Het gebeurde rond de middag in Nederland.... Zat je toen al bij de chinees?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik zat te eten bij de Chinees met mijn ouders, en toen vertelde mijn vader dat er wat ergs gebeurd was in Amerika, maar dat hij niet precies wist wat er gebeurd was.
Neej, maar mijn vader had op tv wat langs zien komen maar er verder weinig aandacht aan besteed. En s'avonds begon hij erover tijdens het eten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Evik het volgende:
[..]
Het gebeurde rond de middag in Nederland.... Zat je toen al bij de chinees?
Het was om een uur of 4.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Evik het volgende:
[..]
Het gebeurde rond de middag in Nederland.... Zat je toen al bij de chinees?
Nog niet... Wat niet is kan nog komen hé.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:32 schreef Killaht het volgende:
Ik zat achter de computer en een vriend smste me dat de 3e wereldoorlog was begonnen en dat ik de tv moest aanzetten. Ik schrok sprong op en liep naar de tv en zette m op cnn Tot mijn verbazing zag ik dat amerika aangevallen was, alleen gelukkig niet een wereldwijde oorlog!
Hahahah ik ook, ik was aan het springen met mn paard en het was redelijk lekker weer, wat donkerder toen ik naar huis ging... Toen ik op de fiets terug was ist waarschijnlijk gebeurd die aanslagen. En ik stond in mn rijkloffie toen mn moeder de tv aanzette en pislink werd toen wast net gebeurd... denk k..quote:
waarom zou je het meteen moeten weten dan ? als je het zo nodig moet weten dan is er wel genoeg op tv te zienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef Pranfeuri het volgende:
Gewoon op school. Niks van meegekregen in eerste instantie, niemand kwam het even vertellen
Omdat het toch wel een ramp van enorme omvang was. Een aanval op de VS, dat is een wereldgebeurtenis. De hele wereld zat TV te kijken, maar ons lieten ze doorwerken. En dat terwijl we een tv in de klas hadden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom zou je het meteen moeten weten dan ? als je het zo nodig moet weten dan is er wel genoeg op tv te zien
En wat was er toen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef Evik het volgende:
sorry jongens... ik bedoel 2 november
11 September 2001: Kwam ik net op de verjaardag van een vriend van me waar ze allemaal achter de TV zaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Evik het volgende:
De meeste mensen weten nog precies wat ze deden op het moment dat het gebeurde. Wat deed jij op 2 november 2004? Hoe reageerde je op het eerste moment. Ben je doorgegaan met wat je deed? Of ben je gelijk gestopt. Heb je meteen beelden kunnen zien of pas thuis?
Zie ook:
Wat deed jij op 11 september 2001?
Wat deed jij op 6 mei 2002?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |