Irritante flikkers naast ons iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:51 schreef devv05 het volgende:
* Matige wedstrijd (of eigenlijk gewoon slecht)
* Goede uitslag
* Best een leuk stadion
* Heerlijk sfeertje door de Kopenhagen supporters voorafgaand aan de wedstrijd
* Diezelfde supporters waren soms wel zwaar irritant
Al met al leuk tripjeThuis even afmaken en dan hopen op een leuke loting.
Gronkjaer is trouwens ook een kneus geworden.
Dat roept de rest van het land al jaaaren, maar nee hoor, toen was iedereen doof...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef Vicente het volgende:
Gronkjaer is echt een naaikever idd
Niet gemerkt, et was alleen tyfus hard op die lange zijde soms, had wel het gevoel dat ze allemaal mee schreeuwde daar iig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ok wel mooi die sfeer daar. Maar ook een beetje nep. Bij 1 zo'n tribune was het overduidelijk ook een bandje (die lange zijde met die 'trommel').
Vanwege de vrouwen? Dan wordt het nog een lastige keuze, want in Zweden, Finland en Noorwegen zijn ook nog genoeg mooie vrouwen. Het nadeel is echter dat in Scandinavië alles (lees: bier) zo duur is.quote:
1) Finland is GEEN scandinaviequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanwege de vrouwen? Dan wordt het nog een lastige keuze, want in Zweden, Finland en Noorwegen zijn ook nog genoeg mooie vrouwen. Het nadeel is echter dat in Scandinavië alles (lees: bier) zo duur is.
Had jij gister is moeten kijken, liep genoeg rond hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1) Finland is GEEN scandinavie
2) een halve liter bier kost in Helsinki 4,50, dus dat valt reuze mee
3)Zoveel MEER mooie vrouwen lopen er niet rond, alleen ALS ze mooi zijn zijn ze echt![]()
.
Hij heeft het over Finlandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had jij gister is moeten kijken, liep genoeg rond hoor![]()
Zweedse meisjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanwege de vrouwen? Dan wordt het nog een lastige keuze, want in Zweden, Finland en Noorwegen zijn ook nog genoeg mooie vrouwen. Het nadeel is echter dat in Scandinavië alles (lees: bier) zo duur is.
EENSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat dansen was echt te erg iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Kunnen die jongens van 410 niet gwn kappen met dat idiote dansje met de rug naar het veld? Kom op zeg, ik heb het al eens vaker tegen een aantal bekenden gezegt, maar wil het toch nog even kwijt. Je zet niet alleen jezelf voor lul, maar heel Ajax. We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
KJH doet niet eens mee grapjas...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Wat hoop ik dat PSV weer met 4-0 wint en KJH en Stam op de brancard het veld afmoeten
Ik hoop nog steeds dat je een keer stopt met ademenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Wat hoop ik dat PSV weer met 4-0 wint en KJH en Stam op de brancard het veld afmoeten
Ah, dan wint PSV sowieso en hoop ik dat Stam snel het veld afgetrapt wordt door Ooijer of Alexquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
KJH doet niet eens mee grapjas...
Dat is wederzijds VoreGquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat je een keer stopt met ademen
ah ok. En dat kwam doordat er 100 man 410 wasquote:[b]Op donderdag 10 augustus 2006 We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
picsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nou niet bepaald een reden om zo'n fucking blij idioot dansje te doen alsof we de CL hebben gewonnen. Kom op zeg...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah ok. En dat kwam doordat er 100 man 410 was![]()
Ik vond het gruwelijk goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Kunnen die jongens van 410 niet gwn kappen met dat idiote dansje met de rug naar het veld? Kom op zeg, ik heb het al eens vaker tegen een aantal bekenden gezegt, maar wil het toch nog even kwijt. Je zet niet alleen jezelf voor lul, maar heel Ajax. We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
Lozer KJH speelt nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Het is niet bepaald mijn beleving, maar ik kan me beelden op 410 herinneren dat het halve vak meedeed. Vanaf mijn vak (126) zag het er super uit. Maar toen was er ook alle reden voor. Weet even niet meer welke wedstrijd, maar toen speelde Ajax wel goed en deed er minstens 500 man mee. Maar met 40 man bij zo'n kutwedstrijd zo staan te dansen vond ik ongepast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |