Nee... Macondo heeft hier gelijk inquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee... Macondo heeft hier gelijk in. Hij is kennelijk echt nooit gearresteerd
Heb gewoon niks meer van deze band gehoord in zo'n decennium, dus vroeg me af of ik de intro nog goed herkendequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zo, dat is zo. Hoezo?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kun je die top 2000 link nog eens geven, ajb, of Homdeck?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx
Wel van belang om te zeggen welke Campert het isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:38 schreef pyl het volgende:
Campert in de gevangenis van Scheveningen
Dat jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:38 schreef pyl het volgende:
Campert in de gevangenis van Scheveningen
Maar Pyl mag het puntje wel, hoor. Ik wist niet meer in welke gevangenis het wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef Asmodian het volgende:
Jan Campert
juistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
over and over over and over over and over again...
Idd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
over and over over and over over and over again...
En zo is ie goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef pyl het volgende:
En met Campert bedoel ik Jan en niet Remco. Stop de klok.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Idd!. Ook een nummer dat ik in geen eeuwen heb gehoord. Dit is de Barry McGuire versie, toch?
Jawel... Bob Dylan bijvoorbeeldquote:
Zo mooi....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
En zo is ie goedpyl + 1
Jan Campert schreef dit gedicht in de gevangenis van Schevingen in afwachtig op zijn executie en die van 17 anderen verzetshelden. Hij is ook daadwerkelijk geëxectuurdEeuwig zonde, prachtige dichter. Hier het gedicht, mijn favoriet, krijg altijd kippenvel als ik het lees:
Het lied der achttien doden
Zit hier echt met kippenvelquote:
Het staat onlinequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47 schreef Asmodian het volgende:
We zouden een topic moeten openen met een quiz wie het eerste de nummers van deze Top2000 kan raden
Tenzij het online staat natuurlijk
Lama, heb het lijstje inmiddels gevondenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47 schreef Asmodian het volgende:
We zouden een topic moeten openen met een quiz wie het eerste de nummers van deze Top2000 kan raden
Tenzij het online staat natuurlijk
Eentje niet, maar dat kon Campert niet weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47 schreef MaJo het volgende:
Of zijn ze niet allemaal geëxecuteerd? Das ook wel zuur dan
Bedoel meer dat het voor die persoon ook wel een bijzonder grote last moet zijn geweest, al je maten vermoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Eentje niet, maar dat kon Campert niet weten.
Jawelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef Asmodian het volgende:
Campert zelf was niet eentje van de 18, toch?
het is een hele speciale stijl. tropic of cancer vond ik erg mooi, capricorn minder. Soms kun je absoluut niet volgen waar Henry het over heeft, je moet t gewoon s proberen. Je houdt ervan of je haat t. Joost Zwagerman is groot fan geloof ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Nooit gelezen... Aanraders?
Aan dat verhaal zit nog een staartje. Was het niet zo dat hij vermoord is door kampgenoten in verband met verraad?quote:
Ja klopt, is nooit echt duidelijkheid over gekomen he? Maar hij is zeker één van de 18, of hij nou door de duitsers of door zijn kampgenoten om het leven is gebracht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Aan dat verhaal zit nog een staartje. Was het niet zo dat hij vermoord is door kampgenoten in verband met verraad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |