quote:Eeej, nou komt die film vanavond waarschijnlijk niet op tv!
Je bent vijf minuten eerder geboren dan dat pim is doodgeschoten, maar je reed terug van de efteling... Dat kon je moeder ook weer snel aan na de bevalling..!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef Lllaura het volgende:
Ik ben jarig op 6 mei. Ben vijf minuten eerder geboren dan dat Pim werd doodsgeschoten.
We reden net naar huis van een dagje Efteling toen we 't op de radio hoorden.
http://www.angelfire.com/ar3/wtcjokes/menu.htmlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft iemand trouwens die twee geweldige afleveringen van Fokke en Sukke die na de aanslag verschenen? Ik kan ze nergens vinden en ik wil ze graag weer hebben.
Je wordt bedankt... Heel dit topic naar de klote. Nu weet je niet wie op welke datum reageert. Bedankt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Jump het volgende:
Even enkele topics samengevoegd, kan mooi een reeks ofzo van gemaakt worden.
Dat is niet handig Jump, hoe weet ik nou over welke gebeurtenis iemand het heeft ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Jump het volgende:
Even enkele topics samengevoegd, kan mooi een reeks ofzo van gemaakt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/sup][/spoiler]
11 sept 2001
was op school toen ik vliegende voertuigen tegen de WtC aan zag vliegenBack to the 70's
Dat kan ik me ook nog herineren.Zat te fitnissen,en alle tvs waren op CNN ingeschakeld.Ben toen naar huis gegaan ben toen heel de dag tv gekekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef Herkauwer het volgende:
. Ik hoorde het op Radio538, er werd even raar overgedaan en ik gaf er weinig aandacht aan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |