abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 10 augustus 2006 @ 02:48:46 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40673289

Wat is dit voor een reeks?

Dit is de Apple Slowchat, een SC reeks voor iedereen die Apple producten heeft, wilt hebben,
of er vragen over heeft

Ik hoor veel positiefs over Apple, maar ik vraag me af of het nu echt zo goed is. Kan iedereen met een Apple omgaan? Is Mac OS X beter dan Windows XP? Zal Mac OS X mij bevallen?

Dit blijft natuurlijk erg subjectief, maar hoe dan ook: Mac OS X is zeker anders dan Windows. Als je aan OS X (het besturingssysteem van Apple) begint moet je hier dus rekening mee houden. Maar je krijgt er wel iets voor terug. Zo is OS X veiliger en gebruiksvriendelijker. Mac OS X heeft namelijk een Unix-achtige kern gecombineerd met een erg gebruiksvriendelijke interface. Als je dit niets zegt: Unix is een systeem dat, onder andere, op veel servers gebruikt wordt.

Voor OS X zijn veel verschillende programma's te krijgen. Zo heeft Apple een eigen fotoprogramma, dat je overigens gratis bij iedere Mac krijgt, net als een programma om films te maken. Er zit een DVD-studio en een weblog-applicatie. Het fotoprogramma heet iPhoto en, zoals de naam al een beetje weggeeft, dit programma lijkt op iTunes, wat je misschien wel kent.

Van een ander veel gebruikt programma, Microsoft Office, is ook gewoon een versie voor OS X uit. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je niet meer in Word kunt werken. Maar ook hier geldt: Word for Mac ziet er anders uit dan je gewend bent. Voor Mac Office 2004 moet overigens betaald worden, je krijgt wel een testversie bij een Mac.

Ook zijn voor Mac OS X op het web heel veel free- of shareware programma's te vinden die je veelal hier kunt vinden. Onderaan deze openingspost staan er ook een paar.

Toch zijn er een hoop programma's die alleen onder Windows XP werken. Als je zo'n programma gebruikt, is er goed nieuws: sinds Apple begin dit jaar processors van Intel is gaan gebruiken, is het mogelijk ook Windows op je Mac te draaien. Dat kan op twee manieren: door met Apple's eigen Boot Camp Windows als opstart-optie toe te voegen, of door met de zogenaamde 'Virtuele Machine' van Parallels een Windows computer in een schermpje aan je OS X toe te voegen. Let overigens wel op dat beide producten testversies zijn. Boot Camp lijkt goed te werken, maar met Parallels zijn er af en toe nog problemen.

De beste manier om te kijken of een Mac iets voor je is, is altijd nog naar een Apple winkel, of een kennis met een Apple, te gaan en een beetje te spelen met het systeem. Probeer zelf wat dingen, kijk naar een beetje uitleg, en ontdek zelf wat je er van vind.

Samengevat: Als je niet bang bent voor verandering, en een ander besturingssysteem wilt proberen, dan is een Mac iets voor jou. Als je bang bent om het uit te proberen, onthoud dan dat Windows ook prima draait.

Wat is er van waar dat Mac's veel duurder zijn dan gewone PC's?

Alles en niets, afhankelijk van je verhaal. Waar je in de PC wereld voor 300 euro uit losse onderdelen een simpel pc-tje kunt samen stellen, is de goedkoopste Mac, de Mac Mini, nog altijd 650 euro - zonder keyboard, muis of scherm. Dus, een Mac is vrij duur.

Maar is die Mac echt duurder dan een pc? Niet als je ze wat eerlijker met elkaar gaat vergelijken. De van de hierboven genoemde Mac Mini afgeleide AOpen Mini is net zo duur als de Mac Mini. Ook de Apple notebooks zijn ongeveer even duur als vergelijkbare Windows notebooks. Euh, als vergelijkbare Windows-only notebooks, dus.

Bovendien bestaat een nieuwe Mac uit een totaalpakket. Je krijgt veel software, een mooi design, een afstandsbediening met een soort mini Media-center, en bij alle Macs met een scherm een ingebouwde webcam. Dit zijn extra's die je normaal niet bij je laptop krijgt.

Samengevat: Je kunt Apple's duurder noemen, maar een eerlijke vergelijking is moeilijk. Hoe dan ook, Apple geeft je uiteindelijk waar voor je geld, vanwege het design, de afstemming en de meegeleverde software, kortom: het totaalplaatje is zeker niet te duur.

Waar kan ik terecht voor meer Apple achtergrond info, aanschaf en alle andere weetjes?

Apple homepage voor online updates/aankopen/nieuws

Apple Centers/Resellers in Nederland.

Basiscursus Mac OSX voor beginners.

Appleinsider de nr. #1 geruchten website over Apple.

Macrumors de nr.# 2 geruchten website over Apple

Mac OSX.nl Nederlands grootste Mac community met uitgebreide reviews en nieuwsfeitjes en sinds kort een eigen Podcast.

Welke software moet ik zeker eens bekijken?

Open Source/Freeware:

AdiumX - Vrijwel geheel op maat te maken messenger. Nee, er zit geen webcam support in.
Growl - Hiermee kan ieder programma mededelingen 'schreeuwen'
VLC - MediaPlayer die vrijwel alle formaten lust
Quicktime codecpack - Na de installatie van dit pakket kun je vrijwel elk videobestand afspelen in Quicktime
ShakesPeer - DC++-compatible DC-Client
QuickSilver - Programma's opstarten en nog veel meer met je toetsenbord. Ideaal!
Transmission - Transmission is een Bittorrent client die streeft naar een simpele overzichtelijke interface.
MacStumbler - Altijd op zoek naar een draadloos netwerk in je buurt zonder beveiliging? Gebruik dit programma om het te vinden.
Quinn - Quinn is een tetris kloon. Wil je even snel een ontspannend spelletje spelen dan is dit een aanrader.
ImageWell - Als je op zoek bent naar een programma om snel en gemakkelijk foto's te verkleinen (of basisbewerkingen uit te voeren) dan moet je zeker eens naar ImageWell kijken! Ondersteuning voor .Mac en FTP servers zit er ook in zodat je het direct kan uploaden.
Camino - Camino is een webbrowser gebaseerd op de Gecko engine van Mozilla. Het is eigenlijk gewoon FireFox voor MacOSX met een Cocoa sausje.
CyberDuck - CyberDuck is een FTP/SFTP client voor MacOSX met een laagje Cocoa. Deze Open Source FTP client stelt je in staat om de meest gebruikte FTP commando's uit te voeren en je bestanden te beheren op een nette manier.
Chicken of the VNC - Hoewel er zat VNC clients te vinden zijn voor OSX, springt deze er toch wel uit op een bijzondere manier. Het ding is geschreven voor Cocoa en dus heb je een mooi uitziende interface, passend bij je systeem. Buiten de eyecandy bevat het een bookmark manager om je favoriete locaties op te slaan en ondersteuning voor Apple's Bonjour.
MakingMusic - Muziekanten opgelet! Altijd al willen weten hoe dat ene instrument nou klinkt of eruit ziet? Zoek het op met MakingMusic, een database met informatie over hoe instrumenten klinken, de geschiedenis ervan en hoe ze er uit zien.
CapacityMeter - Informatie nodig over je batterij status van je iBook of PowerBook? Bekijk dit met CapacityMeter (1 van de vele programma's om deze status te weergeven).
RealPlayer - RealPlayer kennen we natuurlijk allemaal wel van Windows. Toch kun je niet echt zonder dit programma als je zo nu en dan wel eens op het internet wat TV programma's wilt bekijken
Windows Media Player 9 - De bron van het kwaad! Het product is niet meer ondersteund, maar ja, je hebt het nog wel eens nodig (zoals bijvoorbeeld voor een radio widget op Dashboard om internetstreams te luisteren). Anyway... op zich wel handig om te hebben dus.
Coverflow - Geweldig mooi programma waarmee je visueel door je iTunes albums kunt bladeren
Frontpage widget - projectje van ChOas.
My active topics widget - projectje van ChOas.
MediaCentral - Een volwaardig alternatief voor FrontRow.
Disk Inventory X - Zie snel welke bestanden en directories veel ruimte innemen op je schijf. Perfecte tool voor de maandelijkse schoonmaak.

Commerciele software:
BluePhoneElite - Alles voor je BlueToothTelefoon
SubEthaEdit - Editor gemaakt door apen net zo lang op een toetsenbord te laten slaan tot er iets moois uit kwam.

En als ik verder nog vragen heb?
Stel ze! In dit topic zitten een hoop behulpzame Apple-gebruikers

Was dat alles?

Nee, we hebben natuurlijk ook nog wat regeltjes:
-Wees lief tegen elkaar. Geen flames tegen elkaar, of tegen Windows en Windows gebruikers.
-Hou je Appleslowchat alleen voor algemene Applezaken en ga niet offtopic met
gespecificeerde vragen over de MacBook of iPod of wat dan ook. Soms zijn daar al speciale
threads voor.
-Verpest het topic niet Misdraag je niet, en als iemand dat wel doet, gebruik dan de topicreport in plaats van het topic zelf.
-Houd je verder aan de regels van Fok! en [DIG]. Het klinkt bijna te logisch

Dat was wel alles. Maak er een leuke slowchat van
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze OP vind je hier!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games donderdag 10 augustus 2006 @ 03:15:09 #2
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40673688
Zo net de keynote gezien, Time Machine mooie feature.

Vraag me alleen af hoe ze het volgende doen:

"So if your hard drive dies, you can buy a new hard drive, put it in your machine and be right where you were before that hard drive died, you can restore everything.."

Kan niet anders voorstellen dat je elke dag een full backup op cd moet maken, welke gek doet dat maar goed Dat betekend dat iig dat je max. tot 1 dag eerder kan backuppen en de rest alsnog kwijt bent als je harde schijf is afgestorven..

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 10-08-2006 03:22:46 ]
pi_40675001
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 03:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo net de keynote gezien, Time Machine mooie feature.

Vraag me alleen af hoe ze het volgende doen:

"So if your hard drive dies, you can buy a new hard drive, put it in your machine and be right where you were before that hard drive died, you can restore everything.."

Kan niet anders voorstellen dat je elke dag een full backup op cd moet maken, welke gek doet dat maar goed Dat betekend dat iig dat je max. tot 1 dag eerder kan backuppen en de rest alsnog kwijt bent als je harde schijf is afgestorven..
RAID? Werkt Time Machine ook niet eventueel in combinatie met RAID?
pi_40675008
Jippie jeej.
For great justice!
pi_40675053
Zomaar een vraagje.

Kan het kloppen dat Option+Command+Power op mijn Macbook niks doet? Ik zou het wel tof vinden als hij dan in sleep ging.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 07:35:31 #6
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40675131
Gister HD in 15" powerbook van een vriend vervangen... zweet staat nog op mijn voorhoofd
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40675147
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 07:35 schreef ChOas het volgende:
Gister HD in 15" powerbook van een vriend vervangen... zweet staat nog op mijn voorhoofd
Daar moeten veel schroefjes voor geschroefd worden

Wat ben ik blij met mijn Macbookje en haar HDD tray
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 augustus 2006 @ 09:35:58 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40676329
Tjonge wat is dat Verhaal Positief
  FOK!fotograaf donderdag 10 augustus 2006 @ 09:48:26 #9
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_40676572
Mijn MacBook heeft trouwens na die ene keer uitgaan ipv sleep niet meer geks gedaan...
't zal wel
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:09:50 #10
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40677086
Nog maar even mijn vraag herhalen: kent iemand een goed, goedkoop en niet al te ingewikkeld dj-programma, liefst met de mogelijkheid de muziek over het linker kanaal te sturen en het 'cue track' over het rechter kanaal. Zo iets als Baytex Party! dus, maar dan wél werkend.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:28:30 #11
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_40677589
PVT
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_40678966
tvp
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:16:14 #13
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40678971
haidihai
OOЯ
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:40:13 #14
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40679537
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:16 schreef tonks het volgende:
tvp
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40679594
Zeer tijdelijke pvt.
Ik post om het posten.
pi_40679634
Mijn iBookjes moederbord is voor de tweede keer al kapot Was die lading met productiefout ofzoiets, daarom verlengde garantie... Maar toch erg vervelend

(En de powerbook van m'n vader wil niet gaan slapen! En mn iPod mini is zo'n beetje aan z'n einde gekomen vrees ik, qua batterij... De rest maakt het prima )
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:49:10 #17
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40679749
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:42 schreef Furious het volgende:
Zeer tijdelijke pvt.
pvt
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:56:40 #18
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40679970
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

pvt
Post Voor Terugvinden?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40680109
Tien Vriendelijke Pijphoeren.
Calmer than you are
  FOK!fotograaf donderdag 10 augustus 2006 @ 12:13:17 #20
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_40680443
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tien Vriendelijke Pijphoeren.
Jij wilt wel gelijk heel veel!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Games donderdag 10 augustus 2006 @ 12:17:03 #21
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40680503
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 06:51 schreef Geqxon het volgende:

[..]

RAID? Werkt Time Machine ook niet eventueel in combinatie met RAID?
Weet niet RAID vereist volgens mij nog altijd 2 HD's, zie jij dat in een Macbook zitten
pi_40680529
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:13 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Jij wilt wel gelijk heel veel!
En nog vriendelijke pijphoeren ook jeeeze.
pi_40680617
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Weet niet RAID vereist volgens mij nog altijd 2 HD's, zie jij dat in een Macbook zitten
USB hardeschijf

De enige mogelijkheid is dat je na een HDD-crash alles terug kan krijgen zoals het vlak voor de crash was is met RAID
pi_40680696
Dinsdag heb ik mijn iPod video
pi_40680712
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:25 schreef tonks het volgende:
Dinsdag heb ik mijn iPod with video
Dan moeten we het wel even goed spellen he

Tof voor je trouwens. Welk kleurtje en welke inhoud??
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:27:05 #26
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_40680734
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dan moeten we het wel even goed spellen he
Kolere, mierenneuker.

Tonks, eind deze maand heb ik er wrs ook 1. Welke heb jij?
pi_40680765
Zolang je video's er met een klote omweg erop moet krijgen vind ik het de naam "iPod Video" niet waard.
pi_40680815
Laat ik een aantal opmerkingen even negeren

@Anthraxx,
Een iPod video (wit) met 60gb
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:34:05 #29
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40680898
hey tof tonks.....
OOЯ
pi_40680901
Ik ga binnenkort maar eens een STM Small Alley voor mijn Macbook bestellen

En OSX: Rot op met je autocomplete.
pi_40680940
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:34 schreef oor het volgende:
hey tof tonks.....
Jup! ben nu alvast wat video's en series aan het converten zodat ik ze meteen op de iPod kan gooien.
pi_40680987
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef tonks het volgende:

[..]

Jup! ben nu alvast wat video's en series aan het converten zodat ik ze meteen op de iPod kan gooien.
Mag ik vragen of dat op je Intel Core Duo een beetje vordert? Dan kan ik kijken of het de moeite waard is mijn iPod 5G uit de kast te halen
pi_40681000
En welke neem jij Anthraxx?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:41:55 #34
13783 Anthraxx
pi_40681050
60 gb, wit Tonks

alleen voor mijn muziekcollectie, geen video dus. Dat kijk ik wel ergens anders
pi_40681061
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
Laat ik een aantal opmerkingen even negeren

@Anthraxx,
Een iPod video (wit) met 60gb
Nice...heb ik ook. Video's kon je tot een paar maanden geleden downloaden bij http://www.podtropolis.com/ maar die werkt niet echt meer...
Calmer than you are
pi_40681071
Iemand trouwens enig idee wanneer de Apple Cinema Displays glossy worden? Zijn er al geruchten over?
pi_40681100
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nice...heb ik ook. Video's kon je tot een paar maanden geleden downloaden bij http://www.podtropolis.com/ maar die werkt niet echt meer...
Dat vond ik wel een vette site altijd, maar als ik op Usenet op iPod zoek dan vind ik ook wel heel veel (ook met nederlandse ondertitels enzo)
pi_40681135
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:44 schreef tonks het volgende:

[..]

Dat vond ik wel een vette site altijd, maar als ik op Usenet op iPod zoek dan vind ik ook wel heel veel (ook met nederlandse ondertitels enzo)
bitburgerteam is tof
pi_40681182
De applestore hier leeft nog in de tijd dat je extra moet betalen voor creditcard gebruik. En dan de macbook niet eens op voorraad hebben 13.gif . Online bestellen dan maar
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:48:37 #40
13783 Anthraxx
pi_40681218
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
De applestore hier leeft nog in de tijd dat je extra moet betalen voor creditcard gebruik. En dan de macbook niet eens op voorraad hebben 13.gif . Online bestellen dan maar
Apart. Is dat MacHouse toevallig?
pi_40681242
quote:
IK vind apple stores in nederland sowieso niet zo goed, ik bestel altijd online.
pi_40681283
quote:
Logisch dat ze extra kosten vragen. Want als jij je credit-card gebruikt mag de Apple Center een paar procent van het bedrag bij Visa achterlaten. Wat ze weer compenseren door de prijs iets te verhogen.

Bij andere winkels is het andersom: Als je dan niet met een creditcard betaald kun je prima korting krijgen.

Think Different
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:50:47 #43
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40681295
koud vandaag
OOЯ
pi_40681325
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:49 schreef tonks het volgende:

[..]

IK vind apple stores in nederland sowieso niet zo goed, ik bestel altijd online.
Ik vinde Apple Centers wel tof om een praatje te maken, en ze hebben er wel verstand van

Ik krijg alleen wel het gevoel dat ik daar een bekend gezicht ben
pi_40681352
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Apart. Is dat MacHouse toevallig?
Geloof het wel ja. Jammer is wel dat ze 2G ram voor 186 euro doen. Dus niet het orginele Applegeheugen neem ik aan. Maar ja, dat doe ik zelf wel indien tergens anders te koop, ik ga toch geen 50 euro + betalen omdat ik een CC gebruik? Dat heb ik al 5 jaar niet meegemaakt
pi_40681359
Het Windows Media Player 9 linkje in de OP werkt niet meer, ik denk zelf dat het het handigst is deze te veranderen naar:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=1E974157-5031-4AC6-840A-6E07547B6AEB&displaylang=en
pi_40681382
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Geloof het wel ja. Jammer is wel dat ze 2G ram voor 186 euro doen. Dus niet het orginele Applegeheugen neem ik aan. Maar ja, dat doe ik zelf wel indien tergens anders te koop, ik ga toch geen 50 euro + betalen omdat ik een CC gebruik? Dat heb ik al 5 jaar niet meegemaakt
50 euro dat is echt veel, dat is de helft van een 1gb reepje .
pi_40681461
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef tonks het volgende:

[..]

50 euro dat is echt veel, dat is de helft van een 1gb reepje .
Dat bedoel ik.
pi_40681514
Ik vind het zelf dus eerlijk van het Apple Center, die toeslag Moet je mijn post eens lezen!
pi_40681575
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het zelf dus eerlijk van het Apple Center, die toeslag Moet je mijn post eens lezen!
Als je de mijne daaronder leest dan lees je dat ik dit in de laatste 5 jaar al niet meer heb meegemaakt
Maar goed, online dus. Of een winkel zoeken die wel normaal met de tijd meegaat. En anders heb ik weer een reden om naar Barcelona te gaan, even een macbook chargefree kopen. Zo'n ticket is goedkoper dan de charge bijna
pi_40681587
Ik ben nog altijd op zoek naar oude Apples, zoals een Mac Mini en een iMac G5 voor beeldbewerking en een Mac Mini als picture server. Nu hebben winkels wel vaker van die oude dingen op voorraad (zo heb ik ook mijn PowerBook gekocht), weet iemand toevallig of die Apple winkel in Amersfoort er nog een aantal heeft staan aangezien dat het dichstbijzijnd voor mij is?
Ik post om het posten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:59:45 #52
13783 Anthraxx
pi_40681596
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Toen ik mijn iMac ging halen stond ik verbaast van MacHouse Rotterdam. Ik had al 1 Gb geheugen extra bijbesteld en diezelfde middag kwam ik de hele meuk halen. "Ja, we hadden toch tijd over dus we hebben even je geheugen er in gezet". Zonder extra kosten (op het geheugen na dan). En dat voor 90 Euro extra op de iMac. Prima service .

Ik vond die Apple Centre winkels echt veels te erg. Heel erg druk en je wordt continu op je vingers gekeken door een bewaking. Bij de MacHouse is het rustig en kan je even een praatje maken met de verkoper. Ik ga gewoon weer naar MacHouse terug als het moet .
pi_40681658
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je de mijne daaronder leest dan lees je dat ik dit in de laatste 5 jaar al niet meer heb meegemaakt
Maar goed, online dus. Of een winkel zoeken die wel normaal met de tijd meegaat. En anders heb ik weer een reden om naar Barcelona te gaan, even een macbook chargefree kopen. Zo'n ticket is goedkoper dan de charge bijna
Je snapt me echt niet.

Als jij met je credit-card betaald kost dat het Apple Center een paar procent van het aankoop bedrag. De meeste winkels verhogen dan simpelweg de normale prijs van het product, maar het Apple Center doet dit dus alleen als je met CC betaald! Ik vind dat zelf veel beter.

Dat je dat in de laatste 5 jaar niet meegemaakt hebt vind ik niet interresant.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:02:42 #54
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40681691
maar toch geen fucking 50 euro kost dat toch
OOЯ
pi_40681707
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:59 schreef Furious het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar oude Apples, zoals een Mac Mini en een iMac G5 voor beeldbewerking en een Mac Mini als picture server. Nu hebben winkels wel vaker van die oude dingen op voorraad (zo heb ik ook mijn PowerBook gekocht), weet iemand toevallig of die Apple winkel in Amersfoort er nog een aantal heeft staan aangezien dat het dichstbijzijnd voor mij is?
http://www.a-mac.nl/amac/(...)irtuemart/Itemid,30/

Ze hebben nog wel overgebleven Mac Mini's, bedoel je dat?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:03:46 #56
13783 Anthraxx
pi_40681721
*aait zijn G4 Mac Mini om Furious even op te naaien*
pi_40681732
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef oor het volgende:
maar toch geen fucking 50 euro kost dat toch
Op een dure aankoop van boven de 1000 euro vind ik de 50 euro niet zo heel erg veel, dat is slechts 5 procent.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:04:19 #58
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40681739
en de CC maatschappij verdient toch al aan de klanten zelf. dan zouden de klanten dus dubbel genaait worden...
OOЯ
pi_40681766
Ach, ik hou er over op.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:05:35 #60
13783 Anthraxx
pi_40681793
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Op een dure aankoop van boven de 1000 euro vind ik de 50 euro niet zo heel erg veel, dat is slechts 5 procent.
Als student zijnde wil ik die 50 euro liever in een brood steken dan ergens doneren aan een vage toko.
pi_40681801
Niemand?
Ik post om het posten.
pi_40681823
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als student zijnde wil ik die 50 euro liever in een brood steken dan ergens doneren aan een vage toko.
Ja hey, en ze hadden ook elke andere toko na kunnen doen en die 50 euro in de prijs van een Macbook verrekenen, dan zou je het niet doorhebben. Maar of dat nou zo eerlijk is?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:06:30 #63
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40681828
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Geqxon het volgende:
Ach, ik hou er over op.
zou ik maar zeker doen ga hier: http://forum.fok.nl/user/logout maar naar toe.... of blijf gewoon weg met je domme weetjes
OOЯ
pi_40681867
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Furious het volgende:
Niemand?
Probeer het anders even hier . Of gewoon ff bellen natuurlijk, ik ken verder niemand in Amersfoort maar de meeste mac winkels hebebn nog wel wat oudere g4/g5 dingen staan neem ik aan.
pi_40681868
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je snapt me echt niet.

Als jij met je credit-card betaald kost dat het Apple Center een paar procent van het aankoop bedrag. De meeste winkels verhogen dan simpelweg de normale prijs van het product, maar het Apple Center doet dit dus alleen als je met CC betaald! Ik vind dat zelf veel beter.

Dat je dat in de laatste 5 jaar niet meegemaakt hebt vind ik niet interresant.
Ik snap wat ze doen, maar vreemd genoeg is het online wel normaal te betalen zonder charge. Dus dan snap je me nu ook waarom ik graag 50+ euro uitspaar.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:07:45 #66
13783 Anthraxx
pi_40681873
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ja hey, en ze hadden ook elke andere toko na kunnen doen en die 50 euro in de prijs van een Macbook verrekenen, dan zou je het niet doorhebben. Maar of dat nou zo eerlijk is?
Dan zou ik het wel degelijk doorhebben en die toko links laten liggen aangezien elke Mac zo ongeveer dezelfde prijs zou moeten hebben.
pi_40681946
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef tonks het volgende:

[..]

Probeer het anders even hier . Of gewoon ff bellen natuurlijk, ik ken verder niemand in Amersfoort maar de meeste mac winkels hebebn nog wel wat oudere g4/g5 dingen staan neem ik aan.
Je grootste vriend woont in Amersfoort
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:11:14 #68
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40681981
1099 euro uitgeven is nog geen ticket naar dit topicje
OOЯ
pi_40682001
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Furious het volgende:
Niemand?
Ik gaf je hierboven een antwoord.
pi_40682035
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef oor het volgende:
¤1700+ als je het zo graag wilt weten.
pi_40682046
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef tonks het volgende:

[..]

Bedankt! Ik ga meteen even aan de telefoon hangen.
Ik post om het posten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:13:47 #72
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40682060
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

¤1700+ als je het zo graag wilt weten.
wat je allemaal wel niet voor over hebt om erbij te horen...
OOЯ
pi_40682070
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef Furious het volgende:

[..]

Bedankt! Ik ga meteen even aan de telefoon hangen.
Hihi, toen ik je exact dat linkje gaf negeerde je me
pi_40682080
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef oor het volgende:
Oh, dan ben ik weer weg, ook goed hoor
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:14:59 #75
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40682104
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

jij blijft
OOЯ
pi_40682130
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jij hebt een serieus toffe signature
pi_40682163
Zo eens kijken hoeveel uur video ik in 30gb kwijt kan
pi_40682175
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef oor het volgende:

[..]

jij blijft
Vooruit dan maar. Maar je moet wel weten dat ik nu werk op een Dell
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:17:55 #79
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40682211
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vooruit dan maar. Maar je moet wel weten dat ik nu werk op een Dell
OOЯ
pi_40682269
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef oor het volgende:

[..]

*mompelt iets over een gegeven paard van de baas niet in de bek kijken......
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:19:50 #81
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40682286
doei mensen
OOЯ
pi_40682309
Dell is wel tof. De schermen vind ik wel tof
pi_40682360
Ik las ergens dat er voor kerst al nieuwe macbooks komen hoop dat die nieuwe niet zo veel verschilt met de oude.. anders zou ik dat wel shit vinden voor Q enzo.
pi_40682384
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Dell is wel tof. De schermen vind ik wel tof
ik moetz eggen dat ze niet tegenvallen.

Maar weer ontopic: nog wat aan te raden aan niet te missen accessoires nu ik toch geld uitgeef?
Mijn laatste versie MacOS is 8.6 dus qua software heb ik volgens mij niets compatible meer
pi_40682419
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik las ergens dat er voor kerst al nieuwe macbooks komen hoop dat die nieuwe niet zo veel verschilt met de oude.. anders zou ik dat wel shit vinden voor Q enzo.
Merom chipset, waarschijnlijk. En je kunt eeuwig blijven wachten, iedereen weet dat een computer een slechte investering is
pi_40682481
Eey Geqxon WB
pi_40682690
quote:
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als het rond kerst zou zijn. Dat is pas over een hele lang tijd, en ja, hardware gaat nou eenmaal snel he

Als het een maand of 2 maanden nadat ik hem binnen had zou zijn zou dat wel minder zijn ja. Met de introductie van de Core 2 Duo (ipv. mijn Core Duo) kneep ik hem wel even.
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef Remzz het volgende:
Eey Geqxon WB
Heeey Remzz
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:33:15 #88
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40682765
Hoi.

Ik bedoel eigenlijk tvp, maar dat lijkt me duidelijk.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_40683818
quote:
Waarschijnlijk kleine updates en fixen van de problemen die sommigen hebben (mijne is probleemloos en snel genoeg dus ik zal niet klagen als er nieuwe komen, dat hoort er nu eenmaal bij).
For great justice!
pi_40683951
Mijne heeft alleen dat hij snel vies word, en als het stil is hoor ik een soort whine (maar het kan ook zo iets anders zijn, want het is geen constant geluid).
pi_40683984
En als ik zo op GoT de verhalen hoor van scheve scharnieren, gele topcases en dode pixels, vind ik dat totaal niet erg
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:08:22 #92
13783 Anthraxx
pi_40684011
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kleine updates en fixen van de problemen die sommigen hebben (mijne is probleemloos en snel genoeg dus ik zal niet klagen als er nieuwe komen, dat hoort er nu eenmaal bij).
Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:11:53 #93
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40684136
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.
Die van mij doet ook braaf zijn werk zonder in paniek te raken.
pi_40684227
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De iBook heeft dan ook geen problemen, MacBook wel...
Tenminste, je hoort op internet natuurlijk alleeen de problemen.
  FOK!fotograaf donderdag 10 augustus 2006 @ 14:20:50 #95
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_40684428
Ik zit de Keynote te kijken
echt gaaf
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:28:52 #96
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_40684710
vpt
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:33:23 #97
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40684888
Nu pas de keynote helemaal gezien. Zitten toch wel aardige dingetjes in Leopard. Echt spraakmakend is het niet natuurlijk. TimeMachine lijkt me een beetje hdd-intensief.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40685049
Dat last.fm he.

Is dat nou ook dat je met een online profiel bij kan houden welke muziek je in iTunes heel tof vind? Ik snap er niet veel van
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:39:10 #99
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40685090
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Dat last.fm he.

Is dat nou ook dat je met een online profiel bij kan houden welke muziek je in iTunes heel tof vind? Ik snap er niet veel van
Ja, daar is een plug-in voor. Audioscrobbeler.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40685161
Dank je wel, daar ga ik even mee spelen.

/edit: Noem me dom, maar ik vind hier nergens een downoad linkje naar de iTunes plugin.
pi_40685269
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

De iBook heeft dan ook geen problemen, MacBook wel...
Tenminste, je hoort op internet natuurlijk alleeen de problemen.
Als alle iBooks perfect waren.
For great justice!
pi_40685334
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Als alle iBooks perfect waren.
Er was toch een hoop ophef over defecte iBooks zo rond 2004?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:48:59 #103
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40685342
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, daar ga ik even mee spelen.

/edit: Noem me dom, maar ik vind hier nergens een downoad linkje naar de iTunes plugin.
http://www.last.fm/tools/downloads/
pi_40685438
quote:
Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.

Er iets onder staat audioscrobbler, maar daar staat:
quote:
These plugins are ye olde schoole and unsupported. Only use these if your platform is not supported by the main last.fm downloads above.
En dat vind ik eng.
pi_40685513
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.
Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:56:36 #106
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_40685566
Vraagje tussendoor hè... Ik (eik mijn vader) ben geinteresseerd in een mediacenter. Nu wil ik hem eik die troep van microsnot niet aansmeren is er hier iemand die iets weet over een apple versie hiervan??
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_40685578
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:54 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.
Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).

http://www.last.fm/user/Geqxon/ is na 3 nummers nog leeg. Of zit er een soort van delay in?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:01:10 #108
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_40685629
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Er was toch een hoop ophef over defecte iBooks zo rond 2004?
De iBooks G3 (en sommige G4's) hadden een beetje een brak moederbord... De iBook was verre van perfect, wat sommige mensen hier ook zeggen.

Niettemin ben ik nog steeds heel blij met mijn 800 MHZ G4'tje die me al bijna drie jaar dient (waarvan alweer twee jaar zonder noemenswaardigr problemen, naast het feit dat de batterij brak aan het worden is).
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:04:02 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40685655
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).

http://www.last.fm/user/Geqxon/ is na 3 nummers nog leeg. Of zit er een soort van delay in?
Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje heet Last.FM player... die is nooit open
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.

Helaas heb ik de installatie-bestanden niet meer voor je.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:11:45 #110
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40685708
Hehe, last.fm geeft leuke reclame: "Mehr Haare in 16 wochen"

Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben? Niks voor jou Annie?
pi_40685860
tvp
pi_40686165
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.

Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontje
pi_40686199
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb 2 programmaatjes.

Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontje

/edit: iScrobbler.app draait nu, het menu-balk icoontje. Tof! Mijn speaker deed net wel heel hard plop waarna de muziek even weg was, dus ik doe pauze en play, nog een harde plop, en de muziek deed het weer!
pi_40686361
lol mijn iPod mini speelt gewoon 24 uur op een volle batterij . zo maken ze ze niet meer tegenwoordig. De koper zal blij zijn.
pi_40686750
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben? Niks voor jou Annie?
quote:
Friends
Choose the low price from over 5 online retailers in one place.

Friends
Ready to Buy Online? Compare Prices, Low Prices on Everything!
Hij weet dat ik geen vrienden heb
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:12:33 #117
13783 Anthraxx
pi_40686774
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:21:56 #118
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40687041
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?
Check. Hoe wil je er anders nog bloemen in dragen? Dat is met lang haar veel toffer.
pi_40687500
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:

[..]

/edit: iScrobbler.app draait nu, het menu-balk icoontje. Tof! Mijn speaker deed net wel heel hard plop waarna de muziek even weg was, dus ik doe pauze en play, nog een harde plop, en de muziek deed het weer!
Last.fm (de app) doet het bij mij gewoon zonder iScrobbler, en die vind ik ook wat irritant. Die vult m'n menubalk weer terwijl ik die zo leeg mogelijk wil. iBook scherm is niet al te groot.
pi_40687739
Maar Last.fm.app vult mijn dock weer, met een icoon van 80*80 pixels. Heb ik liever een mini icoontje op de menu-balk (iScrobbler.app).

Daarnaast heb ik liever een programma dat zich volledig op mijn doel richt (iScrobbler) in plaats van een programma dat allemaal toffe dingen met radio en alles kan, waar ik toch niks aan heb.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:45:41 #121
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40691831
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40691877
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?
Ik post om het posten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:49:27 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40691938
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Welk programma is het geworden?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:16:29 #124
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40692951
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:47 schreef Furious het volgende:

[..]

Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?
Line in gebruik ik niet, het is vooral gewoon liedjes draaien hoor Ik gebruik de line-out, met daarop een 3,5mm naar twee keer tulp plug, en vervolgens twee keer een tulp naar 3,5 mm om de koptelefoon plus versterker op aan te sluiten.

Programma moet ik nog even naar kijken, ik was bijna blij met dj-1800, maar je kunt daarbij niet echt makkelijk even een paar nummers aanzetten om wat te kunnen kletsen of zo. Of althans, daar lijkt het op. Met Disco, een ander programma, kun je een auto-shuffle maken, maar daar heb je weinig controle over, omdat je niet even een nieuw random nummer als follow-up kunt zetten. Ik speel en zoek dus nog even door, en als het niet lukt zet ik op die momenten gewoon iTunes' party shuffle aan of zo
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:44:11 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40693880
Ik heb DJ-1800 even bekeken, daar kun je prima afspeellijsten mee maken hoor.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:51:26 #126
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40694134
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef XL het volgende:
Ik heb DJ-1800 even bekeken, daar kun je prima afspeellijsten mee maken hoor.
Jawel, maar niet automatisch (altans, voor zover ik zie). Ik wil zo iets zeggen als 'kies hier 30 liedjes uit en, shuffle ze', ik kijk daarna nog even de lijst door, verander één of twee liedjes, en ga even met iemand kletsen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:54:43 #127
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40694265
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Jawel, maar niet automatisch (altans, voor zover ik zie). Ik wil zo iets zeggen als 'kies hier 30 liedjes uit en, shuffle ze', ik kijk daarna nog even de lijst door, verander één of twee liedjes, en ga even met iemand kletsen.
dan zou ik partyshuffle er gewoon naast draaien.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:56:09 #128
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40694317
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef XL het volgende:

[..]

dan zou ik partyshuffle er gewoon naast draaien.
Ik denk dat dat het gaat worden ja, want iets beters kan ik niet vinden. Maar bedankt voor het meezoeken
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40694744
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 07:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Daar moeten veel schroefjes voor geschroefd worden
Wat ben ik blij met mijn Macbookje en haar HDD tray
Wat voor maat schijven gaan er in een Macbook?
pi_40695128
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:08 schreef Robzilla het volgende:

[..]

Wat voor maat schijven gaan er in een Macbook?
2.5" S-ATA HDD van maximaal een milimetertje of 9.
  Redactie Games vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:02:41 #131
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40696859
Hey, trouwens allemaal leuk en aardig die Keynote speech over dat Time Machine. Maaruh dat betekent dus ook dat bijvoorbeeld je moeder je 3 maanden geleden deleted p0rn terug kan vinden

Zeker omdat een Mac Idiot proof is
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:12:23 #132
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40697248
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, trouwens allemaal leuk en aardig die Keynote speech over dat Time Machine. Maaruh dat betekent dus ook dat bijvoorbeeld je moeder je 3 maanden geleden deleted p0rn terug kan vinden

Zeker omdat een Mac Idiot proof is
Niet als je je wachtwoorden fatsoenlijk ingesteld hebt en netjes uitlogt, waarschijnlijk. Of je zet het gewoon uit. En wie weet, met een beetje geluk kun je bepaalde mappen zelfs uitsluiten of extra beveiligen..

Bovendien, als je moeder jouw backup programma gaat gebruiken om te kijken of je toevallig porno(*) hebt weg gegooid is er sowieso al iets mis bij jullie thuis

(*) Ja, dat kun je ook gewoon zo schrijven.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40698077
Ik heb vandaag de MacBook aangeraakt. Maar damn, wat is dat ding klein.
pi_40698127
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb vandaag de MacBook aangeraakt. Maar damn, wat is dat ding klein.
En dat vind je dan negatief?
pi_40698139
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:

[..]

2.5" S-ATA HDD van maximaal een milimetertje of 9.
Is opzich toch best interessant om er een 7200rpm schijf in te hangen?
pi_40698208
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:40 schreef Geqxon het volgende:

[..]

En dat vind je dan negatief?
Nee, dat niet. Maar het moet wel mijn vervangende computer worden, daarom. En als je 17" gewend bent.
pi_40698250
Dan sluit je hem aan op een externe monitor waarschijnlijk, maar misschien ga ik toch maar voor een MacBook Pro.
pi_40698636
Het verschil in de Macbook en de MBP zit hem dan ook echt alleen in het scherm he

13" is ideaal als portable, en dan thuis gewoon aan de 19"
pi_40698680
Verder, als je 17" gewend bent, is dat dan een shitty TFT-scherm @ 1280*1024? Want die zul je dan niet missen, aangezien de Macbook op 1280*800 zit.
  Redactie Games vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:05:57 #140
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40698922
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Niet als je je wachtwoorden fatsoenlijk ingesteld hebt en netjes uitlogt, waarschijnlijk. Of je zet het gewoon uit. En wie weet, met een beetje geluk kun je bepaalde mappen zelfs uitsluiten of extra beveiligen..

Bovendien, als je moeder jouw backup programma gaat gebruiken om te kijken of je toevallig porno(*) hebt weg gegooid is er sowieso al iets mis bij jullie thuis

(*) Ja, dat kun je ook gewoon zo schrijven.
Ik wilde alleen eigenlijk even zeggen hoe makkelijk het eigenlijk wel niet is. MS kan nog wel er een puntje aan zuigen aan die innovativiteit van apple.

Even los gezien van het inloggen, je zag in de keynote wel hoe makkelijk je dat kon terughalen, Time machine icoontje aanklikken vervolgens kom je in Milky Way galaxy uit, dat zwart pijltje aan klikken en vervolgens zoekt ie het voor je uit wat het laatst veranderd is, waarschijnlijk zal er nog iets aangepast worden in de uiteindelijke versie, maar makkelijk en intuïtief is het zeker...
pi_40699050
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Het verschil in de Macbook en de MBP zit hem dan ook echt alleen in het scherm he
Jah toch?
quote:
13" is ideaal als portable, en dan thuis gewoon aan de 19"
Uhu.
pi_40699105
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Verder, als je 17" gewend bent, is dat dan een shitty TFT-scherm @ 1280*1024? Want die zul je dan niet missen, aangezien de Macbook op 1280*800 zit.
Weet ik veel.
pi_40699109
En dankzij OSuX kan mijn 19" beeldscherm maar tot 1600*1200 @ 60Hz
pi_40699143
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:05 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

MS kan nog wel er een puntje aan zuigen aan die innovativiteit van apple.
'If you can't innovate, you imitate.'
pi_40702553
Te vlug geklikt...
Calmer than you are
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:02:03 #146
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_40702923
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Dat mee je toch hopelijk niet serieus?
pi_40703197
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:02 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Nee, dat was zijn reactie op mij, omdat ik zei dat ik misschien toch maar een Pro koop i.p.v. een MacBook omdat het scherm groter is.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:22:09 #148
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_40703225
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:02 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Je kunt toch hopelijk wel een tong-uitsteek-smiley interpreteren?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:13:46 #149
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_40704458
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:20 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nee, dat was zijn reactie op mij, omdat ik zei dat ik misschien toch maar een Pro koop i.p.v. een MacBook omdat het scherm groter is.
Hehe okay, dat was ook mijn reden om een PowerBook te overwegen ipv een MacBook
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:06:51 #150
693 ChOas
pi_40706036
Kijk... DIT zijn nog eens advertenties!

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:23:57 #151
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_40706481
Ik hoop dat dit het juiste topic is, ik kan geen geopend IPod-topic vinden namelijk...

Ik wil voor mijn vriendin graag een speakersetje kopen voor haar IPod (nano), liefst i.c.m. een oplaadstation.
Is zo'n combi verkrijgbaar? Iets dockingstation/speakersetje achtig iets? En wat kan ik dan het beste kopen? Ik heb zo'n 100 euro te besteden.
Ik hoop eigenlijk dat in dit topic mensen zitten die mij een goed advies kunnen geven

Bedankt alvast!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:26:28 #152
13783 Anthraxx
pi_40706547
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:12 schreef Geqxon het volgende:
OSuX
Nee hoor, dat is dankzij je videochip. Als OSX een CInema display van 30" kan aansturen dan moet het al helemaal geen moeite hebben met jou Hokietokie scherm van 19".

Oh, wacht, nu reageer ik toch op je . Weet je wat, je zoekt het maar lekker zelf uit als je al zo begint.
pi_40706830
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:23 schreef maedel het volgende:
Ik hoop dat dit het juiste topic is, ik kan geen geopend IPod-topic vinden namelijk...

Ik wil voor mijn vriendin graag een speakersetje kopen voor haar IPod (nano), liefst i.c.m. een oplaadstation.
Is zo'n combi verkrijgbaar? Iets dockingstation/speakersetje achtig iets? En wat kan ik dan het beste kopen? Ik heb zo'n 100 euro te besteden.
Ik hoop eigenlijk dat in dit topic mensen zitten die mij een goed advies kunnen geven

Bedankt alvast!
Het grote Apple iPod topic deel 24!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:52:55 #154
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_40707261
quote:
Thanks!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_40707351
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef ChOas het volgende:
Kijk... DIT zijn nog eens advertenties!

[afbeelding]
daar wil ik wel wat widgets van zien
pi_40708186
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is dankzij je videochip. Als OSX een CInema display van 30" kan aansturen dan moet het al helemaal geen moeite hebben met jou Hokietokie scherm van 19".

Oh, wacht, nu reageer ik toch op je . Weet je wat, je zoekt het maar lekker zelf uit als je al zo begint.
Vertel mij maar eens dat hij schijnbaar probleemloos een 23" scherm prima aan kan sturen en mijn 19" CRT niet hoger dan 1600*1200 @ 60Hz kan. 1600*1200 @ 75Hz is de aanbevolen resolutie van dit scherm, en hij kan zelfs hoger. Maar nee, dat wil OSX dan weer niet, op 75Hz.

Zit ik hier met een prachtig scherm dat op 1400*1050 @ 75Hz staat, resolutieverspilling
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:31:10 #157
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40708456
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Vertel mij maar eens
Nee.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:35:34 #158
13783 Anthraxx
pi_40708568
quote:

[..]

Vertel mij maar eens dat hij schijnbaar probleemloos een 23" scherm prima aan kan sturen en mijn 19" CRT niet hoger dan 1600*1200 @ 60Hz kan. 1600*1200 @ 75Hz is de aanbevolen resolutie van dit scherm, en hij kan zelfs hoger. Maar nee, dat wil OSX dan weer niet, op 75Hz.

Zit ik hier met een prachtig scherm dat op 1400*1050 @ 75Hz staat, resolutieverspilling
Kun je wel lezen? Je videochip zou het misschien niet aankunnen die in je MacBook zit? Mijn iBook kan ook maar maximaal 1024x768 aan.
pi_40708682
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:46:08 #160
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40708765
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Kun je wel lezen? Je videochip zou het misschien niet aankunnen die in je MacBook zit? Mijn iBook kan ook maar maximaal 1024x768 aan.
Screen Spanning Doctor kan wel helpen btw

Ow, en joeppie. eispei is er ook weer.
pi_40708782
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De videochip kan 1900*1200 aan. Dan zou 1600*1200 @ 75Hz toch niet moeilijk moeten zijn?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:46:32 #162
693 ChOas
pi_40708783
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:40 schreef i-spy24 het volgende:

[Stephen Roberts]
pi_40708883
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:46 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat hij zei.
Ik post om het posten.
pi_40708943
quote:

[..]

driver?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:03:50 #165
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40709120
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Furious het volgende:

[..]

Wat hij zei.
pi_40709243
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

driver?
Het is geen windows!
pi_40709396
Wacht, ik heb mijn 90 dagen telefonische support nog
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:18:38 #168
13783 Anthraxx
pi_40709542
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het is geen windows!
Noem mij 1 besturingssysteem zonder drivers ...
pi_40709610
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het is geen windows!
http://www.apple.com/downloads/macosx/drivers/
pi_40709871
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Noem mij 1 besturingssysteem zonder drivers ...
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er alleen voor Windows drivers beschikbaar zijn.
pi_40709992
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er alleen voor Windows drivers beschikbaar zijn.
ah, ok. Dat is kutter van sammy
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:35:05 #172
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_40710125
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Wat zij zeiden.
Ik ga naar huis.
pi_40711366
Ispy en geqxon terug, kerstmis in de hel .
pi_40711639
Ik ben n00b, was ist loss?
pi_40711943
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ben n00b, was ist loss?
Oud nieuws.
pi_40711990
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Oud nieuws.
jaja
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:32:25 #177
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40712053
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

jaja
Gewoon op sommige dingen niet ingaan, dan is er niks aan de hand.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:34:20 #178
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_40712108
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:56 schreef SuperWeber het volgende:
Vraagje tussendoor hè... Ik (eik mijn vader) ben geinteresseerd in een mediacenter. Nu wil ik hem eik die troep van microsnot niet aansmeren is er hier iemand die iets weet over een apple versie hiervan??
Mac Mini, DVD's, Muziek, films allemaal via afstandsbediening
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_40712132
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Gewoon op sommige dingen niet ingaan, dan is er niks aan de hand.
ok, dank voor de tip

Mijn macbook is verzonden
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:36:00 #180
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40712162
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Mac Mini, DVD's, Muziek, films allemaal via afstandsbediening
Kun je daar ook nog makkelijk een tv-kaart aan hangen om 'm ook als recorder te laten functioneren? Inbouwen zal wel lastig zijn, maar gewoon via USB? Hoe goed is die support?
pi_40712292
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

ok, dank voor de tip

Mijn macbook is verzonden
Gekocht met studentenkorting ofzo?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:43:29 #182
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40712429
ben ik weer
OOЯ
pi_40712499
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Gekocht met studentenkorting ofzo?
nah, gewone versie. Alleen bij ms doe ik aan studentenkortingen
pi_40712758
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:43 schreef oor het volgende:
ben ik weer
Leuk dat je het even meld.

Waar is je signature gebleven?

[ Bericht 7% gewijzigd door Geqxon op 11-08-2006 14:58:56 ]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:32:33 #185
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40714146
Het is al weer een lange tijd dat er weer eens userfoto's worden geplaatst van hun mac. dus plaats weer eens ff een foto van jouw setting..

OOЯ
pi_40714437
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef oor het volgende:
Het is al weer een lange tijd dat er weer eens userfoto's worden geplaatst van hun mac. dus plaats weer eens ff een foto van jouw setting..

[afbeelding]
Vista op een Mini? Heb je de Keynote gezien?
pi_40714457
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Vista op een Mini? Heb je de Keynote gezien?
Dat is geen vista alleen een wallpaper .
pi_40714517
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef tonks het volgende:

[..]

Dat is geen vista alleen een wallpaper .
Dan vind ik het nóg doellozer.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:44:09 #189
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40714526
ik heb die wallpaper al een tijdje. maar nu blijkt het dus nog te kloppen ook dat het vista 1.0 is
OOЯ
pi_40714639

Dit is wel echt vista . maar is er al af hoor.
pi_40714789
Als ik straks die MacBook heb, voor geen goud dat daar Windows op komt.
pi_40715018
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef skiczukie het volgende:
wat hij zegt, dan was ik goedkoper uitgeweest met een dell
pi_40715271
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef oor het volgende:

[afbeelding]
Dat is omdat ik eerder geneigd ben ze op GoT te posten

pi_40715336
Heeft iemand trouwens ook maar enig idee hoe ik widgets een beetje uit kan lijnen op een soort van raster? Het is nu een beetje een zooitje, mijn drie weer-widgets krijg ik niet zo strak naast elkaar..
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:08:52 #195
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40715358
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand trouwens ook maar enig idee hoe ik widgets een beetje uit kan lijnen op een soort van raster? Het is nu een beetje een zooitje, mijn drie weer-widgets krijg ik niet zo strak naast elkaar..
rechtermuisknop - toon weergavenopties - op raster weergeven
OOЯ
pi_40715449
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:08 schreef oor het volgende:

[..]

Ik heb op meerdere plekken ge-controlclicked, maar ik zie nergens dat menu
pi_40715491
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:08 schreef oor het volgende:

[..]

dit gaat zo wennen worden, ik ben alleen bekend met de 1-knopsmuis. Whehehehehe
pi_40715499
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik heb op meerdere plekken ge-controlclicked, maar ik zie nergens dat menu
Apple-klik?
pi_40715543
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Apple-klik?
Appleclick is dacht ik een soort van middelste muis knop, in tegenstelling tot controlclick die altijd een rechtmuisknop simuleert
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:15:38 #200
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40715568
of gewoon de eenknopsmuis lang ingedrukt houden geeft ook een rechtermuisfunctie weer
OOЯ
pi_40715634
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef oor het volgende:
of gewoon de eenknopsmuis lang ingedrukt houden geeft ook een rechtermuisfunctie weer
Maar dat is nog altijd per applicatie, controlclick is voor zover mijn mac-experience gaat toch echt altijd rechtermuisknop
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:19:22 #202
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40715692
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar dat is nog altijd per applicatie, controlclick is voor zover mijn mac-experience gaat toch echt altijd rechtermuisknop
Knap van je dat je dat allemaal weet. maar een simpele actie als een raster instellen gaat dan weer niet
OOЯ
pi_40715739
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:19 schreef oor het volgende:

[..]

Knap van je dat je dat allemaal weet. maar een simpele actie als een raster instellen gaat dan weer niet
Nee, gek.
pi_40716400
Even een klein vraagje: Hoe kan ik in safari die witregel wegkrijgen dit ik nu constant (tussen topics) in mijn AT-list zie? Het is toch een tikkie irritant.
pi_40716433
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Even een klein vraagje: Hoe kan ik in safari die witregel wegkrijgen dit ik nu constant in mijn AT-list zie? Het is toch een tikkie irritant.
Écht wel, dat vond ik ook altijd zeer irritant als ik op school op Fok zat.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:53:04 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40716638
Dat ligt volgens mij niet aan Safari, maar aan FOK!
pi_40716701
Aangezien IE daar geen last van heeft, lijkt het me toch iets van Safari.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:55:51 #208
141482 Q.
JurassiQ
pi_40716704
quote:
Even een klein vraagje: Hoe kan ik in safari die witregel wegkrijgen dit ik nu constant (tussen topics) in mijn AT-list zie? Het is toch een tikkie irritant.
Nieuwe oude layout.
For great justice!
pi_40716717
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Nieuwe oude layout.
Enlighten me
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:08:08 #210
13783 Anthraxx
pi_40717049
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb het dan wel draaien, maar dan onder Parallels. Ik druk op F5 (vorige desktop, met Desktop Manager) en ik zit direct in Windows. Heerlijk

(maar dan full screen)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:12:13 #211
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_40717166
quote:
De nieuwe versie van foksilver is Safari proof. Wanneer die er opstaat weet alleen nog niemand. .
Ik ga naar huis.
pi_40717267
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Enlighten me
Klik eens op "Opties" hierboven. En bij layout een andere layout kiezen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:20:47 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_40717424
For great justice!
pi_40717560
fokforum_dark is toffer!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:34:33 #215
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40717825
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:20 schreef Q. het volgende:
[afbeelding]
welke skin is dat voor windows? je pull down boxjes zien er anders uit dan bij mij
OOЯ
pi_40717854
Dank u allen!
Echter vind ik de alternatieven een stuk minder, dus Foksilver it is.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:39:05 #217
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40717962
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Dank u allen!
Echter vind ik de alternatieven een stuk minder, dus Foksilver it is.
Inderdaad, die zien er minder goed uit. Maar Slarioux wilde toch een keer foksilver Safari-compatibel maken?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:41:17 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_40718018
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef oor het volgende:

[..]

welke skin is dat voor windows? je pull down boxjes zien er anders uit dan bij mij
De Apple Mac OS X 10.4.7 skin.
For great justice!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:42:53 #219
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40718056
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Inderdaad, die zien er minder goed uit. Maar Slarioux wilde toch een keer foksilver Safari-compatibel maken?
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef nietzman het volgende:

[..]

De nieuwe versie van foksilver is Safari proof. Wanneer die er opstaat weet alleen nog niemand. .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:44:37 #220
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_40718093
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

De nieuwe foksilver is Safari compatible, al was het maar omdat die wel fatsoenlijke html gebruikt. Al kent Safari ook genoeg quircks om rekening mee te houden .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:50:35 #221
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40718216
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:44 schreef Slarioux het volgende:

[..]

De nieuwe foksilver is Safari compatible, al was het maar omdat die wel fatsoenlijke html gebruikt. Al kent Safari ook genoeg quircks om rekening mee te houden .
Duidelijk, ik had er even overheen gelezen. We wachten rustig af
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:40:57 #222
693 ChOas
pi_40719612
Hmmmmmmmmmmmmmm yummie...

[Stephen Roberts]
pi_40719840
Wat is dat magneetje toch altijd voor een programma? Ik zie het vaak in het dock bij andere staan.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:51:08 #224
13783 Anthraxx
pi_40719895
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:49 schreef Remzz het volgende:
Wat is dat magneetje toch altijd voor een programma? Ik zie het vaak in het dock bij andere staan.
Unison. Een uitstekende Usenet client .
pi_40719907
Ah okee Zal er eens een keer naar kijken
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:55:29 #226
13783 Anthraxx
pi_40720004
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef ChOas het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmm yummie...
Gimme gimme gimme
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:56:30 #227
693 ChOas
pi_40720035
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb het dan wel draaien, maar dan onder Parallels. Ik druk op F5 (vorige desktop, met Desktop Manager) en ik zit direct in Windows. Heerlijk

[afbeelding]
(maar dan full screen)
No offence, maar het is echt heerlijk als iemand z'n desktop post en dat ding neemt niet mijn volledige scherm in beslag

[Stephen Roberts]
pi_40720478
Ik gebruik iGrabnews. Omdat hij gratis is

Maar dat is omdat ik alleen maar simpelweg NZBs binnenslurp, en dan is alles dat uberhaupt download, en waarbij de queue te managen is, al prima.

Nu vind ik Unison wel een stuk mooier qua queue, dat zeker, maar omdat hij niet Universal is is het mij de 24,95 niet waard.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:12:45 #229
141482 Q.
JurassiQ
pi_40720507
Usenet? SLRN!
For great justice!
pi_40720553
Hellanzb schijnt de beste te zijn qua NZB downloaders, die unrart en part het gelijk. Voor de laatste twee heb ik Macpardeluxe , die controlleert het met PAR2, unrart alles, en kan zelfs gesplitte bestanden joinen
pi_40720859
iGrabnews

Macpar

Binsearch.net
pi_40721088
De rede dat ik geen Hellanzb gebruik is overigens omdat dat allemaal via de terminal moet, en hij geen GUI heeft. Dat is met SLRN zeker ook? Daar ben ik nog wat te noobish voor
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:35:50 #233
13783 Anthraxx
pi_40721149
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:56 schreef ChOas het volgende:

[..]

No offence, maar het is echt heerlijk als iemand z'n desktop post en dat ding neemt niet mijn volledige scherm in beslag
Cinema display?
pi_40721165
Ik gebruik unison icm macpar
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:38:36 #235
13783 Anthraxx
pi_40721232
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik iGrabnews. Omdat hij gratis is

Maar dat is omdat ik alleen maar simpelweg NZBs binnenslurp, en dan is alles dat uberhaupt download, en waarbij de queue te managen is, al prima.

Nu vind ik Unison wel een stuk mooier qua queue, dat zeker, maar omdat hij niet Universal is is het mij de 24,95 niet waard.
*kuch*

Je hebt het er dus niet voor over?

vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:39:30 #236
693 ChOas
pi_40721253
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Cinema display?
Niet ZO erg

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
ATI Radeon X1600:

Chipset Model:   ATY,RadeonX1600
  Type:   Display
  Bus:   PCIe
  VRAM (Total):   256 MB
  Vendor:   ATI (0x1002)
  Device ID:   0x71c5
  Revision ID:   0x0000
  EFI Driver Version:   01.00.063
  Displays:
iMac:
  Display Type:   LCD
  Resolution:   1680 x 1050
  Depth:   32-bit Color
  Built-In:   Yes
  Core Image:   Supported
  Main Display:   Yes
  Mirror:   Off
  Online:   Yes
  Quartz Extreme:   Supported
Display:
  Status:   No display connected

[Stephen Roberts]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:41:03 #237
13783 Anthraxx
pi_40721304
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:39 schreef ChOas het volgende:

[..]

Niet ZO erg
[ code verwijderd ]
Ah, groter model iMac dan dat ik heb .

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
ATI Radeon X1600:

Chipset Model:   ATY,RadeonX1600
  Type:   Display
  Bus:   PCIe
  VRAM (Total):   128 MB
  Vendor:   ATI (0x1002)
  Device ID:   0x71c5
  Revision ID:   0x0000
  EFI Driver Version:   01.00.068
  Displays:
iMac:
  Display Type:   LCD
  Resolution:   1440 x 900
  Depth:   32-bit Color
  Built-In:   Yes
  Core Image:   Supported
  Main Display:   Yes
  Mirror:   Off
  Online:   Yes
  Quartz Extreme:   Supported
Display:
  Status:   No display connected
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:43:05 #238
693 ChOas
pi_40721385
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ah, groter model iMac dan dat ik heb .
[ code verwijderd ]
iMacs heerschen ZO de pan uit!

[Stephen Roberts]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:44:05 #239
13783 Anthraxx
pi_40721422
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef ChOas het volgende:

[..]

iMacs heerschen ZO de pan uit!
Het is een prima aanvulling op mijn nu al te kleine bureau .
pi_40721432
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

*kuch*

Je hebt het er dus niet voor over?

[afbeelding]
Gek, de demo die ik een maand terug binnenslurpte was toch zeker PPC. Ik merkte dat hij problemen had met opstarten, dat was mijn bezwaar

Maar goed. Ik vind het de 20 euro nog steeds niet waard
pi_40721497
Als ik het venster van Safari maximaliseer is fok slechts een smal streepje op mijn beeldscherm
quote:
Intel GMA 950:

Chipsetmodel: GMA 950
Type: Beeldscherm
Bus: Ingebouwd
VRAM (totaal): 64 MB gedeeld systeemgeheugen
Fabrikant: Intel (0x8086)
Apparaatcode: 0x27a2
Revisiecode: 0x0003
Beeldschermen:
Beeldscherm:
Status: Geen beeldscherm aangesloten
SyncMaster:
Resolutie: 1600 x 1200 @ 60 Hz
Diepte: 32-bits kleur
Core Image: Ondersteund
Hoofdbeeldscherm: Ja
Synchrone weergave: Uit
On line: Ja
Quartz Extreme: Ondersteund
Rotatie: Ondersteund
En nu snel terug naar 1400*1050 @ 75Hz
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:57:01 #242
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40721842
Ondertussen worden de geruchten over een 'iPhone' ook steeds sterker, en zelfs Steve himself schijnt erover gepraat te hebben. Een iPhone wil ik ook wel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:57:10 #243
693 ChOas
pi_40721846
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is een prima aanvulling op mijn nu al te kleine bureau .
Ohja! Foto van setup moest er gepost worden!!!

Over kleine bureau's gesproken... mijn (tijdelijke) hoekje

[Stephen Roberts]
  FOK!fotograaf vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:05:44 #244
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_40722093
Van resizen of linken heb je zeker nooit gehoord?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_40722249
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
Past het niet op je 13" schermpje?
pi_40722332
Op mijn Macbook resized hij het keurig. Hij wil het hier juist niet vergroten
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:13:56 #247
693 ChOas
pi_40722350
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
Nope, jij van bandbreedte ?

[Stephen Roberts]
pi_40722369
Waar is je keyboad eigenlijk bedraad
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:21:03 #249
693 ChOas
pi_40722567
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Waar is je keyboad eigenlijk bedraad
Boven de F12

Ohnee, da's de MM... tussen de F10 en F11

[Stephen Roberts]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:23:18 #250
13783 Anthraxx
pi_40722637
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef ChOas het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik post het vanavond nog wel .
  FOK!fotograaf vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:24:09 #251
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_40722667
! een links muizer!

Nofi

Ik ben zelf ook linkshandig, maar ik snap niet dat het nou zo moeilijk is om sommige dingen gewoon rechts te doen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_40722762
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:21 schreef ChOas het volgende:

[..]

Boven de F12

Ohnee, da's de MM... tussen de F10 en F11
Er zit zo'n gekke knik ofzo daar, en zie ik daar een kabelklemmetje?
pi_40722785
Zelf ben ik meestal een (zeer) tijdelijke links muizer *kuch* *kuch*
  FOK!fotograaf vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:35:57 #254
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_40723014
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Zelf ben ik meestal een (zeer) tijdelijke links muizer *kuch* *kuch*
rechterklauw zit in het gips ofzo?
of zit je te surfen naar porno?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:45:14 #255
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40723293
Een beschrijving over Leopard versus Vista: http://www.suntimes.com/output/worktech/cst-fin-andy10.html Een klein zinnetje valt me op. Heeft deze auteur naar dezelfde keynote gekeken en heb ik, en met mij een hoop nieuwssites, iets gemist? Of weet hij iets wat wij niet weten?
quote:
Let's see: Leopard will finally bring virtual desktops to the Mac (organize dozens of windows into compartmentalized workspaces); it can run Windows apps at native speed; parents will gain even greater control over what their kids can do on the family computer.

And those were just the features that Apple was willing to show off
Die eerste zin heb ik er even bij gezet om aan te geven dat het hier niet om speculatie gaat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40723357
quote:
parents will gain even greater control over what their kids can do on the family computer.
Zo amerikaans he.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:25:33 #257
13783 Anthraxx
pi_40724393
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef ChOas het volgende:

[..]

[afbeelding]

Mijn kamer is iets donkerder, maar goed...

.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:29:58 #258
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40724488
mooi vraagtekentjes
OOЯ
pi_40724505
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:29 schreef oor het volgende:
mooi vraagtekentjes
Zijn het bij jou geen kruisjes?
pi_40724528
Mijn bureau is juist nooit netjes .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:32:12 #261
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40724547
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:31 schreef tonks het volgende:
Mijn bureau is juist nooit netjes .
bij mij ook nooit. alleen net voor de foto ff alles op bed gelegd
OOЯ
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:34:15 #262
13783 Anthraxx
pi_40724604
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:29 schreef oor het volgende:
mooi vraagtekentjes
Fixed. .

Ze waren eerst wat groot (zeg maar 2 Mb per stuk )
pi_40724635
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Fixed. .

Ze waren eerst wat groot (zeg maar 2 Mb per stuk )
en wat is het probleem, bandbreedte genoeg hier
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:35:55 #264
13783 Anthraxx
pi_40724662
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

en wat is het probleem, bandbreedte genoeg hier
Ja, maar mijn verbinding vind dat niet zo tof.
pi_40724688
Ow wat is die iBook snoezelig
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:37:03 #266
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40724697
coole setup alleen net als ik een foute muis ik heb een microsoft muis en jij een dell
OOЯ
pi_40724730
Oor, is dat overigens een R380w op je tafel? Oldschool

De Tungsten W / C is ook serieus hip.
pi_40724743
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, maar mijn verbinding vind dat niet zo tof.
hehe.

MacBook komt nu 2 dagen vroeger volgens bestelstatus. Maandag al
pi_40724761
Anthraxx, is zo'n aquarium bij al je spul niet doodeng? Als ik mijn aquariumwater vervang leg ik overal plastic zakken over mijn spul
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:44:14 #270
13783 Anthraxx
pi_40724888
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:39 schreef Geqxon het volgende:
Anthraxx, is zo'n aquarium bij al je spul niet doodeng? Als ik mijn aquariumwater vervang leg ik overal plastic zakken over mijn spul
Ik giet er alleen water bij. En dat doe ik gewoon heel rustig.
pi_40724932
Dat gaat bij mij ook vrij rustig, bijgieten. Maar omdat na een maand alles onder de algen zit (ondanks dat ik het om de dag even schoonpoets) moet vaak toch echt even het water eruit

Kan ik ook gelijk mooi de waterpomp schoonmaken
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:51:53 #272
13783 Anthraxx
pi_40725108
Algen heb ik weinig last van. Schoonmaken doe ik om de drie of vier maanden; de pomp ergens om de 2 weken. Niet zo heel veel aan te doen dus .
pi_40725121
Er kwam gisteren bij ons een medewerker van Dell een Macbook kopen
www.narf.nl
I think, therefor i Mac.
pi_40725141
Vraagje, waarom heb je drie macs?
pi_40725171
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
Algen heb ik weinig last van. Schoonmaken doe ik om de drie of vier maanden; de pomp ergens om de 2 weken. Niet zo heel veel aan te doen dus .
Grr, ik ben jaloers op je. Ik vind je aquariumverlichting trouwens wel hip Zelf heb ik twee plafondspots omgedraaid op mijn bureau gezet, ik had ze toevallig nog liggen
pi_40725185
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:53 schreef tonks het volgende:
Werk, Prive, Fok?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:55:44 #277
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40725232
tonks weet jij of er een fok blok plugin bestaat voor de mac?
OOЯ
pi_40725244
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:55 schreef oor het volgende:
tonks weet jij of er een fok blok plugin bestaat voor de mac?
Ik weet wel dat ik hem zou gebruiken en er graag voor zou betalen!
pi_40725322
Iemand overigens enig idee of Leopard soms een fullscreen implantatie in de pijplijn heeft staan? Het zou voor sommige applicaties wel handig zijn, want als ik het goed begrijp is het onder Tiger een beetje experimenteren qua fullscreen mogelijkheden?

Safari en Firefox kunnen het hier beide niet aan.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:00:50 #280
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40725373
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:56 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik hem zou gebruiken en er graag voor zou betalen!
mja het fokken zou een stuk makkenlijker gaan

maak fok betaald. mits er een blok funcite per user bestaat
OOЯ
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:06:24 #281
13783 Anthraxx
pi_40725551
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:53 schreef tonks het volgende:
iBook voor onderweg/school/bij vriendin/weg van huis in het algemeen.
Mac Mini hapt stof.
iMac voor het echte dev erk en andere dingen.
pi_40727138
Ben je bij je vriendin.

Ga je iBook-en
pi_40727272
Is limewire nog steeds zo kut met een systeembalk die je dan bij elke applicatie ziet en adware overal?

Ik vind het nogal veel op Windows lijken. Enge flashbacks
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:49:55 #284
13783 Anthraxx
pi_40729049
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Geqxon het volgende:
Ben je bij je vriendin.

Ga je iBook-en
Ja, dus? Als ik studiewerk moet doen dan heb ik mijn laptop nodig. Oh, en zij is degene die mijn iBook op dit moment het meeste gebruikt.
pi_40729321
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, dus? Als ik studiewerk moet doen dan heb ik mijn laptop nodig. Oh, en zij is degene die mijn iBook op dit moment het meeste gebruikt.
Sorry, ik ben nog in mijn levensfase waar ik uren tegen een meisje aankruip en haar verliefd in de ogen kijken.

Shit. HDD vol
pi_40729410
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar waarom reageer je nog op hem .
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:06:31 #287
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_40729649
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Is limewire nog steeds zo kut met een systeembalk die je dan bij elke applicatie ziet en adware overal?

Ik vind het nogal veel op Windows lijken. Enge flashbacks
Een woord: Acquisition. Staat vast wel op versiontracker.
pi_40729908
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:06 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Een woord: Acquisition. Staat vast wel op versiontracker.
Google vind je tof.

zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:17:32 #289
693 ChOas
pi_40730052
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Google vind je tof.

Zeg dat wel!
quote:
1 - 10 of about 11,600 for rock-shocker

[Stephen Roberts]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 08:34:30 #290
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_40735705
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:25:50 #291
13783 Anthraxx
pi_40736529
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:59 schreef tonks het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar waarom reageer je nog op hem .
Dat weet ik eigenlijk ook niet.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:00:59 #292
693 ChOas
pi_40737048
50 30" cinema displays die samenwerken

http://dream.eng.uci.edu/sungjin/tileviewer.html

Stel je voor.... Pong

[Stephen Roberts]
pi_40737611
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef nietzman het volgende:

[..]

Beter.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:42:28 #294
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40739213
Ik heb een powermac G4 op de kop getikt .
Specs weet ik niet precies, zal 'm binnenkort eens aansluiten, maar in ieder geval zit er 2GB geheugen in.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:41:38 #295
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40739873
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef ChOas het volgende:
50 30" cinema displays die samenwerken

http://dream.eng.uci.edu/sungjin/tileviewer.html

Stel je voor.... Pong
Ah, ons spionnetje heeft een nieuwe setup?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:43:48 #296
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40739908
Iemand nog een iBook G4 hebben? [TK] iBook G4
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:45:47 #297
13783 Anthraxx
pi_40739949
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ah, ons spionnetje heeft een nieuwe setup?
Die staat op mijn zolder hoor. Zie je niet dat ik die dikke nerd ben?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:46:28 #298
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40739965
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die staat op mijn zolder hoor.
Wat doet i-spy op jouw zolder?

En niet snel editen, ik haal het gewoon weg.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:52:09 #299
13783 Anthraxx
pi_40740102
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat doet i-spy op jouw zolder?

En niet snel editen, ik haal het gewoon weg.
Ik heb een butler nodig voor al dat eten.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:25:25 #300
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_40741423
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Spannend nieuws jongens:

http://www.macrumors.com/pages/2006/08/20060811095645.shtml
Ik hoorde dat die Merom nog meer piepen dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')