abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40685269
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

De iBook heeft dan ook geen problemen, MacBook wel...
Tenminste, je hoort op internet natuurlijk alleeen de problemen.
Als alle iBooks perfect waren.
For great justice!
pi_40685334
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Als alle iBooks perfect waren.
Er was toch een hoop ophef over defecte iBooks zo rond 2004?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:48:59 #103
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40685342
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel, daar ga ik even mee spelen.

/edit: Noem me dom, maar ik vind hier nergens een downoad linkje naar de iTunes plugin.
http://www.last.fm/tools/downloads/
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40685438
quote:
Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.

Er iets onder staat audioscrobbler, maar daar staat:
quote:
These plugins are ye olde schoole and unsupported. Only use these if your platform is not supported by the main last.fm downloads above.
En dat vind ik eng.
pi_40685513
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat appje heb ik al gedownload, maar doet niks.
Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:56:36 #106
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_40685566
Vraagje tussendoor hè... Ik (eik mijn vader) ben geinteresseerd in een mediacenter. Nu wil ik hem eik die troep van microsnot niet aansmeren is er hier iemand die iets weet over een apple versie hiervan??
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_40685578
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:54 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Dat programma kan je altijd op de achtergrond laten draaien, en als je dan iets in iTunes afspeelt herkent hij het en "scrobblet" (geeft het door) aan Last.fm. Ik gebruik het sinds een paar dagen, en het werkt zonder problemen hier.
Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).

http://www.last.fm/user/Geqxon/ is na 3 nummers nog leeg. Of zit er een soort van delay in?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:01:10 #108
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_40685629
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Er was toch een hoop ophef over defecte iBooks zo rond 2004?
De iBooks G3 (en sommige G4's) hadden een beetje een brak moederbord... De iBook was verre van perfect, wat sommige mensen hier ook zeggen.

Niettemin ben ik nog steeds heel blij met mijn 800 MHZ G4'tje die me al bijna drie jaar dient (waarvan alweer twee jaar zonder noemenswaardigr problemen, naast het feit dat de batterij brak aan het worden is).
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:04:02 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40685655
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Last.fm (.app) draait hier, ik zie het AS icoon, en iTunes speelt muziek (van voor naar achteren, partyshuffle).

http://www.last.fm/user/Geqxon/ is na 3 nummers nog leeg. Of zit er een soort van delay in?
Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje heet Last.FM player... die is nooit open
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.

Helaas heb ik de installatie-bestanden niet meer voor je.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:11:45 #110
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40685708
Hehe, last.fm geeft leuke reclame: "Mehr Haare in 16 wochen"

Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben? Niks voor jou Annie?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_40685860
tvp
pi_40686165
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb 2 programmaatjes.
Eentje is een plug-in (audioscrobbeler). Die draait altijd in mijn menu-balk. Die heb ik de eerste keer moet configureren. Vertellen dat ik iTunes gebruik en wat mijn last.fm account is. Als het icoon zwart is heeft hij verbinding met de server en komen nummer direct in beeld. Klik maar in mijn sig, dan zie je wat ik draai.

Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontje
pi_40686199
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb 2 programmaatjes.

Ik heb bij dat dock-programmatje (de player denk ik dus) wel in het menu de optie dat hij mijn HDD moet scannen voor veel gespeelde muziek. Maar niet dat mooie menu-balk icoontje

/edit: iScrobbler.app draait nu, het menu-balk icoontje. Tof! Mijn speaker deed net wel heel hard plop waarna de muziek even weg was, dus ik doe pauze en play, nog een harde plop, en de muziek deed het weer!
pi_40686361
lol mijn iPod mini speelt gewoon 24 uur op een volle batterij . zo maken ze ze niet meer tegenwoordig. De koper zal blij zijn.
pi_40686750
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Is dat omdat ik metal luister en metalfans lang haar hebben? Niks voor jou Annie?
quote:
Friends
Choose the low price from over 5 online retailers in one place.

Friends
Ready to Buy Online? Compare Prices, Low Prices on Everything!
Hij weet dat ik geen vrienden heb
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:12:33 #117
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_40686774
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:21:56 #118
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40687041
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn haar weer moet laten groeien?
Check. Hoe wil je er anders nog bloemen in dragen? Dat is met lang haar veel toffer.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_40687500
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:

[..]

/edit: iScrobbler.app draait nu, het menu-balk icoontje. Tof! Mijn speaker deed net wel heel hard plop waarna de muziek even weg was, dus ik doe pauze en play, nog een harde plop, en de muziek deed het weer!
Last.fm (de app) doet het bij mij gewoon zonder iScrobbler, en die vind ik ook wat irritant. Die vult m'n menubalk weer terwijl ik die zo leeg mogelijk wil. iBook scherm is niet al te groot.
pi_40687739
Maar Last.fm.app vult mijn dock weer, met een icoon van 80*80 pixels. Heb ik liever een mini icoontje op de menu-balk (iScrobbler.app).

Daarnaast heb ik liever een programma dat zich volledig op mijn doel richt (iScrobbler) in plaats van een programma dat allemaal toffe dingen met radio en alles kan, waar ik toch niks aan heb.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:45:41 #121
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40691831
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40691877
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, ik heb inmiddels een mooi dj-programmatje gevonden en samen met de lokale elektronicaboer een aantal plugjes gevonden om het geluid in goede banen te leiden. Leuk speelgoed op deze manier, wel
Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?
Ik post om het posten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:49:27 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40691938
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Welk programma is het geworden?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:16:29 #124
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40692951
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:47 schreef Furious het volgende:

[..]

Gebruik je dan gewoon de line-in/out van de PowerBook?
Line in gebruik ik niet, het is vooral gewoon liedjes draaien hoor Ik gebruik de line-out, met daarop een 3,5mm naar twee keer tulp plug, en vervolgens twee keer een tulp naar 3,5 mm om de koptelefoon plus versterker op aan te sluiten.

Programma moet ik nog even naar kijken, ik was bijna blij met dj-1800, maar je kunt daarbij niet echt makkelijk even een paar nummers aanzetten om wat te kunnen kletsen of zo. Of althans, daar lijkt het op. Met Disco, een ander programma, kun je een auto-shuffle maken, maar daar heb je weinig controle over, omdat je niet even een nieuw random nummer als follow-up kunt zetten. Ik speel en zoek dus nog even door, en als het niet lukt zet ik op die momenten gewoon iTunes' party shuffle aan of zo
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:44:11 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40693880
Ik heb DJ-1800 even bekeken, daar kun je prima afspeellijsten mee maken hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')