ja, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:30 schreef k_man het volgende:
Was Fok stuk?
Jij feestbeest!quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al wakker. En dat is best vroeg voor als je pas om 4 uur thuis bent.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was mijn eerste bezoek aan een homokroeg.
Ah, da's wel leuk (voor jou dan, ik ben er nog nooit geweest)quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was mijn eerste bezoek aan een homokroeg.
Klinkt goed iig!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik voelde me echt niet op mijn gemak in het begin, mede omdat ik daar niemand kende en een vriend waarmee ik daar was even door heel de gelegenheid dartelde, iedereen even laten weten dat hij er was, maar na een tijdje was het toch wel tof, alleen kan ik écht niet dansen, ik voel me belachelijk, maar er is niets wat drank niet kan verhelpen in zo'n geval.
Maar niks aan de haak geslagen, deze keer was nog vooral om te observeren, zullen we maar zeggen.
Met onstond bedoel je aanstond, neem ik aan (of onquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Klinkt goed iig!![]()
Oberserveren is ook belangrijk
Heb je al iets geoberserveerd wat je onstond??
Moeten niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef broer het volgende:
Ik was gisteren op een festival en ik heb ook niemand aan de haak geslagen.
Moeten we dit nu elke keer melden als we ergens naartoe zijn geweest?
Hoi.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef broer het volgende:
Ik was gisteren op een festival en ik heb ook niemand aan de haak geslagen.
Moeten we dit nu elke keer melden als we ergens naartoe zijn geweest?
Omdat het me erg vervelend lijkt als iedereen de hele tijd post wat hij of zij al dan niet aan de haak heeft geslagen.quote:
Maar A_R vroeg het me.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:35 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat het me erg vervelend lijkt als iedereen de hele tijd post wat hij of zij al dan niet aan de haak heeft geslagen.
(Hmm... Volgens mij ben ik niet echt uit het slowchat-hout gesneden...)
Ik ben daar niet zo bang voor, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:35 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat het me erg vervelend lijkt als iedereen de hele tijd post wat hij of zij al dan niet aan de haak heeft geslagen.
(Hmm... Volgens mij ben ik niet echt uit het slowchat-hout gesneden...)
Klopt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar A_R vroeg het me.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben daar niet zo bang voor, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:38 schreef broer het volgende:
Ik zie graag problemen waar ze niet zijn, geloof ik.
Leuk!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:46 schreef broer het volgende:
Huntenpop.
O, en om Kaizers Orchestra nog een keer te zien, natuurlijk.
Diep, diep, diep in de Achterhoek.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:54 schreef wyccie het volgende:
Waar was dat festival?
Waarom?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien moet je Erik volgend jaar meenemen![]()
Achterhóek, wyccie. Hóek!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:58 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet je Erik volgend jaar meenemen![]()
Ga eens kijken bij Merleyn. Is best heel betaalbaar en er staan de leukste dingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer naar een festival of concert geweest![]()
Eindje reizen, lang staan, drinken, laat thuis...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef broer het volgende:
Dat valt wel mee, hoor. Waarom denk je dat?
Een behoorlijk hiaat in je algemene ontwikkeling ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Ja, stom hoor, dat ik dat niet wist.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Een behoorlijk hiaat in je algemene ontwikkeling ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |