt gaat daar helemaal niet over.
Daar gaat het wél over en je neemt er notabene zélf aan die discussie deel.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:05:09 #267
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40747800
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Wombcat het volgende:
CU links noemen snap ik nog steeds niet. Op een aantal punten hebben ze linkse ideeën, op een aantal rechtse ideeën. Dus die passen eigenlijk niet in het links-rechts hokjesdenken.
Wat zal dat eng zijn voor veel mensen
pi_40747819
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Wombcat het volgende:
het links-rechts denken is sowieso achterhaald (op welke scheidslijn wil je ze scheiden?) Het wordt alleen maar in de volksmond gebruikt. en door zeer gefrusteerde mensen die niet tegen hun verlies kunnen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:05:54 #269
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40747834
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef Kozzmic het volgende:
Er is in de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen geen politicus zo vaak in beeld en aan het woord geweest als Marco Pastors. Ik heb ook niet de indruk dat hij of Wilders deze campagne genegeerd gaan worden door de media, er is meer dan alleen de debatten, hoor!
Daarom zei ik ook dat Wilders in principe een puntje heeft
Of het terecht is dat hij zeikt, daarover heb ik me niet uitgelaten

edit: aha, ik had geen in principe getypt
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:06:31 #270
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_40747863
Als je kijkt wel issues nu spelen (immigratie, veiligheid, sociaal-economisch beleid) dan zijn de standpunten van CU wel hartstikke links.

Edit: en op andere vlakken zijn ze inderdaad wat conservatiever (onderwijs, abortus, homohuwelijk, euthanasie).
pi_40747943
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Tikorev wil slechts een eerlijke verdeling. Hij is bang dat de rechtse CDA en VVD het onderspit gaan delven in het linkse geweld van PvdA, SP, GL en CU.
Je hebt wel een dikke, grote glazen bol staan daar hé ?
Kun je ook alvast even voorspellen wat de uitslagen van de verkiezingen worden, dan zijn die debatten uberhaubt niet meer nodig.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:11:52 #272
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40748065
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:08 schreef manhattan het volgende:

[..]

Je hebt wel een dikke, grote glazen bol staan daar hé ?
Kun je ook alvast even voorspellen wat de uitslagen van de verkiezingen worden, dan zijn die debatten uberhaubt niet meer nodig.
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:19 schreef Tikorev het volgende:

Kortom, vier linkse mensen zullen in een debat samen meer tijd hebben om linkse argumenten op tafel te leggen dan twee rechtse mensen samen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:12:09 #273
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40748071
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef calvobbes het volgende:
Waarom moet de NOS op één avond in één programma aandacht geven aan alle partijen?
...
quote:
Wat is er mis met de "zendtijd voor politieke" partijen waar elke partij zijn eigen verhaal kan doen?
Nou, de tijd van uitzending bijvoorbeeld. Dat lijsttrekkersdebat gaat miljoenen kijkers trekken, de zendtijd voor politieke partijen (om 12:00 altijd ofzo? ik weet t niet eens) haalt dat natuurlijk nooit.
pi_40748106
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]
Die stelling klopt toch als een bus, of zie ik dat nou verkeerd ?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:15:09 #275
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40748195
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef manhattan het volgende:

[..]

Die stelling klopt toch als een bus, of zie ik dat nou verkeerd ?
Kozzmic heeft gewoon gelijk dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40748213
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef ErikT het volgende:

Nou, de tijd van uitzending bijvoorbeeld. Dat lijsttrekkersdebat gaat miljoenen kijkers trekken, de zendtijd voor politieke partijen (om 12:00 altijd ofzo? ik weet t niet eens) haalt dat natuurlijk nooit.
Nee hoor. Politieke partijen zenden ook 's avonds uit.
En zo goed scoren die debatten ook niet hoor. Politiek op TV is echt geen kijkcijferkanon dat miljoenen kijkers trekt. Zeker niet als het langer dan een uur duurt.

Maar wat is het antwoord op mijn eerste vraag?
pi_40748237
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kozzmic heeft gewoon gelijk dus.
Waarom ?
Omdat ik onderschrijf dat vier linkse politici een groter statement kunnen maken dan twee rechtse ?

Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord op mijn vraag: wélke peilingen van wíe bepalen of iemand wordt uitgenodigd voor de debatten ?
pi_40748346
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:16 schreef manhattan het volgende:

[..]

Waarom ?
Omdat ik onderschrijf dat vier linkse politici een groter statement kunnen maken als twee rechtse ?

Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord op mijn vraag: wélke peilingen van wíe bepalen of iemand wordt uitgenodigd voor de debatten.
Zou het niet handiger zijn om dat aan de NOS te vragen? Want ik denk niet dat iemand daar hier een sluitend antwoord op kan geven.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:25:12 #279
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40748529
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:16 schreef manhattan het volgende:

[..]

Waarom ?
Omdat ik onderschrijf dat vier linkse politici een groter statement kunnen maken dan twee rechtse ?
Inderdaad, want dat is precies wat Kozzmic zegt.
quote:
Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord op mijn vraag: wélke peilingen van wíe bepalen of iemand wordt uitgenodigd voor de debatten ?
De laatste peilingen, zoals ik al eerder zei.

Ik wacht nog op jouw bronnen.
pi_40748564
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik niet, maar Tikorev.
pi_40748641
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, dat zegt Kozzmic niet.
quote:
De laatste peilingen, zoals ik al eerder zei.
Van welk instituut, want die lopen doorgaans enorm uiteen ?
pi_40748769
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:28 schreef manhattan het volgende:

[..]

Nee, dat zegt Kozzmic niet.
[..]

Van welk instituut, want die lopen doorgaans enorm uiteen ?
Die waar Wilders het laagste staat.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2006 21:33:07 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:38:34 #283
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40748932
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:15 schreef calvobbes het volgende:
Nee hoor. Politieke partijen zenden ook 's avonds uit.
En zo goed scoren die debatten ook niet hoor. Politiek op TV is echt geen kijkcijferkanon dat miljoenen kijkers trekt. Zeker niet als het langer dan een uur duurt.
Wanneer dan?
Dat laatste lijsttrekkersdebat voor de verkiezingen trekt echt wel veel kijkers. (Helaas heb ik de cijfers van laatst niet voor je.) En er zijn de laatste avond traditiegetrouw zeer veel zwevende kiezers. Dus het is niet zo vreemd dat Wilders een beetje boos is. Wel ongepast. (Want hij is niemand.)
quote:
Maar wat is het antwoord op mijn eerste vraag?
Die heb ik niet beantwoord omdat het een retorische vraag was die ik onderschrijf.
pi_40749294
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:38 schreef ErikT het volgende:

Wanneer dan?
Als ik me niet vergis voor het 8 uur journaal, 's avonds rond een uur of half elf. Veel verschillende tijden. Niet alleen maar op tijden dat toch niemand kijkt.
quote:
Dat laatste lijsttrekkersdebat voor de verkiezingen trekt echt wel veel kijkers. (Helaas heb ik de cijfers van laatst niet voor je.)
Geloof me maar, het zijn geen miljoenen...
pi_40751299
Wilders zal alleen racistische uitspraken doen

goed van NOS
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:24:14 #286
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40751769
k weet nog dat de verkiezingsconference van Freek de Jonge zo'n 2,5 miljoen kijkers trok. Dat werd na het debat uitgezonden als ik het goed had.
pi_40752231
1998
6. 05-05 di Verkiezingsdebat NOS 11 1.530

afgelopen gemeentraadsverkiezingen
1,4 miljoen, maar dat was de uitslag, niet het debat.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:51:54 #288
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_40752598
Ik vind het goed nieuws, eerlijk waar. Hij is niet echt intelligent en voegt weinig toe.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_40753611
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het goed nieuws, eerlijk waar. Hij is niet echt intelligent en voegt weinig toe.

²
-edit-
Het zou te makkelijk zijn om deze in te koppen..........
pi_40761588
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:56 schreef Tikorev het volgende:
Terwijl rechts een meerderheid in de Tweede Kamer heeft nodigt de NOS maar 2 rechtse en wel vier linkse partijen uit. Dat vind ik niet echt een juiste afspiegeling van de politieke verhoudingen in Nederland. Bovendien hoort een nieuwe partij die al maandenlang in elke peiling meerdere zetels haalt gewoon bij de debatten aanwezig te zijn.
De keuze van de NOS is volkomen terecht, staat volledig los van de zielige, eeuwig voortdurende links-rechts discussie en sluit gewoon één op éen aan bij de keuze die bij het vorige verkiezingsdebat is gemaakt.

Zo mocht D66 de vorige keer zelfs niet meedoen (had 7 zetels, verwachting was dat niet meer zou worden dan 7 zetels). Zo mag de LPF nu niet meedoen (heeft nu nog 8 zetels, de verwachting is dat dat 0 wordt) en zo mag ook - terecht - Wilders niet meedoen. Die heeft er nul en komt in peilingen niet verder dan 3 zetels. ChristenUnie komt in de peilingen veelal op 5 zetels en het is aannemelijk dat het de zesde partij van Nederland gaat worden bij de verkiezingen. Dat maakt de beslissing van de NOS volkomen gerechtvaardigd.
pi_40761645
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:28 schreef manhattan het volgende:

[..]

-edit-
Het zou te makkelijk zijn om deze in te koppen..........
Ik heb je opmerking gemist, maar ik denk dat ik het er mee eens was
pi_40762380
Wilders heeft welgeteld EEN zetel.
Dan moeten we Gonnie van den Oudenallen dus ook gaan uitnodigen.
Lijkt me geen aanlokkelijk idee.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:31:53 #293
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40762462
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef Tikorev het volgende:

[..]

In de laatste peiling van NIPO staat Wilders op 8 zetels.
De hond 3 en politiekebarometer 1.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40762711
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:32 schreef PLAE@ het volgende:

Wat feitelijk de klacht is in dit topic is dat Pastors, Nawijn, Wilders, Eerdmans en consorten te weinig aandacht krijgen bij de staatstelevisie.
Nee, de klacht is dat de NOS links zwaar bevoordeeld door vier vertegenwoordigers van het linkse gedachtengoed uit te nodigen. Ik vind dat de NOS moet zorgen dat de vertegenwoordiging bij het debat overeenkomt met de huidige politieke verhoudingen. En niet een vertegenwoordiging gebaseerd op de hoeveelheid partijen waarover de blokken zich hebben verdeeld.

Dus niet dat zowel rechts als het kabinet door net zoveel mensen worden vertegenwoordigd als de ex-communisten, terwijl rechts drieëneenhalf keer zoveel zetels heeft als GroenLinks en SP.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:53:00 #295
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_40762928
Hoevaak moe thet nu nog gezegd worden dat er nog niets is beslist wat betreft wie er deelnemen aan het debat. Alleen de leiders van de zes grootste partijen zullen mogen deelnemen. Als Wilders GroenLinks of de ChristenUnie voorbijstreeft, mag hij gewoon meedoen. Alhoewel ik ook geen NOS fan ben, staan ze hier gewoon in hun recht, en is dit vooral een voorbarig huiltopic.

Verder lijkt het me voor het debat zelf ook redelijk onbelangrijk van welke politieke kleur de deelnemers zijn. Zeker als je ziet hoe PF in het gemeenteraadsverkiezingen debat de vloer aanveegde met alle overige deelnemers (zowel links als rechts).
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_40763011
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:53 schreef reem het volgende:
Hoevaak moe thet nu nog gezegd worden dat er nog niets is beslist wat betreft wie er deelnemen aan het debat. Alleen de leiders van de zes grootste partijen zullen mogen deelnemen. Als Wilders GroenLinks of de ChristenUnie voorbijstreeft, mag hij gewoon meedoen. Alhoewel ik ook geen NOS fan ben, staan ze hier gewoon in hun recht, en is dit vooral een voorbarig huiltopic.

Verder lijkt het me voor het debat zelf ook redelijk onbelangrijk van welke politieke kleur de deelnemers zijn. Zeker als je ziet hoe PF in het gemeenteraadsverkiezingen debat de vloer aanveegde met alle overige deelnemers (zowel links als rechts).
Bespaar je de moeite, Tikorev ziet toch alleen maar zijn eigen waarheid. Mochten deze partijen inderdaad worden uitgenodigd dan kun je er van op aan dat het als voorbeeld nog regelmatig terug zal komen in de NOS- of Hans Laroes-topics die hij in de toekomst zal openen.
pi_40763102
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef Kozzmic het volgende:
Bespaar je de moeite, Tikorev ziet toch alleen maar zijn eigen waarheid. Mochten deze partijen inderdaad worden uitgenodigd dan kun je er van op aan dat het als voorbeeld nog regelmatig terug zal komen in de NOS- of Hans Laroes-topics die hij in de toekomst zal openen.
Precies. Tikorev is iemand met een links-rechts obsessie die ziekelijke vormen aanneemt.
pi_40763106
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:53 schreef reem het volgende:
Alleen de leiders van de zes grootste partijen zullen mogen deelnemen.
Dat is nou juist het probleem. De NOS moet voor een evenwichtige vertegenwoordiging bij het debat zorgen. Door gewoon de 6 grootste partijen te kiezen gebeurt dat niet. Links en rechts hebben ongeveer evenveel zetels. Toch worden door het NOS systeem twee keer zoveel linkse als rechtse politici uitgenodigd simpelweg omdat de linkse zetels over meerdere partijen zijn verdeeld.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40763137
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite, Tikorev ziet toch alleen maar zijn eigen waarheid.
Het is mij echt een raadsel wat jij op een discussieforum doet. Steeds weer dit soort offtopic persoonlijke sneren komt de discussie niet echt ten goede...
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:07:38 #300
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40763232
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:01 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem. De NOS moet voor een evenwichtige vertegenwoordiging bij het debat zorgen. Door gewoon de 6 grootste partijen te kiezen gebeurt dat niet. Links en rechts hebben ongeveer evenveel zetels. Toch worden door het NOS systeem twee keer zoveel linkse als rechtse politici uitgenodigd simpelweg omdat de linkse zetels over meerdere partijen zijn verdeeld.
Evenwichtig is het wel. Evenredig over de aantal zetels niet. Dan krijg je halve personen die je moet uitnodigen. In je redenatie zou 1 Wilders net zo podium hebben als een cda met 44 zetels, niet echt evenweichtig he?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')