Hahaha, n00bxzorz!!!111!!!1!!oneone!!!Echadshtayimshalosh!!!1!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:19 schreef lienelien het volgende:
FiPo! !!!!1111!!EinZTweeDrei!!!111!
Klopt als een boes!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef slaveloos het volgende:
clash - I fought the law and the law won
pimp? mijn pimp?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Daf, ben jij Dafjedaf?
En is er een link naar de pimp?
Beetje traag, maar jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef MaJo het volgende:
sepo11!!ein!zwei!!dreionetwothree!!!11!11
Zoiets?
Password kwijtquote:
Was bezig met een sauzijcenbroodje te makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beetje traag, maar ja
Je leert ooit wel in 1337 te praten
Leuke naamquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Password kwijtEn er is inmiddels iemand anders met dezelfde naam (JustMe)
Ik snap 'm niet? Wat is er anders aan dat topic dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
pimp? mijn pimp?
Hij heet de topic-150-pimp, dus scroll naar boven de doe 'klik'
Eerst was ik JustMe, toen MaJo, toen Nokia3310 en nu weer MaJoquote:
al mijn postsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet? Wat is er anders aan dat topic dan?
Asmodian +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:26 schreef Asmodian het volgende:
Henry Miller
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:25 schreef Neleos het volgende:
TVP!!!1111!!1One!!11111oneeinz!!1!!!!!!!
Gazpacho!!!!11!!
11
Yay!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Asmodian +1
helemaal goed einseinseinsofzoweetikveelineenhelicopter
Nee. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die geen kloon heeft op Fok!.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Daf, ben jij Dafjedaf?
En is er een link naar de pimp?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Asmodian +1
helemaal goed einseinseinsofzoweetikveelineenhelicopter
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die geen kloon heeft op Fok!.
Ik sluit me hierbij aanquote:
De ROFLCOPTER!quote:
I second thatquote:
Dat reken ik goed!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:31 schreef MaJo het volgende:
Xinamen of zoiets? Door de studentenopstand die door de regering hard neergeslagen werd
Je bedoelt die foto waaruit blijkt dat die Chinese tanks niet zo'n stevige motor hebben? Dat 1 persoon zo'n tankje kan tegenhouden ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat reken ik goed!
Tian a men en inderdaad de studenenopstand van 1989 waar Chinesen niets over weten maar wij door een geweldig mooie foto wel
MaJo +1
Jeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat reken ik goed!
Tianamen en inderdaad de studenenopstand van 1989 waar Chinesen niets over weten maar wij door een geweldig mooie foto wel
MaJo +1
'Tian a men' is de Poort van de Hemelse Vrede. Bij het plein ervoor waren die opstanden dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Poort of plein van de hemelse vrede eigenlijk?
iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bedoelt die foto waaruit blijkt dat die Chinese tanks niet zo'n stevige motor hebben? Dat 1 persoon zo'n tankje kan tegenhouden ofzo?
Dat lijkt niet zo, dat is zo. Hoezo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
idd![]()
Homdeck: Zit ik nu echt naar Nazareth te luisteren of lijkt het maar zo?
Kun je die top 2000 link nog eens geven, ajb, of Homdeck?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
idd![]()
Homdeck: Zit ik nu echt naar Nazareth te luisteren of lijkt het maar zo?
Dacht het welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef Neleos het volgende:
Hele domme vraag misschien.
Maar is die tank nou uiteindelijk over die jongen heengereden of niet?
Ah, oke. Tof, dan zal hij nog wel leven ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef macondo het volgende:
Nee, die kerel is weggetrokken door een vriend. En niet opgepakt, schijnt het.
Nee... Macondo heeft hier gelijk inquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee... Macondo heeft hier gelijk in. Hij is kennelijk echt nooit gearresteerd
Heb gewoon niks meer van deze band gehoord in zo'n decennium, dus vroeg me af of ik de intro nog goed herkendequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zo, dat is zo. Hoezo?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kun je die top 2000 link nog eens geven, ajb, of Homdeck?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx
Wel van belang om te zeggen welke Campert het isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:38 schreef pyl het volgende:
Campert in de gevangenis van Scheveningen
Dat jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:38 schreef pyl het volgende:
Campert in de gevangenis van Scheveningen
Maar Pyl mag het puntje wel, hoor. Ik wist niet meer in welke gevangenis het wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef Asmodian het volgende:
Jan Campert
juistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
over and over over and over over and over again...
Idd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
over and over over and over over and over again...
En zo is ie goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef pyl het volgende:
En met Campert bedoel ik Jan en niet Remco. Stop de klok.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Idd!. Ook een nummer dat ik in geen eeuwen heb gehoord. Dit is de Barry McGuire versie, toch?
Jawel... Bob Dylan bijvoorbeeldquote:
Zo mooi....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
En zo is ie goedpyl + 1
Jan Campert schreef dit gedicht in de gevangenis van Schevingen in afwachtig op zijn executie en die van 17 anderen verzetshelden. Hij is ook daadwerkelijk geëxectuurdEeuwig zonde, prachtige dichter. Hier het gedicht, mijn favoriet, krijg altijd kippenvel als ik het lees:
Het lied der achttien doden
Zit hier echt met kippenvelquote:
Het staat onlinequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47 schreef Asmodian het volgende:
We zouden een topic moeten openen met een quiz wie het eerste de nummers van deze Top2000 kan raden
Tenzij het online staat natuurlijk
Lama, heb het lijstje inmiddels gevondenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47 schreef Asmodian het volgende:
We zouden een topic moeten openen met een quiz wie het eerste de nummers van deze Top2000 kan raden
Tenzij het online staat natuurlijk
Eentje niet, maar dat kon Campert niet weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47 schreef MaJo het volgende:
Of zijn ze niet allemaal geëxecuteerd? Das ook wel zuur dan
Bedoel meer dat het voor die persoon ook wel een bijzonder grote last moet zijn geweest, al je maten vermoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Eentje niet, maar dat kon Campert niet weten.
Jawelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef Asmodian het volgende:
Campert zelf was niet eentje van de 18, toch?
het is een hele speciale stijl. tropic of cancer vond ik erg mooi, capricorn minder. Soms kun je absoluut niet volgen waar Henry het over heeft, je moet t gewoon s proberen. Je houdt ervan of je haat t. Joost Zwagerman is groot fan geloof ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Nooit gelezen... Aanraders?
Aan dat verhaal zit nog een staartje. Was het niet zo dat hij vermoord is door kampgenoten in verband met verraad?quote:
Ja klopt, is nooit echt duidelijkheid over gekomen he? Maar hij is zeker één van de 18, of hij nou door de duitsers of door zijn kampgenoten om het leven is gebracht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Aan dat verhaal zit nog een staartje. Was het niet zo dat hij vermoord is door kampgenoten in verband met verraad?
Nee, zo bekend als Hermans is-ie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:08 schreef MaJo het volgende:
Is het een bekende schrijver? Zo iemand als Hermans zeg maar?
Succes met dat werkplan! En tot later!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik moet er helaas vandoorMoet echt even bezig met mijn werkplan, anders wordt dat helemaal niets met mijn afstuderen
En ik moet het al 5 dagen eerder afhebben door Lowlands (arme ik
) Tot later
Hèhè gevonden, op 13 mei 2006 stond in de NRC:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:57 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ........ het spijt me, dames en heren, maar ik ben gedwongen mijn vraag in te trekken ....![]()
Enkele maanden geleden overleed een voormalig verzetsheld, van wie werd verteld dat hij tot de befaamde achttien doden had moeten behoren ... maar ik kan me zijn naam niet herinneren, en ook niet vinden via Google. Wel zie ik daar een rijtje met 18 namen. Ik heb me vergist. Sorry. (En toch weet ik zeker dat ik het in de krant las; ze zeiden het zelfs of het Journaal.)
Nieuwe vraag komt eraan.
quote:Bill Minco (1922-2006)
De gisteren in kleine kring begraven verzetsman Bill Minco overleed vorige week vrijdag op 83-jarige leeftijd. Het was die dag 5 mei, Bevrijdingsdag.
Sebil Bill Minco werd op 21 mei 1922 geboren in een niet-religieus joods gezin en groeide op in Rotterdam. Op 14 mei 1940 was hij staand op het dak van zijn school getuige van het bombardement op de stad. Verontwaardigd over wat hij gezien had, raakte hij betrokken bij het verzet. Hij was actief in de Geuzenorganisatie. Daarover zei Minco in een interview in 1995: Ach, het was heel lichtzinnig en jongensachtig. We maakten kaarten en knipten Duitse telefoonkabels door.
De Duitsers dachten daar niet zo makkelijk over. Nadat Minco en zijn kameraden waren verraden, werd hij op 4 maart 1941 ter dood veroordeeld. Samen met 17 andere Geuzen wachtte hij in het Oranjehotel in Scheveningen de voltrekking van zijn vonnis af. Over deze 18 mannen schreef Jan Campert zijn beroemde gedicht Het lied der achttien doden.
Mincos vonnis werd echter niet voltrokken. Omdat hij minderjarig was, werd zijn straf omgezet in levenslang. Hij werd op transport gezet naar Duitsland, waar hij anderhalf jaar doorbracht in eenzame opsluiting in het tuchthuis Untermassfeld. Om zijn verstand te bewaren leerde hij hele stukken van Goethes Faust uit het hoofd.
In het voorjaar van 1943 werd Minco overgeplaatst naar Mauthausen, waar hij in de beruchte steengroeve werd tewerkgesteld. In augustus volgde transport naar Auschwitz. Toen de Russen in januari 1944 dat vernietigingskamp naderden, dreven de Duitsers iedereen die nog lopen kon in een dodenmars westwaarts. Minco belandde in Dachau, dat in februari 1945 door de SS ontruimd werd. In de buurt van het kamp werd hij door de Amerikanen bevrijd.
Na de oorlog was Minco actief in verschillende organisaties van het voormalig verzet, onder meer als voorzitter van Stichting Geuzenverzet. In 1997 verschenen zijn memoires Koude voeten. In 1999 ontving hij uit handen van de Duitse ambassadeur het Bundesverdienstkreuz Erster Klasse.
Minco bleef tot op hoge leeftijd getuigen van zijn ervaringen. In 2002 maakte hij samen met rapper Def P van de Osdorp Posse een radioprogramma over het verzet.
Over de naoorlogse omgang met verzetsstrijders zei hij in 1995: We laten ons niet wegdrukken, wegpraten of wegcijferen, ook al denk je soms dat de politiek nauwelijks de tijd kan afwachten dat onze generatie die gevochten heeft voor de vrijheid er echt niet meer zal zijn.
Met de dood van Minco is dat moment weer een beetje dichterbij gekomen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:11 schreef slaveloos het volgende:
marsman
Stad is goed .... nu nog de locatie ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee. Monument op de Dam misschien?
LIjkt me wel hè. Maar niet op de plek van deze regels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Of staat de Dokwerker ook in A'dam?
Maar nu weten we het tenminste...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef pyl het volgende:
[..]
LIjkt me wel hè. Maar niet op de plek van deze regels.
* pyl begint tot het onthutsende inzicht te komen dat niemand hier deze - toch echt beroemde - regels kent ....![]()
Vat het niet persoonlijk op, Daf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sorry hoor... Ik ben al 12,5 jaar weg uit NL. En m'n opleiding ligt nog verder achter me.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:35 schreef marhil het volgende:
een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:35 schreef marhil het volgende:
een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht
Yups, dwz Weteringplantsoen, maar ik reken het goed, anders valt Lienelien misschien in slaap.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef marhil het volgende:
weteringschans ?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Wie zijn dat?
Aagje Dekens en Betje Wolf?
O jee, ik wist niet dat deze al was gesteld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niet weer Betje Wolf en Aagje Deken met hun mjeuffrouw Burgerhart...
Toen was het plaatje wat kleiner....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:08 schreef pyl het volgende:
[..]
O jee, ik wist niet dat deze al was gesteld.![]()
Hoe dan ook:
Daffodil31LE +1
Nee, 't is niet tubgirl... Dat zou Maikuuul wel willen....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:14 schreef marhil het volgende:
tubgirl en maikuuul
lollerroffle11111einzs
Ja, zielig hè? Ik denk als ze wat liever zou kijken dat het dan best mee zou vallen met 'r.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Jezus die kop van dat meisje komt me echt bekend voor. Ze kijkt wel een beetje eng
Zoveel rimpels heeft ze toch nog niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:16 schreef marhil het volgende:
lollerrofel123111einzstzweidrei dan is het ons aller yvonne
Maak daar 80 van...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Nee joh, Yvonne is een jaartje of 40 ouder
Ik wilde eigenlijk 60 zeggen maar was bang dat ze het zou lezenquote:
Waarom zouden we?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef Nembrionic1 het volgende:
Heeft iemand Yvonne op MSN ofso trouwens?
Die is juist.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef MaJo het volgende:
Oh nee, gewoon MissHoney
Full size MissHoney?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef MaJo het volgende:
Nog efkes geduld, foto opladen duurt lang
Dat had een reden kunnen zijn waarom het zo lang duurdequote:
Nope, maar de schrijver van dit boek is ook Fransquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef Nembrionic1 het volgende:
The man in the Iron Mask van Dumas?
Oui, trés bienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef Asmodian het volgende:
Les Miserables van Victor Hugo?
Ja klopt maar weet niet hoe je dat doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wist het niet.
MaJo, streepje op de e andersom....
Das nog makkelijker! è inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef Gooitzen het volgende:
naast de 1. accent grave.
Nee, het is Les Misérables. 0233 dus. Maarr het is très wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef MaJo het volgende:
Les Misèrables, jeeNu proberen te onthouden. Ik weet alleen ALT + 134 å ben ook zweden liefhebber
Photobucket is er zelfs door vastgelopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe maar Asmo, want MaJo is nog steeds die full size van MissHoney aan het uppen.
http://xs.to Asmo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodian het volgende:
Damn, en nu doet Photobucket moeilijk
Toch welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is Les Misérables. 0233 dus. Maarr het is très wat ik bedoelde.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef MaJo het volgende:
Cosette
Worstevingersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat ik de Miss*Honey* vraag gemist had, ik heb dat vanaf het begin gevolgd namelijk![]()
Maar wat ik net toch heb gekocht:
(gnagna)
[afbeelding]
Ik ga jullie overspoelen met fijne vragen![]()
Neeeen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat ik de Miss*Honey* vraag gemist had, ik heb dat vanaf het begin gevolgd namelijk![]()
(gnagna)
[afbeelding]
Dit is een algemene kennis-quiz. Geen algemene quiz over fotografie (ontwikkelen en afdrukken dus).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
(gnagna)
[afbeelding]
quote:Kun je alsjeblieft met dat lawaai stoppen? Ik probeer uit te rusten
van al die ongeboren kippen stemmen in mijn hoofd
Omdat de rest is afgebroken op vakantie/werkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:56 schreef Nembrionic1 het volgende:
Waarom is je éne nagel langer dan de ander?
Neuh, het is een groep die niet echt te definiëren valtquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat de rest is afgebroken op vakantie/werk![]()
quote:Kun je alsjeblieft met dat lawaai stoppen? Ik probeer uit te rusten
van al die ongeboren kippen stemmen in mijn hoofd
Wat is dat? ()
Wat is dat? ()
Heel goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:58 schreef Asmodian het volgende:
Paranoid Android - Radiohead?
Dat is hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:58 schreef Asmodian het volgende:
Paranoid Android - Radiohead?
Yay!quote:
Een vraagje kan toch wel? Dat vindt diegene vast niet ergquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:01 schreef Asmodian het volgende:
Maar nu moet ik echt gaan, anders wordt er iemand boos![]()
Doe nog eens danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
Weet je dat ik eens vroeg naar 4 van de 6 albums, het uiteindelijk moest verlagen naar 2 en toen uiteindelijk na heel veel gehint het kwam?
Ik kan er maar 3 opnoemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
Weet je dat ik eens vroeg naar 4 van de 6 albums, het uiteindelijk moest verlagen naar 2 en toen uiteindelijk na heel veel gehint het kwam?
Ik heb het al een keertje weer gesteld, toen werden alle albums genoemd behalve Kid A en The Bends(!)quote:
Dat is wel ernstig, dan moet je het blijkbaar net treffen. Man, wat is die band (met name Thom Yorke) geniaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef lienelien het volgende:
MaJo, je hebt een uiterst hilarische mail ontvangen
Van de week is diezelfde vraag langsgekomen en toen werden de 4 zonder problemen opgenoemdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
en my iron lungquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:05 schreef Asmodian het volgende:
(de anderen zijn dus Pablo Honey, OK Computer, Amnesiac en Hail to the Thief)
Hoe kan jij dat nou weten? Toen was je nog helegaar niet geregistreerd...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:06 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Van de week is diezelfde vraag langsgekomen en toen werden de 4 zonder problemen opgenoemd
Ik weet 't niet hoor. Straks wordt er nog op me geschreeuwd - 't is een pittige tantequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vraagje kan toch wel? Dat vindt diegene vast niet erg![]()
En my iron lung, of is dat geen officieel album?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:07 schreef MaJo het volgende:
Ik was Pablo Honey en Amnesiac even kwijtHad al een lijstje gemaakt voor als je ging vragen
The Bends, OK Computer, Kid A en Hail to the Thief
Ik vroeg naar volledige studio-albumsquote:
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik vroeg naar volledige studio-albums
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou weten? Toen was je nog helegaar niet geregistreerd...![]()
Tom ?quote:
weet ik niet. Er zit volgens mij ook een O'Brien in, maar daar weet ik ook geen voornaam van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:09 schreef Asmodian het volgende:
Ai... Ik wil toch echt de voornaam van een Greenwood
Nee hoor, ik was naar de Top2000 aan't luisterenquote:
Ik ken 1 nummer!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:15 schreef dolle_hond het volgende:
wat is radiohead?
Noblesse Oblige. Kan je me ook de volledige namen van allemaal geven, en de andere top tien hits?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:13 schreef Asmodian het volgende:
Nou, ik geef het punt gewoon aan Gooitzen, omdat hij nu toch de achternamen van 4/5 Radiohead leden wist
Gooitzen +1
Beterschapquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens liggen, heb weer veel te lang achter de computer gezeten... Tot later
Dank jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:14 schreef Asmodian het volgende:
Leden: Thom Yorke, Johnny Greenwood, Ed O'Brian, Colin Greenwood, Phil Selway
Top-10 Hits: Creep, Street Spirit (Fade Out), Paranoid Android, Karma Police, No Surprises, Pyramid Song en There There
High And Dry niet dus?? Vind dat denk ik t mooiste nummer van zequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:14 schreef Asmodian het volgende:
Leden: Thom Yorke, Johnny Greenwood, Ed O'Brian, Colin Greenwood, Phil Selway
Top-10 Hits: Creep, Street Spirit (Fade Out), Paranoid Android, Karma Police, No Surprises, Pyramid Song en There There
Eind in de buurt, maar noordelijker. Ook net niet meer in die provincie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:18 schreef pyl het volgende:
Eindhoven wellicht? (Vanwege de Philipsconnectie.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |