Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, was dat hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh! Dubbele punt zes, oftewel : 6, oftewel, Bupa's smiley!
Dan moet je maar hopen dat het dellen zijn die het niet erg vinden om del genoemd te worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef broer het volgende:
[..]
Puur uit eigenbelang, Lienekien. Je weet nooit welke leuke dellen er meelezen.
Met een beetje hulp van een vriendelijke jongen kan álles, hij reageert met een "quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alleen die zal het niet lezen.....
quote:
Zeg eens eerlijk: heeft Bupatih het je uitgelegd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh! Dubbele punt zes, oftewel : 6, oftewel, Bupa's smiley!
Ja, dat zeg ik eerlijk. Hij heeft het ontrafeld, en toenw as het ook echt heel logisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Zeg eens eerlijk: heeft Bupatih het je uitgelegd?
Ik gaf alleen aan dat het vrouwen waren... het was een neutrale post!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:00 schreef broer het volgende:
[..]
Als dit vriendelijk is, wil ik je ónvriendelijke kant niet meemaken.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gaf alleen aan dat het vrouwen waren... het was een neutrale post!
Toen snapte ik 'm al, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Toen snapte ik 'm al, hoor.
Uhm, dat was gewoon een reactie op jouw reactie hoor. Kwartjes vallen al sinds 2002 niet meer.quote:
Maar de uitdrukking doet nog immer opgeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, dat was gewoon een reactie op jouw reactie hoor. Kwartjes vallen al sinds 2002 niet meer.![]()
![]()
Is een kwartje niet gewoon een vierde deel van iets? Dan hebben we het namelijk nog wélquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, dat was gewoon een reactie op jouw reactie hoor. Kwartjes vallen al sinds 2002 niet meer.![]()
![]()
Niet in de uitdrukking, daar ging het echt om een muntstuk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een kwartje niet gewoon een vierde deel van iets? Dan hebben we het namelijk nog wél.
Zeg maar tegen Bupa dat DaMart nog niks veranderd is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van een vriendelijke jongen kan álles, hij reageert met een "!!!" En hij mist jullie, moest ik van 'm zeggen.
Hij zal er blij mee zijn!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Bupa dat DaMart nog niks veranderd is.![]()
![]()
quote:Bupatih zegt:
En zeg maar tegen DM dat kwartjes nog steeds kunnen vallenDie dingen zijn niet opeens verdwenen met de komst van de euro!
![]()
Bupatih zegt:
En ja, dit mag je daar letterlijk zo posten
Heb je ook tegen Bupa gezegd dat ik zei 'de uitdrukking doet nog immer opgeld'? Opgeld?!quote:
Hij moet erom lachenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook tegen Bupa gezegd dat ik zei 'de uitdrukking doet nog immer opgeld'? Opgeld?!![]()
Ja, jeetje, jij zit een beetje goede sier te maken met je lijntje naar Bupa.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij moet erom lachen.
Maar ik ga geen constante brug zijn tussen hier en waar hij zich bevindt. Jeetje, zoek zelf maar contact met hem, via luchtpost of rooksignalen, duifjes, e-mail, whatever
!
.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, jeetje, jij zit een beetje goede sier te maken met je lijntje naar Bupa.
Wij waren toch jaloers op Bupa vanwege zijn voor zijn leeftijd bovenmatige intellectuele baggage?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Iedereen wordt jaloers op mij
. Zo heeft Bupatih zich vast ook gevoeld, en het voelt heerlijk
.
Onderonsjes sluiten anderen altijd buiten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heb ik elders al een reactie op gegeven.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onderonsjes sluiten anderen altijd buiten.![]()
Ja, en ik heb zelf ook nog wel kwartjes hoor!quote:Bupatih,August 11, 2006 08:33 pm
Ja, ik zag het. :'D
Nu ben jij ook ingewijd, Lienekien!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ik heb zelf ook nog wel kwartjes hoor!![]()
Het ging mij gewoon om het bijdehand zijn.
Dat ziet er niet al te best uit. ( in fysiologisch opzicht )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef DaMart het volgende:
Even een nieuwe smiley uitproberen hoor.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |