Je kunt er idd iets op zien, maar gevoelsmatig komt het vliegtuig veel te klein over, maar dat zal wel met de lens te maken hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:49 schreef haaahaha het volgende:
Ik denk dat je de staartvleugel goed kunt zien. Je ziet op frame 2 een rookontwikkeling rechts en meteen boven het slagboomkastje de staartvleugel.
Het klopt dat dit filmpje van slechter kwaliteit is. Ik heb een jaar geleden een beter filmpje gehad, daar ook een animated gif van gemaakt. Op dat filmpje waren betere contouren van het vliegtuig te zien. Je kon op dat filmpje ook een stuk van het vliegtuig voor het slagboomkastje zien.
Perspectief en scherpte/diepte van de camera komen gewoon vreemd op me over. Dus ik vind het nu niet meteen het meest overtuigende bewijs. Als ik zo het filmpje bekijk, denk ik in eerste instantie ook aan een zakenvliegtuig wat aan komt vliegen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef haaahaha het volgende:
lol, trek de hoogte van het staartvlak naar links zoals je op de ani gif kunt zien, en je hebt een flinke hoogte voor het staartvlak te pakken.
Walgelijk slecht. Totale onzin is dit. ongeloofwaardig. Als het zo zou zijn dan moet er een vertraging van enkele 0,1 per verdieping .. dan zou het betekenen dat de torens 2 keer zo lang overzouden doen om beneden te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:56 schreef haaahaha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rKxoC4_T-GA
Goeie simulatie
Het klappen van de vloerdelen kan overeenkomen met de 'explosies' die men meent te hebben gehoord.
Hoezo walgeljik slecht? Wat is er dan precies walgelijk aan? En vanwaar 0.1 seconde per verdieping?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Walgelijk slecht. Totale onzin is dit. ongeloofwaardig. Als het zo zou zijn dan moet er een vertraging van enkele 0,1 per verdieping .. dan zou het betekenen dat de torens 2 keer zo lang overzouden doen om beneden te zijn.
Kinklare bullshit dus dit filmpje
ooit bedacht dat het steeds sneller zal gaan? De eerste verdiepingen gaan idd langzaam, maar er komt steeds meer gewicht naar beneden te vallen waardoor de hele toren ook sneller zal vallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Walgelijk slecht. Totale onzin is dit. ongeloofwaardig. Als het zo zou zijn dan moet er een vertraging van enkele 0,1 per verdieping .. dan zou het betekenen dat de torens 2 keer zo lang overzouden doen om beneden te zijn.
Kinklare bullshit dus dit filmpje
Ja, maar in Loose Change kun je zoveel gaten schieten dat het niet leuk meer is, dus ik snap niet wat daarquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef pberends het volgende:
http://www.nopers.com/vid(...)ason_bermas_on_msnbc
Loose Change on MSNBC.
quote:Filmpje is misschien niet helemaal realistisch, maar laat wel goed zien wat er waarschijnlijk gebeurt is
Ik vind het nogal vreemd dat de US government geen nieuw onafhankelijk onderzoek begint als 36% van de Amerikanen geloven dat het officiële verhaal niet klopt. Bij zoveel nieuwe aanwijzingen en vragen bij een of andere moordzaak zou dat allang gedaan zijn. Oh wacht, natuurlijk opent de US government geen nieuwe onderzoek, ze waren er zelf bij!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar in Loose Change kun je zoveel gaten schieten dat het niet leuk meer is, dus ik snap niet wat daaraan is.
Er worden zoveel idiote docu's uitgezonden dat deze daar ook bij kan
Een meerderheid van de amerikanen gelooft dat de evolutietheorie niet klopt. Moeten we daar ook maar een onderzoek naar starten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat de US government geen nieuw onafhankelijk onderzoek begint als 36% van de Amerikanen geloven dat het officiële verhaal niet klopt. Bij zoveel nieuwe aanwijzingen en vragen bij een of andere moordzaak zou dat allang gedaan zijn. Oh wacht, natuurlijk opent de US government geen nieuwe onderzoek, ze waren er zelf bij!
Waarom niet, dat zou wel een goeie zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een meerderheid van de amerikanen gelooft dat de evolutietheorie niet klopt. Moeten we daar ook maar een onderzoek naar starten?
Dan moet Bush z'n mond ook eens houden over democratie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef tong_poh het volgende:
Ik hecht eerlijk gezegd geen waarde aan meningen van inwoners van een land waar een groot percentage niet meer weet welk jaar 9/11 was. Tevens kan een percentage van de amerikanen hun eigen land niet op een wereldkaart vinden.
Laat staan dat ze iets over wtc7, norad, etc. wetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef tong_poh het volgende:
Ik hecht eerlijk gezegd geen waarde aan meningen van inwoners van een land waar een groot percentage niet meer weet welk jaar 9/11 was. Tevens kan een percentage van de amerikanen hun eigen land niet op een wereldkaart vinden.
Ja hoor, jij is het punt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:08 schreef haaahaha het volgende:
Ik weet niet, ik is het punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |