Ik weet niet wat Bupa ervan vindt dat je hem een vieze oude man noemt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:15 schreef Lienekien het volgende:
Iets met vieze oude mannen, hoop ik?
Hoi.quote:
Hier wel ja.quote:
Een of andere cabaretier heeft die grap uit zn show gehaald, tenminste dat stond in de HP/De tijd.quote:
Lurkende homo!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie je wel, dat ik het gewoon vergeet als ik neit post.
NVP!
Aangenaamquote:
Ja, ik twijfelde nog bij 'homolurker', maar dat is volgens mij toch wat anders.quote:
Ja, broer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Het duurde lang voor ik de titel begreep
Parkeergeld?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef k_man het volgende:
Ik ben vandaag naar het Kröller Muller geweest. Het was erg mooi hoor, maar achtien euro?!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat voor het museum betaald? Of voor een parkeerplaats voor je auto?
Twaalf voor het museum, zes voor het park de Hoge Veluwe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat voor het museum betaald? Of voor een parkeerplaats voor je auto?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Het duurde lang voor ik de titel begreep
quote:
Ah gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de titel nog steeds niet.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik ben niet de enige
?
Wie zegt dat ik het onvriendelijk bedoelde?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze vrouwonvriendelijke opmerking.
Alleen die zal het niet lezen.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef broer het volgende:
Bupa snapt hem vast wél.
Als dit vriendelijk is, wil ik je ónvriendelijke kant niet meemaken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
Wie zegt dat ik het onvriendelijk bedoelde?![]()
![]()
Hij zou wel gek zijn als hij in zijn vrije tijd een slowchat ging lezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alleen die zal het niet lezen.....
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze vrouwonvriendelijke opmerking.
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, was dat hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh! Dubbele punt zes, oftewel : 6, oftewel, Bupa's smiley!
Dan moet je maar hopen dat het dellen zijn die het niet erg vinden om del genoemd te worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef broer het volgende:
[..]
Puur uit eigenbelang, Lienekien. Je weet nooit welke leuke dellen er meelezen.
Met een beetje hulp van een vriendelijke jongen kan álles, hij reageert met een "quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alleen die zal het niet lezen.....
quote:
Zeg eens eerlijk: heeft Bupatih het je uitgelegd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh! Dubbele punt zes, oftewel : 6, oftewel, Bupa's smiley!
Ja, dat zeg ik eerlijk. Hij heeft het ontrafeld, en toenw as het ook echt heel logisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Zeg eens eerlijk: heeft Bupatih het je uitgelegd?
Ik gaf alleen aan dat het vrouwen waren... het was een neutrale post!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:00 schreef broer het volgende:
[..]
Als dit vriendelijk is, wil ik je ónvriendelijke kant niet meemaken.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gaf alleen aan dat het vrouwen waren... het was een neutrale post!
Toen snapte ik 'm al, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Toen snapte ik 'm al, hoor.
Uhm, dat was gewoon een reactie op jouw reactie hoor. Kwartjes vallen al sinds 2002 niet meer.quote:
Maar de uitdrukking doet nog immer opgeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, dat was gewoon een reactie op jouw reactie hoor. Kwartjes vallen al sinds 2002 niet meer.![]()
![]()
Is een kwartje niet gewoon een vierde deel van iets? Dan hebben we het namelijk nog wélquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, dat was gewoon een reactie op jouw reactie hoor. Kwartjes vallen al sinds 2002 niet meer.![]()
![]()
Niet in de uitdrukking, daar ging het echt om een muntstuk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een kwartje niet gewoon een vierde deel van iets? Dan hebben we het namelijk nog wél.
Zeg maar tegen Bupa dat DaMart nog niks veranderd is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van een vriendelijke jongen kan álles, hij reageert met een "!!!" En hij mist jullie, moest ik van 'm zeggen.
Hij zal er blij mee zijn!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Bupa dat DaMart nog niks veranderd is.![]()
![]()
quote:Bupatih zegt:
En zeg maar tegen DM dat kwartjes nog steeds kunnen vallenDie dingen zijn niet opeens verdwenen met de komst van de euro!
![]()
Bupatih zegt:
En ja, dit mag je daar letterlijk zo posten
Heb je ook tegen Bupa gezegd dat ik zei 'de uitdrukking doet nog immer opgeld'? Opgeld?!quote:
Hij moet erom lachenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook tegen Bupa gezegd dat ik zei 'de uitdrukking doet nog immer opgeld'? Opgeld?!![]()
Ja, jeetje, jij zit een beetje goede sier te maken met je lijntje naar Bupa.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij moet erom lachen.
Maar ik ga geen constante brug zijn tussen hier en waar hij zich bevindt. Jeetje, zoek zelf maar contact met hem, via luchtpost of rooksignalen, duifjes, e-mail, whatever
!
.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, jeetje, jij zit een beetje goede sier te maken met je lijntje naar Bupa.
Wij waren toch jaloers op Bupa vanwege zijn voor zijn leeftijd bovenmatige intellectuele baggage?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Iedereen wordt jaloers op mij
. Zo heeft Bupatih zich vast ook gevoeld, en het voelt heerlijk
.
Onderonsjes sluiten anderen altijd buiten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heb ik elders al een reactie op gegeven.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onderonsjes sluiten anderen altijd buiten.![]()
Ja, en ik heb zelf ook nog wel kwartjes hoor!quote:Bupatih,August 11, 2006 08:33 pm
Ja, ik zag het. :'D
Nu ben jij ook ingewijd, Lienekien!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ik heb zelf ook nog wel kwartjes hoor!![]()
Het ging mij gewoon om het bijdehand zijn.
Dat ziet er niet al te best uit. ( in fysiologisch opzicht )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef DaMart het volgende:
Even een nieuwe smiley uitproberen hoor.
[afbeelding]
Een wat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:20 schreef MeneerTim het volgende:
Is Junior Boys een gemoderniseerd knabenkoor?
Ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Die ken ik niet.
Ik neem aan dat dat een cd-titel is?
en terecht, die denken tegenwoordig ook al inspraak te hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:23 schreef MeneerTim het volgende:
Overigens een documentaire op nederland 1 over wijn. Wisten jullie dat Franse wijnboeren hun druiven geen extra water mogen geven?
Verklaar je eens nader? Ik heb gewoon een MSN-smiley nagemaakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat ziet er niet al te best uit. ( in fysiologisch opzicht )
Hoi!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef muhammad_ali het volgende:
Goede middag mensjes. Ik wilde even hallo zeggen uit turkijeVrijdag ben ik weer thuis
Sinds de grote rel is ze aangesteld op F&F en ook bij UVT is ze mod, toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is SHE al lang mod?
Sinds woensdag. Ze is in het F&F-gat gesprongen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is SHE al lang mod?
Sinds de 'much ado about nothing'-rel geloof ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is SHE al lang mod?
Nog niet, nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, ok. Dan ben ik zo gek nog niet.
Wie? Wat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef k_man het volgende:
Bizar.
Het zo ongeveer elke maand weer raak is het niet. Maar SHE is teminste een enigzins sexy mod.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds de 'much ado about nothing'-rel geloof ik.
Er vertrekken niet elke maand 18 mods naar aanleiding van een topic van Boebiedo en de nasleep daarvan hoor!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het zo ongeveer elke maand weer raak is het niet. Maar SHE is teminste een enigzins sexy mod.![]()
Ik zie ze hier op vakantie nog een stuk beter langskomenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Enigszins sexy' ...Daar moet ze het dan mee doen.
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet wel haar best.quote:
Zijn er deze maand maar 18 mods vertrokken ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er vertrekken niet elke maand 18 mods naar aanleiding van een topic van Boebiedo en de nasleep daarvan hoor!
Ja. Al dan niet vrijwillig...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zijn er deze maand maar 18 mods vertrokken ?![]()
Omdat niemand me gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan nog geen mod??
Een dat je zelf graaft?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien moet ik dat ook eens proberen; in een gat springen.
Tof.quote:
ja, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:30 schreef k_man het volgende:
Was Fok stuk?
Jij feestbeest!quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al wakker. En dat is best vroeg voor als je pas om 4 uur thuis bent.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was mijn eerste bezoek aan een homokroeg.
Ah, da's wel leuk (voor jou dan, ik ben er nog nooit geweest)quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was mijn eerste bezoek aan een homokroeg.
Klinkt goed iig!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik voelde me echt niet op mijn gemak in het begin, mede omdat ik daar niemand kende en een vriend waarmee ik daar was even door heel de gelegenheid dartelde, iedereen even laten weten dat hij er was, maar na een tijdje was het toch wel tof, alleen kan ik écht niet dansen, ik voel me belachelijk, maar er is niets wat drank niet kan verhelpen in zo'n geval.
Maar niks aan de haak geslagen, deze keer was nog vooral om te observeren, zullen we maar zeggen.
Met onstond bedoel je aanstond, neem ik aan (of onquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Klinkt goed iig!![]()
Oberserveren is ook belangrijk
Heb je al iets geoberserveerd wat je onstond??
Moeten niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef broer het volgende:
Ik was gisteren op een festival en ik heb ook niemand aan de haak geslagen.
Moeten we dit nu elke keer melden als we ergens naartoe zijn geweest?
Hoi.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef broer het volgende:
Ik was gisteren op een festival en ik heb ook niemand aan de haak geslagen.
Moeten we dit nu elke keer melden als we ergens naartoe zijn geweest?
Omdat het me erg vervelend lijkt als iedereen de hele tijd post wat hij of zij al dan niet aan de haak heeft geslagen.quote:
Maar A_R vroeg het me.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:35 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat het me erg vervelend lijkt als iedereen de hele tijd post wat hij of zij al dan niet aan de haak heeft geslagen.
(Hmm... Volgens mij ben ik niet echt uit het slowchat-hout gesneden...)
Ik ben daar niet zo bang voor, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:35 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat het me erg vervelend lijkt als iedereen de hele tijd post wat hij of zij al dan niet aan de haak heeft geslagen.
(Hmm... Volgens mij ben ik niet echt uit het slowchat-hout gesneden...)
Klopt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar A_R vroeg het me.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben daar niet zo bang voor, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:38 schreef broer het volgende:
Ik zie graag problemen waar ze niet zijn, geloof ik.
Leuk!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:46 schreef broer het volgende:
Huntenpop.
O, en om Kaizers Orchestra nog een keer te zien, natuurlijk.
Diep, diep, diep in de Achterhoek.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:54 schreef wyccie het volgende:
Waar was dat festival?
Waarom?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien moet je Erik volgend jaar meenemen![]()
Achterhóek, wyccie. Hóek!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:58 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet je Erik volgend jaar meenemen![]()
Ga eens kijken bij Merleyn. Is best heel betaalbaar en er staan de leukste dingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer naar een festival of concert geweest![]()
Eindje reizen, lang staan, drinken, laat thuis...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef broer het volgende:
Dat valt wel mee, hoor. Waarom denk je dat?
Een behoorlijk hiaat in je algemene ontwikkeling ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Ja, stom hoor, dat ik dat niet wist.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Een behoorlijk hiaat in je algemene ontwikkeling ja.
Benul waarvan? Algemene ontwikkeling?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:52 schreef k_man het volgende:
Ja lach maar. Je hebt echt geen flauw benul hè?
Ik ben eerlijk gezegd bang dat die bij jou inderdaad tamelijk slecht is. Van taal weet je heel veel, dat zal niemand ontkennen, maar verder krijg ik soms wel eens het idee dat je qua culuur nogal 'wereldvreemd' (niet helemaal het goede woord) bent.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Benul waarvan? Algemene ontwikkeling?
Nou, kom maar eens op met je voorbeelden dan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd bang dat die bij jou inderdaad tamelijk slecht is. Van taal weet je heel veel, dat zal niemand ontkennen, maar verder krijg ik soms wel eens het idee dat je qua culuur nogal 'wereldvreemd' (niet helemaal het goede woord) bent.
Niet negatief bedoeld hoor. Als het je niks interesseert is dat verder prima. Alleen een beetje raar in een forum als dit.
Laat maar zitten, ok?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
Niet nu. Ik wil naar een documentaire over Panamarenko gaan kijken.
Ken je die?
Dank je wel, Erik. Je kunt hooguit stellen dat ik er niet zo mee te koop loop, zoals sommigen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, ik weet zeker dat Lienekien beter algemeen ontwikkeld is dan menig ander FOK!ker, en ook dan ik.
En ik dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, ik weet zeker dat Lienekien beter algemeen ontwikkeld is dan menig ander FOK!ker, en ook dan ik.
Jij bent vast ook beter algemeen ontwikkeld dan ik.quote:
Mijn avatar, wat doe je?!?!?quote:
Dat zinnetje is toch tegenwoordig veranderd in 'Allen die willen vliegtuig kapen'?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:42 schreef k_man het volgende:
Zijn dit mannen die te kaap'ren willen varen?
De Mol.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef k_man het volgende:
Jan, Piet, Joris en Corneel, maar wie is die vijfde?
Ja, jij hebt hem van mij gejatquote:
Je hebt wel gelijk. Ik kan me herinneren dat ik dat topic al eens had gezien, voordat ik deze avatar had. Maar toen ik deze uitzocht was ik dat weer vergeten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, jij hebt hem van mij gejat
Ik ben niet zo creatief; tegen Do2's liedje kan niemand op.quote:Maar he, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ook jullie een ode aan Isa plaarsen
Ik vind het LPT persoonlijk wel een plaats om het positief en gezellig te houden. Naar mijn idee is dit een plaats waar mensen met respect met elkaar omgaan. Als jij het nodig vind om hier met regelmaat je indrukken van mij hier te ventileren, dan kan ik je niet tegenhouden. Wel jammer dat die meestal negatief zijn. En van het laatste geval kan ik zeggen dat ik de manier waarop wel wat respectloos vind. Ik informeer enkel belangstellend naar je culturele tripje en dat levert mij het stempel 'tamelijk slecht algemeen ontwikkeld' en 'cultureel nogal wereldvreemd' op. En daar mag ik dan nog niet eens beledigd op reageren. Is je indruk op dit punt verkeerd? Ja. Je kunt hooguit concluderen dat ik mijn culturele algemene ontwikkeling op fok! kennelijk niet openlijk tentoonspreid.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Oh, heb ik weer eens iets gezegd zodat je je beledigd kunt voelen?
Beste Lienekien, trek je het je toch niet steeds zo aan. Ik ken je helemaal niet. Ik ken alleen je berichten hier. Die berichten geven mij soms een bepaalde indruk van de persoon achter Lienekien. Of die indruk overeenstemt met de werkelijkheid weet ik niet, dat weet jij alleen. Wellicht ben je heel anders dan je op hier op mij overkomt. Dat zou zelfs heel goed kunnen. Andersom roep ik bij andere users ongetwijfeld ook dingen op die 180 graden afwijken van de werkelijkheid. Dat is in het verleden vaak genoeg gebleken. Je weet toch dat dat onlosmakelijk hoort bij een forum, of bij internet? Communicatie gebaseerd op tekst alleen is nou eenmaal nogal beperkt. Is het echt zo erg als ik af en toe eens vertel hoe je op mij overkomt? Of mag ik dat alleen doen als het positief en gezellig is?
bedroevendquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe gaat het met je voorraad theezakjes, AR?
Berlage.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet écht he-le-maal niks, AR.
Probeer maar.
Maar jij bent nog jong, hè. Ik ben alweer zo oud dat ik steeds meer vergeet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet ook heel weinig, Do2 weet nog veel van muziek.
Gelukkig is er een hoop om te vergetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij bent nog jong, hè. Ik ben alweer zo oud dat ik steeds meer vergeet.![]()
![]()
quote:Hendrik Petrus Berlage wordt in 1856 geboren in een welgestelde, hervormde familie die al meerdere dominees en wetenschappers heeft voortgebracht.
De jonge Berlage wil eigenlijk schilder worden, maar blijkt meer talent voor de architectuur te hebben. Omdat er in Nederland geen goede opleiding in die richting bestaat, studeert hij van 1875 tot 1878 aan de Technische Hogeschool van Zürich.
Als ik hem was zou ik maar niet al te veel weddenschappen meer aflsuiten. Behalve als het over muziek gaat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:16 schreef Lienekien het volgende:
Nee, DO2 dacht dat Berlage een stad in Duitsland was.
De meest fijne recepten, met name sauzen vallen of staan met een chemische symbiose. Er hoeft maar 1 ding mis te gaan ( temperatuur, condities, soort pan ) en de boel gaat schiften.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:05 schreef broer het volgende:
O, wacht. Je zei 'schiften'. Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef SHE het volgende:
Oh, maar daar hebben we dan een fundamenteel meningsverschil, mijn beste. Beschouw je elke gedachte die je wonderlijk brein passeert als een zinnige?
En nu ben je me kwijt. Ik kan het niet meer volgen. Of dat aan jouw rosé of aan mijn bier ligt, laat ik even in het midden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef SHE het volgende:
een gedachte is altijd iets specifieks, dus dat is een overbodige vermelding.
en over de percentages zijn we het absoluut eens, althans..ik verdenk de meerderheid ervan.
Niet dat mijn gedachten een zekere meerwaarde hebben, integendeel, deze neigen eerder naar 100% volstrekte onzin, maar het leuke van echt denken is weten dat een ander onzinnig denkt. Los van je eigen motieven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |