Dat moet je niet tegen mij zeggen. Ik rijd geen mercedes slk over de veluwe.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Laat de reeen en everzwijnen erbuiten, wil je.
Die hebben de grootste afname van de morningafterpil, dus als je eenmaal onder hun (erg lange) rok bent, zijn het een stel wilde wiev'n heur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Al die gereformeerde meiden versieren..
Een wat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik rijd geen mercedes slk over de veluwe.![]()
Seks op de achterbank.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor als ie met 3(!) vrouwen op stap moet?
Nee, maar op de achterbank neukt lekkerder. Denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor als ie met 3(!) vrouwen op stap moet?
Oh, maar voorin is ie érg ruim hoor....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:58 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, toch jammer dat er geen achterbank in zit.![]()
Met als extra genot de versnellingspook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, maar voorin is ie érg ruim hoor....![]()
Ik word bijna verlegen van je Augustina.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:00 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, maar op de achterbank neukt lekkerder. Denk ik.
Je kan wel wat hebben, toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik word bijna verlegen van je Augustina.![]()
had je al plannen voor morgen eigenlijk...?
Dat mocht ie willen. Deze lijkt nog een beetje op een serieuze auto...quote:
Je krijgt wel hele wilde ideeën nu, zeg!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef Augustina het volgende:
[..]
Met als extra genot de versnellingspook.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt wel hele wilde ideeën nu, zeg!
Zelfde kleur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zelfde kleur?
Henk Zonnebloem is dood, wist je dat al? Te weinig water!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een stomme naam, eigenlijk.
Ja, hallo, met Henk.
Henk wie?
Henk Drukknop.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
plaats ook even een foto van de voorkant als je wil k_man....
Ja,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Henk Zonnebloem is dood, wist je dat al? Te weinig water!
Je verwacht ieder moment een maxi-cosy.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Als ik deze voorkant zie, dan vind ik hem er echt niet als een serieuze auto uitzien... En al helemaal niet als een 'sportauto...
En dat is eigenlijk al zo sinds ik dit model voor het eerst zag....
Sorry k_man....
Jan's zoon Drukknopquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een stomme naam, eigenlijk.
Ja, hallo, met Henk.
Henk wie?
Henk Drukknop.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Als ik deze voorkant zie, dan vind ik hem er echt niet als een serieuze auto uitzien... En al helemaal niet als een 'sportauto...
En dat is eigenlijk al zo sinds ik dit model voor het eerst zag....
Sorry k_man....
Voorzichtig rijden!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Augustina het volgende:
Schatjes, ik ga nu echt weg. Doei allemaal!
Hele fijne vakantie Augie!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Augustina het volgende:
Dag stouterd!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Augustina het volgende:
Inderdaad!!quote:
Ja, die vraag van mij had je nog niet beantwoord:quote:Bovendien is het ook geen echte sportwagen. Meer een leuke toerauto.
Hij begon!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh jee...Ze gaan met termen smijten.
Sorry Do2.., maar ik wou even weten of ik met een gerust hard kan gaan slapenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh jee...Ze gaan met termen smijten.
En?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry Do2.., maar ik wou even weten of ik met een gerust hard kan gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |