Het gebeurde rond de middag in Nederland.... Zat je toen al bij de chinees?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik zat te eten bij de Chinees met mijn ouders, en toen vertelde mijn vader dat er wat ergs gebeurd was in Amerika, maar dat hij niet precies wist wat er gebeurd was.
Neej, maar mijn vader had op tv wat langs zien komen maar er verder weinig aandacht aan besteed. En s'avonds begon hij erover tijdens het eten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Evik het volgende:
[..]
Het gebeurde rond de middag in Nederland.... Zat je toen al bij de chinees?
Het was om een uur of 4.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Evik het volgende:
[..]
Het gebeurde rond de middag in Nederland.... Zat je toen al bij de chinees?
Nog niet... Wat niet is kan nog komen hé.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:32 schreef Killaht het volgende:
Ik zat achter de computer en een vriend smste me dat de 3e wereldoorlog was begonnen en dat ik de tv moest aanzetten. Ik schrok sprong op en liep naar de tv en zette m op cnn Tot mijn verbazing zag ik dat amerika aangevallen was, alleen gelukkig niet een wereldwijde oorlog!
Hahahah ik ook, ik was aan het springen met mn paard en het was redelijk lekker weer, wat donkerder toen ik naar huis ging... Toen ik op de fiets terug was ist waarschijnlijk gebeurd die aanslagen. En ik stond in mn rijkloffie toen mn moeder de tv aanzette en pislink werd toen wast net gebeurd... denk k..quote:
waarom zou je het meteen moeten weten dan ? als je het zo nodig moet weten dan is er wel genoeg op tv te zienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef Pranfeuri het volgende:
Gewoon op school. Niks van meegekregen in eerste instantie, niemand kwam het even vertellen
Omdat het toch wel een ramp van enorme omvang was. Een aanval op de VS, dat is een wereldgebeurtenis. De hele wereld zat TV te kijken, maar ons lieten ze doorwerken. En dat terwijl we een tv in de klas hadden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom zou je het meteen moeten weten dan ? als je het zo nodig moet weten dan is er wel genoeg op tv te zien
En wat was er toen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef Evik het volgende:
sorry jongens... ik bedoel 2 november
11 September 2001: Kwam ik net op de verjaardag van een vriend van me waar ze allemaal achter de TV zaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Evik het volgende:
De meeste mensen weten nog precies wat ze deden op het moment dat het gebeurde. Wat deed jij op 2 november 2004? Hoe reageerde je op het eerste moment. Ben je doorgegaan met wat je deed? Of ben je gelijk gestopt. Heb je meteen beelden kunnen zien of pas thuis?
Zie ook:
Wat deed jij op 11 september 2001?
Wat deed jij op 6 mei 2002?
600 mensen op straat bij Landis ICT Nederland.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:09 schreef sonny het volgende:
Zat op mijn werk. Kreeg die dag ook te horen dat het bedrijf waar ik voor werkt failliet ging.
Zal wel doping geweest zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
600 mensen op straat bij Landis ICT Nederland.
Automatiseerder Landis ICT Group Nederland is maandag 6 mei 2002 failliet verklaard.
?![]()
Verjaardagdaggenootquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:54 schreef DJKoster het volgende:
Nagenieten van mijn verjaardag die een dag daarvoor plaatsvond.
Denk ik
Dat ook inderdaad, en verder ben ik wel eens door een maat meegenomen naar NEC-Ajax, omdat hij vond dat ik toch echt eens een voetbalwedstrijd moest zien. Eens maar nooit meer, brrr!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:55 schreef Megumi het volgende:
Het was de enige voetbalwedstrijd die ik ooit helemaal afkeek.![]()
yeah right.... stond je er niet toevallig bovenop en heb je jezelf met je paraglijder gered nadat je nog even vijftig andere mensen heb bevrijd uit hun benarde situatie?quote:
Ben jij mijn broertje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:54 schreef DJKoster het volgende:
Nagenieten van mijn verjaardag van mijn broertje die een dag daarvoor plaatsvond.
Denk ik
idemquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:12 schreef JonKeL het volgende:
Toen draaide ik me nog is rustig om in mijn moeders buik.
Op het werk riepen ze dat we mee moesten komen naar de centrale hal, want er was iets op TV. We hebben met z'n allen verbijsterd voor de buis gehangen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:14 schreef Evik het volgende:
De meeste mensen weten nog precies wat ze deden op het moment dat het gebeurde. Wat deed jij op 11 september 2001? Hoe reageerde je op het eerste moment. Ben je doorgegaan met wat je deed? Of ben je gelijk gestopt. Heb je meteen beelden kunnen zien of pas thuis?
Zie ook:
Wat deed jij op 6 mei 2002?
Wat deed jij op 2 november 2004?
2 maanden en 8 dagen hier. Maar dat verandert aan de feiten weinig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:57 schreef Thy... het volgende:
Mn luier flink vol schijten denk ik zo, ik was 1 maand en 9 dagen![]()
en om het uur mijn luier vol schijtenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:51 schreef boezoeh het volgende:
Aan de tepel van mijn moeder lurken
je zou eens met mij mee moeten Frolloquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, en verder ben ik wel eens door een maat meegenomen naar NEC-Ajax, omdat hij vond dat ik toch echt eens een voetbalwedstrijd moest zien. Eens maar nooit meer, brrr!
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 @ 18:24 schreef DaMayan het volgende:
Wie weet nog precies waar die was en deed?
En wie heeft dat alleen maar onthouden omdat dat 300x door de media werd verteld dat je dat na 100 jaar nog zou weten?
De USSR won wel, met 3-1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:35 schreef cptmarco het volgende:
kijken naar de hockeywedstrijd Nederland - Australië.... (die ze trouwens verloren met 0-1)
Mja, t was een spannende poule natuurlijk, poule Aquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ja, de verkeerde wedstrijd uitgekozen toen om te kijken....
Poule B was spannender... IMOquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, t was een spannende poule natuurlijk, poule A
toen zat ik waarschijnlijk naar de mr sandman aflevering te kijken vanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef arnold-d het volgende:
nou...?
Vond jij het ook zon matige aflevering? Ik vond "Stayin' Alive", op 26 februari van dat jaar, een stuk beterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
toen zat ik waarschijnlijk naar de mr sandman aflevering te kijken van
ALF [afbeelding]
De Fok!relquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef Pranfeuri het volgende:
is er toen iets gebeurd ofzo?
en bier drinken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef P8 het volgende:
masturberen?
Tijdens het neuken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
8 augustus 2006 knurft![]()
Ik hoorde "het" van mijn vriendin![]()
ja die was heel erg kewlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond jij het ook zon matige aflevering? Ik vond "Stayin' Alive", op 26 februari van dat jaar, een stuk beter
Toen zat je met je hoofd in de kut van je moederquote:
Jij zit vaker met je hoofd in een kut?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Toen zat je met je hoofd in de kut van je moeder
Hoe ironisch, tevens de laatste keer dat je er eentje zou aanraken![]()
Nee, ik heb het niet zo op flubberkutten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef intoxicated het volgende:
Jij niet dan?
Het is 4 oktober dierendag....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
ik vond 4 november een stuk betere dag dan 2 november. 4 November linkt nog een beetje naar dierendag en 2 november totaal niet. Verder zat ik toen niet op fok! maar zat ik The Adams Family te kijken en dat zal ik nooooooit vergeten
vandaar dat 4 november beter linkt dan 2 november.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is 4 oktober dierendag....![]()
Naar NAC zekerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:10 schreef Asics het volgende:
[..]
je zou eens met mij mee moeten Frollo
Lekker is dat, nu hebben mensen het over een aflevering van ALF uit 1990 en over theo, pim, WTC, alles in een.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Jump het volgende:
Even enkele topics samengevoegd, kan mooi een reeks ofzo van gemaakt worden.
quote:Eeej, nou komt die film vanavond waarschijnlijk niet op tv!
Je bent vijf minuten eerder geboren dan dat pim is doodgeschoten, maar je reed terug van de efteling... Dat kon je moeder ook weer snel aan na de bevalling..!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef Lllaura het volgende:
Ik ben jarig op 6 mei. Ben vijf minuten eerder geboren dan dat Pim werd doodsgeschoten.
We reden net naar huis van een dagje Efteling toen we 't op de radio hoorden.
http://www.angelfire.com/ar3/wtcjokes/menu.htmlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft iemand trouwens die twee geweldige afleveringen van Fokke en Sukke die na de aanslag verschenen? Ik kan ze nergens vinden en ik wil ze graag weer hebben.
Je wordt bedankt... Heel dit topic naar de klote. Nu weet je niet wie op welke datum reageert. Bedankt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Jump het volgende:
Dat is niet handig Jump, hoe weet ik nou over welke gebeurtenis iemand het heeft ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Jump het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/sup][/spoiler]
11 sept 2001
was op school toen ik vliegende voertuigen tegen de WtC aan zag vliegenBack to the 70's
Dat kan ik me ook nog herineren.Zat te fitnissen,en alle tvs waren op CNN ingeschakeld.Ben toen naar huis gegaan ben toen heel de dag tv gekekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef Herkauwer het volgende:
. Ik hoorde het op Radio538, er werd even raar overgedaan en ik gaf er weinig aandacht aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |