abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40775182
Ik had hem op pagina 1 ook gepost:

http://www.youtube.com/watch?v=dAxyhbMotKM&NR
Ik heb er een animatid gif van gemaakt.
Vlak voor de impact zie je rechts de stofwolk, maar vlak achter de hefboompaal zie je de staartvleugel. Als je de hoogte van die staartvleugel doortrekt naar het gebouw, en die hoogte weer ongeveer doortrekt naar je toe, dan kom je toch op een flinke hoogte voor een staartvleugel uit. Lijkt me niet een missile of drone hawk. Lijkt me een hoogte van een passagiersvliegtuig.
pi_40775232
Eerlijk gezegd zie ik bijzonder weinig in dat filmpje. Er is enorm veel vervorming door de gebruikte lens, en er is maar één frame per seconde of zo, dus je kunt er bijzonder weinig uit afleiden.
pi_40775353
Ik denk dat je de staartvleugel goed kunt zien. Je ziet op frame 2 een rookontwikkeling rechts en meteen boven het slagboomkastje de staartvleugel.

Het klopt dat dit filmpje van slechter kwaliteit is. Ik heb een jaar geleden een beter filmpje gehad, daar ook een animated gif van gemaakt. Op dat filmpje waren betere contouren van het vliegtuig te zien. Je kon op dat filmpje ook een stuk van het vliegtuig voor het slagboomkastje zien.
pi_40775409
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:49 schreef haaahaha het volgende:
Ik denk dat je de staartvleugel goed kunt zien. Je ziet op frame 2 een rookontwikkeling rechts en meteen boven het slagboomkastje de staartvleugel.

Het klopt dat dit filmpje van slechter kwaliteit is. Ik heb een jaar geleden een beter filmpje gehad, daar ook een animated gif van gemaakt. Op dat filmpje waren betere contouren van het vliegtuig te zien. Je kon op dat filmpje ook een stuk van het vliegtuig voor het slagboomkastje zien.
Je kunt er idd iets op zien, maar gevoelsmatig komt het vliegtuig veel te klein over, maar dat zal wel met de lens te maken hebben.
pi_40775521
lol, trek de hoogte van het staartvlak naar links zoals je op de ani gif kunt zien, en je hebt een flinke hoogte voor het staartvlak te pakken.
pi_40775540
Heeft iemand een betere versie van dit filmpje?
pi_40775819
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef haaahaha het volgende:
lol, trek de hoogte van het staartvlak naar links zoals je op de ani gif kunt zien, en je hebt een flinke hoogte voor het staartvlak te pakken.
Perspectief en scherpte/diepte van de camera komen gewoon vreemd op me over. Dus ik vind het nu niet meteen het meest overtuigende bewijs. Als ik zo het filmpje bekijk, denk ik in eerste instantie ook aan een zakenvliegtuig wat aan komt vliegen.

Maar het is ook een bewakingscamera natuurlijk die niet per se bedoeld is om dingen in de verte op te merken (lijkt me).
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:27:22 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_40788783
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:56 schreef haaahaha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rKxoC4_T-GA
Goeie simulatie

Het klappen van de vloerdelen kan overeenkomen met de 'explosies' die men meent te hebben gehoord.
Walgelijk slecht. Totale onzin is dit. ongeloofwaardig. Als het zo zou zijn dan moet er een vertraging van enkele 0,1 per verdieping .. dan zou het betekenen dat de torens 2 keer zo lang overzouden doen om beneden te zijn.

Kinklare bullshit dus dit filmpje
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_40789070
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Walgelijk slecht. Totale onzin is dit. ongeloofwaardig. Als het zo zou zijn dan moet er een vertraging van enkele 0,1 per verdieping .. dan zou het betekenen dat de torens 2 keer zo lang overzouden doen om beneden te zijn.

Hoezo walgeljik slecht? Wat is er dan precies walgelijk aan? En vanwaar 0.1 seconde per verdieping?
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 09:53:24 #260
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40789226
Wat ik me nou afvraag he...hoe zien mensen het dan voor zich dat die gebouwen hadden moeten vallen? Is het nou echt zo dat zij voor zich zien dat een gebouw recht naar beneden moet instorten? En dat elke verdieping op de daaronderliggende klapt, met steeds een pauze ertussen?

Met andere woorden, als de bovenste verdieping het begeeft, en bovenop de daaronderliggende ligt en dat geheel (2 verdiepingen dus nu) stort vervolgens op de verdieping, daaronder etc etc.

Wat je dan krijgt is dat ergens in dat proces er bv 12 verdiepingen op elkaar liggen, en die drukken als 1 gewicht (want het geheel krijgt snelheid he, het wordt aangetrokken, en als het eenmaal valt bouwt het snelheid op) op de daaronder liggende verdieping.

Is het nou echt zo dat jullie denken dat die nog staande verdieping de druk van 12 verdiepingen daarboven net zo makkelijk kan weerstaan als dat de op 1 na hoogste verdieping de hoogste verdieping? Het mag misschien helemaal boven in 0.1 sec. schelen, maar op het moment dat er een 'pannekoek' van meerdere verdiepingen op de daaronderliggende verdieping komt, dan heeft die verdieping echt wel veel moeite om het hele gewicht te houden, etc zo naar beneden.

Ik heb bijna het idee dat het volgens jullie gaat van *val* pauze *val* pauze *val* pauze etc etc. Als jullie dat echt denken, dan moeten jullie allemaal eens natuurkunde gaan studeren.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:12:48 #261
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40791052
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ooit bedacht dat het steeds sneller zal gaan? De eerste verdiepingen gaan idd langzaam, maar er komt steeds meer gewicht naar beneden te vallen waardoor de hele toren ook sneller zal vallen.

edit: wat CoolGuy dus zegt
Filmpje is misschien niet helemaal realistisch, maar laat wel goed zien wat er waarschijnlijk gebeurt is
The line is a dot to you!
  Moderator maandag 14 augustus 2006 @ 15:59:22 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40796741
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef pberends het volgende:
http://www.nopers.com/vid(...)ason_bermas_on_msnbc

Loose Change on MSNBC .
Ja, maar in Loose Change kun je zoveel gaten schieten dat het niet leuk meer is, dus ik snap niet wat daar aan is.

Er worden zoveel idiote docu's uitgezonden dat deze daar ook bij kan
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:01:17 #264
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_40796819
quote:
Filmpje is misschien niet helemaal realistisch, maar laat wel goed zien wat er waarschijnlijk gebeurt is
pi_40796916
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar in Loose Change kun je zoveel gaten schieten dat het niet leuk meer is, dus ik snap niet wat daar aan is.

Er worden zoveel idiote docu's uitgezonden dat deze daar ook bij kan
Ik vind het nogal vreemd dat de US government geen nieuw onafhankelijk onderzoek begint als 36% van de Amerikanen geloven dat het officiële verhaal niet klopt. Bij zoveel nieuwe aanwijzingen en vragen bij een of andere moordzaak zou dat allang gedaan zijn. Oh wacht, natuurlijk opent de US government geen nieuwe onderzoek, ze waren er zelf bij!
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:09:16 #266
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_40797033
Ik hecht eerlijk gezegd geen waarde aan meningen van inwoners van een land waar een groot percentage niet meer weet welk jaar 9/11 was. Tevens kan een percentage van de amerikanen hun eigen land niet op een wereldkaart vinden.
Horrible Cunt!
pi_40797171
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vreemd dat de US government geen nieuw onafhankelijk onderzoek begint als 36% van de Amerikanen geloven dat het officiële verhaal niet klopt. Bij zoveel nieuwe aanwijzingen en vragen bij een of andere moordzaak zou dat allang gedaan zijn. Oh wacht, natuurlijk opent de US government geen nieuwe onderzoek, ze waren er zelf bij!
Een meerderheid van de amerikanen gelooft dat de evolutietheorie niet klopt. Moeten we daar ook maar een onderzoek naar starten?
pi_40797651
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een meerderheid van de amerikanen gelooft dat de evolutietheorie niet klopt. Moeten we daar ook maar een onderzoek naar starten?
Waarom niet, dat zou wel een goeie zijn.
pi_40797671
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef tong_poh het volgende:
Ik hecht eerlijk gezegd geen waarde aan meningen van inwoners van een land waar een groot percentage niet meer weet welk jaar 9/11 was. Tevens kan een percentage van de amerikanen hun eigen land niet op een wereldkaart vinden.
Dan moet Bush z'n mond ook eens houden over democratie.
pi_40797706
Van mij mag het beeldmateriaal van het pentagon wel een keer vrij worden gegeven. Alleen tot die tijd ga ik omdat dat nog niet is gebeurd geen wilde conclusies trekken.
pi_40797878
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef tong_poh het volgende:
Laat staan dat ze iets over wtc7, norad, etc. weten
Wie behoren er bij de Axis of Evil was 'n vraag van 'n reporter.
Antwoord...uhmm.. France,....Jeruzalem?
Maar ok , onwetenden heb je overal, maar als politicus zou je toch ietsje beter moeten weten.

Dan Quayle:
I was recently on a tour of Latin America, and the only regret I have was that I didn't study Latin harder in school so I could converse with those people.
"If we don't succeed, we run the risk of failure.
Republicans understand the importance of bondage between a mother and child.
I have made good judgements in the Past. I have made good judgements in the Future.
I stand by all the misstatements that I've made."
For NASA, space is still a high priority.
It isn't pollution that's harming the environment. It's the impurities in our air and water that are doing it.

Ik moest er ff om lachen, terwijl ik het eigenlijk best triest vind.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40799505
Ik weet niet, ik is het punt?
pi_40799866
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:08 schreef haaahaha het volgende:
Ik weet niet, ik is het punt?
Ja hoor, jij is het punt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40799936
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja hoor, jij is het punt.

Ik moest lachen
pi_40802334
lol
sorry
wat is het punt moest dat zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo