Als alle iBooks perfect waren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De iBook heeft dan ook geen problemen, MacBook wel...
Tenminste, je hoort op internet natuurlijk alleeen de problemen.
http://www.last.fm/tools/downloads/quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, daar ga ik even mee spelen.
/edit: Noem me dom, maar ik vind hier nergens een downoad linkje naar de iTunes plugin.
Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.quote:
En dat vind ik eng.quote:These plugins are ye olde schoole and unsupported. Only use these if your platform is not supported by the main last.fm downloads above.
Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.
Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.
De iBooks G3 (en sommige G4's) hadden een beetje een brak moederbord... De iBook was verre van perfect, wat sommige mensen hier ook zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er was toch een hoop ophef over defecte iBooks zo rond 2004?
Ik heb 2 programmaatjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).
http://www.last.fm/user/Geqxon/ is na 3 nummers nog leeg. Of zit er een soort van delay in?
Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje heet Last.FM player... die is nooit open
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.
Helaas heb ik de installatie-bestanden niet meer voor je.
Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje heet Last.FM player... die is nooit open
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.
Helaas heb ik de installatie-bestanden niet meer voor je.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, last.fm geeft leuke reclame: "Mehr Haare in 16 wochen"
Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben?Niks voor jou Annie?
Hij weet dat ik geen vrienden hebquote:Friends
Choose the low price from over 5 online retailers in one place.
Friends
Ready to Buy Online? Compare Prices, Low Prices on Everything!
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, last.fm geeft leuke reclame: "Mehr Haare in 16 wochen"
Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben?Niks voor jou Annie?
Check. Hoe wil je er anders nog bloemen in dragen? Dat is met lang haar veel toffer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?
Last.fm (de app) doet het bij mij gewoon zonder iScrobbler, en die vind ik ook wat irritant. Die vult m'n menubalk weer terwijl ik die zo leeg mogelijk wil. iBook scherm is niet al te groot.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontje
/edit: iScrobbler.app draait nu, het menu-balk icoontje. Tof! Mijn speaker deed net wel heel hard plop waarna de muziek even weg was, dus ik doe pauze en play, nog een harde plop, en de muziek deed het weer!
Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Welk programma is het geworden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Line in gebruik ik niet, het is vooral gewoon liedjes draaien hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |