Op Ajaxfotoside.nl is al het een en ander te vinden. Normaal heb ik altijd zelf camera mee, maar die was dit keer helaas kapot. Wel wat foto's met mn telefoon gemaakt, maar die zijn niet zo geweldig volgens mij. Gewoon even de andere bekende fotosites in de gaten houden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heeft iemand uberhaupt foto's gemaakt?
Daar is hier al behoorlijk over gediscussieerd. De meningen zijn verdeeld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde op een zijspoor bij Everton, kunnen wij zijn carrière niet redden? Kan hij de concurrentie aangaan met Mauro Rosales, Tom de Mul verhuren we dan voor een seizoen aan RKC Waalwijk.
Rosales beter dan Van der Meydequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef stefmans het volgende:
Zo goed is van der Meyde niet, en eerlijk gezegt is Rosales beter als hem.
Ja, want mandy speelde ook maar en paar keer echt goed. Ik heb meer het gevoel dat iedereen hem blijft herinneren aan die wedstrijd tegen Romaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef R.Deelstra het volgende:
[..]
Rosales beter dan Van der Meyde![]()
Jan Koller.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Samenvatting van een Amerikaanse zender ofzo: http://www.youtube.com/watch?v=fAnB6vyY0AQ
Dat verklaart ook waarom ze Jaap Stam aankondigen als Jan Koller.
Wat een paupers.![]()
Wat een heldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:01 schreef Roeni3 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E Zlatan geeft een interview vlak voor hij van Ajax naar Juve gaat. Man oh man, wat een interview.
Mooi!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Het resultaat telt in dit soort duels en dat was natuurlijk goed.
Knap van Huntelaar hoor!
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven over de verloren zoon Andy trouwens.
Alsjeblieft niet zeg, Rosales is 10 x beter dan De Mul.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef -Petor- het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat De Mul een kans krijgt ten koste van Rosales?
Voor 'twee kwartjes' mag hij best terugkomen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zou je Andy echt terug bij Ajax willen op dit moment?
Ja hoor, wellicht zelfs als linksbuiten. Perez vind ik niet zo'n succes daar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zou je Andy echt terug bij Ajax willen op dit moment?
respect. Jij kan tenminste echt zuipen hehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Sethje het volgende:
Het was echt een heerlijke trip, jammer van de lange heenreis maar daar doen we niets aan
Echt kapot nu!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:10 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
leuk koppie die rechter, die denen ook![]()
Joep Schreuderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:01 schreef Roeni3 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E Zlatan geeft een interview vlak voor hij van Ajax naar Juve gaat. Man oh man, wat een interview.
euh heb jij het uitvak gezien? Als 410 niet was meegereisd was er nauwelijks wat geweest, ze verdienen daarvoor de credits. Vak 410 maakte de sfeer, denk dat de rest maar even stil moet blijvenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:52 schreef denthemen het volgende:
over dat Gravesen, dat zei ik gister al, dat je er van uit kon gaan dat er geruchten gingen komen
dan even over 410, ik vond die "pogo" (zo noemen ze het) echt belachelijk!! Dat je blij bent, okay, dat snap ik, maar om dan zo belachelijk te doen! Je zet er alle ajax supporters mee voor lul.. als jet het op 410 doet, tja.. dat mkoet je zelf doen, maar niet in een uitvak! kom op zeg! Als het zo doorgaat weet ik zeker dat de oudere jongens er gek van worden en het opeens wel een keer goed mis gaat.. Vuur ajax gewoon aan met je stem, of spring, maar ga nou geen griekse dans doen of zo
helemaal mee eens...ordinaire etterbak....hij probeerde vd vaarts been wel degelijk te breken....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:01 schreef BobbyHill het volgende:
Die irritante grijns van Zlatan...echt bloed onder de nagel-werk.
'There's only one Zlatan'
'Do you know Zlatan?'
Welk normaal denkend mens spreekt over zichzelf in de derde persoon enkelvoud?
Verder wel een fenomeen in Amsterdam
Vriendelijke vriend,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:52 schreef denthemen het volgende:
over dat Gravesen, dat zei ik gister al, dat je er van uit kon gaan dat er geruchten gingen komen
dan even over 410, ik vond die "pogo" (zo noemen ze het) echt belachelijk!! Dat je blij bent, okay, dat snap ik, maar om dan zo belachelijk te doen! Je zet er alle ajax supporters mee voor lul.. als jet het op 410 doet, tja.. dat mkoet je zelf doen, maar niet in een uitvak! kom op zeg! Als het zo doorgaat weet ik zeker dat de oudere jongens er gek van worden en het opeens wel een keer goed mis gaat.. Vuur ajax gewoon aan met je stem, of spring, maar ga nou geen griekse dans doen of zo
Precies. Hij is natuurlijk een arrogante etterbak. Maar het is echt zo'n, zoals ze in het engels zeggen, 'person you love to hate'.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:01 schreef BobbyHill het volgende:
Die irritante grijns van Zlatan...echt bloed onder de nagel-werk.
'There's only one Zlatan'
'Do you know Zlatan?'
Welk normaal denkend mens spreekt over zichzelf in de derde persoon enkelvoud?
Verder wel een fenomeen in Amsterdam
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hebben jullie hier misschien ook bewegende beelden van?
[afbeelding]
Hilarisch gewoon.... Dit is dan het gemiddelde ajax publiekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hebben jullie hier misschien ook bewegende beelden van?
[afbeelding]
Open ff gewoon een nieuw 020 vs. DK en andere kneusjes topic dan. Wij hebben het hier niet zo op stoere internethelden zoals jij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hilarisch gewoon.... Dit is dan het gemiddelde ajax publiek![]()
![]()
En jij bent het gemiddelde feyenoord publiek: een grote kutkneus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hilarisch gewoon.... Dit is dan het gemiddelde ajax publiek![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
En jij bent het gemiddelde feyenoord publiek: een grote kutkneus.
Lijkt me inderdaad niet echt een leeftijdsgebonden meningquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij vindt DK geen grote kutkneus?
Ik herinner me vooral een wedstrijd tegen AZ (?) waar hij strooide met assists op Mido.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, want mandy speelde ook maar en paar keer echt goed. Ik heb meer het gevoel dat iedereen hem blijft herinneren aan die wedstrijd tegen Roma![]()
quote:10/8/2006 - Ajax krijgt thuisvoordeel in duel om JC Schaal
(Gepost door RvN)
In tegenstelling tot de vorige jaren krijgt de bekerwinnaar het thuisvoordeel in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Die wijziging is in het voorjaar doorgevoerd in de regelementen. De achterliggende reden van de wijziging is dat de bekerwinnaar altijd zeker is van een plaats in de JC Schaal. Dat geldt niet voor de landskampioen. Indien de landskampioen ook de beker wint, dan neemt de nummer twee in de competitie de plaats van de landskampioen in, in de strijd om de Johan Cruijff Schaal.
Dat betekent dat Ajax als bekerwinnaar dus als thuisspelende ploeg is aangemerkt aanstaande zondag.
Litmanen 2x keer geloof ik ja, één keer met een stiftbal. Drie keer Mido en nog eentje van Boukhari als ik het me goed herinner. Perez opende de score trouwens voor AZ. Was echt een mooie pot.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:45 schreef RayMania het volgende:
Leuke wedstrijd was dat, met 2x Litmanen, toch Radegast?
Hij trolt alleen een beetje hier, voor de rest vind ik bepaalde users hier erger dan hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij vindt DK geen grote kutkneus?
Jezelfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij trolt alleen een beetje hier, voor de rest vind ik bepaalde users hier erger dan hem.
om mezelf ff te guotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Cordoba32 het volgende:
welcome to the next level stond er toch?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Welcome to the next level... Game Over!
Klopt wel, voor Kopenhagen was dit de next level, voor Ajax de eerste.
In level 2 gaat ajax ook game overquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Welcome to the next level... Game Over!
Klopt wel, voor Kopenhagen was dit de next level, voor Ajax de eerste.
En Feyenoord mag van mama al helemaal niet aan het spelletje beginnenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
In level 2 gaat ajax ook game over
Juwel hoor, ze moeten eerst nog even wat vuile klusjes in huis doen (rotzooi opruimen, met name die hardnekkige rotzooi uit Amsterdam) voordat ze mee mogen doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
En Feyenoord mag van mama al helemaal niet aan het spelletje beginnen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je met opruimen toppers als Kalou en dadelijk ook Kuijt verkopen en er 3e-hands linksbuitens van ADO gaan aankopen ?
Nog complimenten voor " Daar heb je Adolf".quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
respect. Jij kan tenminste echt zuipen hehe![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je met opruimen toppers als Kalou en dadelijk ook Kuijt verkopen en er 3e-hands linksbuitens van ADO gaan aankopen ?
hehe dat was wel mooi iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nog complimenten voor " Daar heb je Adolf".hehe
Stond ook al op de Ajax-site. OP is geupdate.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:21 schreef Black-Death het volgende:
Trouwens, Boakye mag uit de OP, hij is voor een jaartje verhuurd aan Heracles, las in in de Metro.
De perfecte wedstrijd om te kijken of Ajax een verlies van Huntelaar kan opvangen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:31 schreef Badabingea het volgende:
Ajax zonder Huntelaar in JC-schaal
10 augustus 2006
Ajax kan zondag tijdens het duel om de Johan Cruijffschaal geen beroep doen op Klaas Jan Huntelaar. De spits is geschorst, omdat hij in de bekerfinale tegen PSV zijn tweede gele kaart van de bekercompetitie kreeg. Hierdoor is hij automatisch één duel geschorst.
PSV-spelers Jason Culina en Gomes overkwam hetzelfde. Ook dit duo zal zondag niet in actie kunnen komen. Gomes zal in het Eindhovense doel vermoedelijk worden vervangen door Oscar Moens, die deze zomer overkwam van Willem II. Bij Ajax zal Markus Rosenberg, door de afwezigheid van Huntelaar, waarschijnlijk een kans krijgen.
Dus.......
quote:'Ajax hoopt op Thomas Gravesen'
Naast Everton, Newcastle United en Tottenham Hotspur zou ook Ajax interesse tonen om Thomas Gravesen over te nemen van Real Madrid. De Deense middenvelder mag per direct vertrekken bij de club uit de Spaanse hoofdstad.
Gravesen mocht al op niet veel minuten rekenen bij de nieuwe ploeg van Fabio Capello. Recentelijk kreeg de Deen het nog aan de stok met Robinho op de training, wat de druppel was dat de emmer deed overlopen.
Ten Cate zou er nog graag een verdedigende middenvelder bij hebben en ziet in Gravesen een geschikte kandidaat. De Deen was gisterenavond nog aanwezig in Kopenhagen, toen de club tegen Ajax speelde in het CL-kwalificiatieduel.
Gravesen speelde eerder al voor Vejle, Hamburger SV en Everton.
Een gezicht in de 0 van 10.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef BoNi het volgende:
Gronkjaer was volgens mij zo stoned als een garnaal, maar wel erg vet dat een speler gewoon even een babbeltje kan maken met het publiek...!
[afbeelding]
Was jij dat? Zag een gast op tv die zelf tijdens de tweede goal nog opnames leek te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:40 schreef Jasza het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=7FFB92231EF6D62D
Tijdens de goals heb ik geen opnames gemaakt, maar dit was na de 1-2 alquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Was jij dat? Zag een gast op tv die zelf tijdens de tweede goal nog opnames leek te maken.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:40 schreef Jasza het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=7FFB92231EF6D62D
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:13 schreef RayMania het volgende:
http://www.nu.nl/news/800365/142/Ajax_lijft_Gravesen_in.html
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |