abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40681864
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
Dus waardoor liggen die palen dan om?
Soit ... je spreekt jezelf ook tegen hoor.

Jij denkt dat die palen aan stukken gereten zouden worden door de vleugels van een aanstormend vliegtuig.
En nu breng je omverliggende palen aan als bewijs dat het een vliegtuig was, terwijl je zelf vindt dat ze aan stukken gereten zouden moeten zijn.

En als je 1 post van mij kunt tonen waar ik Loose Change nog maar vernoem, dan moogt ge mij over dezelfde kam scheren als de anderen. Anders liever niet ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40681880
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef pberends het volgende:
Geen idee, daar heeft de FBI vast wel technieken voor. Dat zou niet moeilijk moeten zijn.
Ach ja tuuuuurlijk. Mooi makkelijk zo zeg!
quote:
De vraag is waarom er massaal getelefoneerd kon worden op die dag vanuit vliegtuigen is veel interessanter.
Ik vind de vraag hoe dat boeing puin in en om het pentagon komt dan veel belangrijker. En waar de passagiers zijn gebleven, sterker nog, waar is dat hele vliegtuig gebleven!

Waarom zou dat nou trouwens opeens massaal moeten zijn? Deze vlucht wordt extra belicht, en in zo'n noodsituatie als ik wist wat er aan de hand was en ik zat in dat vliegtuig zou ik ook gaan bellen met m'n familie. Op een normale vlucht is die nood niet zo hoog, dus hou je de regels van niet bellen in acht.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:09:28 #78
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40681930
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef pberends het volgende:

[..]
De vraag is waarom er massaal getelefoneerd kon worden op die dag vanuit vliegtuigen is veel interessanter.
Eeerm ? Omdat dat sowieso mogelijk is misschien ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40681950
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, het is een boeing. De verklaringen die jij geeft (die zijn op 0 vingers te tellen overigens) en die andere theoriegelovers geven komen een STUK minder plausibel over dan de officiele versie.
[..]

Kom zelf eens met een verklaring over de gebeurtenissen? Beschrijf eens wat jij denkt wat daar heeft plaatsgevonden? Hoe komt het puin van de boeing in en om het pentagon? Waarom hebben mensen daar een boeing zien vliegen? Hoe verklaar je die staartvleugel die je op dat ani gifje wat ik heb gepost?
Hoe weet je zeker dat een Boeing was? Je was er niet bij ( ) en er zijn geen betrouwbare beelden van.

Ik vind je vraagstelling een beetje raar, dat ik het officiele verhaal betwijfel wil niet zeggen dat ik het meteen moet opvullen met een ander verhaal. Als ik het verhaal van kabouters betwijfel, moet ik het dan opvullen met trollen ofzo? What's the point of that?
pi_40681966
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jij denkt dat die palen aan stukken gereten zouden worden door de vleugels van een aanstormend vliegtuig.
En nu breng je omverliggende palen aan als bewijs dat het een vliegtuig was, terwijl je zelf vindt dat ze aan stukken gereten zouden moeten zijn.
Lol, man, lees het eens terug, hij ging mee in de mogelijke verklaring van pberends! pberends riep dat de vleugels door de lantaarnapalen afgeknapt hadden moeten wezen. Coolguy ging mee in de mogelijkheid door te roepen dat dat een verklaring zou zijn voor het ronde gat in het pentagon en de minimale schade aan de buitenkant. Dat zijn namelijk zaken die de complotgelovers steeds aanbrengen als bewijs TEGEN een boeing. Snap je? coolguy gaat met de verklaring van pberends mee om te kijken hoe hij daar op reageert.
pi_40681999
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef haaahaha het volgende:
Hmm, unclescorp is ook al erg stil als ik hem om een onderbouwing of verklaring vraag.
Ach kerel je stelt soms belachelijke vragen. Nu vraag je aan mij waarom ze een andere aanpak bij het pentagon gedaan hebben ? Sorry maar ik was juist afwezig op de dag van de voorbereidende gesprekken voor het aanvalsplan 911
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40682040
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoe weet je zeker dat een Boeing was? Je was er niet bij ( ) en er zijn geen betrouwbare beelden van.
Ik heb geen reden om te twijfelen aan de officiele verklaring plus ik vind de complottheorie niet overtuigend, dus daarom weet ik vooralsnog zeker dat het een boeing geweest was. Moet ik overal bij aanwezig zijn om iets zeker te weten? Bush is president, ik ben er nog nooit bij geweest, maar ik weet het zeker.
quote:
Ik vind je vraagstelling een beetje raar, dat ik het officiele verhaal betwijfel wil niet zeggen dat ik het meteen moet opvullen met een ander verhaal. Als ik het verhaal van kabouters betwijfel, moet ik het dan opvullen met trollen ofzo? What's the point of that?
Oooooh, dus jij mag roepen 'het was geen boeing' en dan moeten wij maar aantonen dat het wel een boeing was? Jij hoeft dan niet met een alternatieve verklaring te komen?

Jij roept van alles, trekt vanalles in twijfel en impliceert er op los, maar komt met 0 eigen verklaringen of onderbouwingen.
pi_40682057
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef haaahaha het volgende:
Ik weet het wel zeker, het is een boeing.
Wat een arrogantie ... en daar moeten wij mee discussieren
pi_40682064
vergeet niet dat de meeste calls zijn gemaakt met de onboard telefoon, waar iedereen gebruik van kan maken mits ze in het bezit zijn van een creditcard...
download trouwens dir interessante FBI document over de telefoongesprekken, de gesprekken die zijn opgenomen kan je ook kan beluisteren
quote:
Exhibit Number Description
P200054 Summary of Flight 77 depicting: the identity of pilots and flight attendants, seat assignments of passengers, and telephone calls from the flight [Listener discretion is advised. This exhibit also includes information about the other three flights hijacked on September 11]
http://www.vaed.uscourts.(...)flights/P200054.html
pi_40682083
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach kerel je stelt soms belachelijke vragen. Nu vraag je aan mij waarom ze een andere aanpak bij het pentagon gedaan hebben ? Sorry maar ik was juist afwezig op de dag van de voorbereidende gesprekken voor het aanvalsplan 911
Ik vraag je alleen hoe jij denkt dat het boeing puin in het pentagon komt. lol, als je dat belachelijk vindt, we zitten hier in een pentagon discussie. Je weet gewoon geen antwoord man, je kan alleen lappen tekst copy-pasten of stook opmerkingen maken, heeeeeel soms gooi je er nog wel eens een leuke post doorheen, maar die zijn heel mager te tellen.
Slap noem ik dat.
pi_40682123
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik mag iets niet zeker weten? Waar slaat DAT nou weer op??
Ik geef aan dat ik vooralsnog niet twijfel aan de officiele versie. Dat houdt in dat ik zeker weet dat het een boeing was wat het pentagon in crashde. Man, je bent gewoon uitgeluld, kunt op geen 1 vraag die ik stel een redelijk onderbouwd antwoord geven, en dan ga je zo doen.
pi_40682136
Lunch!
pi_40682200
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een toppunt van arrogantie, daar valt moeilijk mee te discussieren. Ik betwijfel het officiële verhaal, maar ik acht het ook plausibel dat het officiële verhaal best waar zou kunnen zijn. Dat weet je gewoon niet, want er is geen goed bewijs. Geen normale burger kan niet zomaar zeker weten of het een Boeing geweest is. Dan kan je gewoon niet weten.
pi_40682265
Best wel kansloos, men houd gewoon aan een of andere pauperige standpunt vast, ook al is die meerdere malen ontkracht
Ze willen niks anders geloven, er valt gewoon niet mee te discuseren
"it's either our way or the highway" is hun motto
pi_40682308
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Ik vraag je alleen hoe jij denkt dat het boeing puin in het pentagon komt. lol, als je dat belachelijk vindt, we zitten hier in een pentagon discussie. Je weet gewoon geen antwoord man, je kan alleen lappen tekst copy-pasten of stook opmerkingen maken, heeeeeel soms gooi je er nog wel eens een leuke post doorheen, maar die zijn heel mager te tellen.
Slap noem ik dat.
Laat mij dan gewoon gerust hé kotsmisselijk ventje ...
pi_40682322
jij gelooft zeker ook niet dat de aarde rond is, want je bent nog nooit in de ruimte geweest en hebt het niet met eigen ogen kunnen aanschouwen ?
pi_40682337
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik heb geen reden om te twijfelen aan de officiele verklaring plus ik vind de complottheorie niet overtuigend, dus daarom weet ik vooralsnog zeker dat het een boeing geweest was. Moet ik overal bij aanwezig zijn om iets zeker te weten? Bush is president, ik ben er nog nooit bij geweest, maar ik weet het zeker.
[..]

Oooooh, dus jij mag roepen 'het was geen boeing' en dan moeten wij maar aantonen dat het wel een boeing was? Jij hoeft dan niet met een alternatieve verklaring te komen?

Jij roept van alles, trekt vanalles in twijfel en impliceert er op los, maar komt met 0 eigen verklaringen of onderbouwingen.
Ja, dat Bush president is, daar is wel iets meer bewijs voor dan het officiële verhaal van 9/11, niet?

Als je iets betwijfeld hoef je er geen verklaring voor te geven. Redenen wel, en die geef ik ook genoeg.
pi_40682718
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Elusive het volgende:
Best wel kansloos, men houd gewoon aan een of andere pauperige standpunt vast, ook al is die meerdere malen ontkracht
Ze willen niks anders geloven, er valt gewoon niet mee te discuseren
"it's either our way or the highway" is hun motto
Als het officiële verhaal waar zou zijn, zou het helemaal niet moeilijk moeten zijn om conspiracies de kop in te drukken. Er zou immers toch helemaal niets te verbergen zijn.

Veel dingen zijn gewoon curieus, zoals dat WTC7 helemaal niet in het officiële rapport van 9/11 voorkomt. Als je niet wil dat conspiracies de kop opsteken moet de US government niet met brobbelwerk op de proppen komen.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 13:36:03 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40682866
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En als je 1 post van mij kunt tonen waar ik Loose Change nog maar vernoem, dan moogt ge mij over dezelfde kam scheren als de anderen. Anders liever niet ...
Ik snap niet waarom je valt over dat 'uiteengereten'. Er werd gezegd dat de vleugels van een vliegtuig zouden zijn afgereten door lantaarnpalen. Ik kon me dat niet voorstellen dat dat zo was, en stelde dus dat als een verkeersvliegtuig met zijn vleugels een lantaarnpaal zou raken, dat die paal in stukken zou vliegen.

Nu werd er dus gesteld, dat die palen niet in stukken zijn gevlogen, maar zijn omgeknakt. Op de foto's die hier net gepost werden zag ik die palen gewoon los liggen, dus ze zijn wel degelijk kapotgerukt en niet gewoon maar 'omgebogen', maar goed, jij je zin. Ze zijn dus niet 'aan stukken gereten' maar in ieder geval toch kapot. JIj zegt dat ze zjin omgebogen, de foto's laten palen zien op plaatsen waar ze niet moeten zijn. Hoe dan ook, ze zijn kapot.

Dat is door iets gebeurd. Maar door wat? De L.C. video zegt (nogmaals) dat het geen vliegtuig was, omdat er geen vleugelimpact in t gebouw te zien is. Maar er zijn wel palen naar de kloten geholpen. Een raket kan misschien toevallig 1 paal geraakt hebben, maar we praten hier over meerdere palen. Dat kan dus niet door een raket gebeurd zijn.

Dus, de video zegt "het was geen vliegtuig, want geen vleugels" maar laat blijkbaar ook zien dat palen vleugels af kunnen rukken. Prima, maar als er geen impact te zien is van vleugels, dan zijn die afgerukt door de palen, want de video laat dat zien, en we zien op de foto's dat er her en der palen liggen. Nou goed, waar zijn de vleugels dan? Ik heb geen idee, want ik was daar niet bij.

Ik vind het gewoon frappant men zegt dat het geen vliegtuig was want er is geen vleugelschade, terwijl men ook laat zien dat vleugels afgerukt kunnen worden door lantaarnpalen, en er dus eigenlijk een romp overblijft die zich in het pentagon boorde. Maar als ze zelf al een verklaring geven waarom er geen vleugelimpact in het Pentagon zicht was, waarom dan nog het ontbreken van die schade aanvoeren als argument dat het geen vliegtuig was

Ik vind het trouwens ook frappant dat jij zo valt over dat woord U.S. maar ik vermoed dat je het doet om de aandacht van mijn eigenlijke vraag in die post af te leiden, want ik denk dat jij daar ook geen antwoord voor hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40683106
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het trouwens ook frappant dat jij zo valt over dat woord U.S. maar ik vermoed dat je het doet om de aandacht van mijn eigenlijke vraag in die post af te leiden, want ik denk dat jij daar ook geen antwoord voor hebt.
Klopt my dear ... ik heb idd geen sluitende antwoorden ... mss beter es aan je vriendje vragen, die weet alles zeker.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 13:48:39 #96
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40683303
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Klopt my dear ... ik heb idd geen sluitende antwoorden ... mss beter es aan je vriendje vragen, die weet alles zeker.
Jij hebt hele lange tenen he Elke keer opnieuw denk ik dat jij een volwaardige discussiepartner bent, maar je bewijst elke keer opnieuw dat je dat niet bent. Je blijft je gedragen als een klein kind en een oud wijf tegelijk (en dat voor iemand die -ik dacht- al in de 30 is).

Apart trouwens dat je op dat stukje reageert, en niet op de rest.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40683341
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef pberends het volgende:
'No smoking' wordt 'No mobile' in vliegtuig
[..]

What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...
Of was het ... misschien handiger als je je wat ingelezen had? Kruishoogtes voor deze vluchten was sowieso niet 10KM en de vluchten werden gekaapt op 3KM hoogte. Daarnaast werd er voornamelijk gebuik gemaakt van de in flight phones, iets wat vaak vergeten wordt bijv. in Loose Change.
pi_40683378
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef pberends het volgende:
Inderdaad, wat een toppunt van arrogantie, daar valt moeilijk mee te discussieren. Ik betwijfel het officiële verhaal, maar ik acht het ook plausibel dat het officiële verhaal best waar zou kunnen zijn. Dat weet je gewoon niet, want er is geen goed bewijs. Geen normale burger kan niet zomaar zeker weten of het een Boeing geweest is. Dan kan je gewoon niet weten.
Als ik aangeef dat ik de offiele versie 'geloof', daarbij bv uitga van ogengetuigenverklaringen die aangeven een boeing hebben gezien, dan kan ik toch met zeggen dat ik zeker weet dat het een boeing geweest is? Plus het boeing puin in en om het pentagon, plus de niet-plausibele of (in jouw en unclescorp's geval totaal geen) alternatieve verklaringen wat het WEL geweest kan zijn.
Nee, jij blijft lekker safe in het midden, en het enige wat je doet is zaken in twijfel brengen. Nee, dat discusseert lekker!
pi_40683428
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En ja hoor, dat is weer een typische unclescorp oplossing. Lekkere sidekick opmerkingen, voor de rest 0,0 toe te voegen aan de discussie. Op een vraag die ik aan je stel (hoe komt dat boeing puin in het pentagon) roep je dat het een 'belachelijke' vraag is
Right, unclescorp
pi_40683494
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef haaahaha het volgende:
En ja hoor, dat is weer een typische unclescorp oplossing. Lekkere sidekick opmerkingen, voor de rest 0,0 toe te voegen aan de discussie. Op een vraag die ik aan je stel (hoe komt dat boeing puin in het pentagon) roep je dat het een 'belachelijke' vraag is
Right, unclescorp
Je vroeg mij waarom ze een andere aanpak gedaan hadden bij het Pentagon ... hoe kan ik dat nu weten ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')