abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40677207
De meeste mensen weten nog precies wat ze deden op het moment dat het gebeurde. Wat deed jij op 11 september 2001? Hoe reageerde je op het eerste moment. Ben je doorgegaan met wat je deed? Of ben je gelijk gestopt. Heb je meteen beelden kunnen zien of pas thuis?

Zie ook:

Wat deed jij op 6 mei 2002?
Wat deed jij op 2 november 2004?

[ Bericht 26% gewijzigd door Evik op 10-08-2006 14:52:44 ]
pi_40677300
Ik ging paardrijden
pi_40677319
Ik had een teambuilding sessie, en de tv stond aan in de kantine, boel stond in de fik, maar we mochten niet blijven kijken en moesten weer team-builden
HAM
JA! ik weet dat m'n webicon te groot is...
pi_40677321
Werken.
pi_40677332
Ik was naar de Ikea
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_40677334
stond op een ladder te boren.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_40677357
Ik was aan het piano spelen
...nothing happens until you make it happen...
pi_40677509
Ik zat op me werk.
Daarna nog maar weinig gedaan eigenlijk. De hele tijd radio aan gehad en toen nog op tweakers het topic daarover gelezen. Er kwamen meer posts bij dan ik kon lezen.
S'avonds de hele avond CNN aangehad. Het was best freaky...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:27:37 #9
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40677556
Ik was dom computer spel aan 't spelen, was ziek nl. Heb hele middag op bank gelegen en naar de beelden gekeken.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:28:30 #10
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_40677588
Op school.... beetje voor me uit te staren..
pi_40677592
Ik werd toen opgehaald door de vader van mijn vriend!
Op de radio hoorden we wat er gebeurd was in NY.
Thuis aangekomen hebben we meteen de tv aangezet. Die beelden waren echt bizar! De vliegtuigen die zo de torens ramden. Wat een hel voor die onschuldige mensen in het gebouw en in de vliegtuigen!
pi_40677593
Ik was gewoon thuis, zwanger van mijn tweede. Mijn man belde dat ik de tv aan moest zetten en toen zag ik de tweede toren op een gegeven moment live instorten... zeer indrukwekkend. Maar tot op de dag van vandaag is dit mij het meest bijgebleven: de mensen die het verkozen om naar beneden te springen, een zekere dood tegemoet . Damn, wat voor een hel moet het daarboven wel niet geweest zijn ?!??!
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:30:12 #13
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40677636
Ik was onderweg naar huis, draaide net de A1 af en de A30 op Ik ging naar de garage toe om nieuwe remblokken te laten monteren. Ik hoorde het op Radio538, er werd even raar overgedaan en ik gaf er weinig aandacht aan.. Totdat ik bij de garage stond en het nogmaals hoorde, paar minuten later was ik thuis en heb ik vast gekluistert aan de buis gezeten.... Tja, 5 jaar later weet ik dat nog precies...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40677650
Wat gaat jou dat aan eikel
pi_40677709
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Wat gaat jou dat aan eikel
Medeplichtig? Niet reageren mag ook hoor!
pi_40677725
Ik zat te eten bij de Chinees met mijn ouders, en toen vertelde mijn vader dat er wat ergs gebeurd was in Amerika, maar dat hij niet precies wist wat er gebeurd was.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:35:04 #17
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40677757
Ik zat in de auto op de weg terug van een klant naar mijn werk. Ik dacht dat ze eerst een grapje maakte.... er is die middag ook niet veel meer gewerkt, iedereen zat radio te luisteren of via tv alles te volgen.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_40677773
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik zat te eten bij de Chinees met mijn ouders, en toen vertelde mijn vader dat er wat ergs gebeurd was in Amerika, maar dat hij niet precies wist wat er gebeurd was.
Het gebeurde rond de middag in Nederland.... Zat je toen al bij de chinees?
pi_40677933
Ik was met mn (ex)vriend op "vakantie" en schrok me echt de *piep*
Heb echt de hele middag/avond voor de tv gezeten, heeft me heel erg aangegrepen iig
pi_40677945
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Evik het volgende:

[..]

Neej, maar mijn vader had op tv wat langs zien komen maar er verder weinig aandacht aan besteed. En s'avonds begon hij erover tijdens het eten.
pi_40678784
onderweg van school naar huis..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:11:39 #22
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_40678836
Zat op me computer en iemand zei me een rare opmerking in de trand van ''New York staat in brand''
Deed tv aan en voorlopig gingdie niet meer uit
:r Patty Brard :r
pi_40679016
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Evik het volgende:

[..]

Het was om een uur of 4.

Stond op het punt om naar huis te gaan toen m'n collega werd gebeld door z'n vrouw. Meteen internet aangeslingerd (hebben geen tv op kantoor) en nog een uurtje blijven hangen.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_40679231
Op vakantie in Italie, 11 september is onze trouwdag (1997). We hebben het dus niet echt meegemaakt. Pas de volgende ochtend gehoord van een buurman op de camping.
pi_40679300
we zatten op school allemaal via beamer in gymzaal tv te kijken
pi_40679320
Ik liep met mn moeder in de stad. We waren ons aan het haasten omdat we net een telefoontje gehad hadden dat mn vader tegen een paaltje aangereden was, toen een vriendin me opbelde om te vragen of ik 'het grote nieuws' al gehoord had.
pi_40679327
Ik was bezig met huiswerk maken toen ik op internet er iets over las. Laterna hoorde ik het op de radio en voordat ik het wist zat ik de hele dag achter de TV.
pi_40679330
Ik zat gewoon thuis. Had destijds geen TV en hoorde het van mijn moeder toen ik haar belde. Dat was toen ze nog dachten dat het ging om het Empire State Building. Heb pas dagen later de beelden gezien.
pi_40679420
Ik was aan het werk. Een collega van me kwam binnen rennen: "Ze zijn gek geworden in de VS! Vliegtuigen in het Pentagon, vliegtuigen in de twin-towers en er is er een op weg naar het Witte Huis!!!".

Ik zei: "HAHAHAHAHA grappig " en ben weer aan het werk gegaan me verbazend over de bizarre humor van sommige mensen.

Het heeft nog uren geduurd voor het tot me door drong dat het geen garpje was.
pi_40679469
tv kijke was toevallig vrij
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:37:28 #31
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40679478
Ik zat in Florida op mijn stage.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40679539
Het was een saaie schooldag, m'n leraar vertelde 's ochtends nog dat Amerika nog nooit op het vasteland was aangevallen

Met een bus naar huis, waar ik van de radio opving dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen..

Echt onder de indruk was ik niet, ik zou het 's avonds wel op tv zien
Eerst moest ik de krantenwijk doen (nieuwsblaadje van de gemeente 2x per week)
De zon scheen, en dat deed het in die maand zelden.
Toen ik thuis was vroeg ik of m'n moeder het ook had gehoord dat er een vliegtuig was neergestort.

M'n moeder: "eentje?, nee vier vliegtuigen"
Ik dacht nog, da's wel erg toevallig dat er vier vliegtuigen op 1 dag neerstorten.

Toen zetten we de tv aan..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:41:36 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_40679568
Ik was bij mijn ouders thuis (toen nog wel) en zat op ICQ met hoe-die-nie en dat was uiteindelijk nog het enige waar we 't over hadden...
Volgens mij kwam ik in de AT van Fok een topic tegen waardoor ik de TV heb aangezet en daar was metene het eerste vliegtuig te zien. Het tweede was toen nog niet in de Twin towers gevlogen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:42:54 #34
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40679601
Ik was op school...niemand daar had enig idee wat er gebeurt was
Toen ik thuis kwam was het eerste wat ik zag mijn broer die naar buiten kwam lopen en zei "Wilde jij ooit nog eens naar New york en op het WTC staan? Dat kan je nu wel vergeten dan". Daarna meteen tv gaan kijken en hele dag blijven kijken met mijn moeder en broer
To infinity…and beyond!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:53:26 #35
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_40679875
Aan het werk.

Ik was trouwens aan het fokken toen het gebeurde. Dat topic VLOOG door de AT heen en was niet te missen. Daarna een paar uur TV gekeken onder werktijd.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_40679915
Ik was die dag net ziek naar huis gestuurd door mijn werkgever en lag "zielig" op de bank een
beetje te zappen toen bij CNN de eerste beelden binnen kwamen van de eerste brandende toren.
Bin froh I de schwiitz z'si.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:16:51 #37
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_40680502
Ik kwam net terug van lunch en de radio stond aan. De radio stond normaal nooit aan op kantoor.

Op de radio werd verteld dat de vliegtuigen vanuit London werden teruggestuurd en dat er 10 waren waar radiocontact mee verloren was. Er gingen veel wilde verhalen rond zoals dat Britse jagers terugkomende vliegtuigen zouden controleren en neerschieten als dat noodzakelijk zou zijn.

Daarnaast had ik een ticket om naar Chicago te vliegen 3 dagen later voor een trouwerij. Dat is vertraagd tot de 18de en meteen ook de meest speciale vlucht en ontvangst die ik ooit gehad heb. Ben nog wel op tijd bij de trouwerij aangekomen.
reset
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:18:16 #38
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_40680525
Ik zat te computeren en iemand klopte op het raam, ik heb een deel van de aanslag live gezien
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_40680537
Ik was net een kwartier terug van school. En zette mijn TV aan. Heb alles vanaf de 1e minuut dat op tv was gezien.
pi_40680650
Net terug van school, aan m'n huiswerk Duits, en toen belde m'n broer. Met alleen de melding "doe CNN NU aan". En toen hing hij op.

Ik pissig, wat hang je nou op, tv aangedaan, en de rest is geschiedenis.
pi_40680666
Ik was was wat aan het flierefluiten..
Toen kwam mijn moeder mij het even vertellen... Ben naar binnen gegaan. Daarna alles op TV gezien
Uur na de ramp gebeurde er ook nog een heftig ongeluk aan het eind van onze straat..
Daar ben ik natuurlijk wel even wezen kijken.. En voor de rest paar dagen alles gevolgd...
Tot heden volg ik elke dag nog de naslepen van 11 September 2001...

Iraq
pi_40680822
Ik was op school, maar kwam thuis er pas achter wat er gebeurd was..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:31:27 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40680824
Ik was aan het poolen in hotel rumpenerhof. Tegen een vriend die ik nu niet meer zie.

Toen vloog het vliegtuig erin.

Hotel Rumpenerhof is voor Afcenters, die logeren daar. Afcenters zijn Amerikaanse militairen die hier verblijven. De afcent ligt ook in Brunssum. En om de have klap stijgen Amerikaanse spionage vliegtuigen over.

Poolen met gele en rode ballen dus, om het verhaal compleet te maken.

Beide personen ( ik en die vriend) zijn tweelingen van sterrenbeeld, en de onderlinge band was niet optimaal. Daar kwam ik pas later achter.

Twin-towers, tweelingen, afcent, Amerikaans Hotel en poolen met rode en gele ballen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-08-2006 12:39:05 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:32:36 #44
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40680861
Ik zat achter de computer en een vriend smste me dat de 3e wereldoorlog was begonnen en dat ik de tv moest aanzetten. Ik schrok sprong op en liep naar de tv en zette m op cnn Tot mijn verbazing zag ik dat amerika aangevallen was, alleen gelukkig niet een wereldwijde oorlog!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_40681057
Ik kwam thuis van school en zag m'n vader achter de televisie zitten. Hij zei: "Kijk, er is een vliegtuig in het WTC gevlogen." Toen heb ik een kwartiertje gekeken en ben daarna achter m'n computer gaan zitten met de televisie aan.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:48:16 #46
18653 crew  D.
pi_40681205
ik heb veel tv gekeken
pi_40681287
Ik kwam net thuis van mijn werk. Zette de TV aan en zag nog net het tweede vliegtuig in een toren vliegen.
Toen drong het nog niet tot me door waar ik eigenlijk naar zat te kijken.
Maar dat kwam dus heel snel, ik weet nog wel dat ik als aan de grond genageld stond en het ff op me moest laten inwerken of het waar was wat ik zag en hoorde.
pi_40681445
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:32 schreef Killaht het volgende:
Ik zat achter de computer en een vriend smste me dat de 3e wereldoorlog was begonnen en dat ik de tv moest aanzetten. Ik schrok sprong op en liep naar de tv en zette m op cnn Tot mijn verbazing zag ik dat amerika aangevallen was, alleen gelukkig niet een wereldwijde oorlog!
Nog niet... Wat niet is kan nog komen hé.....
pi_40681622
Ik was aan t oppassen, een buurvrouw van de net thuisgekomen moeder van de kids kwam thuis. Ze hebben een hele discussie gevoerd (in t engels) omdat de ene vond dat dekinderen het niet moesten weten, de andere vond dat ze t wel moesten weten.
pi_40681682
Ik was aan het werk en hoorde het op de radio. We hadden daar geen internet. Heb toen een vriend gevraagd of ie wat info en plaatjes kon mailen. Liet toen de plaatjes aan collega's zien. Die geloofden er niets van, vonden het gefotosoepd. "Hoe kan die toren nu al in brand staan als het vliegtuig er nog niet eens in zit?" Bij de foto van het tweede vliegtuig. Baas vond dat ik teveel prive aan het mailen was en moest weer aan het werk gaan.

Toen het weer op de radio was heb ik ze het laten horen. Toen geloofden ze me wel.
pi_40681875
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef Boy219 het volgende:
Ik ging paardrijden
Hahahah ik ook, ik was aan het springen met mn paard en het was redelijk lekker weer, wat donkerder toen ik naar huis ging... Toen ik op de fiets terug was ist waarschijnlijk gebeurd die aanslagen. En ik stond in mn rijkloffie toen mn moeder de tv aanzette en pislink werd toen wast net gebeurd... denk k..
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
pi_40682623
Kwam uit school en zette de tv over op the box, linkin park - in the end vond ik iets belangrijker dan een toren wat (toen ik het zag, wist er verder niks over) in de fik stond.
pi_40682861
Ik kwam van mijn werk. Ik had er nog niks over gehoord. Ma, had de tv aanstaan (ze was ondertussen met andere dingen bezig). Ik dacht wat is ma nu weer voor een saai programma aan het kijken. Dus ik zapte verder. Pas toen mijn vriend belde en zei 'heb je het al gezien op tv" heb ik hem weer terug gezet en wist ik wat er gebeurt was.
Soms...
Soms heel even bekruipt je het gevoel,
dat mensen niet snappen hoe je je voelt.
pi_40682910
Ik weet het nog goed..
Die dag besloot ik van Zwolle naar Zutphen te fietsen. (Niet voor herhaling vatbaar, zo'n lange reis is saaaaai!)
Afgepeigert kwam ik 's avonds thuis, maar nog voor ik bij mijn deur was kwam de buurman me vertellen dat er iets heftigs aan de hand was.
Dus toen ben ik die avond met moeie poten bij de buren CNN gaan kijken.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_40683083
Ik was thuis. Rond kwart voor 3 ofzo deed ik de tv aan en toen zag ik het. Zag nog live, dat het 2e vliegtuig erin vloog.
pi_40683105
Monteur vertelde dat er iets ergs in USA gebeurd was, en of ik al gezien had.
Mjah, even kijken dan. En vervolgens
pi_40683328
Was op Eurobench.com over de beurs aan het chatten (tijdens mijn werk) toen het eerste bericht over een vliegtuig dat het WTC was ingevlogen binnen kwam. Toen nog berichten dat het om een sportvliegtuigje zou gaan, ben dus gewoon door blijven werken en chatten op Eurobench. Toen na bijna 20 minuten het tweede vliegtuig het WTC in knalde maar eens een TV opgezocht en vanaf die tijd behoorlijk onder de indruk het nieuws gevolgd.

Alles gevolgd tot het instorten van the North Tower, moment dat ik het echt even gehad had en hoofdschuddend de ruimte heb verlaten waar meerdere collega's de gebeurtenissen volgden.
pi_40683391
Ik zat bij de tandarts
pi_40683452
ik zat op school, en de rest van de dag voor de tv
pi_40683806
ik was aan het gamen. iemand zei er iets van, ik keek er een paar minuten naar en toen ging ik weer gamen omdat het me geen flikker interesseerde.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:04:56 #61
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_40683886
Ik liep in de Bas van der Heyden.
Toen ik thuis kwam hoorde ik dat er wat aan de hand was.
Gelijk de tv aangezet, maar wat ik zag vond ik zo onwerkelijk, het leek wel een film.
Dat was namelijk het moment dat de eerste toren instortte.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_40683922
Gewoon op school. Niks van meegekregen in eerste instantie, niemand kwam het even vertellen
pi_40683976
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef Pranfeuri het volgende:
Gewoon op school. Niks van meegekregen in eerste instantie, niemand kwam het even vertellen
waarom zou je het meteen moeten weten dan ? als je het zo nodig moet weten dan is er wel genoeg op tv te zien
pi_40684033
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef thedude0 het volgende:

[..]

waarom zou je het meteen moeten weten dan ? als je het zo nodig moet weten dan is er wel genoeg op tv te zien
Omdat het toch wel een ramp van enorme omvang was. Een aanval op de VS, dat is een wereldgebeurtenis. De hele wereld zat TV te kijken, maar ons lieten ze doorwerken. En dat terwijl we een tv in de klas hadden.
pi_40684050
Ik zat op school.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:11:33 #66
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_40684124
Ik was onze corso wagen aan het afbreken en toen kwamer iemand aan dat de 3e wereldoorlog begonnen was . Verder gegaan met afbreken en toen we naderhand een pilsje gingen drinken zagen we op de tv in de kroeg hoe die vliegtuigen zich in de torens boorde en instortte .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_40685162
De meeste mensen weten nog precies wat ze deden op het moment dat het gebeurde. Wat deed jij op 2 november 2004? Hoe reageerde je op het eerste moment. Ben je doorgegaan met wat je deed? Of ben je gelijk gestopt. Heb je meteen beelden kunnen zien of pas thuis?

Zie ook:

Wat deed jij op 11 september 2001?

[ Bericht 15% gewijzigd door Evik op 10-08-2006 14:52:24 ]
pi_40685181
De meeste mensen weten nog precies wat ze deden op het moment dat het gebeurde. Wat deed jij op 6 mei 2002? Hoe reageerde je op het eerste moment. Ben je doorgegaan met wat je deed? Of ben je gelijk gestopt. Heb je meteen beelden kunnen zien of pas thuis?

Zie ook:

Wat deed jij op 2 november 2004?

[ Bericht 16% gewijzigd door Evik op 10-08-2006 14:52:55 ]
pi_40685201
6 mei 2002?
pi_40685230
Wat the fuck is er toen gebeurd?
pi_40685238
Moord op Pim.

biggetjes.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40685307
Wat gebeurde er toen dan?
pi_40685393
4 november

* EU - In Brussel komt de Europese Raad van regeringsleiders bijeen. Het belangrijkste onderwerp is de Lissabon Strategie, daarnaast komen andere onderwerpen aan de orde.
* EU - José Manuel Durão Barroso maakt wijzigingen aan zijn nieuwe Europese Commissie bekend: de Italiaan Franco Frattini en de Let Andris Piebalgs vervangen hun afgewezen landgenoten.
* Nederland - Geert Wilders en Bart Jan Spruyt kondigen aan een nieuwe conservatieve politieke partij te gaan vormen.

NIet echt boeiend
pi_40685405
Zat achter de pc en ben gewoon door gegaan.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:52:06 #77
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40685423
Pfff.... ff denken hoor... volgens mij zat ik toen ook in de auto. Ook terug komend van een klant net als op 11 september.

Spooky, er gebeuren allemaal erge dingen als ik in de auto zit en terug rijdt naar kantoor.
pi_40685424
sorry jongens... ik bedoel 2 november
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:52:52 #79
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40685446
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef Evik het volgende:
sorry jongens... ik bedoel 2 november
En wat was er toen?
pi_40685449
Sporten in de sportschool
pi_40685453
Mijn chef belde uit de auto dat WW3 begonnen was (kwam door paniekerige stemming op de radio). Vanaf dat moment die dag niets meer gedaan, alleen radio luisteren en mijn vrouw bellen.
Zat in die tijd door ruzie met UPC ook nog eens zonder kabelsignaal. Heeft me enige tijd gekost voor ik alle beelden gezien had.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_40685459
Ik was toen nog uitsluitend lurker en in die hoedanigheid las ik de oververhitte topics over de gebeurtenis van 2 dagen eerder
pi_40685481
Geen flauw idee heeft blijkbaar ook niet zo'n indruk op me gemaakt dat ik niet meer wist wat er gebeurd is toen.
pi_40685501
Theoooo
  PR/Manusje van alles donderdag 10 augustus 2006 @ 14:54:31 #86
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40685504
Zat nog aan de kater van 5 mei
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_40685529
zat toen te studeren voor een tentamen met de radio aan, hoorde het en toen maar televisie aan, internet aan en kijken

weet nog goed dat ik toen dacht hoop niet dat het een turk, marokkaan is of iets dergelijks, want dan zou het echt eng gaan worden... bijna opluchting toen het bleek om Volkert van der G. te gaan
pi_40685538
4 november 2004 heb ik mijn moeder gebeld om haar te feliciteren met haar 64e verjaardag.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:55:51 #90
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40685546
Feestvieren op straat.
A.M.A.B
pi_40685559
Ik was aan het tennisen :p
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_40685593
liep in de stad en werd gebeld door collega dat er een vliegtuigje in WTC was gevlogen en dat de beurskoersen kelderden, daarna snel naar huis en tv aan, zag toen net de 2e erin knallen en toen de gebouwen instorten

mijn vader zat toen op punt om te vertrekken naar vakantie in canada, maar dat is toen ook niet doorgegaan...
pi_40685596
Ik heb toen Volkert afgezet en ben daarna een biertje gaan drinken op de goeie afloop.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:58:35 #94
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_40685607
geen idee waar ik mee bezig was en of ik er mee door ging
pi_40685622
lag nog te meuren, werd gebeld dat het gebeurd was, vriend gebeld die er 20 meter vandaan woont voor verslag
pi_40685626
Kwam er pas een paar uur later achter wat er gebeurd was. We waren in Amsterdam en op de terug reis hadden we de radio aan gezet en hoorden we de eerste berichten. Toen leek het nog erg onwerkelijk. We stonden in de file op de ring (?) van Amsterdam toen iemand die ik aan de telefoon had zei dat ze het WTC van Amsterdam zouden invliegen. Was extra scary! En ik kreeg uiteraard mijn vriendin die in NY zat niet te pakken , dus maakte me enorm ongerust om haar. Dan hoor je een stukje wat iemand zei in NY die daar stond te kijken "Ow my god ther are jumping out of the windows! Ow my gooood! They are jumping...." Dat zal ik ook nooit meer vergeten. Pas s'avonds laat toen we eindelijk thuis waren heb ik de eerste beelden gezien en ik heb gewoon erg veel mazzel gehad dat ik mijn vriendin toch nog te pakken heb gekregen. Zij woonde in Brooklyn en was op weg naar dr werk toen de torens in elkaar storten en was spierwit van het stof daar aangekomen.
pi_40685628
Werd ik wakker met een maat naast me, tijd om naar school te gaan...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:01:10 #98
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40685630
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Evik het volgende:
De meeste mensen weten nog precies wat ze deden op het moment dat het gebeurde. Wat deed jij op 2 november 2004? Hoe reageerde je op het eerste moment. Ben je doorgegaan met wat je deed? Of ben je gelijk gestopt. Heb je meteen beelden kunnen zien of pas thuis?

Zie ook:

11 September 2001: Kwam ik net op de verjaardag van een vriend van me waar ze allemaal achter de TV zaten.
6 Mei 2002: Kwam ik net thuis van de bios.
2 November 2004: Zat ik op stage en las ik op Fok! een gerucht over een BNer die vermoord was in Amsterdam.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:06:05 #99
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40685660
Ik stond bij MyCom om een USB behuizing voor een 2.5" HDD te kopen, daar zag ik het op TV.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:09:30 #100
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40685670
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:55 schreef Cart_man het volgende:
Feestvieren op straat.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')