Mwah, je had het erbij geëdit. Ik weet het niet. Ben wat sceptisch, denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:44 schreef Lienekien het volgende:
Word ik weer niet geloofd?!
Je hoeft niets speciaals te zeggen. Je moet iets speciaals zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat moet ik zeggen om bij jou in je signature te komen, broer?
Nou deze:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Mwah, je had het erbij geëdit. Ik weet het niet. Ben wat sceptisch, denk ik.
Waarom sta ik er nog niet dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoeft niets speciaals te zeggen. Je moet iets speciaals zijn.
Oei. Nu is het wel even aftasten hoever ik kan gaan, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:49 schreef Lienekien het volgende:
Nou deze:stond er anders al. Ik neem jou heus niet in de zeik.
![]()
Omdat je er de afgelopen dagen niet was. Dus ik kon geen quote van je gebruiken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom sta ik er nog niet dan?
Ik zit aan de kooksherry, hè. Dat moet je niet vergeten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Oei. Nu is het wel even aftasten hoever ik kan gaan, geloof ik.
(Ik zit maar wat slap te ouwehoeren. Neem het niet te zwaar.)
Het is als rijden in de mist, Do2.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, de grenzen doemen ineens op, broer.
Jij en je grenzen. 't Is dat je geen mercedes slk hebt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, de grenzen doemen ineens op, broer.
Betekent dat dat je ook zit te ouwehoeren? Of betekent dat dat je elk moment emotioneel kunt worden en in huilen kunt uitbarsten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit aan de kooksherry, hè. Dat moet je niet vergeten.
Ik zou maar niks uitsluiten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Betekent dat dat je ook zit te ouwehoeren? Of betekent dat dat je elk moment emotioneel kunt worden en in huilen kunt uitbarsten?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij en je grenzen. 't Is dat je geen mercedes slk hebt.![]()
Ja. Eentje die hoognodig door de wasstraat moet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:58 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij een auto?
O. Ja. Nou zit ik een beetje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Eentje die hoognodig door de wasstraat moet.
Al een half jaar, ongeveer.
Ja, ik ging ervan uit dat broer geen auto zou hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaat het weer over auto's, he.
O, waarom?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ging ervan uit dat broer geen auto zou hebben.![]()
Ja, wij gingen er gemakshalve vanuit dat je een creatieve geest had, broer.quote:
Foutieve aanname, Do2.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wij gingen er gemakshalve vanuit dat je een creatieve geest had, broer.
Nou, ik ben toch al 37. Laat maar komen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Foutieve aanname, Do2.
Kijk daarmee uit op het internet. Voor je het weet heb je een vieze oude man aan je deur.
Wanneer kom je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Voor je het weet heb je een vieze oude man aan je deur.
Ja, hoor! Wéér te laat!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik ben toch al 37. Laat maar komen!![]()
Nou, dan blijf je maar weg, hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Ik ben géén vieze oude man.
Ik heb een vieze oude auto.
Maar ik ben géén vieze oude man.
Gotsiedorie.
Iets met vieze oude mannen, hoop ik?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:14 schreef broer het volgende:
O, en post eens door. Ik heb het volgende deel klaargezet.
(Dat ik dat ooit nog zou doen, zeg...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |