Ik heb sinds dinsdag de dvd-box 'tot nu toe' van Herman Finkers. Alle shows, 2 tekenfilms en een docu op 7dvd'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een sketch van Herman Finkers.
heel hartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef k_man het volgende:
Ow, hoe hart kan de jouwe dan?
Een beetje jaloers ben ik wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb sinds dinsdag de dvd-box 'tot nu toe' van Herman Finkers. Alle shows, 2 tekenfilms en een docu op 7dvd's
hij was niet duur hoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een beetje jaloers ben ik wel.
Vannacht had ik het koud!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ne, ik had het toen niet koud.
gelukkig maarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ne, ik had het toen niet koud.
Ik was vooral moe. En ik heb mijn voorjaar/najaardeel van mijn dekbed in gebruik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Vannacht had ik het koud!
Da's liefquote:
We kletsen wat af.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik keek net even bij de index van TTK..., en toen zag ik die 4 gesloten topics onderaan
Nou, dat er verder geen reet gebeurd hier, dus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het ook, maar wat is er mee?
Gebeurt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat er verder geen reet gebeurd hier, dus.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat er verder geen reet gebeurt hier, dus.
Er is niks mee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het ook, maar wat is er mee?
Geluld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er is niks mee.
Het geeft alleen aan dat TTK een lief forum is, ik hoef nooit slotjes te zetten.
En het geeft aan dat er veel gelult wordt in LPT
Met beide is niks mis mee
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat heeft geen zin, lieverd.
Lekker wassen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:21 schreef broer het volgende:
Het regent hier best hard. En toch gaat mijn kat vrijwillig naar buiten. Dom beest.
En dan straks zeker weer kleddernat bij mij op schoot gaan zitten...
Maar geef toe: het was een goeie poging.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Al probeer je het nog zo hard, broer;
Wel. Ooit gaat het me lukken!quote:het lukt simpelweg niet!
Ik had er een die vreselijk hoorbaar likte. Sop, sop, sop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en lief. Maar dat doet ie maar mooi ergens anders.
Als je die post leest, zonder te weten uit welke context die komt kan het best wel apart opgevat wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had er een die vreselijk hoorbaar likte. Sop, sop, sop.![]()
Het is onmogelijk. Kortom; elke poging is er 1 te veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef broer het volgende:
[..]
Maar geef toe: het was een goeie poging.
En dan heb ik het woord 'poes' met opzet vermeden...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je die post leest, zonder te weten uit welke context die komt kan het best wel apart opgevat worden.
uh-huh!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je die post leest, zonder te weten uit welke context die komt kan het best wel apart opgevat worden.
Maar ik wist niet hoe ik het topic anders omhoog moest schoppen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is onmogelijk. Kortom; elke poging is er 1 te veel.
Ja, nee...In die zin is het een geslaagde poging, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ik wist niet hoe ik het topic anders omhoog moest schoppen.
Ja, maar een beetje creatieve geest legt het verband binnen enkele seconden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan heb ik het woord 'poes' met opzet vermeden...![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje creatieve geest legt het verband binnen enkele seconden.
quote:
Ik had een andere term gekozen voor 'creatieve'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je het woord 'creatief' niet misbruiken, jongeman!?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zieke? Seksueel gefrustreerde? of misschien toch normale?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had een andere term gekozen voor 'creatieve'.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Wil je het woord 'creatief' niet misbruiken, jongeman!?
Ok, vader.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Exact!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik opteer voor hitsig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zieke? Seksueel gefrustreerde? of misschien toch normale?
Ik vind het anders een hele prestatie voor Erik om dat verband te leggen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Man, zelfs meneer Tokkie kan dat verband leggen.
Nou moequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele prestatie voor Erik om dat verband te leggen!![]()
![]()
Nee, van mijnheer Tokkie had ik het nog wel verwacht...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou moe. Zie ik het fout, of wil je zeggen dat ik gelijk sta aan de heer Tokkie?
Goed zo. Breng me dan nu mijn bier en mijn pantoffels en bid dat je door deze verspreking niet in de hel komt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |