Ik dacht: laat ik het charme-gehalte van deze reeks maar weer eens wat omhoog brengen.quote:
Mijn persoonlijkheid is mijn meest aantrekkelijke kant.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:53 schreef broer het volgende:
Ja, het komt er toch niet helemaal uit zoals zou moeten...
Welke van de twee?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef Lienekien het volgende:
Mijn persoonlijkheid is mijn meest aantrekkelijke kant.![]()
![]()
Ja, benieuwd wat daar op af komt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef broer het volgende:
Dan is de advertentie compleet.
Let the dating begin!
Ach welnee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Ik gok op één of andere kunstenaar uit Brabant.
Nou? Ben je dronken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:22 schreef broer het volgende:
"Wat ben je vrijpostig, broer. Ben je soms dronken, of zo?"
Ik zeg het maar even. Ik zeg niks.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik liet even mijn nieuwsgierigheid de vrije loop.
Waarom niet, eigenlijk?
Het was het proberen waard.quote:
Kutvakantie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef broer het volgende:
Wanneer begin je weer?
En waarom ben je daar blij om? Omdat je leuk werk hebt of omdat je een kutvakantie hebt?
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Dat zou ik zelf ook hebben. Ik heb nu helemaal geen vakantie meer (of altijd, het is maar hoe je het bekijkt), maar drie weken vond ik ook altijd te veel. Ik nam veel liever dagjes of tweedaagjes op.
Ik zou me doodvervelen in die drie weken.
Nee, daar heb ik nog wel dagen voor over.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Jammer is dat. En tegen het einde van het jaar wil je extra vrije dagen en dat kan dan niet omdat je ze hebt besteed aan de zomervakantie.
Helemaal niks leuks gedaan de afgelopen drie weken?
Dat zijn ware woorden, broer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef broer het volgende:
O, dat is wel vervelend. Hopelijk heb je vanaf aanstaande maandag dan voldoende afleiding. Met je ziel onder je arm lopen moet je niet te lang doen. Daar raak je maar ongelukkig van.
Had die tas geen afleiding kunnen bieden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:13 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik heb achter in een kast nog een tas staan met stukken die ik zou becommentariëren.![]()
Ik weet al wat er in staat. Dus ik heb wel nagedacht over wat ik erover zal zeggen, maar... Leeg. He-le-maal leeg!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Had die tas geen afleiding kunnen bieden?
Welterusten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Tja, dan ben ik ook helemaal out of advice...
Ik rook er nog één en ondertussen hoop ik dat je snel afleiding vindt. Slaap lekker, in ieder geval.
Ja Cx, ook van mij nog een welgemeend sterkte.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ohja, en ik ben nog wel mod.., sorry
Wat heb ik gemist, zijn er weer wat mods opgestapt, of subtiel eruit gewerkt na de F&F-heisa?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ohja, en ik ben nog wel mod.., sorry
Deze mods zijn weg:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, zijn er weer wat mods opgestapt, of subtiel eruit gewerkt na de F&F-heisa?
Ik las het al nadat ik mijn vorige post geplaatst had. En als ik eerlijk ben, vind ik dat die hele F&F-rel echte buiten proportioneel is hoor. Een hoop gedoe om eigenlijk niks (De inhoud van het betreffende topic even buiten beschouwing gelaten).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Deze mods zijn weg:
bupatih
skaai
shark.bait
ronaldv
dr.daggla
insomaniac
copycat
missymirjam
hal9000s
stofje
het_biertje
shaolin
suijk
-vaduz-
En dit is de uitleg van Danny,,,
Eén kat.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n oude vrijster met een huis vol katten he?![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:41 schreef SHE het volgende:
In mijn fotoboek vraagt Bupah , of ik Lienekien een kus van hem wil geven.
Nou bij deze !
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
NVP.
Ik die me afzet van de TVP, met een "Niet vergeten!"-post. Want heel vaak als ik niet in een nieuw opic van een topicreeks post, dan vergeet ik het gewoon, dus vandaar.quote:
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:38 schreef Augustina het volgende:
Ik dacht dat het een Niet Vind Post was.![]()
Nee, die posts post ik nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:38 schreef Augustina het volgende:
Ik dacht dat het een Niet Vind Post was.![]()
Ik vindquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik die me afzet van de TVP, met een "Niet vergeten!"-post. Want heel vaak als ik niet in een nieuw opic van een topicreeks post, dan vergeet ik het gewoon, dus vandaar.
Ik vind hem leuk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind
"O, nee!" zei Sneeuwweetje en ze plaatste een tvp'tje.
wel iets voor jou.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind
"O, nee!" zei Sneeuwweetje en ze plaatste een tvp'tje.
wel iets voor jou.
Er zijn 16 mods geband.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Werkelijk? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
Ja, daar bleef het steken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
16 maar?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
En de reden is?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef Croupouque het volgende:
-Iemand opent een topic in het Flora en Fauna-forum dat gewoon niet grappig is, een moderator sluit het.
-Het topic wordt door Danny weer opengegooid omdat het topic is geopend door de altijd spraakmakende Boebiedoe en daarom wél grappig is.
-De Flora en Fauna mods vinden het onterecht dat hun forum gebruikt wordt als de ons-kent-ons vuilnisbak der B-humor, worden niet gerespecteerd voor hun vrijwilligerswerk en stappen op.
-Niemand erkent dat er een kinderachtige domme fout is gemaakt.
-Een groot aantal moderators van andere fora besluit uit steun voor de opgestapte mods te 'staken'.
-Danny is een zenuwinzinking nabij, beseft dat hij het anders aan had moeten pakken maar kan niet meer terug krabbelen.
-Alle stakende moderators worden geband en met grote haast worden nieuwe aangesteld.
-De nieuwe moderators voelen zich extreem gewaardeerd bij het vrijwillig uitoefenen van taken in hun spaarzame vrije tijd.
En nog 2 opgestapt die nog posten, dus een topic van Boebiedo heeft de aftocht van 18 mods ingeluid!quote:
Nou, dan 2 opgestapt en 14 geband.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog 2 opgestapt die nog posten, dus een topic van Boebiedo heeft de aftocht van 18 mods ingeluid!
*Hoon- ende schatergelach.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach,
zolang ze maar met hun vieze tengels van mijn LPT - reeks afblijven...
14 geband, 4 opgestapt als je de F&F mods meetelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan 2 opgestapt en 14 geband.
Nou ja, in plaats van dingen te bespreken, uitten mods hun ongenoegens publiekelijk. Dan schaad je als mod toch het vertrouwen van de admins, en is het mijns inziens alleen maar logisch dat er stappen worden ondernomen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar die Danny waant zich weer 12, of zo?
Zo heerlijk verantwoord.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens cultureel ga doen in het Kröller Muller Museum.
En dan even lekker gasgeven en alle toeristen/reeën/everzwijnen de stuipen op het lijf jagen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef Augustina het volgende:
En dan over de Veluwe flaneren met je wagentje.![]()
Ja, je moet wel gezien worden natuurlijk. Dat is nou de kunst van flaneren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan even lekker gasgeven en alle toeristen/reeën/everzwijnen de stuipen op het lijf jagen.
Al die gereformeerde meiden versieren..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef Augustina het volgende:
En dan over de Veluwe flaneren met je wagentje.![]()
Ik ga er verder ook niet op in hoor. Ik heb mijn mening al een paar keer gegeven in andere topics, en verder bemoei ik me niet met die onzin.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik geloof niet dat ik er een uitvoerige analyse op los wil laten, DM.
Dat hele Fok kan me - buiten LPT - gestolen worden, eerlijk gezegd.
Dat moet je niet tegen mij zeggen. Ik rijd geen mercedes slk over de veluwe.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Laat de reeen en everzwijnen erbuiten, wil je.
Die hebben de grootste afname van de morningafterpil, dus als je eenmaal onder hun (erg lange) rok bent, zijn het een stel wilde wiev'n heur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Al die gereformeerde meiden versieren..
Een wat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik rijd geen mercedes slk over de veluwe.![]()
Seks op de achterbank.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor als ie met 3(!) vrouwen op stap moet?
Nee, maar op de achterbank neukt lekkerder. Denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor als ie met 3(!) vrouwen op stap moet?
Oh, maar voorin is ie érg ruim hoor....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:58 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, toch jammer dat er geen achterbank in zit.![]()
Met als extra genot de versnellingspook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, maar voorin is ie érg ruim hoor....![]()
Ik word bijna verlegen van je Augustina.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:00 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, maar op de achterbank neukt lekkerder. Denk ik.
Je kan wel wat hebben, toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik word bijna verlegen van je Augustina.![]()
had je al plannen voor morgen eigenlijk...?
Dat mocht ie willen. Deze lijkt nog een beetje op een serieuze auto...quote:
Je krijgt wel hele wilde ideeën nu, zeg!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef Augustina het volgende:
[..]
Met als extra genot de versnellingspook.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt wel hele wilde ideeën nu, zeg!
Zelfde kleur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zelfde kleur?
Henk Zonnebloem is dood, wist je dat al? Te weinig water!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een stomme naam, eigenlijk.
Ja, hallo, met Henk.
Henk wie?
Henk Drukknop.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
plaats ook even een foto van de voorkant als je wil k_man....
Ja,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Henk Zonnebloem is dood, wist je dat al? Te weinig water!
Je verwacht ieder moment een maxi-cosy.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Als ik deze voorkant zie, dan vind ik hem er echt niet als een serieuze auto uitzien... En al helemaal niet als een 'sportauto...
En dat is eigenlijk al zo sinds ik dit model voor het eerst zag....
Sorry k_man....
Jan's zoon Drukknopquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een stomme naam, eigenlijk.
Ja, hallo, met Henk.
Henk wie?
Henk Drukknop.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Als ik deze voorkant zie, dan vind ik hem er echt niet als een serieuze auto uitzien... En al helemaal niet als een 'sportauto...
En dat is eigenlijk al zo sinds ik dit model voor het eerst zag....
Sorry k_man....
Voorzichtig rijden!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Augustina het volgende:
Schatjes, ik ga nu echt weg. Doei allemaal!
Hele fijne vakantie Augie!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Augustina het volgende:
Dag stouterd!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Augustina het volgende:
Inderdaad!!quote:
Ja, die vraag van mij had je nog niet beantwoord:quote:Bovendien is het ook geen echte sportwagen. Meer een leuke toerauto.
Hij begon!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh jee...Ze gaan met termen smijten.
Sorry Do2.., maar ik wou even weten of ik met een gerust hard kan gaan slapenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh jee...Ze gaan met termen smijten.
En?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry Do2.., maar ik wou even weten of ik met een gerust hard kan gaan slapen
Hart.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry Do2.., maar ik wou even weten of ik met een gerust hard kan gaan slapen
ja, gaat lukken. HIj presteerd namelijk niet beter dan m'n 19 jaar oude Bassie en Adriaan Honde Preludequote:
Ik heb sinds dinsdag de dvd-box 'tot nu toe' van Herman Finkers. Alle shows, 2 tekenfilms en een docu op 7dvd'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een sketch van Herman Finkers.
heel hartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef k_man het volgende:
Ow, hoe hart kan de jouwe dan?
Een beetje jaloers ben ik wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb sinds dinsdag de dvd-box 'tot nu toe' van Herman Finkers. Alle shows, 2 tekenfilms en een docu op 7dvd's
hij was niet duur hoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een beetje jaloers ben ik wel.
Vannacht had ik het koud!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ne, ik had het toen niet koud.
gelukkig maarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ne, ik had het toen niet koud.
Ik was vooral moe. En ik heb mijn voorjaar/najaardeel van mijn dekbed in gebruik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Vannacht had ik het koud!
Da's liefquote:
We kletsen wat af.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik keek net even bij de index van TTK..., en toen zag ik die 4 gesloten topics onderaan
Nou, dat er verder geen reet gebeurd hier, dus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het ook, maar wat is er mee?
Gebeurt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat er verder geen reet gebeurd hier, dus.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat er verder geen reet gebeurt hier, dus.
Er is niks mee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het ook, maar wat is er mee?
Geluld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er is niks mee.
Het geeft alleen aan dat TTK een lief forum is, ik hoef nooit slotjes te zetten.
En het geeft aan dat er veel gelult wordt in LPT
Met beide is niks mis mee
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat heeft geen zin, lieverd.
Lekker wassen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:21 schreef broer het volgende:
Het regent hier best hard. En toch gaat mijn kat vrijwillig naar buiten. Dom beest.
En dan straks zeker weer kleddernat bij mij op schoot gaan zitten...
Maar geef toe: het was een goeie poging.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Al probeer je het nog zo hard, broer;
Wel. Ooit gaat het me lukken!quote:het lukt simpelweg niet!
Ik had er een die vreselijk hoorbaar likte. Sop, sop, sop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en lief. Maar dat doet ie maar mooi ergens anders.
Als je die post leest, zonder te weten uit welke context die komt kan het best wel apart opgevat wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had er een die vreselijk hoorbaar likte. Sop, sop, sop.![]()
Het is onmogelijk. Kortom; elke poging is er 1 te veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef broer het volgende:
[..]
Maar geef toe: het was een goeie poging.
En dan heb ik het woord 'poes' met opzet vermeden...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je die post leest, zonder te weten uit welke context die komt kan het best wel apart opgevat worden.
uh-huh!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je die post leest, zonder te weten uit welke context die komt kan het best wel apart opgevat worden.
Maar ik wist niet hoe ik het topic anders omhoog moest schoppen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is onmogelijk. Kortom; elke poging is er 1 te veel.
Ja, nee...In die zin is het een geslaagde poging, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ik wist niet hoe ik het topic anders omhoog moest schoppen.
Ja, maar een beetje creatieve geest legt het verband binnen enkele seconden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan heb ik het woord 'poes' met opzet vermeden...![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje creatieve geest legt het verband binnen enkele seconden.
quote:
Ik had een andere term gekozen voor 'creatieve'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je het woord 'creatief' niet misbruiken, jongeman!?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zieke? Seksueel gefrustreerde? of misschien toch normale?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had een andere term gekozen voor 'creatieve'.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Wil je het woord 'creatief' niet misbruiken, jongeman!?
Ok, vader.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Exact!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik opteer voor hitsig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zieke? Seksueel gefrustreerde? of misschien toch normale?
Ik vind het anders een hele prestatie voor Erik om dat verband te leggen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Man, zelfs meneer Tokkie kan dat verband leggen.
Nou moequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele prestatie voor Erik om dat verband te leggen!![]()
![]()
Nee, van mijnheer Tokkie had ik het nog wel verwacht...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou moe. Zie ik het fout, of wil je zeggen dat ik gelijk sta aan de heer Tokkie?
Goed zo. Breng me dan nu mijn bier en mijn pantoffels en bid dat je door deze verspreking niet in de hel komt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, vader.
Ligt eraan wát je precies van Prince draait.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik luister nu naar Prince.
Wat vinden jullie daarvan?
Ben ik dan niet plat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zie je fout, Erik. Je staat - in DM's optiek - zelfs onder de Heer Tokkie.
Sign 'O' the Times.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ligt eraan wát je precies van Prince draait.
Nou en.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:47 schreef wyccie het volgende:
Prince is gay.
O, sorry. Dan ga ik wel wat van Rammstein downloaden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:47 schreef wyccie het volgende:
Prince is gay.
Die wilde ik inderdaad eens gaan zoeken. Zet ondertussen even 'The Cross' heel hard. Zo hard dat ik het hier kan horen, graag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sign 'O' the Times.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Fout gay...niet Erik-gay.
En ik maar subtiel proberen te zijn!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zie je fout, Erik. Je staat - in DM's optiek - zelfs onder de Heer Tokkie.
Will do.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Die wilde ik inderdaad eens gaan zoeken. Zet ondertussen even 'The Cross' heel hard. Zo hard dat ik het hier kan horen, graag.
Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat een gemekker.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Wyccie is lief. Niet stom-lief, maar wyccie-lief.
Lekker slapen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook slapen.
Iets met 'creatieve geest', en zo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Dus trek er nog maar eentje van die drie af, Do2.
Nou, aaaaaardig!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef broer het volgende:
O, leuk is dat. Zit ik in één keer in mijn eentje.
O, pardon. Ik interpreteerde dit verkeerd, denk ik:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:01 schreef Lienekien het volgende:
Nou, aaaaaardig!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:57 schreef Lienekien het volgende:
Welterusten.
Sorry, ik stond ook even in de regen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Dat heb ik inmiddels in de gaten.
Mijn kat was net even binnen. Heeft zich schoongelikt en ging toen weer naar buiten. De regen in.
Katten zijn nog onbegrijpelijker dan vrouwen.
De kat roepen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Misschien is dit een onbehoorlijke vraag, maar waarom stond je in de regen?
Je snapt de grap toch wel? Ik ben niet van mijn plaats geweest, hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:26 schreef broer het volgende:
God, zeg. Al die persoonlijke informatie. Ik kan het eigenlijk niet aan.
Nee. Ik snapte hem niet. Ik ben niet zo van de humor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef Lienekien het volgende:
Je snapt de grap toch wel?
Welkom terug.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut, wéér ontopic.
Haha!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Ik snapte hem niet. Ik ben niet zo van de humor.
Ach... En wat was er gisteren ook weer, dat ik zei 'maar je hebt een kat'?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Ik snapte hem niet. Ik ben niet zo van de humor.
Dat ik nooit eens naar mensen luister.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:34 schreef Lienekien het volgende:
Ach... En wat was er gisteren ook weer, dat ik zei 'maar je hebt een kat'?
O ja, nou dat heb je dan toch keurig wel onthouden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ik nooit eens naar mensen luister.
Katten hebben over het algemeen ook meer te vertellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ik nooit eens naar mensen luister.
Ja, omdat ik het zélf zei.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:37 schreef Lienekien het volgende:
O ja, nou dat heb je dan toch keurig wel onthouden.
Mwah, je had het erbij geëdit. Ik weet het niet. Ben wat sceptisch, denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:44 schreef Lienekien het volgende:
Word ik weer niet geloofd?!
Je hoeft niets speciaals te zeggen. Je moet iets speciaals zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat moet ik zeggen om bij jou in je signature te komen, broer?
Nou deze:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Mwah, je had het erbij geëdit. Ik weet het niet. Ben wat sceptisch, denk ik.
Waarom sta ik er nog niet dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoeft niets speciaals te zeggen. Je moet iets speciaals zijn.
Oei. Nu is het wel even aftasten hoever ik kan gaan, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:49 schreef Lienekien het volgende:
Nou deze:stond er anders al. Ik neem jou heus niet in de zeik.
![]()
Omdat je er de afgelopen dagen niet was. Dus ik kon geen quote van je gebruiken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom sta ik er nog niet dan?
Ik zit aan de kooksherry, hè. Dat moet je niet vergeten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Oei. Nu is het wel even aftasten hoever ik kan gaan, geloof ik.
(Ik zit maar wat slap te ouwehoeren. Neem het niet te zwaar.)
Het is als rijden in de mist, Do2.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, de grenzen doemen ineens op, broer.
Jij en je grenzen. 't Is dat je geen mercedes slk hebt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, de grenzen doemen ineens op, broer.
Betekent dat dat je ook zit te ouwehoeren? Of betekent dat dat je elk moment emotioneel kunt worden en in huilen kunt uitbarsten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit aan de kooksherry, hè. Dat moet je niet vergeten.
Ik zou maar niks uitsluiten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Betekent dat dat je ook zit te ouwehoeren? Of betekent dat dat je elk moment emotioneel kunt worden en in huilen kunt uitbarsten?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij en je grenzen. 't Is dat je geen mercedes slk hebt.![]()
Ja. Eentje die hoognodig door de wasstraat moet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:58 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij een auto?
O. Ja. Nou zit ik een beetje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Eentje die hoognodig door de wasstraat moet.
Al een half jaar, ongeveer.
Ja, ik ging ervan uit dat broer geen auto zou hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaat het weer over auto's, he.
O, waarom?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ging ervan uit dat broer geen auto zou hebben.![]()
Ja, wij gingen er gemakshalve vanuit dat je een creatieve geest had, broer.quote:
Foutieve aanname, Do2.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wij gingen er gemakshalve vanuit dat je een creatieve geest had, broer.
Nou, ik ben toch al 37. Laat maar komen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Foutieve aanname, Do2.
Kijk daarmee uit op het internet. Voor je het weet heb je een vieze oude man aan je deur.
Wanneer kom je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Voor je het weet heb je een vieze oude man aan je deur.
Ja, hoor! Wéér te laat!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik ben toch al 37. Laat maar komen!![]()
Nou, dan blijf je maar weg, hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Ik ben géén vieze oude man.
Ik heb een vieze oude auto.
Maar ik ben géén vieze oude man.
Gotsiedorie.
Iets met vieze oude mannen, hoop ik?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:14 schreef broer het volgende:
O, en post eens door. Ik heb het volgende deel klaargezet.
(Dat ik dat ooit nog zou doen, zeg...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |