Irritante flikkers naast ons iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:51 schreef devv05 het volgende:
* Matige wedstrijd (of eigenlijk gewoon slecht)
* Goede uitslag
* Best een leuk stadion
* Heerlijk sfeertje door de Kopenhagen supporters voorafgaand aan de wedstrijd
* Diezelfde supporters waren soms wel zwaar irritant
Al met al leuk tripjeThuis even afmaken en dan hopen op een leuke loting.
Gronkjaer is trouwens ook een kneus geworden.
Dat roept de rest van het land al jaaaren, maar nee hoor, toen was iedereen doof...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef Vicente het volgende:
Gronkjaer is echt een naaikever idd
Niet gemerkt, et was alleen tyfus hard op die lange zijde soms, had wel het gevoel dat ze allemaal mee schreeuwde daar iig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ok wel mooi die sfeer daar. Maar ook een beetje nep. Bij 1 zo'n tribune was het overduidelijk ook een bandje (die lange zijde met die 'trommel').
Vanwege de vrouwen? Dan wordt het nog een lastige keuze, want in Zweden, Finland en Noorwegen zijn ook nog genoeg mooie vrouwen. Het nadeel is echter dat in Scandinavië alles (lees: bier) zo duur is.quote:
1) Finland is GEEN scandinaviequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanwege de vrouwen? Dan wordt het nog een lastige keuze, want in Zweden, Finland en Noorwegen zijn ook nog genoeg mooie vrouwen. Het nadeel is echter dat in Scandinavië alles (lees: bier) zo duur is.
Had jij gister is moeten kijken, liep genoeg rond hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1) Finland is GEEN scandinavie
2) een halve liter bier kost in Helsinki 4,50, dus dat valt reuze mee
3)Zoveel MEER mooie vrouwen lopen er niet rond, alleen ALS ze mooi zijn zijn ze echt![]()
.
Hij heeft het over Finlandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had jij gister is moeten kijken, liep genoeg rond hoor![]()
Zweedse meisjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanwege de vrouwen? Dan wordt het nog een lastige keuze, want in Zweden, Finland en Noorwegen zijn ook nog genoeg mooie vrouwen. Het nadeel is echter dat in Scandinavië alles (lees: bier) zo duur is.
EENSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat dansen was echt te erg iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Kunnen die jongens van 410 niet gwn kappen met dat idiote dansje met de rug naar het veld? Kom op zeg, ik heb het al eens vaker tegen een aantal bekenden gezegt, maar wil het toch nog even kwijt. Je zet niet alleen jezelf voor lul, maar heel Ajax. We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
KJH doet niet eens mee grapjas...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Wat hoop ik dat PSV weer met 4-0 wint en KJH en Stam op de brancard het veld afmoeten
Ik hoop nog steeds dat je een keer stopt met ademenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Wat hoop ik dat PSV weer met 4-0 wint en KJH en Stam op de brancard het veld afmoeten
Ah, dan wint PSV sowieso en hoop ik dat Stam snel het veld afgetrapt wordt door Ooijer of Alexquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
KJH doet niet eens mee grapjas...
Dat is wederzijds VoreGquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat je een keer stopt met ademen
ah ok. En dat kwam doordat er 100 man 410 wasquote:[b]Op donderdag 10 augustus 2006 We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
picsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nou niet bepaald een reden om zo'n fucking blij idioot dansje te doen alsof we de CL hebben gewonnen. Kom op zeg...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah ok. En dat kwam doordat er 100 man 410 was![]()
Ik vond het gruwelijk goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Kunnen die jongens van 410 niet gwn kappen met dat idiote dansje met de rug naar het veld? Kom op zeg, ik heb het al eens vaker tegen een aantal bekenden gezegt, maar wil het toch nog even kwijt. Je zet niet alleen jezelf voor lul, maar heel Ajax. We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
Lozer KJH speelt nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Het is niet bepaald mijn beleving, maar ik kan me beelden op 410 herinneren dat het halve vak meedeed. Vanaf mijn vak (126) zag het er super uit. Maar toen was er ook alle reden voor. Weet even niet meer welke wedstrijd, maar toen speelde Ajax wel goed en deed er minstens 500 man mee. Maar met 40 man bij zo'n kutwedstrijd zo staan te dansen vond ik ongepast.quote:
ah ok zeg dat danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nou niet bepaald een reden om zo'n fucking blij idioot dansje te doen alsof we de CL hebben gewonnen. Kom op zeg...
Ben ook al vaak genoeg naar de bekenden van 410 geweest in het home om het tegen ze te zeggen hoor. Maar het moest me nu gwn even van het hartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.
Ik ook. Al heb ik weinig recht van spreken omdat ik er zelf ook niet was. Maar volgende keer ben ik er gewoon weer bij. Kon helaas geen vrij van mijn werk krijgen op zo'n korte termijn. Wat ook mijn eigen schuld was natuurlijk want ik kon het al veel eerder weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah ok zeg dat dan
het was om te janken zo weinig man als er mee was. Dat vind ik nog veel erger.
Ja, net als dat onze discussies hier in het Ajax topic geen invloed hebben op het dagelijks bestuur van Ajax. Net als dat onze tips of voorkeuren over wie waar moet staan en wie we wel of niet moeten kopen of huren niet bij de technische staf van Ajax zelf komen. Net als dat onze loze replies over het wegsturen van Jaakke ook niet helpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.
Bedoel er alleen mee te zeggen dat internet-gelul niets oplost, supporters kunnen dit makkelijk onderling bespreken in bijvoorbeeld het supportershome, zoals blijkbaar al gebeurd is. Met het bestuur, technische staf en zaakwaarnemers valt niet te praten, dus dat kan allemaal mooi in de AFC Ajax-topics, maar supporterszaken kunnen mooi onderling besproken worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, net als dat onze discussies hier in het Ajax topic geen invloed hebben op het dagelijks bestuur van Ajax. Net als dat onze tips of voorkeuren over wie waar moet staan en wie we wel of niet moeten kopen of huren niet bij de technische staf van Ajax zelf komen.
Kom op, M0NTANA, wat een bagger reply.
En het is puur toeval dat dit al de tweede post binnen een dag is waarin ik je afval. Niets persoonlijks.
Ik heb t m gisteren persoonlijk nog even gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef Roeni3 het volgende:
Net als dat onze loze replies over het wegsturen van Jaakke ook niet helpen.
Op voetbalmax staat hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
In de Spaanse pers gaat het gerucht dat Thomas Gravesen (Real Madrid) in de belangstelling zou staan van Ajax, zou hij daarom gisteren bij de wedstrijd zijn geweest? Kan helaas geen bron vinden.
"Op Fok! vinden we je een lulquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb t m gisteren persoonlijk nog even gezegd
Heb je ook gelijk in. Maar ik had geen zin om tot zondag te wachten om het tegen die jongens te zeggen en ik moest het gewoon even kwijt. Dus daarom postte ik het hier. En tuurlijk houden ze er niet mee op. Hoeft van mij ook helemaal niet, als ze maar een beetje een betere timing hebben. Als we zondag 3-0 voorstaan en het halve vak doet mee, zou ik het fantastisch vinden. Maar dit sloeg nergens op. En verder, ieder z'n beleving.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoel er alleen mee te zeggen dat internet-gelul niets oplost, supporters kunnen dit makkelijk onderling bespreken in bijvoorbeeld het supportershome, zoals blijkbaar al gebeurd is. Met het bestuur, technische staf en zaakwaarnemers valt niet te praten, dus dat kan allemaal mooi in de AFC Ajax-topics, maar supporterszaken kunnen mooi onderling besproken worden.
Ten Cate is op zoek naar een man achter Gabri. Dus ik vraag me sowieso af of hij wel op de bank wil zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Roeni3 het volgende:
Zou Gravesen nog willen, na gisteravond?
Ja, naar Kopenhagenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Roeni3 het volgende:
Zou Gravesen nog willen, na gisteravond?
ROT OPquote:
Is op tv geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Dat 'loze dansje' ziet er inderdaad pas indrukwekkend uit als er minstens een paar honderd man meedoen. Aan de kant van Kopenhagen zag het er erg tof uit. Is dat niet op tv geweest?
Kende de site nog niet, achteraf maar gelukkig ook.quote:
Dat was toch tegen RODA JC??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Dat 'loze dansje' ziet er inderdaad pas indrukwekkend uit als er minstens een paar honderd man meedoen. Aan de kant van Kopenhagen zag het er erg tof uit. Is dat niet op tv geweest?
Jij bedoelde overigens tijdens Ajax - Vitesse halve finale beker, toen Huntelaar 5 seconden voor tijd die omhaal scoorde.
Als we blijven spelen zoals gisteravond, gaat Gabri op rechts. Dan moet Gravesen met Maduro strijden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ten Cate is op zoek naar een man achter Gabri. Dus ik vraag me sowieso af of hij wel op de bank wil zitten.
maar natuurlijk meneer ten catequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als we blijven spelen zoals gisteravond, gaat Gabri op rechts. Dan moet Gravesen met Maduro strijden.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef piertje2 het volgende:
[..]
maar natuurlijk meneer ten cate
Vooral die gasten rechts vonden het niet zo leuk volgens mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Jij bedoelde overigens tijdens Ajax - Vitesse Roda JC halve finale beker, toen Huntelaar 5 seconden voor tijd die omhaal scoorde. Dat was inderdaad een geweldig (en gepast) moment. Verder ben ik ook niet zo voor. Maar het was wel leuk omdat hun het ook de hele wedstrijd door deden, beetje jennen.
Hij valt mij een beetje tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een leuke aankoop geweest, die Klaas Jan.
ik zeg toch ook tuurlijk meneer ten catequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Gabri speelde gisteren op rechts. Wij hebben een andere wedstrijd gezien?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ik zeg toch ook tuurlijk meneer ten cate
Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef stefmans het volgende:
Gravessen is gewend om op de bank te zitten als de 3de keus dus bij Ajax is hij al 2de keus dus vooruitgang![]()
ik hou ook van jou jongen !!quote:
En heb je Roger al eens zien spelen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.
Wie weet past Gravesen niet eens in het systeem dat ajax speelt !!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gravesen is oud, Maduro kan nog wat leren. Laat Maduro wat van Gravesen leren, waarna Maduro Gravesens positie goed overneemt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ten Cate (en volgens mij ook Van Geel) heeft wel gezegd dat Ajax altijd naar 'koopjes' blijft kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Snake_NL het volgende:
Wijsneus van Dappere Strijders meldt dat vorig jaar wel een haalbaarheidsonderzoek is geweest voor gravesen was toen niet haalbaar nu real hem kwijt wilt moet dat geen probleem zijn om hem nu te kunnen halen alleen is de vraag of Van Geel hem nog wilt.
Want volgens Van Geel is de selectie rond.
Heb ik het toch niet helemaal goed voorspeldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef koningdavid het volgende:
6-0 Ajax, vier keer Lindenbergh.
Ik dacht dat Kopenhagen en Brondby rivalen waren of in ieder geval geen vrienden, toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ook wel lachen dat FC Kopenhagen verder doorging op de actie van Brøndby IF.
Rosales speelde gisteren prima. Hij heeft maar een aantal keer de bal gehad, maar wat hij ermee deed was vaak wel ok.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Xrenity het volgende:
Overigens ging het gister lekker lopen toen Rosenberg en Babel erin kwamen.
Volgende keer Rosales en Perez maar even op de bank?
Ik vind Rosales af en toe zo'n mietje
Er stond toch ook iets van Brondby was een eitje maar nu de echte test, game on?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kopenhagen en Brondby rivalen waren of in ieder geval geen vrienden, toch?
Logisch ook, die zijn fysiek iets sterker (en bovendien minder vermoeid) dan Rosales en Perez. Bovendien zijn het sowieso betere voetballers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Xrenity het volgende:
Overigens ging het gister lekker lopen toen Rosenberg en Babel erin kwamen.
Volgende keer Rosales en Perez maar even op de bank?
Ik vind Rosales af en toe zo'n mietje
Rosales deed het nog wel aardig, maar in Perez zie ik het nu al niet meer zitten. Had er meteen al geen goed gevoel bij. Al die prutsers doen het bij AZ wel leuk in de subtop, maar komen tekort voor de echte top (CL).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Logisch ook, die zijn fysiek iets sterker (en bovendien minder vermoeid) dan Rosales en Perez. Bovendien zijn het sowieso betere voetballers.
ach is de eerste helft speelde hij redelijk, 3 goede voorzetten, maar liep continue in de dekking, daardoor krijg ie weinig ballen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Rosales speelde gisteren prima. Hij heeft maar een aantal keer de bal gehad, maar wat hij ermee deed was vaak wel ok.
Heeft iemand uberhaupt foto's gemaakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef devv05 het volgende:
Wel vet trouwens dat je in dat stadion echt direct aan het veld zit, net als in Engeland. Zo hoort het ook eigenlijk. Heerlijk moment dat alle spelers tijdens de warming up voor de wedstrijd allemaal even een meter voor het uitvak kwamen staan voordat ze met hun oefeningen begonnen. Zag er machtig uit.
Op Ajaxfotoside.nl is al het een en ander te vinden. Normaal heb ik altijd zelf camera mee, maar die was dit keer helaas kapot. Wel wat foto's met mn telefoon gemaakt, maar die zijn niet zo geweldig volgens mij. Gewoon even de andere bekende fotosites in de gaten houden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heeft iemand uberhaupt foto's gemaakt?
Daar is hier al behoorlijk over gediscussieerd. De meningen zijn verdeeld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde op een zijspoor bij Everton, kunnen wij zijn carrière niet redden? Kan hij de concurrentie aangaan met Mauro Rosales, Tom de Mul verhuren we dan voor een seizoen aan RKC Waalwijk.
Rosales beter dan Van der Meydequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef stefmans het volgende:
Zo goed is van der Meyde niet, en eerlijk gezegt is Rosales beter als hem.
Ja, want mandy speelde ook maar en paar keer echt goed. Ik heb meer het gevoel dat iedereen hem blijft herinneren aan die wedstrijd tegen Romaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef R.Deelstra het volgende:
[..]
Rosales beter dan Van der Meyde![]()
Jan Koller.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Samenvatting van een Amerikaanse zender ofzo: http://www.youtube.com/watch?v=fAnB6vyY0AQ
Dat verklaart ook waarom ze Jaap Stam aankondigen als Jan Koller.
Wat een paupers.![]()
Wat een heldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:01 schreef Roeni3 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E Zlatan geeft een interview vlak voor hij van Ajax naar Juve gaat. Man oh man, wat een interview.
Mooi!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Het resultaat telt in dit soort duels en dat was natuurlijk goed.
Knap van Huntelaar hoor!
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven over de verloren zoon Andy trouwens.
Alsjeblieft niet zeg, Rosales is 10 x beter dan De Mul.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef -Petor- het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat De Mul een kans krijgt ten koste van Rosales?
Voor 'twee kwartjes' mag hij best terugkomen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zou je Andy echt terug bij Ajax willen op dit moment?
Ja hoor, wellicht zelfs als linksbuiten. Perez vind ik niet zo'n succes daar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zou je Andy echt terug bij Ajax willen op dit moment?
respect. Jij kan tenminste echt zuipen hehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Sethje het volgende:
Het was echt een heerlijke trip, jammer van de lange heenreis maar daar doen we niets aan
Echt kapot nu!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:10 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
leuk koppie die rechter, die denen ook![]()
Joep Schreuderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:01 schreef Roeni3 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E Zlatan geeft een interview vlak voor hij van Ajax naar Juve gaat. Man oh man, wat een interview.
euh heb jij het uitvak gezien? Als 410 niet was meegereisd was er nauwelijks wat geweest, ze verdienen daarvoor de credits. Vak 410 maakte de sfeer, denk dat de rest maar even stil moet blijvenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:52 schreef denthemen het volgende:
over dat Gravesen, dat zei ik gister al, dat je er van uit kon gaan dat er geruchten gingen komen
dan even over 410, ik vond die "pogo" (zo noemen ze het) echt belachelijk!! Dat je blij bent, okay, dat snap ik, maar om dan zo belachelijk te doen! Je zet er alle ajax supporters mee voor lul.. als jet het op 410 doet, tja.. dat mkoet je zelf doen, maar niet in een uitvak! kom op zeg! Als het zo doorgaat weet ik zeker dat de oudere jongens er gek van worden en het opeens wel een keer goed mis gaat.. Vuur ajax gewoon aan met je stem, of spring, maar ga nou geen griekse dans doen of zo
helemaal mee eens...ordinaire etterbak....hij probeerde vd vaarts been wel degelijk te breken....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:01 schreef BobbyHill het volgende:
Die irritante grijns van Zlatan...echt bloed onder de nagel-werk.
'There's only one Zlatan'
'Do you know Zlatan?'
Welk normaal denkend mens spreekt over zichzelf in de derde persoon enkelvoud?
Verder wel een fenomeen in Amsterdam
Vriendelijke vriend,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:52 schreef denthemen het volgende:
over dat Gravesen, dat zei ik gister al, dat je er van uit kon gaan dat er geruchten gingen komen
dan even over 410, ik vond die "pogo" (zo noemen ze het) echt belachelijk!! Dat je blij bent, okay, dat snap ik, maar om dan zo belachelijk te doen! Je zet er alle ajax supporters mee voor lul.. als jet het op 410 doet, tja.. dat mkoet je zelf doen, maar niet in een uitvak! kom op zeg! Als het zo doorgaat weet ik zeker dat de oudere jongens er gek van worden en het opeens wel een keer goed mis gaat.. Vuur ajax gewoon aan met je stem, of spring, maar ga nou geen griekse dans doen of zo
Precies. Hij is natuurlijk een arrogante etterbak. Maar het is echt zo'n, zoals ze in het engels zeggen, 'person you love to hate'.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:01 schreef BobbyHill het volgende:
Die irritante grijns van Zlatan...echt bloed onder de nagel-werk.
'There's only one Zlatan'
'Do you know Zlatan?'
Welk normaal denkend mens spreekt over zichzelf in de derde persoon enkelvoud?
Verder wel een fenomeen in Amsterdam
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hebben jullie hier misschien ook bewegende beelden van?
[afbeelding]
Hilarisch gewoon.... Dit is dan het gemiddelde ajax publiekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hebben jullie hier misschien ook bewegende beelden van?
[afbeelding]
Open ff gewoon een nieuw 020 vs. DK en andere kneusjes topic dan. Wij hebben het hier niet zo op stoere internethelden zoals jij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hilarisch gewoon.... Dit is dan het gemiddelde ajax publiek![]()
![]()
En jij bent het gemiddelde feyenoord publiek: een grote kutkneus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hilarisch gewoon.... Dit is dan het gemiddelde ajax publiek![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
En jij bent het gemiddelde feyenoord publiek: een grote kutkneus.
Lijkt me inderdaad niet echt een leeftijdsgebonden meningquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij vindt DK geen grote kutkneus?
Ik herinner me vooral een wedstrijd tegen AZ (?) waar hij strooide met assists op Mido.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, want mandy speelde ook maar en paar keer echt goed. Ik heb meer het gevoel dat iedereen hem blijft herinneren aan die wedstrijd tegen Roma![]()
quote:10/8/2006 - Ajax krijgt thuisvoordeel in duel om JC Schaal
(Gepost door RvN)
In tegenstelling tot de vorige jaren krijgt de bekerwinnaar het thuisvoordeel in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Die wijziging is in het voorjaar doorgevoerd in de regelementen. De achterliggende reden van de wijziging is dat de bekerwinnaar altijd zeker is van een plaats in de JC Schaal. Dat geldt niet voor de landskampioen. Indien de landskampioen ook de beker wint, dan neemt de nummer twee in de competitie de plaats van de landskampioen in, in de strijd om de Johan Cruijff Schaal.
Dat betekent dat Ajax als bekerwinnaar dus als thuisspelende ploeg is aangemerkt aanstaande zondag.
Litmanen 2x keer geloof ik ja, één keer met een stiftbal. Drie keer Mido en nog eentje van Boukhari als ik het me goed herinner. Perez opende de score trouwens voor AZ. Was echt een mooie pot.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:45 schreef RayMania het volgende:
Leuke wedstrijd was dat, met 2x Litmanen, toch Radegast?
Hij trolt alleen een beetje hier, voor de rest vind ik bepaalde users hier erger dan hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij vindt DK geen grote kutkneus?
Jezelfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij trolt alleen een beetje hier, voor de rest vind ik bepaalde users hier erger dan hem.
om mezelf ff te guotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Cordoba32 het volgende:
welcome to the next level stond er toch?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Welcome to the next level... Game Over!
Klopt wel, voor Kopenhagen was dit de next level, voor Ajax de eerste.
In level 2 gaat ajax ook game overquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Welcome to the next level... Game Over!
Klopt wel, voor Kopenhagen was dit de next level, voor Ajax de eerste.
En Feyenoord mag van mama al helemaal niet aan het spelletje beginnenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
In level 2 gaat ajax ook game over
Juwel hoor, ze moeten eerst nog even wat vuile klusjes in huis doen (rotzooi opruimen, met name die hardnekkige rotzooi uit Amsterdam) voordat ze mee mogen doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
En Feyenoord mag van mama al helemaal niet aan het spelletje beginnen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je met opruimen toppers als Kalou en dadelijk ook Kuijt verkopen en er 3e-hands linksbuitens van ADO gaan aankopen ?
Nog complimenten voor " Daar heb je Adolf".quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
respect. Jij kan tenminste echt zuipen hehe![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je met opruimen toppers als Kalou en dadelijk ook Kuijt verkopen en er 3e-hands linksbuitens van ADO gaan aankopen ?
hehe dat was wel mooi iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nog complimenten voor " Daar heb je Adolf".hehe
Stond ook al op de Ajax-site. OP is geupdate.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:21 schreef Black-Death het volgende:
Trouwens, Boakye mag uit de OP, hij is voor een jaartje verhuurd aan Heracles, las in in de Metro.
De perfecte wedstrijd om te kijken of Ajax een verlies van Huntelaar kan opvangen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:31 schreef Badabingea het volgende:
Ajax zonder Huntelaar in JC-schaal
10 augustus 2006
Ajax kan zondag tijdens het duel om de Johan Cruijffschaal geen beroep doen op Klaas Jan Huntelaar. De spits is geschorst, omdat hij in de bekerfinale tegen PSV zijn tweede gele kaart van de bekercompetitie kreeg. Hierdoor is hij automatisch één duel geschorst.
PSV-spelers Jason Culina en Gomes overkwam hetzelfde. Ook dit duo zal zondag niet in actie kunnen komen. Gomes zal in het Eindhovense doel vermoedelijk worden vervangen door Oscar Moens, die deze zomer overkwam van Willem II. Bij Ajax zal Markus Rosenberg, door de afwezigheid van Huntelaar, waarschijnlijk een kans krijgen.
Dus.......
quote:'Ajax hoopt op Thomas Gravesen'
Naast Everton, Newcastle United en Tottenham Hotspur zou ook Ajax interesse tonen om Thomas Gravesen over te nemen van Real Madrid. De Deense middenvelder mag per direct vertrekken bij de club uit de Spaanse hoofdstad.
Gravesen mocht al op niet veel minuten rekenen bij de nieuwe ploeg van Fabio Capello. Recentelijk kreeg de Deen het nog aan de stok met Robinho op de training, wat de druppel was dat de emmer deed overlopen.
Ten Cate zou er nog graag een verdedigende middenvelder bij hebben en ziet in Gravesen een geschikte kandidaat. De Deen was gisterenavond nog aanwezig in Kopenhagen, toen de club tegen Ajax speelde in het CL-kwalificiatieduel.
Gravesen speelde eerder al voor Vejle, Hamburger SV en Everton.
Een gezicht in de 0 van 10.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef BoNi het volgende:
Gronkjaer was volgens mij zo stoned als een garnaal, maar wel erg vet dat een speler gewoon even een babbeltje kan maken met het publiek...!
[afbeelding]
Was jij dat? Zag een gast op tv die zelf tijdens de tweede goal nog opnames leek te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:40 schreef Jasza het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=7FFB92231EF6D62D
Tijdens de goals heb ik geen opnames gemaakt, maar dit was na de 1-2 alquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Was jij dat? Zag een gast op tv die zelf tijdens de tweede goal nog opnames leek te maken.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:40 schreef Jasza het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=7FFB92231EF6D62D
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:13 schreef RayMania het volgende:
http://www.nu.nl/news/800365/142/Ajax_lijft_Gravesen_in.html
![]()
![]()
lul. Ik schrokquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:16 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.nu.nl/news/800(...)urt_kruisbanden.html
Ja mee bezig nu, duurt wel ff want is 80 mbquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:23 schreef Nashje het volgende:
Rapidshare!
snap dat dan, je kan zelfs links verzinnen bij nu.nl die werken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef Sethje het volgende:
WOlf wat doe je? het gaat helemaal niet op kruisbanderen...er zal wel een kakkerlak op die redactie werken
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:23 schreef Nashje het volgende:
Rapidshare!
Een aantal deed wel mee ja, ik weet niet of er veel van de F-side warenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:56 schreef Nashje het volgende:
Vet filmpje weerDoen de gasten van de F-side eigenlijk mee met dat zingen enzo?
ha...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
Jongens, ik ga een mail sturen naar de FOK!-leiding. Yvonne zei dat ik een goede kans maak om mod te worden.
Mooi, kan je meteen die vervelende klakkies ervan gooien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
Jongens, ik ga een mail sturen naar de FOK!-leiding. Yvonne zei dat ik een goede kans maak om mod te worden.
Geloof mij, iedereen die gaat lopen zieken in een topic van een club waar jij geen fan van bent, krijgt een note + banverzoek van mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mooi, kan je meteen die vervelende klakkies ervan gooien.
Op 0.38 is Herman in beeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/28945899/2.avi.html
![]()
Jij bent een FOK! newbie, er zijn wel vreemdere dingen gebeurdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:20 schreef Nashje het volgende:
Geloof mij, jij wordt geen mod.
Okay Madine.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:33 schreef Madine het volgende:
Alleen nerds bedienen zich van dergelijke begrippen.
Ga een trein koppen ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:35 schreef Madine het volgende:
Prima. En nu naar bedje toe.
Nostalgie.quote:Op maandag 7 oktober 2002 14:51 schreef Cart_man het volgende:
wat een *****mentaliteit van de spelers!!!!!
Wat voelde ik me gisteren vernederd zeg door die vuile gore *****joden. Mijn haat wordt er alleen maar groter door.
edit-er wordt hier niet met ziektes gescholden-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 07-10-2002 15:55]
Hoe kom jij als (relatieve) newbie nou weer aan zo'n oude quote?quote:
Ik zie nu pas dat jij een superoldbie bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe kom jij als (relatieve) newbie nou weer aan zo'n oude quote?Of had je een andere nickname voor Jajong?
Je kent die gasten toch, morgen beginnen ze weer te huilen dat het oud isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:39 schreef twi het volgende:
Ach joh, als Feyenoorders daar al over moeten gaan reageren hier, dan lijkt het me slim om VBL gewoon maar helemaal op te doeken. Niet voor alle minieme sullige dingetjes dat kneuzentopic erbijhalen hoor...
Ik denk iedereen hier wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar ik lurk en lees al veel langer mee.
Nou daag, veel plezier dr meequote:Hatem Trabelsi zet zijn voetballoopbaan voort in Engeland. De Tunesiër heeft bij Manchester City een contract voor één seizoen, met een optie voor nog twee jaar ondertekend. Het contract van de rechtsback bij Ajax liep afgelopen seizoen af.
Trabelsi wilde al geruime tijd vertrekken bij de Amsterdamse club. Maar tot een akkoord met een club kwam het al die tijd niet. De 29-jarige Tunesiër kampte geruime tijd met een knieblessure en zette na het afgelopen WK in Duitsland een punt achter zijn interlandloopbaan.
De aanvallende rechterverdediger heeft over de lofuitingen van zijn nieuwe manager, Stuart Pearce, niet te klagen. "Persoonlijk gesproken vind ik dit een van de beste Bosman-transfers van deze zomer. Ik heb hem de laatste drie jaren voor Ajax zien spelen en was zeer onder de indruk van hem", aldus Pearce op de website van Manchester City.
Ik ben ook geen fan van dat gekke dansje van ze, maar verder vind ik het fantastisch wat ze doen. Ik geniet elke keer weer van de schitterende Tifo-acties van ze. En de sfeer op vocaal gebied wordt ook steeds beter. Verder respect voor die jongens dat ze met 2 volle bussen naar Kopenhagen zijn afgereist.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Die filmpjes uit Kopenhagen zijn trouwens best sneu.....tis duidelijk dat het nog zomervakantie is en alle knulletjes uit 410 los zijn gelaten.......![]()
Toch enige plaatsvervangende schaamte dat ik ook supporter ben als ik die josti's zie![]()
Ik heb het ook niet over hun tifo. Dat isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dat gekke dansje van ze, maar verder vind ik het fantastisch wat ze doen. Ik geniet elke keer weer van de schitterende Tifo-acties van ze. En de sfeer op vocaal gebied wordt ook steeds beter. Verder respect voor die jongens dat ze met 2 volle bussen naar Kopenhagen zijn afgereist.
Dat mag jij vinden maar hoe kom je erbij dat ik dat niet doe? Bekenden van mij die in 410 zitten weten hoe ik over dat stel denk.quote:En als we het dan toch over sneu hebben...
Ik vind het sneu dat jij anoniem op FOK! durft te zeggen dat je je schaamt en dat het josti's zijn. Ga dan gewoon naar die jongens toe en zeg wat je er van vind.
Ik weet niet of je dat doet, maar om die jochies anoniem op FOK! uit te schelden voor josties vond ik een beetje onzin. Ik heb ook mijn kritiek geuit hier op FOK!, maar als ik ze uit wil schelden voor josti's doe ik dat wel recht in hun gezicht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over hun tifo. Dat is![]()
[..]
Dat mag jij vinden maar hoe kom je erbij dat ik dat niet doe? Bekenden van mij die in 410 zitten weten hoe ik over dat stel denk.
Anders maak jij je ff druk over die uitspraakquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat doet, maar om die jochies anoniem op FOK! uit te schelden voor josties vond ik een beetje onzin. Ik heb ook mijn kritiek geuit hier op FOK!, maar als ik ze uit wil schelden voor josti's doe ik dat wel recht in hun gezicht.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso blijft het kansloos dit soort kwalijke dingen over andere supporters van onze club te roepen op internet, ook al (of zelfs juist) wanneer je dit IRL al eerder hebt gedaan.
Jawel, moet je zelf weten maar om ze josti's te noemen is gewoon onzin. En ik vind nog steeds dat kritiek het beste geleverd kan worden in het home met een biertje erbij. Dan kan je zo op die jongens afstappen en zeggen wat je van ze vind. Ik neem aan dat je wel weet bij wie je het beste kunt zijn...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:25 schreef Doopy-X- het volgende:
och jezus, ik heb 410 nu tot op het bot beledigd? Ik mag geen kritiek geven op supporters van mijn EIGEN club?
![]()
Waarom zou ik, ik ken de meeste van die gasten niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Hun vinden het leuk, ik niet.......hoeven toch geen urenlange gesprekken over gedaan wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jawel, moet je zelf weten maar om ze josti's te noemen is gewoon onzin. En ik vind nog steeds dat kritiek het beste geleverd kan worden in het home met een biertje erbij. Dan kan je zo op die jongens afstappen en zeggen wat je van ze vind. Ik neem aan dat je wel weet bij wie je het beste kunt zijn...
Hou het dan voor je, want als je niet eens op de mensen van 410 durft af te stappen, plaats dan ook geen anonieme kritiek op internet. Daar schiet helemaal niemand iets mee op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ken de meeste van die gasten niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Hun vinden het leuk, ik niet.......hoeven toch geen urenlange gesprekken over gedaan worden
Die dikke met die bril is toch de 410 capo?
Je kent ze niet, maar het zijn wel josti's? Tja, dat zegt al meer dan genoeg over je niveau. En dat je wel zo stoer bent om het op internet te schreeuwen, maar niet op ze af durft te stappen is alleen maar triester.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ken de meeste van die gasten niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Hun vinden het leuk, ik niet.......hoeven toch geen urenlange gesprekken over gedaan worden
Lees jij wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tijd dat al die gasten in spandoeken gooien kun je alleen maar respect voor hebben.
Vertelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg gek dat ben ik en ik sta op die foto waarom 'dat gekke dansje te zien is' gewoon voor me uit te kijken![]()
Ik weet al wie je bedoeld na de post van PLAE.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gozer, het boeit me erg weinig.......ik vind het leuk dat er ze er zijn, ik vind het leuk dat ze zingen, ik vind hun tifo akties geweldig maar op die 2 filmpjes zien ze er sneu uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef the_hunter het volgende:
Vraag me af hoe je er bij komt dat hij de capo is. Zelfs bij ons op Zuid kent zo'n beetje iedereen de capo van 410.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef Superheld het volgende:
Heuj, babel was mee met 410
Wat vinden je maatjes er trouwens van dat je zo'n filmpje maakt en even op een open forum gooit terwijl iedereen op foto's altijd geblurred dient te worden.![]()
Jij begon er over johquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we weer ff gewoon over de allermooiste club ter wereld gaan lullen ipv wie de überheld van 410 is?
Heel fijn.......
he het was jou vraag.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we weer ff gewoon over de allermooiste club ter wereld gaan lullen ipv wie de überheld van 410 is?
Heel fijn.......
quote:Transferbedrag Vermaelen 5.5 miljoen
Vrijdag 11 augustus, door SV, Amsterdam, 09.34u GMT+01.00, The Mirror
Volgens de Engelse tabloid The Mirror zal Tottenham Hotspur aan Ajax een transfersom van 5.5 miljoen euro moeten betalen om de jonge verdediger Thomas Vermaelen over te nemen.
Het medium meldt dat de The Spurs bereid zijn om een bod uit te oefenen. Trainer Martin Jol bekeek Vermaelen vorig weekend op het Amsterdam Tournament.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Die jongen moet je voorlopig gewoon niet verkopen en anders voor de echte hoofdprijs........
Eens, daarnaast zie ik Vermaelen er idd niet voor aan om nu al te vertrekken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
Engelse media hangen altijd zelfverzonnen vraagprijzen en transfersommen aan spelers, dus hier moeten we niet te zwaar aan tillen, Thomas Vermaelen blijft echt nog wel.
quote:Presentatie selectie en training live te zien op Ajax.nl
Ajax.nl zal de presentatie van de selectie en de demonstratietraining van de Open Dag live uitzenden via de internetsite. Vanaf 14.15 uur begint de uitzending.
http://rapidshare.de/files/28945899/2.avi.htmlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:03 schreef PLAE@ het volgende:
ey nog 1 vraagje. welk filmpje hadden we het over![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom net van de open dag vandaan, en het is echt treurig. Vele jonge gezinnen die zeik en zeiknat zijn. En het is ook minder druk dan vorig jaar, maar dat is niet echt verwonderlijk.
Maar wel sneu voor al die kinderen.quote:Presentatie selectie en training live te zien op Ajax.nl
Ajax.nl zal de presentatie van de selectie en de demonstratietraining van de Open Dag live uitzenden via de internetsite. Vanaf 14.15 uur begint de uitzending.
Is het niet IN de arena dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom net van de open dag vandaan, en het is echt treurig. Vele jonge gezinnen die zeik en zeiknat zijn. En het is ook minder druk dan vorig jaar, maar dat is niet echt verwonderlijk.
ik dacht al ben ik daar te zien dan ofzo.quote:
Buiten de Arena is er een soort evenementenplein ingericht, waar ik moest zijn. Maar daar liepen al die verregende gezinnen enzo. Maar de meeste activiteiten worden idd binnen afgewerkt.quote:
Je had moeten blijven man! Ali B komt ook...!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Buiten de Arena is er een soort evenementenplein ingericht, waar ik moest zijn. Maar daar liepen al die verregende gezinnen enzo. Maar de meeste activiteiten worden idd binnen afgewerkt.
Ik hoop het, anders word ik echt gek. Maar het zou wel weer typischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
Engelse media hangen altijd zelfverzonnen vraagprijzen en transfersommen aan spelers, dus hier moeten we niet te zwaar aan tillen, Thomas Vermaelen blijft echt nog wel.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je had moeten blijven man! Ali B komt ook...!!![]()
quote:
Jij begint erover dat Ali Boussaboun komt, hoop toch echt als bezoeker en niet als nieuwe aankoop.quote:
Het gaat over deze Ali B.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Ali Boussaboun komt, hoop toch echt als bezoeker en niet als nieuwe aankoop.
Vorig jaar werd Jaap Stam door JaWi gesignaleerd op de open dag, toch?![]()
Oh, toch wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat over deze Ali B.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ali_B.
En dan het nog quoten ook he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik dacht al ben ik daar te zien dan ofzo.
zullen die gasten leuk vinden vol met hun bek zo in beeldslim jasza
![]()
MAMA, ze nemen me in de maling......quote:
Haal het nou niet aahaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
Net dat 2e filmpje gekeken. Wat een hoop jonkies.
Niks mis mee. Wij zijn ook jong begonnen hehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
Net dat 2e filmpje gekeken. Wat een hoop jonkies.
maar ik voel me nu zo oud en ik ben pas 26.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij zijn ook jong begonnen hehe
Zekers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Al een beetje zin in het seizoen bij mij in de buurt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |