Simons of Cocu centraal achterin zou een oplossing kunnen zijn maar dan valt het sterke middenveld uit elkaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Simons en Cocu zouden allebei vanuit de verdediging kunnen spelen. Verder zijn er toch twee verdedigers gekocht? Daarvan zal er eentje echt wel kunnen ballen.
De spelers die je nu noemt spelen rechtsback, op Sankoh naquote:Kromkamp, Oude Kamphuis, Sankoh. Misschien een Belgisch international oid. In de situatie zouden het redelijke vervangers kunnen zijn. Misschien zelfs een ruil met Emerton?
Klopt maar ik hoop en denk maar dat Andre prof genoeg is om ook bij PSV er gewoon weer gemotiveerd tegen aan te gaan indien het niet doorgaat. (zie van Bommel)quote:Tuurlijk, maar aan een ongemotiveerde speler heb je ook niets; het speelt mee in de club, onder de supporters, imago etc. En uiteindelijk gaan ze toch; kijk maar naar Zlatan en Bouma en Lee.
8 miljoen is ook niet realistisch en zoals ik al aangaf ligt het clausulebedrag (waarschijnlijk) op 5 miljoen.quote:Nee, maar 8 miljoen vragen is ook buiten alle proporties. Dat is totaal onrealistisch en ongeloofwaardig, plus geen respect voor de diensten van Ooijer. Uiteindelijk zal je echt wat water bij de wijn moeten doen en ik zou een bedrag als 2,5 miljoen zeer redelijk vinden. Een miljoen is te weinig inderdaad, maar 5 is echt te veel.
Ik neem aan dat je Kromkamp haalt Cocu of Simons een plaats naar achter gaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp, Oude Kamphuis, Sankoh. Misschien een Belgisch international oid. In de situatie zouden het redelijke vervangers kunnen zijn. Misschien zelfs een ruil met Emerton?
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!quote:Ooijer meldt zich ziek
Andre Ooijer is donderdag niet op de training verschenen bij PSV. De verdediger heeft zich ziekgemeld. Het is onduidelijk wat hem mankeert, maar Ooijer wil graag vertrekken uit Eindhoven. De Engelse club Blackburn Rovers heeft interesse, maar moet met PSV nog tot overeenstemming komen over een transfer.
De club heeft inmiddels een eerste bod van de Engelsen afgeslagen en als 'belachelijk' betiteld. Een woordvoerder van PSV wilde geen verband leggen tussen de ziekmelding en de transferperikelen.
Op Peter Hoekstra na kan ik niemand bedenken hoor. Plus hij is nog niet weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!
Trollertquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit een goed woord over voor "jouw" cluppiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker gezellig bij ons cluppie op het moment...![]()
Stam is destijds ook niet echt lekker weggegaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.
Zet jij daar maar eens een aantal Ajacieden tegenover die nu bij topclubs spelen en graag terug willen komen.
Aan het vissen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:15 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit een goed woord over voor "jouw" cluppie![]()
En dat noemt zich supporter? Tsk Tsk
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:50 schreef devv05 het volgende:
Denk wel dat jullie zondag het meeste kans maken. Ajax is nog niet in vorm en met de afwezigheid van Huntelaar missen we natuurlijk een van onze belangrijkste spelers.
Gaan er nog veel supporters naar Amsterdam, en ook mensen uit dit topic?
Mja, echt druk bezocht wordt die wedstrijd toch nooit... maar dit is wel erg weinig. Wel jammer opzich, hoe klein ook, het is toch een prijs en een leuke krachtmeting zo aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...
En op PSV.nl las ik dat de KNVB ruim 40.000 mensen verwachtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...
Sponsoren, amateur clubs. Lange zijdes komen wel vol, kaartjes voor dat soort mensen kost geen drol.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En op PSV.nl las ik dat de KNVB ruim 40.000 mensen verwachtZoveel neutraal dan?
Ik ga trouwens ook, maar ik zit in een Ajax vak
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.
Zet jij daar maar eens een aantal Ajacieden tegenover die nu bij topclubs spelen en graag terug willen komen.
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]!
Ga der geen welles/nietes verhaal van maken maar feit is dat het echt belachelijk is hoe met Ooijer omgegaan wordt. Hij heeft 8,5 jaar voor je club gespeeld, wil nu nog 1x aan het eind van zijn carriere naar het buitenland en dan vraag je (met nog 1 jaar contract) zo'n bedrag....getuigt niet van respect naar zo'n speler en helemaal niet als je bij hoog en laag roept dat je zo'n gezellige knusse club bent.
Dat is echt
Toch komt het voor Ooijer helemaal goed...hij speelt niet meer voor p$v (hulde voor het ziekmelden) en dwingt zijn transfer af voor een jaarsalaris bij de knvb.
Suc6 Ooijer![]()
ja, een goede technische staf heeft namelijk meteen een vervanger op het oog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Moet PSV Ooijer dan voor 1 miljoen laten gaan omdat hij al 8,5 jaar voor de club speelt 2 weken voor het verstrijken van de deadline?
Dat hadden ze dan eerder moeten doen, nogmaals, totaal geen respect voor de persoon Ooijer op dit moment.quote:PSV moet aan zichzelf denken en niet aan die ooh zo trouwe Ooijer die 8,5 voor de club speelt.
Wat heeft p$v er nu mee gewonnen dan? Hij gaat zoiezo weg........quote:En volgens mij wordt hij behoorljik opgestookt door zijn zaakwaarnemerSigi Lens
die natuurlijk ook nog een mooie slag kan maken of het is inderdaad dat Amsterdamse wat weer in Andre naar boven komt, kan ook natuurlijk.
Ach komop man, dat slaat natuurlijk nergens op....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
ja, een goede technische staf heeft namelijk meteen een vervanger op het oog.
Hoezo dan? Omdat PSV hem nu niet voor een appel en een ei laat gaan hebben ze totaal geen respect? Ik vind dat Ooijer met zijn ziekmelden nog minder respect voor PSV toont dan andersom.quote:Dat hadden ze dan eerder moeten doen, nogmaals, totaal geen respect voor de persoon Ooijer op dit moment.
Dat zien we nog wel wat PSV er mee wint of eventueel verliest.quote:Wat heeft p$v er nu mee gewonnen dan? Hij gaat zoiezo weg........
Lekker hypocriet jongen. Net als sommige Nederlanders Boularouz de beste vinden tot hij een fout maakt dan is het een kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Moet PSV Ooijer dan voor 1 miljoen laten gaan omdat hij al 8,5 jaar voor de club speelt 2 weken voor het verstrijken van de deadline?
Ik ben er van overtuigd dat als Ooijer direct na het WK een aanbieding zou hebben gehad PSV alle medewerking zou hebben verleend omdat er dan tijd genoeg was geweest om een bekwame vervanger aan te trekken.
Die tijd is er nu niet en in de huidige selectie zit geen bekwame vervanger en dus mag jij als NEUS het vreemd vinden dat PSV zich nu zo hard opstelt maar daar is niks geks aan.
PSV moet aan zichzelf denken en niet aan die ooh zo trouwe Ooijer die 8,5 voor de club speelt.
En volgens mij wordt hij behoorljik opgestookt door zijn zaakwaarnemerSigi Lens
die natuurlijk ook nog een mooie slag kan maken of het is inderdaad dat Amsterdamse wat weer in Andre naar boven komt, kan ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |