Jij hebt een serieus toffe signaturequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik weer weg, ook goed hoor
Vooruit dan maar. Maar je moet wel weten dat ik nu werk op een Dellquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar je moet wel weten dat ik nu werk op een Dell
*mompelt iets over een gegeven paard van de baas niet in de bek kijken......quote:
ik moetz eggen dat ze niet tegenvallen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Dell is wel tof. De schermen vind ik wel tof
Merom chipset, waarschijnlijk. En je kunt eeuwig blijven wachten, iedereen weet dat een computer een slechte investering isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik las ergens dat er voor kerst al nieuwe macbooks komen hoop dat die nieuwe niet zo veel verschilt met de oude.. anders zou ik dat wel shit vinden voor Q enzo.
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als het rond kerst zou zijn. Dat is pas over een hele lang tijd, en ja, hardware gaat nou eenmaal snel hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik las ergens dat er voor kerst al nieuwe macbooks komen hoop dat die nieuwe niet zo veel verschilt met de oude.. anders zou ik dat wel shit vinden voor Q enzo.
Heeey Remzzquote:
Waarschijnlijk kleine updates en fixen van de problemen die sommigen hebben (mijne is probleemloos en snel genoeg dus ik zal niet klagen als er nieuwe komen, dat hoort er nu eenmaal bij).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleine updates en fixen van de problemen die sommigen hebben (mijne is probleemloos en snel genoeg dus ik zal niet klagen als er nieuwe komen, dat hoort er nu eenmaal bij).
Die van mij doet ook braaf zijn werk zonder in paniek te raken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.
De iBook heeft dan ook geen problemen, MacBook wel...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hebben meer problemen dan andere mensen. Mijn iBook heeft na 8 maanden (zoniet meer) nog geen enkel mankement vertoont en het wordt intensief gebruikt.
Ja, daar is een plug-in voor. Audioscrobbeler.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Dat last.fm he.
Is dat nou ook dat je met een online profiel bij kan houden welke muziek je in iTunes heel tof vind? Ik snap er niet veel van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |