Ik weet niet wat Bupa ervan vindt dat je hem een vieze oude man noemt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:15 schreef Lienekien het volgende:
Iets met vieze oude mannen, hoop ik?
Hoi.quote:
Hier wel ja.quote:
Een of andere cabaretier heeft die grap uit zn show gehaald, tenminste dat stond in de HP/De tijd.quote:
Lurkende homo!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie je wel, dat ik het gewoon vergeet als ik neit post.
NVP!
Aangenaamquote:
Ja, ik twijfelde nog bij 'homolurker', maar dat is volgens mij toch wat anders.quote:
Ja, broer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Het duurde lang voor ik de titel begreep
Parkeergeld?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef k_man het volgende:
Ik ben vandaag naar het Kröller Muller geweest. Het was erg mooi hoor, maar achtien euro?!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat voor het museum betaald? Of voor een parkeerplaats voor je auto?
Twaalf voor het museum, zes voor het park de Hoge Veluwe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat voor het museum betaald? Of voor een parkeerplaats voor je auto?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Het duurde lang voor ik de titel begreep
quote:
Ah gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de titel nog steeds niet.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik ben niet de enige
?
Wie zegt dat ik het onvriendelijk bedoelde?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze vrouwonvriendelijke opmerking.
Alleen die zal het niet lezen.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef broer het volgende:
Bupa snapt hem vast wél.
Als dit vriendelijk is, wil ik je ónvriendelijke kant niet meemaken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
Wie zegt dat ik het onvriendelijk bedoelde?![]()
![]()
Hij zou wel gek zijn als hij in zijn vrije tijd een slowchat ging lezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alleen die zal het niet lezen.....
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze vrouwonvriendelijke opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |