RAID? Werkt Time Machine ook niet eventueel in combinatie met RAID?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo net de keynote gezien, Time Machine mooie feature.
Vraag me alleen af hoe ze het volgende doen:
"So if your hard drive dies, you can buy a new hard drive, put it in your machine and be right where you were before that hard drive died, you can restore everything.."
Kan niet anders voorstellen dat je elke dag een full backup op cd moet maken, welke gek doet dat maar goedDat betekend dat iig dat je max. tot 1 dag eerder kan backuppen en de rest alsnog kwijt bent als je harde schijf is afgestorven..
Daar moeten veel schroefjes voor geschroefd wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:35 schreef ChOas het volgende:
Gister HD in 15" powerbook van een vriend vervangen... zweet staat nog op mijn voorhoofd
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:16 schreef tonks het volgende:
tvp
Jij wilt wel gelijk heel veel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tien Vriendelijke Pijphoeren.
Weet niet RAID vereist volgens mij nog altijd 2 HD's, zie jij dat in een Macbook zittenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
RAID? Werkt Time Machine ook niet eventueel in combinatie met RAID?
En nog vriendelijke pijphoeren ook jeeeze.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij wilt wel gelijk heel veel!
USB hardeschijfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet niet RAID vereist volgens mij nog altijd 2 HD's, zie jij dat in een Macbook zitten
Dan moeten we het wel even goed spellen hequote:
Kolere, mierenneuker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan moeten we het wel even goed spellen he
Jup! ben nu alvast wat video's en series aan het converten zodat ik ze meteen op de iPod kan gooien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:34 schreef oor het volgende:
hey tof tonks.....
Mag ik vragen of dat op je Intel Core Duo een beetje vordert? Dan kan ik kijken of het de moeite waard is mijn iPod 5G uit de kast te halenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Jup! ben nu alvast wat video's en series aan het converten zodat ik ze meteen op de iPod kan gooien.
Nice...heb ik ook. Video's kon je tot een paar maanden geleden downloaden bij http://www.podtropolis.com/ maar die werkt niet echt meer...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
Laat ik een aantal opmerkingen even negeren
@Anthraxx,
Een iPod video (wit) met 60gb
Dat vond ik wel een vette site altijd, maar als ik op Usenet op iPod zoek dan vind ik ook wel heel veel (ook met nederlandse ondertitels enzo)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nice...heb ik ook. Video's kon je tot een paar maanden geleden downloaden bij http://www.podtropolis.com/ maar die werkt niet echt meer...
bitburgerteam is tofquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een vette site altijd, maar als ik op Usenet op iPod zoek dan vind ik ook wel heel veel (ook met nederlandse ondertitels enzo)
Apart. Is dat MacHouse toevallig?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
De applestore hier leeft nog in de tijd dat je extra moet betalen voor creditcard gebruik. En dan de macbook niet eens op voorraad hebben 13.gif . Online bestellen dan maar
IK vind apple stores in nederland sowieso niet zo goed, ik bestel altijd online.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
De applestore hier leeft nog in de tijd dat je extra moet betalen voor creditcard gebruik. En dan de macbook niet eens op voorraad hebben 13.gif . Online bestellen dan maar
Logisch dat ze extra kosten vragen. Want als jij je credit-card gebruikt mag de Apple Center een paar procent van het bedrag bij Visa achterlaten. Wat ze weer compenseren door de prijs iets te verhogen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
Ik vinde Apple Centers wel tof om een praatje te maken, en ze hebben er wel verstand vanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:49 schreef tonks het volgende:
[..]
IK vind apple stores in nederland sowieso niet zo goed, ik bestel altijd online.
Geloof het wel ja. Jammer is wel dat ze 2G ram voor 186 euro doen. Dus niet het orginele Applegeheugen neem ik aan. Maar ja, dat doe ik zelf wel indien tergens anders te koop, ik ga toch geen 50 euro + betalen omdat ik een CC gebruik? Dat heb ik al 5 jaar niet meegemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apart. Is dat MacHouse toevallig?
50 euro dat is echt veel, dat is de helft van een 1gb reepjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Jammer is wel dat ze 2G ram voor 186 euro doen. Dus niet het orginele Applegeheugen neem ik aan. Maar ja, dat doe ik zelf wel indien tergens anders te koop, ik ga toch geen 50 euro + betalen omdat ik een CC gebruik? Dat heb ik al 5 jaar niet meegemaakt
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]
50 euro dat is echt veel, dat is de helft van een 1gb reepje.
Als je de mijne daaronder leest dan lees je dat ik dit in de laatste 5 jaar al niet meer heb meegemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het zelf dus eerlijk van het Apple Center, die toeslagMoet je mijn post eens lezen!
Toen ik mijn iMac ging halen stond ik verbaast van MacHouse Rotterdam. Ik had al 1 Gb geheugen extra bijbesteld en diezelfde middag kwam ik de hele meuk halen. "Ja, we hadden toch tijd over dus we hebben even je geheugen er in gezet". Zonder extra kosten (op het geheugen na dan). En dat voor 90 Euro extra op de iMac. Prima servicequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Jammer is wel dat ze 2G ram voor 186 euro doen. Dus niet het orginele Applegeheugen neem ik aan. Maar ja, dat doe ik zelf wel indien tergens anders te koop, ik ga toch geen 50 euro + betalen omdat ik een CC gebruik? Dat heb ik al 5 jaar niet meegemaakt
Je snapt me echt niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de mijne daaronder leest dan lees je dat ik dit in de laatste 5 jaar al niet meer heb meegemaakt
Maar goed, online dus. Of een winkel zoeken die wel normaal met de tijd meegaat. En anders heb ik weer een reden om naar Barcelona te gaan, even een macbook chargefree kopen. Zo'n ticket is goedkoper dan de charge bijna
http://www.a-mac.nl/amac/(...)irtuemart/Itemid,30/quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:59 schreef Furious het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar oude Apples, zoals een Mac Mini en een iMac G5 voor beeldbewerking en een Mac Mini als picture server. Nu hebben winkels wel vaker van die oude dingen op voorraad (zo heb ik ook mijn PowerBook gekocht), weet iemand toevallig of die Apple winkel in Amersfoort er nog een aantal heeft staan aangezien dat het dichstbijzijnd voor mij is?
Op een dure aankoop van boven de 1000 euro vind ik de 50 euro niet zo heel erg veel, dat is slechts 5 procent.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef oor het volgende:
maar toch geen fucking 50 euro kost dat toch
Als student zijnde wil ik die 50 euro liever in een brood steken dan ergens doneren aan een vage toko.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op een dure aankoop van boven de 1000 euro vind ik de 50 euro niet zo heel erg veel, dat is slechts 5 procent.
Ja hey, en ze hadden ook elke andere toko na kunnen doen en die 50 euro in de prijs van een Macbook verrekenen, dan zou je het niet doorhebben. Maar of dat nou zo eerlijk is?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als student zijnde wil ik die 50 euro liever in een brood steken dan ergens doneren aan een vage toko.
zou ik maar zeker doen ga hier: http://forum.fok.nl/user/logout maar naar toe.... of blijf gewoon weg met je domme weetjesquote:
Probeer het anders even hierquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Furious het volgende:
Niemand?
Ik snap wat ze doen, maar vreemd genoeg is het online wel normaal te betalen zonder charge. Dus dan snap je me nu ook waarom ik graag 50+ euro uitspaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je snapt me echt niet.
Als jij met je credit-card betaald kost dat het Apple Center een paar procent van het aankoop bedrag. De meeste winkels verhogen dan simpelweg de normale prijs van het product, maar het Apple Center doet dit dus alleen als je met CC betaald! Ik vind dat zelf veel beter.
Dat je dat in de laatste 5 jaar niet meegemaakt hebt vind ik niet interresant.
Dan zou ik het wel degelijk doorhebben en die toko links laten liggen aangezien elke Mac zo ongeveer dezelfde prijs zou moeten hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja hey, en ze hadden ook elke andere toko na kunnen doen en die 50 euro in de prijs van een Macbook verrekenen, dan zou je het niet doorhebben. Maar of dat nou zo eerlijk is?
Je grootste vriend woont in Amersfoortquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer het anders even hier. Of gewoon ff bellen natuurlijk, ik ken verder niemand in Amersfoort maar de meeste mac winkels hebebn nog wel wat oudere g4/g5 dingen staan neem ik aan.
Ik gaf je hierboven een antwoord.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Furious het volgende:
Niemand?
¤1700+ als je het zo graag wilt weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef oor het volgende:
1099 euro uitgeven is nog geen ticket naar dit topicje
Bedankt! Ik ga meteen even aan de telefoon hangen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer het anders even hier. Of gewoon ff bellen natuurlijk, ik ken verder niemand in Amersfoort maar de meeste mac winkels hebebn nog wel wat oudere g4/g5 dingen staan neem ik aan.
wat je allemaal wel niet voor over hebt om erbij te horen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
¤1700+ als je het zo graag wilt weten.
Hihi, toen ik je exact dat linkje gaf negeerde je mequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga meteen even aan de telefoon hangen.
Oh, dan ben ik weer weg, ook goed hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef oor het volgende:
1099 euro uitgeven is nog geen ticket naar dit topicje
jij blijftquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik weer weg, ook goed hoor
Jij hebt een serieus toffe signaturequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik weer weg, ook goed hoor
Vooruit dan maar. Maar je moet wel weten dat ik nu werk op een Dellquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar je moet wel weten dat ik nu werk op een Dell
*mompelt iets over een gegeven paard van de baas niet in de bek kijken......quote:
ik moetz eggen dat ze niet tegenvallen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Dell is wel tof. De schermen vind ik wel tof
Merom chipset, waarschijnlijk. En je kunt eeuwig blijven wachten, iedereen weet dat een computer een slechte investering isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik las ergens dat er voor kerst al nieuwe macbooks komen hoop dat die nieuwe niet zo veel verschilt met de oude.. anders zou ik dat wel shit vinden voor Q enzo.
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als het rond kerst zou zijn. Dat is pas over een hele lang tijd, en ja, hardware gaat nou eenmaal snel hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik las ergens dat er voor kerst al nieuwe macbooks komen hoop dat die nieuwe niet zo veel verschilt met de oude.. anders zou ik dat wel shit vinden voor Q enzo.
Heeey Remzzquote:
Waarschijnlijk kleine updates en fixen van de problemen die sommigen hebben (mijne is probleemloos en snel genoeg dus ik zal niet klagen als er nieuwe komen, dat hoort er nu eenmaal bij).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleine updates en fixen van de problemen die sommigen hebben (mijne is probleemloos en snel genoeg dus ik zal niet klagen als er nieuwe komen, dat hoort er nu eenmaal bij).
Die van mij doet ook braaf zijn werk zonder in paniek te raken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.
De iBook heeft dan ook geen problemen, MacBook wel...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.
Ja, daar is een plug-in voor. Audioscrobbeler.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Dat last.fm he.
Is dat nou ook dat je met een online profiel bij kan houden welke muziek je in iTunes heel tof vind? Ik snap er niet veel van![]()
Als alle iBooks perfect waren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De iBook heeft dan ook geen problemen, MacBook wel...
Tenminste, je hoort op internet natuurlijk alleeen de problemen.
http://www.last.fm/tools/downloads/quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, daar ga ik even mee spelen.
/edit: Noem me dom, maar ik vind hier nergens een downoad linkje naar de iTunes plugin.
Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.quote:
En dat vind ik eng.quote:These plugins are ye olde schoole and unsupported. Only use these if your platform is not supported by the main last.fm downloads above.
Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.
Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.
De iBooks G3 (en sommige G4's) hadden een beetje een brak moederbord... De iBook was verre van perfect, wat sommige mensen hier ook zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er was toch een hoop ophef over defecte iBooks zo rond 2004?
Ik heb 2 programmaatjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).
http://www.last.fm/user/Geqxon/ is na 3 nummers nog leeg. Of zit er een soort van delay in?
Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje heet Last.FM player... die is nooit open
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.
Helaas heb ik de installatie-bestanden niet meer voor je.
Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje heet Last.FM player... die is nooit open
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.
Helaas heb ik de installatie-bestanden niet meer voor je.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, last.fm geeft leuke reclame: "Mehr Haare in 16 wochen"
Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben?Niks voor jou Annie?
Hij weet dat ik geen vrienden hebquote:Friends
Choose the low price from over 5 online retailers in one place.
Friends
Ready to Buy Online? Compare Prices, Low Prices on Everything!
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, last.fm geeft leuke reclame: "Mehr Haare in 16 wochen"
Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben?Niks voor jou Annie?
Check. Hoe wil je er anders nog bloemen in dragen? Dat is met lang haar veel toffer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?
Last.fm (de app) doet het bij mij gewoon zonder iScrobbler, en die vind ik ook wat irritant. Die vult m'n menubalk weer terwijl ik die zo leeg mogelijk wil. iBook scherm is niet al te groot.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontje
/edit: iScrobbler.app draait nu, het menu-balk icoontje. Tof! Mijn speaker deed net wel heel hard plop waarna de muziek even weg was, dus ik doe pauze en play, nog een harde plop, en de muziek deed het weer!
Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Welk programma is het geworden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Line in gebruik ik niet, het is vooral gewoon liedjes draaien hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?
Jawel, maar niet automatisch (altans, voor zover ik zie). Ik wil zo iets zeggen als 'kies hier 30 liedjes uit en, shuffle ze', ik kijk daarna nog even de lijst door, verander één of twee liedjes, en ga even met iemand kletsen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef XL het volgende:
Ik heb DJ-1800 even bekeken, daar kun je prima afspeellijsten mee maken hoor.
dan zou ik partyshuffle er gewoon naast draaien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel, maar niet automatisch (altans, voor zover ik zie). Ik wil zo iets zeggen als 'kies hier 30 liedjes uit en, shuffle ze', ik kijk daarna nog even de lijst door, verander één of twee liedjes, en ga even met iemand kletsen.
Ik denk dat dat het gaat worden ja, want iets beters kan ik niet vinden. Maar bedankt voor het meezoekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef XL het volgende:
[..]
dan zou ik partyshuffle er gewoon naast draaien.
Wat voor maat schijven gaan er in een Macbook?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar moeten veel schroefjes voor geschroefd worden
Wat ben ik blij met mijn Macbookje en haar HDD tray
2.5" S-ATA HDD van maximaal een milimetertje of 9.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:08 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Wat voor maat schijven gaan er in een Macbook?
Niet als je je wachtwoorden fatsoenlijk ingesteld hebt en netjes uitlogt, waarschijnlijk. Of je zet het gewoon uit. En wie weet, met een beetje geluk kun je bepaalde mappen zelfs uitsluiten of extra beveiligen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, trouwens allemaal leuk en aardig die Keynote speech over dat Time Machine. Maaruh dat betekent dus ook dat bijvoorbeeld je moeder je 3 maanden geleden deleted p0rn terug kan vinden
Zeker omdat een Mac Idiot proof is
En dat vind je dan negatief?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb vandaag de MacBook aangeraakt.Maar damn, wat is dat ding klein.
![]()
Is opzich toch best interessant om er een 7200rpm schijf in te hangen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2.5" S-ATA HDD van maximaal een milimetertje of 9.
Nee, dat niet. Maar het moet wel mijn vervangende computer worden, daarom. En als je 17" gewend bent.quote:
Ik wilde alleen eigenlijk even zeggen hoe makkelijk het eigenlijk wel niet is. MS kan nog wel er een puntje aan zuigen aan die innovativiteit van apple.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet als je je wachtwoorden fatsoenlijk ingesteld hebt en netjes uitlogt, waarschijnlijk. Of je zet het gewoon uit. En wie weet, met een beetje geluk kun je bepaalde mappen zelfs uitsluiten of extra beveiligen..
Bovendien, als je moeder jouw backup programma gaat gebruiken om te kijken of je toevallig porno(*) hebt weg gegooid is er sowieso al iets mis bij jullie thuis
(*) Ja, dat kun je ook gewoon zo schrijven.
Jah toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Het verschil in de Macbook en de MBP zit hem dan ook echt alleen in het scherm he
Uhu.quote:13" is ideaal als portable, en dan thuis gewoon aan de 19"
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Verder, als je 17" gewend bent, is dat dan een shitty TFT-scherm @ 1280*1024? Want die zul je dan niet missen, aangezien de Macbook op 1280*800 zit.
'If you can't innovate, you imitate.'quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
MS kan nog wel er een puntje aan zuigen aan die innovativiteit van apple.
Dat mee je toch hopelijk niet serieus?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Het verschil in de Macbook en de MBP zit hem dan ook echt alleen in het scherm he
Nee, dat was zijn reactie op mij, omdat ik zei dat ik misschien toch maar een Pro koop i.p.v. een MacBook omdat het scherm groter is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat mee je toch hopelijk niet serieus?
Je kunt toch hopelijk wel een tong-uitsteek-smiley interpreteren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat mee je toch hopelijk niet serieus?
Hehe okay, dat was ook mijn reden om een PowerBook te overwegen ipv een MacBookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, dat was zijn reactie op mij, omdat ik zei dat ik misschien toch maar een Pro koop i.p.v. een MacBook omdat het scherm groter is.
Nee hoor, dat is dankzij je videochip. Als OSX een CInema display van 30" kan aansturen dan moet het al helemaal geen moeite hebben met jou Hokietokie scherm van 19".quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:12 schreef Geqxon het volgende:
OSuX
Het grote Apple iPod topic deel 24!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:23 schreef maedel het volgende:
Ik hoop dat dit het juiste topic is, ik kan geen geopend IPod-topic vinden namelijk...
Ik wil voor mijn vriendin graag een speakersetje kopen voor haar IPod (nano), liefst i.c.m. een oplaadstation.
Is zo'n combi verkrijgbaar? Iets dockingstation/speakersetje achtig iets? En wat kan ik dan het beste kopen? Ik heb zo'n 100 euro te besteden.
Ik hoop eigenlijk dat in dit topic mensen zitten die mij een goed advies kunnen geven
Bedankt alvast!
Thanks!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het grote Apple iPod topic deel 24!
daar wil ik wel wat widgets van zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef ChOas het volgende:
Kijk... DIT zijn nog eens advertenties!
[afbeelding]
Vertel mij maar eens dat hij schijnbaar probleemloos een 23" scherm prima aan kan sturen en mijn 19" CRT niet hoger dan 1600*1200 @ 60Hz kan. 1600*1200 @ 75Hz is de aanbevolen resolutie van dit scherm, en hij kan zelfs hoger. Maar nee, dat wil OSX dan weer niet, op 75Hz.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is dankzij je videochip. Als OSX een CInema display van 30" kan aansturen dan moet het al helemaal geen moeite hebben met jou Hokietokie scherm van 19".
Oh, wacht, nu reageer ik toch op je. Weet je wat, je zoekt het maar lekker zelf uit als je al zo begint.
Kun je wel lezen? Je videochip zou het misschien niet aankunnen die in je MacBook zit? Mijn iBook kan ook maar maximaal 1024x768 aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens dat hij schijnbaar probleemloos een 23" scherm prima aan kan sturen en mijn 19" CRT niet hoger dan 1600*1200 @ 60Hz kan. 1600*1200 @ 75Hz is de aanbevolen resolutie van dit scherm, en hij kan zelfs hoger. Maar nee, dat wil OSX dan weer niet, op 75Hz.
Zit ik hier met een prachtig scherm dat op 1400*1050 @ 75Hz staat, resolutieverspilling
Screen Spanning Doctor kan wel helpen btwquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je wel lezen? Je videochip zou het misschien niet aankunnen die in je MacBook zit? Mijn iBook kan ook maar maximaal 1024x768 aan.
De videochip kan 1900*1200 aan. Dan zou 1600*1200 @ 75Hz toch niet moeilijk moeten zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je wel lezen? Je videochip zou het misschien niet aankunnen die in je MacBook zit? Mijn iBook kan ook maar maximaal 1024x768 aan.
quote:
driver?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens dat hij schijnbaar probleemloos een 23" scherm prima aan kan sturen en mijn 19" CRT niet hoger dan 1600*1200 @ 60Hz kan. 1600*1200 @ 75Hz is de aanbevolen resolutie van dit scherm, en hij kan zelfs hoger. Maar nee, dat wil OSX dan weer niet, op 75Hz.
Zit ik hier met een prachtig scherm dat op 1400*1050 @ 75Hz staat, resolutieverspilling
http://www.apple.com/downloads/macosx/drivers/quote:
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er alleen voor Windows drivers beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noem mij 1 besturingssysteem zonder drivers ...
ah, ok. Dat is kutter van sammyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er alleen voor Windows drivers beschikbaar zijn.
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ben n00b, was ist loss?
jajaquote:
Gewoon op sommige dingen niet ingaan, dan is er niks aan de hand.quote:
Mac Mini, DVD's, Muziek, films allemaal via afstandsbedieningquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:56 schreef SuperWeber het volgende:
Vraagje tussendoor hè... Ik (eik mijn vader) ben geinteresseerd in een mediacenter. Nu wil ik hem eik die troep van microsnot niet aansmeren is er hier iemand die iets weet over een apple versie hiervan??
ok, dank voor de tipquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gewoon op sommige dingen niet ingaan, dan is er niks aan de hand.
Kun je daar ook nog makkelijk een tv-kaart aan hangen om 'm ook als recorder te laten functioneren? Inbouwen zal wel lastig zijn, maar gewoon via USB? Hoe goed is die support?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Mac Mini, DVD's, Muziek, films allemaal via afstandsbediening
Gekocht met studentenkorting ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ok, dank voor de tip
Mijn macbook is verzonden
nah, gewone versie. Alleen bij ms doe ik aan studentenkortingenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gekocht met studentenkorting ofzo?
Leuk dat je het even meld.quote:
Vista op een Mini?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef oor het volgende:
Het is al weer een lange tijd dat er weer eens userfoto's worden geplaatst van hun mac. dus plaats weer eens ff een foto van jouw setting..
[afbeelding]
Dat is geen vista alleen een wallpaperquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vista op een Mini?Heb je de Keynote gezien?
Dan vind ik het nóg doellozer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is geen vista alleen een wallpaper.
wat hij zegt, dan was ik goedkoper uitgeweest met een dellquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef skiczukie het volgende:
Als ik straks die MacBook heb, voor geen goud dat daar Windows op komt.
Dat is omdat ik eerder geneigd ben ze op GoT te postenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef oor het volgende:
Het is al weer een lange tijd dat er weer eens userfoto's worden geplaatst van hun mac. dus plaats weer eens ff een foto van jouw setting..
[afbeelding]
rechtermuisknop - toon weergavenopties - op raster weergevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand trouwens ook maar enig idee hoe ik widgets een beetje uit kan lijnen op een soort van raster? Het is nu een beetje een zooitje, mijn drie weer-widgets krijg ik niet zo strak naast elkaar..
Ik heb op meerdere plekken ge-controlclicked, maar ik zie nergens dat menuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:08 schreef oor het volgende:
[..]
rechtermuisknop - toon weergavenopties - op raster weergeven
dit gaat zo wennen worden, ik ben alleen bekend met de 1-knopsmuis. Whehehehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:08 schreef oor het volgende:
[..]
rechtermuisknop - toon weergavenopties - op raster weergeven
Apple-klik?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere plekken ge-controlclicked, maar ik zie nergens dat menu
Appleclick is dacht ik een soort van middelste muis knop, in tegenstelling tot controlclick die altijd een rechtmuisknop simuleertquote:
Maar dat is nog altijd per applicatie, controlclick is voor zover mijn mac-experience gaat toch echt altijd rechtermuisknopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef oor het volgende:
of gewoon de eenknopsmuis lang ingedrukt houden geeft ook een rechtermuisfunctie weer
Knap van je dat je dat allemaal weet. maar een simpele actie als een raster instellen gaat dan weer nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar dat is nog altijd per applicatie, controlclick is voor zover mijn mac-experience gaat toch echt altijd rechtermuisknop
Nee, gek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:19 schreef oor het volgende:
[..]
Knap van je dat je dat allemaal weet. maar een simpele actie als een raster instellen gaat dan weer niet
Écht wel, dat vond ik ook altijd zeer irritant als ik op school op Fok zat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Even een klein vraagje: Hoe kan ik in safari die witregel wegkrijgen dit ik nu constant in mijn AT-list zie? Het is toch een tikkie irritant.
Nieuwe oude layout.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Even een klein vraagje: Hoe kan ik in safari die witregel wegkrijgen dit ik nu constant (tussen topics) in mijn AT-list zie? Het is toch een tikkie irritant.
Ik heb het dan wel draaien, maar dan onder Parallels. Ik druk op F5 (vorige desktop, met Desktop Manager) en ik zit direct in Windows. Heerlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef skiczukie het volgende:
Als ik straks die MacBook heb, voor geen goud dat daar Windows op komt.
De nieuwe versie van foksilver is Safari proof. Wanneer die er opstaat weet alleen nog niemand.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Even een klein vraagje: Hoe kan ik in safari die witregel wegkrijgen dit ik nu constant (tussen topics) in mijn AT-list zie? Het is toch een tikkie irritant.
Inderdaad, die zien er minder goed uit. Maar Slarioux wilde toch een keer foksilver Safari-compatibel maken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Dank u allen!
Echter vind ik de alternatieven een stuk minder, dus Foksilver it is.
De Apple Mac OS X 10.4.7 skin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef oor het volgende:
[..]
welke skin is dat voor windows? je pull down boxjes zien er anders uit dan bij mij
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, die zien er minder goed uit. Maar Slarioux wilde toch een keer foksilver Safari-compatibel maken?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
De nieuwe versie van foksilver is Safari proof. Wanneer die er opstaat weet alleen nog niemand..
De nieuwe foksilver is Safari compatible, al was het maar omdat die wel fatsoenlijke html gebruikt. Al kent Safari ook genoeg quircks om rekening mee te houdenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, die zien er minder goed uit. Maar Slarioux wilde toch een keer foksilver Safari-compatibel maken?
Duidelijk, ik had er even overheen gelezen. We wachten rustig afquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De nieuwe foksilver is Safari compatible, al was het maar omdat die wel fatsoenlijke html gebruikt. Al kent Safari ook genoeg quircks om rekening mee te houden.
Unison. Een uitstekende Usenet clientquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:49 schreef Remzz het volgende:
Wat is dat magneetje toch altijd voor een programma? Ik zie het vaak in het dock bij andere staan.
No offence, maar het is echt heerlijk als iemand z'n desktop post en dat ding neemt niet mijn volledige scherm in beslagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel draaien, maar dan onder Parallels. Ik druk op F5 (vorige desktop, met Desktop Manager) en ik zit direct in Windows. Heerlijk
[afbeelding]
(maar dan full screen)
Cinema display?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
No offence, maar het is echt heerlijk als iemand z'n desktop post en dat ding neemt niet mijn volledige scherm in beslag
*kuch*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik iGrabnews. Omdat hij gratis is
Maar dat is omdat ik alleen maar simpelweg NZBs binnenslurp, en dan is alles dat uberhaupt download, en waarbij de queue te managen is, al prima.
Nu vind ik Unison wel een stuk mooier qua queue, dat zeker, maar omdat hij niet Universal is is het mij de 24,95 niet waard.
Niet ZO ergquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Chipset Model: ATY,RadeonX1600 Type: Display Bus: PCIe VRAM (Total): 256 MB Vendor: ATI (0x1002) Device ID: 0x71c5 Revision ID: 0x0000 EFI Driver Version: 01.00.063 Displays: iMac: Display Type: LCD Resolution: 1680 x 1050 Depth: 32-bit Color Built-In: Yes Core Image: Supported Main Display: Yes Mirror: Off Online: Yes Quartz Extreme: Supported Display: Status: No display connected |
Ah, groter model iMac dan dat ik hebquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Chipset Model: ATY,RadeonX1600 Type: Display Bus: PCIe VRAM (Total): 128 MB Vendor: ATI (0x1002) Device ID: 0x71c5 Revision ID: 0x0000 EFI Driver Version: 01.00.068 Displays: iMac: Display Type: LCD Resolution: 1440 x 900 Depth: 32-bit Color Built-In: Yes Core Image: Supported Main Display: Yes Mirror: Off Online: Yes Quartz Extreme: Supported Display: Status: No display connected |
iMacs heerschen ZO de pan uit!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, groter model iMac dan dat ik heb.
[ code verwijderd ]
Gek, de demo die ik een maand terug binnenslurpte was toch zeker PPC. Ik merkte dat hij problemen had met opstarten, dat was mijn bezwaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*kuch*
Je hebt het er dus niet voor over?
[afbeelding]
En nu snel terug naar 1400*1050 @ 75Hzquote:Intel GMA 950:
Chipsetmodel: GMA 950
Type: Beeldscherm
Bus: Ingebouwd
VRAM (totaal): 64 MB gedeeld systeemgeheugen
Fabrikant: Intel (0x8086)
Apparaatcode: 0x27a2
Revisiecode: 0x0003
Beeldschermen:
Beeldscherm:
Status: Geen beeldscherm aangesloten
SyncMaster:
Resolutie: 1600 x 1200 @ 60 Hz
Diepte: 32-bits kleur
Core Image: Ondersteund
Hoofdbeeldscherm: Ja
Synchrone weergave: Uit
On line: Ja
Quartz Extreme: Ondersteund
Rotatie: Ondersteund
Ohja! Foto van setup moest er gepost worden!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een prima aanvulling op mijn nu al te kleine bureau.
Past het niet op je 13" schermpje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
Van resizen of linken heb je zeker nooit gehoord?
Nope, jij van bandbreedte ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
Van resizen of linken heb je zeker nooit gehoord?
Boven de F12quote:
Ik post het vanavond nog welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ohja! Foto van setup moest er gepost worden!!!
Over kleine bureau's gesproken... mijn (tijdelijke) hoekje
[afbeelding]
Er zit zo'n gekke knik ofzo daar, en zie ik daar een kabelklemmetje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Boven de F12
Ohnee, da's de MM... tussen de F10 en F11
rechterklauw zit in het gips ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Zelf ben ik meestal een (zeer) tijdelijke links muizer *kuch* *kuch*
Die eerste zin heb ik er even bij gezet om aan te geven dat het hier niet om speculatie gaat.quote:Let's see: Leopard will finally bring virtual desktops to the Mac (organize dozens of windows into compartmentalized workspaces); it can run Windows apps at native speed; parents will gain even greater control over what their kids can do on the family computer.
And those were just the features that Apple was willing to show off
Zo amerikaans he.quote:parents will gain even greater control over what their kids can do on the family computer.
Mijn kamer is iets donkerder, maar goed...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ohja! Foto van setup moest er gepost worden!!!
Over kleine bureau's gesproken... mijn (tijdelijke) hoekje
[afbeelding]
en wat is het probleem, bandbreedte genoeg hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fixed..
Ze waren eerst wat groot (zeg maar 2 Mb per stuk)
Ja, maar mijn verbinding vind dat niet zo tof.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
en wat is het probleem, bandbreedte genoeg hier
hehe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verbinding vind dat niet zo tof.
Ik giet er alleen water bij. En dat doe ik gewoon heel rustig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:39 schreef Geqxon het volgende:
Anthraxx, is zo'n aquarium bij al je spul niet doodeng? Als ik mijn aquariumwater vervang leg ik overal plastic zakken over mijn spul![]()
Grr, ik ben jaloers op je. Ik vind je aquariumverlichting trouwens wel hipquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
Algen heb ik weinig last van. Schoonmaken doe ik om de drie of vier maanden; de pomp ergens om de 2 weken. Niet zo heel veel aan te doen dus.
Werk, Prive, Fok?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:53 schreef tonks het volgende:
Vraagje, waarom heb je drie macs?
Ik weet wel dat ik hem zou gebruiken en er graag voor zou betalen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:55 schreef oor het volgende:
tonks weet jij of er een fok blok plugin bestaat voor de mac?
mja het fokken zou een stuk makkenlijker gaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik hem zou gebruiken en er graag voor zou betalen!
iBook voor onderweg/school/bij vriendin/weg van huis in het algemeen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:53 schreef tonks het volgende:
Vraagje, waarom heb je drie macs?
Ja, dus? Als ik studiewerk moet doen dan heb ik mijn laptop nodig. Oh, en zij is degene die mijn iBook op dit moment het meeste gebruikt.quote:
Sorry, ik ben nog in mijn levensfase waar ik uren tegen een meisje aankruip en haar verliefd in de ogen kijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dus? Als ik studiewerk moet doen dan heb ik mijn laptop nodig. Oh, en zij is degene die mijn iBook op dit moment het meeste gebruikt.
Sorry hoor, maar waarom reageer je nog op hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dus? Als ik studiewerk moet doen dan heb ik mijn laptop nodig. Oh, en zij is degene die mijn iBook op dit moment het meeste gebruikt.
Een woord: Acquisition. Staat vast wel op versiontracker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Is limewire nog steeds zo kut met een systeembalk die je dan bij elke applicatie ziet en adware overal?
Ik vind het nogal veel op Windows lijken. Enge flashbacks
Google vind je tof.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Een woord: Acquisition. Staat vast wel op versiontracker.
Zeg dat wel!quote:
quote:1 - 10 of about 11,600 for rock-shocker
Dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waarom reageer je nog op hem.
Beter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
De nieuwe versie van foksilver is Safari proof. Wanneer die er opstaat weet alleen nog niemand..
Ah, ons spionnetje heeft een nieuwe setup?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:00 schreef ChOas het volgende:50 30" cinema displays die samenwerken
http://dream.eng.uci.edu/sungjin/tileviewer.html
Stel je voor....Pong
Die staat op mijn zolder hoor. Zie je niet dat ik die dikke nerd ben?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ons spionnetje heeft een nieuwe setup?
Wat doet i-spy op jouw zolder?quote:
Ik heb een butler nodig voor al dat eten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat doet i-spy op jouw zolder?
En niet snel editen, ik haal het gewoon weg.
Ik hoorde dat die Merom nog meer piepen dus..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Spannend nieuws jongens:
http://www.macrumors.com/pages/2006/08/20060811095645.shtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |