Wat is dat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
NVP.
Ik die me afzet van de TVP, met een "Niet vergeten!"-post. Want heel vaak als ik niet in een nieuw opic van een topicreeks post, dan vergeet ik het gewoon, dus vandaar.quote:
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:38 schreef Augustina het volgende:
Ik dacht dat het een Niet Vind Post was.![]()
Nee, die posts post ik nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:38 schreef Augustina het volgende:
Ik dacht dat het een Niet Vind Post was.![]()
Ik vindquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik die me afzet van de TVP, met een "Niet vergeten!"-post. Want heel vaak als ik niet in een nieuw opic van een topicreeks post, dan vergeet ik het gewoon, dus vandaar.
Ik vind hem leuk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind
"O, nee!" zei Sneeuwweetje en ze plaatste een tvp'tje.
wel iets voor jou.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind
"O, nee!" zei Sneeuwweetje en ze plaatste een tvp'tje.
wel iets voor jou.
Er zijn 16 mods geband.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Werkelijk? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
Ja, daar bleef het steken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
16 maar?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
En de reden is?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef Croupouque het volgende:
-Iemand opent een topic in het Flora en Fauna-forum dat gewoon niet grappig is, een moderator sluit het.
-Het topic wordt door Danny weer opengegooid omdat het topic is geopend door de altijd spraakmakende Boebiedoe en daarom wél grappig is.
-De Flora en Fauna mods vinden het onterecht dat hun forum gebruikt wordt als de ons-kent-ons vuilnisbak der B-humor, worden niet gerespecteerd voor hun vrijwilligerswerk en stappen op.
-Niemand erkent dat er een kinderachtige domme fout is gemaakt.
-Een groot aantal moderators van andere fora besluit uit steun voor de opgestapte mods te 'staken'.
-Danny is een zenuwinzinking nabij, beseft dat hij het anders aan had moeten pakken maar kan niet meer terug krabbelen.
-Alle stakende moderators worden geband en met grote haast worden nieuwe aangesteld.
-De nieuwe moderators voelen zich extreem gewaardeerd bij het vrijwillig uitoefenen van taken in hun spaarzame vrije tijd.
En nog 2 opgestapt die nog posten, dus een topic van Boebiedo heeft de aftocht van 18 mods ingeluid!quote:
Nou, dan 2 opgestapt en 14 geband.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog 2 opgestapt die nog posten, dus een topic van Boebiedo heeft de aftocht van 18 mods ingeluid!
*Hoon- ende schatergelach.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach,
zolang ze maar met hun vieze tengels van mijn LPT - reeks afblijven...
14 geband, 4 opgestapt als je de F&F mods meetelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan 2 opgestapt en 14 geband.
Nou ja, in plaats van dingen te bespreken, uitten mods hun ongenoegens publiekelijk. Dan schaad je als mod toch het vertrouwen van de admins, en is het mijns inziens alleen maar logisch dat er stappen worden ondernomen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar die Danny waant zich weer 12, of zo?
Zo heerlijk verantwoord.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens cultureel ga doen in het Kröller Muller Museum.
En dan even lekker gasgeven en alle toeristen/reeën/everzwijnen de stuipen op het lijf jagen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef Augustina het volgende:
En dan over de Veluwe flaneren met je wagentje.![]()
Ja, je moet wel gezien worden natuurlijk. Dat is nou de kunst van flaneren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan even lekker gasgeven en alle toeristen/reeën/everzwijnen de stuipen op het lijf jagen.
Al die gereformeerde meiden versieren..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef Augustina het volgende:
En dan over de Veluwe flaneren met je wagentje.![]()
Ik ga er verder ook niet op in hoor. Ik heb mijn mening al een paar keer gegeven in andere topics, en verder bemoei ik me niet met die onzin.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik geloof niet dat ik er een uitvoerige analyse op los wil laten, DM.
Dat hele Fok kan me - buiten LPT - gestolen worden, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |