Das nog makkelijker! è inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef Gooitzen het volgende:
naast de 1. accent grave.
Nee, het is Les Misérables. 0233 dus. Maarr het is très wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef MaJo het volgende:
Les Misèrables, jeeNu proberen te onthouden. Ik weet alleen ALT + 134 å ben ook zweden liefhebber
Photobucket is er zelfs door vastgelopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe maar Asmo, want MaJo is nog steeds die full size van MissHoney aan het uppen.
http://xs.to Asmo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodian het volgende:
Damn, en nu doet Photobucket moeilijk
Toch welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is Les Misérables. 0233 dus. Maarr het is très wat ik bedoelde.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef MaJo het volgende:
Cosette
Worstevingersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat ik de Miss*Honey* vraag gemist had, ik heb dat vanaf het begin gevolgd namelijk![]()
Maar wat ik net toch heb gekocht:
(gnagna)
[afbeelding]
Ik ga jullie overspoelen met fijne vragen![]()
Neeeen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat ik de Miss*Honey* vraag gemist had, ik heb dat vanaf het begin gevolgd namelijk![]()
(gnagna)
[afbeelding]
Dit is een algemene kennis-quiz. Geen algemene quiz over fotografie (ontwikkelen en afdrukken dus).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
(gnagna)
[afbeelding]
quote:Kun je alsjeblieft met dat lawaai stoppen? Ik probeer uit te rusten
van al die ongeboren kippen stemmen in mijn hoofd
Omdat de rest is afgebroken op vakantie/werkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:56 schreef Nembrionic1 het volgende:
Waarom is je éne nagel langer dan de ander?
Neuh, het is een groep die niet echt te definiëren valtquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat de rest is afgebroken op vakantie/werk![]()
quote:Kun je alsjeblieft met dat lawaai stoppen? Ik probeer uit te rusten
van al die ongeboren kippen stemmen in mijn hoofd
Wat is dat? ()
Wat is dat? ()
Heel goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:58 schreef Asmodian het volgende:
Paranoid Android - Radiohead?
Dat is hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:58 schreef Asmodian het volgende:
Paranoid Android - Radiohead?
Yay!quote:
Een vraagje kan toch wel? Dat vindt diegene vast niet ergquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:01 schreef Asmodian het volgende:
Maar nu moet ik echt gaan, anders wordt er iemand boos![]()
Doe nog eens danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
Weet je dat ik eens vroeg naar 4 van de 6 albums, het uiteindelijk moest verlagen naar 2 en toen uiteindelijk na heel veel gehint het kwam?
Ik kan er maar 3 opnoemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
Weet je dat ik eens vroeg naar 4 van de 6 albums, het uiteindelijk moest verlagen naar 2 en toen uiteindelijk na heel veel gehint het kwam?
Ik heb het al een keertje weer gesteld, toen werden alle albums genoemd behalve Kid A en The Bends(!)quote:
Dat is wel ernstig, dan moet je het blijkbaar net treffen. Man, wat is die band (met name Thom Yorke) geniaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef lienelien het volgende:
MaJo, je hebt een uiterst hilarische mail ontvangen
Van de week is diezelfde vraag langsgekomen en toen werden de 4 zonder problemen opgenoemdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Asmodian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |