Tijdens het neuken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
8 augustus 2006 knurft![]()
Ik hoorde "het" van mijn vriendin![]()
ja die was heel erg kewlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond jij het ook zon matige aflevering? Ik vond "Stayin' Alive", op 26 februari van dat jaar, een stuk beter
Toen zat je met je hoofd in de kut van je moederquote:
Jij zit vaker met je hoofd in een kut?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Toen zat je met je hoofd in de kut van je moeder
Hoe ironisch, tevens de laatste keer dat je er eentje zou aanraken![]()
Nee, ik heb het niet zo op flubberkutten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef intoxicated het volgende:
Jij niet dan?
Het is 4 oktober dierendag....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
ik vond 4 november een stuk betere dag dan 2 november. 4 November linkt nog een beetje naar dierendag en 2 november totaal niet. Verder zat ik toen niet op fok! maar zat ik The Adams Family te kijken en dat zal ik nooooooit vergeten
vandaar dat 4 november beter linkt dan 2 november.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is 4 oktober dierendag....![]()
Naar NAC zekerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:10 schreef Asics het volgende:
[..]
je zou eens met mij mee moeten Frollo
Lekker is dat, nu hebben mensen het over een aflevering van ALF uit 1990 en over theo, pim, WTC, alles in een.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Jump het volgende:
Even enkele topics samengevoegd, kan mooi een reeks ofzo van gemaakt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |