Goed bezig Westerhof!quote:10/8/2006 - ´PSV wil tussen de vijf en acht miljoen voor Ooijer´
In het Algemeen Dagblad laat PSV voorzitter Westerhof weten dat PSV maar liefst tussen de vijf en acht miljoen euro vraagt voor Ooijer. De PSV voorzitter ontkent dat PSV hem vorig seizoen voor 1,5 miljoen euro wilde laten gaan naar Schalke´04, zoals de zaakwaarnemer van Ooijer beweerde. "Het echte bedrag staat gewoon in zijn contract. Als Bouma voor meer dan vijf miljoen euro weggaat, laten we een international als Ooijer toch niet voor minder vertrekken" aldus Westerhof in het AD.
quote:
Mooi beknopt lijstjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:22 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorige deeltje: Het officiële PSV topic # 175: Met PHILIPS als hoofdsponsor
Game on![]()
![]()
![]()
Bron: vi.nlquote:'André Ooijer stuurt aan op breuk met PSV'
10/8/2006 8 :45
André Ooijer is boos op PSV. De 32-jarige verdediger lijkt opnieuw te moeten afzien van een door hem zo vurig gewenst buitenlands avontuur doordat de Eindhovense club vasthoudt aan een hoge transfersom. Volgens het Algemeen Dagblad stuurt de international aan op een breuk.
Blackburn Rovers toonde afgelopen week concrete belangstelling voor Ooijer, maar de Engelse club lijkt af te haken na het horen van het prijskaartje dat om de nek van de verdediger hangt. PSV wil meer dan vijf miljoen euro incasseren.
'Als Wilfred Bouma voor meer dan vijf miljoen weggaat, laten we een international als Ooijer toch niet voor minder vertrekken?', stelt voorzitter Rob Westerhof een retorische vraag in het AD.
Ooijer zag een buitenlandse transfer al eerder aan zijn neus voorbij gaan. Vorige zomer waren Genoa en Schalke 04 in de markt voor de verdediger en naast Blackburn toonde ook Livorno onlangs interesse. De houding van PSV zorgt voor teleurstelling bij Ooijer en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens, want de wens van een transfer was groot.
'Het lijkt me fantastisch nog een paar jaar in de Engelse competitie te spelen. Ik ben 32 jaar, dus als ik nog zo'n stap wil maken, moet het nú gebeuren', zegt de verdediger deze week in Voetbal International. Lens: 'André heeft zich achtenhalf jaar volledig ingezet voor PSV, hij verdient deze kans.'
Mwah, laatste kans voor o zo gewenst buitenlands avontuur na zoveel jaren trouwe dienst.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:06 schreef PyTh het volgende:
Wat een soap weer....en volgens mij ook puur stemmingmakerij van vi.
Ooijer heeft een tijd geleden volgens mij aangegeven dat hij zeker open staat voor een vertrek als er een interssante club zou komen maar ook niet erg vind om nog bij PSV te blijven.
Het is toch niet meer dan logisch dat PSV hem zo vlak voor aanvang van de competitie niet voor een appel en een ei laat vertrekken
Jezus, moet jij niet ergens anders zieken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:08 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Mwah, laatste kans voor o zo gewenst buitenlands avontuur na zoveel jaren trouwe dienst.
Nog 5 miljoen voor hem vangen ook, blijkt toch niet de warme familieclub te zijn anders gun je die jongen dat toch?
? Zieken? Gun sympathieke Andre z'n avontuur. Maak je niet druk. Koeman koopt zo weer een andere topper hoor, heeft ie een NEUSJE voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus, moet jij niet ergens anders zieken?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:15 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
? Zieken? Gun sympathieke Andre z'n avontuur. Maak je niet druk. Koeman koopt zo weer een andere topper hoor, heeft ie een NEUSJE voor
als hij 2 jaar zou spelen bij PSV wel ja, maar hij speelt al meer dan 8 jaar bij PSV en hij is fucking 32....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:19 schreef dndiek het volgende:
Tussen de 5 en 8 miljoen is een nette prijs voor Ooijer
Ik vind het ook belachelijk, gun die voorbeeldige prof zijn avontuur en dank de helige maria dat ie zo lang is gebleven bij je vereniging.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:08 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Mwah, laatste kans voor o zo gewenst buitenlands avontuur na zoveel jaren trouwe dienst.
Nog 5 miljoen voor hem vangen ook, blijkt toch niet de warme familieclub te zijn anders gun je die jongen dat toch?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:15 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
? Zieken? Gun sympathieke Andre z'n avontuur. Maak je niet druk. Koeman koopt zo weer een andere topper hoor, heeft ie een NEUSJE voor
Tjuus Neusjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, gun die voorbeeldige prof zijn avontuur en dank de helige maria dat ie zo lang is gebleven bij je vereniging.
Hoelang duurde dat contract van Bouma nog toen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
wel een beetje lullig voor ooijer ja
maar goed, als bouma idd voor 5 weggaat...
allemaal leuk en aardig, maar voor een appel en ei hoeft ie niet te gaan natuurlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, gun die voorbeeldige prof zijn avontuur en dank de helige maria dat ie zo lang is gebleven bij je vereniging.
Dat wordt gebruikt om dat die ook net voor de deadline bij PSV vertrok en (ook) voor 5 miljoen euro.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Erasmusch het volgende:
Leuk dat Bouma als vergelijkingsmateriaal wordt gebruikt
Misschien waren er toen geen opties en had hij zich er bij neergelegd. Maar als er dan toch nog een club komt uit een mooie competitie die Europees voetbal speelt, dan gaat dat wel in je hoofd malen hoor. Ook misschien minder vertrouwen onder Koeman oid. Laatste kans om ooit nog naar het buitenland te gaan. Speelt wel allemaal mee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef PyTh het volgende:
Ga morgenochtend zelf naar de training met Mateja, hoop dat ie er is en zal eens vragen hoe de zaken ervoor staan.
Zou wel in en intriest zijn als hij daadwerkelijk een breuk wil forceren op deze manier terwijl hij een tijdje geleden nog aangaf dat hij ook nog gerust met alle plezier dit jaar voor PSV zou willen spelen indien er geen club/accoord zou komen.
Bouma was overrated hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat wordt gebruikt om dat die ook net voor de deadline bij PSV vertrok en (ook) voor 5 miljoen euro.
Dus niet zo vreemd toch of wel?
en blijkbaar net als Ooijer een clausule in zn contract heeft voor hoeveel hij weg mag. Daarom is die 1,5 miljoen van Schalke totale onzinquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat wordt gebruikt om dat die ook net voor de deadline bij PSV vertrok en (ook) voor 5 miljoen euro.
Ik denk niet dat Blackburn 5 miljoen euro gaat betalen voor een speler van 32....zo wel zal hij inderdaad wel vertrekken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef RayMania het volgende:
Ooijer zal dus wel vertrekken, een aderlating voor PSV.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ze Bouma een prutser vinden.quote:Als Bouma voor meer dan vijf miljoen euro weggaat, laten we een international als Ooijer toch niet voor minder vertrekken
Omdat er in dat stuk gesuggereerd werd dat Ooijer een breuk wil forceren wat uit niets in dat stuk wat op vi.nl stond bleek.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waarom stemmingmakerij van VIBeetje triest hoor.
Het is maar net hoe je het lezen wil.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Dit klinkt alsof ze Bouma een prutser vinden.
Ik vind Ooijer ook wel een klasse beter dan Bouma, maar het staat er vrij lullig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het lezen wil.
Ooijer was in Duitsland een van de dragende spelers van Oranje.
Die status had Bouma niet bij het vertrek van PSV naar Villa.
Hij wil en moet nu weg, die kans wil hij grijpen. Dan zit er wel een breuk aan te komen hoor. En dan nog, sensatiebeluste koppen zijn er altijd al geweest. Het is een beetje triest om dan gelijk te gaan klagen en calimero'en dat VI stemming maakt bij het o zo vredige PSV.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat er in dat stuk gesuggereerd werd dat Ooijer een breuk wil forceren wat uit niets in dat stuk wat op vi.nl stond bleek.
Wat is daar nou triest aan?![]()
Bouma was geen 5 miljoen waard; daarnaast heeft Bouma nog wel restwaarde, waar Ooijer geen waarde meer heeft. Dus eigenlijk kan je die twee niet vergelijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt alsof ze Bouma een prutser vinden.
Niet de schuld van de media maar wel een beetje stemmingmakerij, en daar blijf ik bijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij wil en moet nu weg, die kans wil hij grijpen. Dan zit er wel een breuk aan te komen hoor. En dan nog, sensatiebeluste koppen zijn er altijd al geweest. Het is een beetje triest om dan gelijk te gaan klagen en calimero'en dat VI stemming maakt bij het o zo vredige PSV.
Maar zelfs dit vind ik meevallen. Het lijkt er in alles op dat Ooijer weg wil en dus een breuk wil, desnoods forceren. Dat je dat allemaal niet leuk vind kan ik wel begrijpen, maar dat is niet de schuld van de media hoor.
Dat bedrag staat toch echt in de clausule die Andre in zijn contract heeft en dat weten en Lens en Ooijer zelf.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bouma was geen 5 miljoen waard; daarnaast heeft Bouma nog wel restwaarde, waar Ooijer geen waarde meer heeft. Dus eigenlijk kan je die twee niet vergelijken.
Ooijer krijg je nu echt niet meer voor 3 miljoen euro weg. Speler die nog 2 jaartjes echt mee kan doen, een jaar contract over heeft. 5 miljoen lijkt me een illusie.
Een contract dat 4 jaar geleden is afgeslotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat bedrag staat toch echt in de clausule die Andre in zijn contract heeft en dat weten en Lens en Ooijer zelf.
Waardige vervangers al in huis hebt? Addo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een contract dat 4 jaar geleden is afgeslotenZlatan mocht eigenlijk ook niet voor minder dan 40 miljoen vertrekken, en is nu ook weg. PSV mag serieus blij zijn wanneer er 4 miljoen op tafel komt. Als ze dat gaan weigeren voor dat miljoentje meer; zeker wanneer je waarschijnlijk waardige vervangers al in huis hebt, dan ben je echt te debiel voor woorden.
Dit is natuurlijk je reinste onzin.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ze dat gaan weigeren voor dat miljoentje meer; zeker wanneer je waarschijnlijk waardige vervangers al in huis hebt, dan ben je echt te debiel voor woorden.
Heb je in principe gelijk in maar de punten van mij hierboven hebben daar mee te maken.quote:Afkoopsommen in contracten zeggen niet alles en voor de markt is 5 miljoen voor een 32 jarige verdediger met een jaar contract over echt te onrealistisch Pyth.
Preciesquote:Ajax betaalde zelfs maar 2 miljoen voor Stam, niet helemaal een faire vergelijking, maar dan nog.
Addoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waardige vervangers al in huis hebt? Addo?
Simons en Cocu zouden allebei vanuit de verdediging kunnen spelen. Verder zijn er toch twee verdedigers gekocht? Daarvan zal er eentje echt wel kunnen ballen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk je reinste onzin.
Welke speler in de huidige selectie is in staat om Ooijer op te volgen?
In mijn optiek niemand omdat Ooijer een van de sterkmakers van PSV is.
Kromkamp, Oude Kamphuis, Sankoh. Misschien een Belgisch international oid. In de situatie zouden het redelijke vervangers kunnen zijn. Misschien zelfs een ruil met Emerton?quote:Ook al krijgt PSV 4 miljoen euro voor Ooijer, wie zou dan een goede en haalbare vervanger zijn?
Zou echt niet weten wie.....en zeker niet meer op zo'n korte termijn als waar we nu over praten.
Tuurlijk, maar aan een ongemotiveerde speler heb je ook niets; het speelt mee in de club, onder de supporters, imago etc. En uiteindelijk gaan ze toch; kijk maar naar Zlatan en Bouma en Lee.quote:Dat laatste zal ook duidelijk te maken hebben met de starre houding van PSV mbt een mogelijke transfer naar Blackburn.
Nee, maar 8 miljoen vragen is ook buiten alle proporties. Dat is totaal onrealistisch en ongeloofwaardig, plus geen respect voor de diensten van Ooijer. Uiteindelijk zal je echt wat water bij de wijn moeten doen en ik zou een bedrag als 2,5 miljoen zeer redelijk vinden. Een miljoen is te weinig inderdaad, maar 5 is echt te veel.quote:[..]
Heb je in principe gelijk in maar de punten van mij hierboven hebben daar mee te maken.
En natuurlijk heeft Andre 8 jaar zijn uiterste best gedaan voor PSV en is het zuur als het weer niet tot een transfer komt maar PSV dan maar zeggen; jongen ga maar naar Blackburn voor 1 miljoen want je hebt je zoveel jaren perfect ingezet (en daar ook een zeer riant salaris voor gehad) en wij zien wel weer hoe we dit probleem oplossen?
Simons of Cocu centraal achterin zou een oplossing kunnen zijn maar dan valt het sterke middenveld uit elkaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Simons en Cocu zouden allebei vanuit de verdediging kunnen spelen. Verder zijn er toch twee verdedigers gekocht? Daarvan zal er eentje echt wel kunnen ballen.
De spelers die je nu noemt spelen rechtsback, op Sankoh naquote:Kromkamp, Oude Kamphuis, Sankoh. Misschien een Belgisch international oid. In de situatie zouden het redelijke vervangers kunnen zijn. Misschien zelfs een ruil met Emerton?
Klopt maar ik hoop en denk maar dat Andre prof genoeg is om ook bij PSV er gewoon weer gemotiveerd tegen aan te gaan indien het niet doorgaat. (zie van Bommel)quote:Tuurlijk, maar aan een ongemotiveerde speler heb je ook niets; het speelt mee in de club, onder de supporters, imago etc. En uiteindelijk gaan ze toch; kijk maar naar Zlatan en Bouma en Lee.
8 miljoen is ook niet realistisch en zoals ik al aangaf ligt het clausulebedrag (waarschijnlijk) op 5 miljoen.quote:Nee, maar 8 miljoen vragen is ook buiten alle proporties. Dat is totaal onrealistisch en ongeloofwaardig, plus geen respect voor de diensten van Ooijer. Uiteindelijk zal je echt wat water bij de wijn moeten doen en ik zou een bedrag als 2,5 miljoen zeer redelijk vinden. Een miljoen is te weinig inderdaad, maar 5 is echt te veel.
Ik neem aan dat je Kromkamp haalt Cocu of Simons een plaats naar achter gaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp, Oude Kamphuis, Sankoh. Misschien een Belgisch international oid. In de situatie zouden het redelijke vervangers kunnen zijn. Misschien zelfs een ruil met Emerton?
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!quote:Ooijer meldt zich ziek
Andre Ooijer is donderdag niet op de training verschenen bij PSV. De verdediger heeft zich ziekgemeld. Het is onduidelijk wat hem mankeert, maar Ooijer wil graag vertrekken uit Eindhoven. De Engelse club Blackburn Rovers heeft interesse, maar moet met PSV nog tot overeenstemming komen over een transfer.
De club heeft inmiddels een eerste bod van de Engelsen afgeslagen en als 'belachelijk' betiteld. Een woordvoerder van PSV wilde geen verband leggen tussen de ziekmelding en de transferperikelen.
Op Peter Hoekstra na kan ik niemand bedenken hoor. Plus hij is nog niet weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!
Trollertquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit een goed woord over voor "jouw" cluppiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker gezellig bij ons cluppie op het moment...![]()
Stam is destijds ook niet echt lekker weggegaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.
Zet jij daar maar eens een aantal Ajacieden tegenover die nu bij topclubs spelen en graag terug willen komen.
Aan het vissen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:15 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit een goed woord over voor "jouw" cluppie![]()
En dat noemt zich supporter? Tsk Tsk
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:50 schreef devv05 het volgende:
Denk wel dat jullie zondag het meeste kans maken. Ajax is nog niet in vorm en met de afwezigheid van Huntelaar missen we natuurlijk een van onze belangrijkste spelers.
Gaan er nog veel supporters naar Amsterdam, en ook mensen uit dit topic?
Mja, echt druk bezocht wordt die wedstrijd toch nooit... maar dit is wel erg weinig. Wel jammer opzich, hoe klein ook, het is toch een prijs en een leuke krachtmeting zo aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...
En op PSV.nl las ik dat de KNVB ruim 40.000 mensen verwachtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...
Sponsoren, amateur clubs. Lange zijdes komen wel vol, kaartjes voor dat soort mensen kost geen drol.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En op PSV.nl las ik dat de KNVB ruim 40.000 mensen verwachtZoveel neutraal dan?
Ik ga trouwens ook, maar ik zit in een Ajax vak
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.
Zet jij daar maar eens een aantal Ajacieden tegenover die nu bij topclubs spelen en graag terug willen komen.
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]!
Ga der geen welles/nietes verhaal van maken maar feit is dat het echt belachelijk is hoe met Ooijer omgegaan wordt. Hij heeft 8,5 jaar voor je club gespeeld, wil nu nog 1x aan het eind van zijn carriere naar het buitenland en dan vraag je (met nog 1 jaar contract) zo'n bedrag....getuigt niet van respect naar zo'n speler en helemaal niet als je bij hoog en laag roept dat je zo'n gezellige knusse club bent.
Dat is echt
Toch komt het voor Ooijer helemaal goed...hij speelt niet meer voor p$v (hulde voor het ziekmelden) en dwingt zijn transfer af voor een jaarsalaris bij de knvb.
Suc6 Ooijer![]()
ja, een goede technische staf heeft namelijk meteen een vervanger op het oog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Moet PSV Ooijer dan voor 1 miljoen laten gaan omdat hij al 8,5 jaar voor de club speelt 2 weken voor het verstrijken van de deadline?
Dat hadden ze dan eerder moeten doen, nogmaals, totaal geen respect voor de persoon Ooijer op dit moment.quote:PSV moet aan zichzelf denken en niet aan die ooh zo trouwe Ooijer die 8,5 voor de club speelt.
Wat heeft p$v er nu mee gewonnen dan? Hij gaat zoiezo weg........quote:En volgens mij wordt hij behoorljik opgestookt door zijn zaakwaarnemerSigi Lens
die natuurlijk ook nog een mooie slag kan maken of het is inderdaad dat Amsterdamse wat weer in Andre naar boven komt, kan ook natuurlijk.
Ach komop man, dat slaat natuurlijk nergens op....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
ja, een goede technische staf heeft namelijk meteen een vervanger op het oog.
Hoezo dan? Omdat PSV hem nu niet voor een appel en een ei laat gaan hebben ze totaal geen respect? Ik vind dat Ooijer met zijn ziekmelden nog minder respect voor PSV toont dan andersom.quote:Dat hadden ze dan eerder moeten doen, nogmaals, totaal geen respect voor de persoon Ooijer op dit moment.
Dat zien we nog wel wat PSV er mee wint of eventueel verliest.quote:Wat heeft p$v er nu mee gewonnen dan? Hij gaat zoiezo weg........
Lekker hypocriet jongen. Net als sommige Nederlanders Boularouz de beste vinden tot hij een fout maakt dan is het een kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Moet PSV Ooijer dan voor 1 miljoen laten gaan omdat hij al 8,5 jaar voor de club speelt 2 weken voor het verstrijken van de deadline?
Ik ben er van overtuigd dat als Ooijer direct na het WK een aanbieding zou hebben gehad PSV alle medewerking zou hebben verleend omdat er dan tijd genoeg was geweest om een bekwame vervanger aan te trekken.
Die tijd is er nu niet en in de huidige selectie zit geen bekwame vervanger en dus mag jij als NEUS het vreemd vinden dat PSV zich nu zo hard opstelt maar daar is niks geks aan.
PSV moet aan zichzelf denken en niet aan die ooh zo trouwe Ooijer die 8,5 voor de club speelt.
En volgens mij wordt hij behoorljik opgestookt door zijn zaakwaarnemerSigi Lens
die natuurlijk ook nog een mooie slag kan maken of het is inderdaad dat Amsterdamse wat weer in Andre naar boven komt, kan ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |