Simons of Cocu centraal achterin zou een oplossing kunnen zijn maar dan valt het sterke middenveld uit elkaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Simons en Cocu zouden allebei vanuit de verdediging kunnen spelen. Verder zijn er toch twee verdedigers gekocht? Daarvan zal er eentje echt wel kunnen ballen.
De spelers die je nu noemt spelen rechtsback, op Sankoh naquote:Kromkamp, Oude Kamphuis, Sankoh. Misschien een Belgisch international oid. In de situatie zouden het redelijke vervangers kunnen zijn. Misschien zelfs een ruil met Emerton?
Klopt maar ik hoop en denk maar dat Andre prof genoeg is om ook bij PSV er gewoon weer gemotiveerd tegen aan te gaan indien het niet doorgaat. (zie van Bommel)quote:Tuurlijk, maar aan een ongemotiveerde speler heb je ook niets; het speelt mee in de club, onder de supporters, imago etc. En uiteindelijk gaan ze toch; kijk maar naar Zlatan en Bouma en Lee.
8 miljoen is ook niet realistisch en zoals ik al aangaf ligt het clausulebedrag (waarschijnlijk) op 5 miljoen.quote:Nee, maar 8 miljoen vragen is ook buiten alle proporties. Dat is totaal onrealistisch en ongeloofwaardig, plus geen respect voor de diensten van Ooijer. Uiteindelijk zal je echt wat water bij de wijn moeten doen en ik zou een bedrag als 2,5 miljoen zeer redelijk vinden. Een miljoen is te weinig inderdaad, maar 5 is echt te veel.
Ik neem aan dat je Kromkamp haalt Cocu of Simons een plaats naar achter gaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp, Oude Kamphuis, Sankoh. Misschien een Belgisch international oid. In de situatie zouden het redelijke vervangers kunnen zijn. Misschien zelfs een ruil met Emerton?
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!quote:Ooijer meldt zich ziek
Andre Ooijer is donderdag niet op de training verschenen bij PSV. De verdediger heeft zich ziekgemeld. Het is onduidelijk wat hem mankeert, maar Ooijer wil graag vertrekken uit Eindhoven. De Engelse club Blackburn Rovers heeft interesse, maar moet met PSV nog tot overeenstemming komen over een transfer.
De club heeft inmiddels een eerste bod van de Engelsen afgeslagen en als 'belachelijk' betiteld. Een woordvoerder van PSV wilde geen verband leggen tussen de ziekmelding en de transferperikelen.
Op Peter Hoekstra na kan ik niemand bedenken hoor. Plus hij is nog niet weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!
Trollertquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nog een speler die nooit meer bij psv terug wil keren (en het is nog wel zo'n gezellige familieclub). Gaat goed daar jongens!
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit een goed woord over voor "jouw" cluppiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker gezellig bij ons cluppie op het moment...![]()
Stam is destijds ook niet echt lekker weggegaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.
Zet jij daar maar eens een aantal Ajacieden tegenover die nu bij topclubs spelen en graag terug willen komen.
Aan het vissen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:15 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit een goed woord over voor "jouw" cluppie![]()
En dat noemt zich supporter? Tsk Tsk
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:50 schreef devv05 het volgende:
Denk wel dat jullie zondag het meeste kans maken. Ajax is nog niet in vorm en met de afwezigheid van Huntelaar missen we natuurlijk een van onze belangrijkste spelers.
Gaan er nog veel supporters naar Amsterdam, en ook mensen uit dit topic?
Mja, echt druk bezocht wordt die wedstrijd toch nooit... maar dit is wel erg weinig. Wel jammer opzich, hoe klein ook, het is toch een prijs en een leuke krachtmeting zo aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...
En op PSV.nl las ik dat de KNVB ruim 40.000 mensen verwachtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik las dat er 500 PSV supporters kwamen en 10000 Ajax supporters...
Sponsoren, amateur clubs. Lange zijdes komen wel vol, kaartjes voor dat soort mensen kost geen drol.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En op PSV.nl las ik dat de KNVB ruim 40.000 mensen verwachtZoveel neutraal dan?
Ik ga trouwens ook, maar ik zit in een Ajax vak
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt gozer. Dat die droplul in je avatar en die judas van een Stam, die ook alleen voor het geld ging, nou voor jullie cluppie gekozen heeft en nooit meer bij PSV wil spelen zegt niks over de andere 90% die met plezier bij PSV gevoetbald hebben en graag terug willen komen. Ik noem spelers als Cocu, Van Nistelrooy, Nilis (nu terug in de technische staf) en coaches als Koeman, Stevens e.d.
Zet jij daar maar eens een aantal Ajacieden tegenover die nu bij topclubs spelen en graag terug willen komen.
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]!
Ga der geen welles/nietes verhaal van maken maar feit is dat het echt belachelijk is hoe met Ooijer omgegaan wordt. Hij heeft 8,5 jaar voor je club gespeeld, wil nu nog 1x aan het eind van zijn carriere naar het buitenland en dan vraag je (met nog 1 jaar contract) zo'n bedrag....getuigt niet van respect naar zo'n speler en helemaal niet als je bij hoog en laag roept dat je zo'n gezellige knusse club bent.
Dat is echt
Toch komt het voor Ooijer helemaal goed...hij speelt niet meer voor p$v (hulde voor het ziekmelden) en dwingt zijn transfer af voor een jaarsalaris bij de knvb.
Suc6 Ooijer![]()
ja, een goede technische staf heeft namelijk meteen een vervanger op het oog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Moet PSV Ooijer dan voor 1 miljoen laten gaan omdat hij al 8,5 jaar voor de club speelt 2 weken voor het verstrijken van de deadline?
Dat hadden ze dan eerder moeten doen, nogmaals, totaal geen respect voor de persoon Ooijer op dit moment.quote:PSV moet aan zichzelf denken en niet aan die ooh zo trouwe Ooijer die 8,5 voor de club speelt.
Wat heeft p$v er nu mee gewonnen dan? Hij gaat zoiezo weg........quote:En volgens mij wordt hij behoorljik opgestookt door zijn zaakwaarnemerSigi Lens
die natuurlijk ook nog een mooie slag kan maken of het is inderdaad dat Amsterdamse wat weer in Andre naar boven komt, kan ook natuurlijk.
Ach komop man, dat slaat natuurlijk nergens op....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
ja, een goede technische staf heeft namelijk meteen een vervanger op het oog.
Hoezo dan? Omdat PSV hem nu niet voor een appel en een ei laat gaan hebben ze totaal geen respect? Ik vind dat Ooijer met zijn ziekmelden nog minder respect voor PSV toont dan andersom.quote:Dat hadden ze dan eerder moeten doen, nogmaals, totaal geen respect voor de persoon Ooijer op dit moment.
Dat zien we nog wel wat PSV er mee wint of eventueel verliest.quote:Wat heeft p$v er nu mee gewonnen dan? Hij gaat zoiezo weg........
Lekker hypocriet jongen. Net als sommige Nederlanders Boularouz de beste vinden tot hij een fout maakt dan is het een kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Moet PSV Ooijer dan voor 1 miljoen laten gaan omdat hij al 8,5 jaar voor de club speelt 2 weken voor het verstrijken van de deadline?
Ik ben er van overtuigd dat als Ooijer direct na het WK een aanbieding zou hebben gehad PSV alle medewerking zou hebben verleend omdat er dan tijd genoeg was geweest om een bekwame vervanger aan te trekken.
Die tijd is er nu niet en in de huidige selectie zit geen bekwame vervanger en dus mag jij als NEUS het vreemd vinden dat PSV zich nu zo hard opstelt maar daar is niks geks aan.
PSV moet aan zichzelf denken en niet aan die ooh zo trouwe Ooijer die 8,5 voor de club speelt.
En volgens mij wordt hij behoorljik opgestookt door zijn zaakwaarnemerSigi Lens
die natuurlijk ook nog een mooie slag kan maken of het is inderdaad dat Amsterdamse wat weer in Andre naar boven komt, kan ook natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:37 schreef PyTh het volgende:
Hoezo dan? Omdat PSV hem nu niet voor een appel en een ei laat gaan hebben ze totaal geen respect? Ik vind dat Ooijer met zijn ziekmelden nog minder respect voor PSV toont dan andersom.
p$v verliest sowieso. Voor situaties als deze zijn heel duidelijk richtlijnen:quote:Dat zien we nog wel wat PSV er mee wint of eventueel verliest.
Ajax komt niet snel in zo'n situatie omdat wij geen spelers hebben die 8,5 jaar bij ons spelen tegenwoordig. Na 2/3 seizoenen worden ze verkocht. Tevens sluiten spelers vaak hun carriëre af bij Ajax.quote:Weet zeker dat als ajax in soortgelijke situatie zou zitten ze een van de belangrijkste speler ook niet zonder slag of stoot zouden laten vertrekken 2 weken voor het verstrijken van de transferdeadline, of denk jij van wel?
Net als bij Frank en Ronald de Boer bedoel je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Toch denk ik dat als de situatie zich voor zou doen dat Ajax een stuk coulanter is naar de desbetreffende speler als p$v nu.
5 miljoen is belachelijk en dat weet je zelf ook wel. Anderhalf tot 2 miljoen is een redelijke prijs. Dat wij dan geen geld hebben om een vervanger aan te trekken is natuurlijk wel een probleem, dat is waarschijnlijk ook de werkelijke reden waarom PSV zo dwars ligt. Ach ja, hadden we maar geen 10 miljoen door de plee moeten spoelen voor een modale eredivisie-spits als Koné.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Appels met peren vergelijken.....we hebben het hier toch over een speler aan het eind van zijn carrière?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:58 schreef 040 het volgende:
[..]
Net als bij Frank en Ronald de Boer bedoel je?![]()
In het overbetaalde Engeland betalen zou never tot nooit te weinig voor een speler dus die anderhalf miljoen is voor een speler van zijn leeftijd ook gewoon volgens de markt. Blackburn is ook niet gek. Voor al die neusroepers hier is het misschien wel leuk dat ze hem straks in een Lonsdale shirtje mogen bewonderen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
5 miljoen is belachelijk en dat weet je zelf ook wel. Anderhalf tot 2 miljoen is een redelijke prijs. Dat wij dan geen geld hebben om een vervanger aan te trekken is natuurlijk wel een probleem, dat is waarschijnlijk ook de werkelijke reden waarom PSV zo dwars ligt. Ach ja, hadden we maar geen 10 miljoen door de plee moeten spoelen voor een modale eredivisie-spits als Koné.
Is geen appels met peren vergelijken. 020 staat nogal bekend om hun matige personeelsbeleidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken.....we hebben het hier toch over een speler aan het eind van zijn carrière?
Onder ene R.Koeman was het helemaal geweldig jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is geen appels met peren vergelijken. 020 staat nogal bekend om hun matige personeelsbeleid
Transfersom van vorig jaar was dus wel 1,5 miljoen. Maar goed, PSV vindt dus allemaal waard om dit echt te laten escaleren.quote:Teleurgestelde verdediger probeert met ziekmelding vertrek bij PSV af te dwingen
André Ooijer forceert breuk
EINDHOVEN, vrijdag
Na 8,5 jaar trouwe dienst ligt André Ooijer op ramkoers om een vertrek bij PSV te forceren. De verdediger is dusdanig teleurgesteld en boos over de transfersom van vijf miljoen euro die de Eindhovense club aan Blackburn Rovers vraagt, dat hij zich om zakelijke redenen ziek heeft gemeld. „Hij is te vol van de situatie om te kunnen trainen”, aldus technisch manager Stan Valckx, bij wie Ooijer zich woensdagavond afmeldde na een voor de speler zeer teleurstellend gesprek met Valckx en PSV-voorzitter Rob Westerhof. „André kan zich nu niet meer motiveren voor PSV”, erkent Ooijers zaakwaarnemer Sigi Lens.
Sinds de verdediger te kennen heeft gegeven zijn carrière in Engeland voort te willen zetten, zijn de verhoudingen tussen PSV en Ooijer in sneltreinvaart verziekt.
Lens oriënteert zich al op eventuele volgende stappen, zoals een gang naar de arbitragecommissie van de KNVB om van achter de groene tafel een transfer af te dwingen. Een andere mogelijkheid is dat Ooijer zich beroept op het FIFA-reglement, dat spelers die ouder zijn dan 28 en langer dan drie jaar onder contract hebben gestaan de mogelijkheid biedt voor de restwaarde van hun contract te vertrekken. In het geval van Ooijer zou dat gelijk staan aan één jaar salaris. Lens: „Maar voorlopig hopen we er nog op een normale manier uit te komen.”
Dat lijkt inmiddels een stuk moeilijker te zijn geworden, want de beslissing van Ooijer om zich ziek te melden is verkeerd gevallen bij PSV. De Eindhovense club raakte de laatste jaren vertrouwd met transferperikelen, maar had nog nooit met een werkweigering te maken. En dat uitgerekend drie dagen voor de eerste officiële wedstrijd van het seizoen, het duel om de Johan Cruyff Schaal. „Zoals het er nu naar uitziet, doet Ooijer niet mee tegen Ajax”, aldus trainer Ronald Koeman, die de wens van Ooijer begrijpt, maar daarnaast op het belang van PSV wijst. ,,Wij moeten ook verder.”
„Ik weet niet waar PSV mee bezig is”, moppert Ooijers manager Lens, „Wat denken ze nu te bereiken? Een speler aan zijn contract houden die helemaal niet meer voor PSV wil spelen. Dat werkt toch niet. Een speler van 32 die zich 8,5 jaar voor de club heeft ingezet, gun je toch gewoon zo’n transfer.”
Voorzitter Westerhof voelt zich niet aangesproken. „Die tijden zijn geweest. Als spelers zich bij onderhandelingen zakelijk opstellen, dan moeten ze er niet raar van opkijken als ook de club zich zakelijk opstelt. Het contract van Ooijer loopt nog een jaar door en we willen hem gewoon niet kwijt. Als Blackburn Rovers hem wil hebben, dan moeten ze gewoon de transfersom betalen die in het contract staat.”
Alle problemen vinden hun oorsprong in de mislukte onderhandelingen tussen Ooijer en PSV over een contractverlenging tot medio 2009. Uit de voorstellen sprak volgens de verdediger veel te weinig waardering. Bovendien betogen Ooijer en zijn manager dat PSV op gedane beloften terugkwam, iets dat door PSV bij monde van Valckx wordt ontkend. Ook op andere punten bekvechten beide partijen naar hartenlust. Zo beweert Ooijer dat hij pas nádat de onderhandelingen met PSV waren mislukt, zijn oog heeft laten vallen op Blackburn Rovers, terwijl PSV stelt dat juist de Engelse belangstelling de onderhandelingen heeft doorkruist.
Valckx: „De pijn bij André zit erin dat hij vorig jaar wel toestemming heeft gekregen om naar Schalke 04 te vertrekken. Onder meer ook omdat Wilfred Bouma toen nog bij ons speelde. Omdat André er toen zélf niet uitkwam, bleef hij toch bij PSV. Maar de situatie is veranderd. We zitten nu krap in onze centrale verdedigers.”
Lens: ,,Omdat PSV vorig jaar akkoord is gegaan met een transfersom van 1,5 miljoen euro, is die clausule waarop PSV zich beroept volgens ons nietig geworden. Waarom zou een jaar later een transfersom van 1,5 miljoen euro niet hoog genoeg zijn?”
Westerhof: „Zaakwaarnemers proberen altijd spelers voor een zo laag mogelijke transfersom te laten vertrekken, want des te meer geld heeft de nieuwe club voor het salaris. Maar we hoeven geen medelijden te hebben met de spelers. Allemaal zijn ze bij PSV miljonair geworden.”
Als je een stelletje arrogante kabouters tot je beschikking hebt, wil het nog wel eens mislopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Onder ene R.Koeman was het helemaal geweldig ja![]()
Die probeerde destijds een ontevreden kabouter in te lijven volgens mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je een stelletje arrogante kabouters tot je beschikking hebt, wil het nog wel eens mislopenzou zelfs Hiddink geen topteam van kunnen maken en problemen krijgen
Die ontevreden kabouter kun je er waarschijnlijk nog wel bij hebben, maar als je er 5 in 1 groep hebt zitten, zit je toch zwaar in de problemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:50 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Die probeerde destijds een ontevreden kabouter in te lijven volgens mij![]()
Kan je nagaan wat er gebeurt was als Alex was gaan wandelen. Misschien zijn ze nog steeds bitter dat Stam niet naar PSV kwam. Dat past toch niet in het rijtje met Cocu en van Bommel die ook nog wel eens terugkomt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die ontevreden kabouter kun je er waarschijnlijk nog wel bij hebben, maar als je er 5 in 1 groep hebt zitten, zit je toch zwaar in de problemen.
OT: De tijden in Eindhoven zijn niet verandert, blijft gemoedelijk, maar ze zijn bang dat ze opnieuw een paniekaankoop moeten doen. Ik begrijp beide partijen wel, alhoewel ik lichtelijk neig naar de kant van Ooijer.....
Zonder mij in deze fantastische discussie te willen mengen, remember Zlatan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:37 schreef PyTh het volgende:
Weet zeker dat als ajax in soortgelijke situatie zou zitten ze een van de belangrijkste speler ook niet zonder slag of stoot zouden laten vertrekken 2 weken voor het verstrijken van de transferdeadline, of denk jij van wel?
Zlatan heeft (al dan niet in opdracht van Juventus) zelf de boel dusdanig verziekt. Als Ooijer zo doorgaat zal het ook wel tot een tranfer komen... En heeft Trabelsi ook niet een hele poos demonstratief op de tribune gezeten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zonder mij in deze fantastische discussie te willen mengen, remember Zlatan?
Stam is gewoon een fout geweest van PSV en we zullen er wel nooit achter komen hoe dat precies verkeerd is gegaan, wel moet ik toegeven dat PSV zo af en toe te langszaam handelt. Maar zo kun je wel meer spelers noemen die bij Ajax en PSV hebben gespeeld. Uiteindelijk bestaat clubliefde niet en is het voor spelers (uitzonderingen daargelaten) toch gewoon werk, hoe raar dat ook klinkt voor supporters....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er gebeurt was als Alex was gaan wandelen. Misschien zijn ze nog steeds bitter dat Stam niet naar PSV kwam. Dat past toch niet in het rijtje met Cocu en van Bommel die ook nog wel eens terugkomt.
kan me niet voorstellen dat Ooijer het zo gaat doen, hij is er nu even goed ziek van, aangezien hij ook een keer naar het buitenland wil en die transfer komt er vast wel en hij zal ook een goed afscheid krijgen van het publiek....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zlatan heeft (al dan niet in opdracht van Juventus) zelf de boel dusdanig verziekt. Als Ooijer zo doorgaat zal het ook wel tot een tranfer komen... En heeft Trabelsi ook niet een hele poos demonstratief op de tribune gezeten?
Ooijer moet niet zo huilie doen. hij laat zijn club, medespelers en supporters in de steek uit puur egoisme! hij heeft een contract en omdat meneertje zo graag in het buitenland wil voetballen moet psv hem zeker voor een habbekrats laten gaan en de leegte maar weer opvullen met geld wat ze dus niet hebben verdiend. jammer voor ooijert maar hij heeft in die 8 jaar genoeg verdiend en heeft geen enkele reden om zich nu zo te gedragen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]!
Ga der geen welles/nietes verhaal van maken maar feit is dat het echt belachelijk is hoe met Ooijer omgegaan wordt. Hij heeft 8,5 jaar voor je club gespeeld, wil nu nog 1x aan het eind van zijn carriere naar het buitenland en dan vraag je (met nog 1 jaar contract) zo'n bedrag....getuigt niet van respect naar zo'n speler en helemaal niet als je bij hoog en laag roept dat je zo'n gezellige knusse club bent.
Dat is echt
Toch komt het voor Ooijer helemaal goed...hij speelt niet meer voor p$v (hulde voor het ziekmelden) en dwingt zijn transfer af voor een jaarsalaris bij de knvb.
Suc6 Ooijer![]()
Dat doet niets af aan het feit dat ajax zijn toenmalig belangrijkste speler vlak voor de deadline heeft laten vertrekken. Beiden waren overigens spelers die nog lang niet aan het eind van hun carriere zaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zlatan heeft (al dan niet in opdracht van Juventus) zelf de boel dusdanig verziekt. Als Ooijer zo doorgaat zal het ook wel tot een tranfer komen... En heeft Trabelsi ook niet een hele poos demonstratief op de tribune gezeten?
Zeg dan gewoon dat je die hele Schaal bullshit vindt. Dat is nog wel een geldige reden om niet te gaan. Deze smoesjes slaan nerghens opquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef knep het volgende:
Iets heel anders, ik kots ook op die klote JC Schaal, vooral vanwege die achterlijke reis naar Diemen en de opstelling van de KNVB (shirts, kleedkamer, stadion).
Hoeft van mij niet zo...
Ten tijde dat Stam wilde kiezen was er bij PSV nog geen duidelijkheid over wie er weg zouden gaan dus voor Stam was niet eens plaats. HEt centrum Alex/Ooijer was van hoog niveau. Bovendien was de investering die voor Stam gedaan moest worden oneveredig hoog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er gebeurt was als Alex was gaan wandelen. Misschien zijn ze nog steeds bitter dat Stam niet naar PSV kwam. Dat past toch niet in het rijtje met Cocu en van Bommel die ook nog wel eens terugkomt.
Westerhof en Valckx spreken elkaar weer tegen, what else is newquote:10/8/2006 - Valckx: vorig jaar wel akkoord met 1,5 miljoen voor Ooijer
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad liet Stan Valckx weten dat PSV vorig jaar wel akkoord is gegaan met een transfer van Ooijer naar Schalke'04 voor 1,5 miljoen euro. "André is toen met Schalke gaan praten. Daaruit kun je afleiden dat er een akkoord tussen de clubs was. Vorig jaar wilden we inderdaad meewerken, maar toen is André teruggekomen. En nu speelt het weer. Wij moeten blijkbaar meewerken wanneer het hem uitkomt. Dat we vorig jaar soepeler waren, heeft zo zijn oorzaken. Toen hadden we centraal achterin misschien wat meer mogelijkheden. Wilfred Bouma was er toen bijvoorbeeld nog bij."
PSV Netwerk
De zaakwaarnemer noemt de vraagprijs van PSV waanzin voor een 32 jarige speler. "PSV wil alleen maar meewerken wanneer het hún uitkomt." Volgens de zaakwaarnemer is Ooijer er kapot van.
ja, en als jij ergens werkt tegen je zestigste en je kunt de laatste jaren van je carriere het dubbele verdienen zeg jij ook dat je bij het bedrijf blijftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef deepthroat het volgende:
[..]
Ooijer moet niet zo huilie doen. hij laat zijn club, medespelers en supporters in de steek uit puur egoisme! hij heeft een contract en omdat meneertje zo graag in het buitenland wil voetballen moet psv hem zeker voor een habbekrats laten gaan en de leegte maar weer opvullen met geld wat ze dus niet hebben verdiend. jammer voor ooijert maar hij heeft in die 8 jaar genoeg verdiend en heeft geen enkele reden om zich nu zo te gedragen.
ik hoop dat koeman hem de rest van het jaar op de bank zet en dat zijn carriere bij oranje ook afgelopen is, vervend kut ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |