Kolere, mierenneuker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan moeten we het wel even goed spellen he
Jup! ben nu alvast wat video's en series aan het converten zodat ik ze meteen op de iPod kan gooien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:34 schreef oor het volgende:
hey tof tonks.....
Mag ik vragen of dat op je Intel Core Duo een beetje vordert? Dan kan ik kijken of het de moeite waard is mijn iPod 5G uit de kast te halenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Jup! ben nu alvast wat video's en series aan het converten zodat ik ze meteen op de iPod kan gooien.
Nice...heb ik ook. Video's kon je tot een paar maanden geleden downloaden bij http://www.podtropolis.com/ maar die werkt niet echt meer...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
Laat ik een aantal opmerkingen even negeren
@Anthraxx,
Een iPod video (wit) met 60gb
Dat vond ik wel een vette site altijd, maar als ik op Usenet op iPod zoek dan vind ik ook wel heel veel (ook met nederlandse ondertitels enzo)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nice...heb ik ook. Video's kon je tot een paar maanden geleden downloaden bij http://www.podtropolis.com/ maar die werkt niet echt meer...
bitburgerteam is tofquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een vette site altijd, maar als ik op Usenet op iPod zoek dan vind ik ook wel heel veel (ook met nederlandse ondertitels enzo)
Apart. Is dat MacHouse toevallig?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
De applestore hier leeft nog in de tijd dat je extra moet betalen voor creditcard gebruik. En dan de macbook niet eens op voorraad hebben 13.gif . Online bestellen dan maar
IK vind apple stores in nederland sowieso niet zo goed, ik bestel altijd online.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
De applestore hier leeft nog in de tijd dat je extra moet betalen voor creditcard gebruik. En dan de macbook niet eens op voorraad hebben 13.gif . Online bestellen dan maar
Logisch dat ze extra kosten vragen. Want als jij je credit-card gebruikt mag de Apple Center een paar procent van het bedrag bij Visa achterlaten. Wat ze weer compenseren door de prijs iets te verhogen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
Ik vinde Apple Centers wel tof om een praatje te maken, en ze hebben er wel verstand vanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:49 schreef tonks het volgende:
[..]
IK vind apple stores in nederland sowieso niet zo goed, ik bestel altijd online.
Geloof het wel ja. Jammer is wel dat ze 2G ram voor 186 euro doen. Dus niet het orginele Applegeheugen neem ik aan. Maar ja, dat doe ik zelf wel indien tergens anders te koop, ik ga toch geen 50 euro + betalen omdat ik een CC gebruik? Dat heb ik al 5 jaar niet meegemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apart. Is dat MacHouse toevallig?
50 euro dat is echt veel, dat is de helft van een 1gb reepjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Jammer is wel dat ze 2G ram voor 186 euro doen. Dus niet het orginele Applegeheugen neem ik aan. Maar ja, dat doe ik zelf wel indien tergens anders te koop, ik ga toch geen 50 euro + betalen omdat ik een CC gebruik? Dat heb ik al 5 jaar niet meegemaakt
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]
50 euro dat is echt veel, dat is de helft van een 1gb reepje.
Als je de mijne daaronder leest dan lees je dat ik dit in de laatste 5 jaar al niet meer heb meegemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het zelf dus eerlijk van het Apple Center, die toeslagMoet je mijn post eens lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |