Ik zag eigenlijk alleen maar van die standaard amerikaanse houten huizen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Apostrof het volgende:
Ik zag hoe mooie huizen al die mensen hadden en ben nu bijna zeker wat hun ware reden is waarom ze dit doen: makkelijk geld verdienen. Ze lokken mensen net zo ver uit totdat ze uit hun slof schieten en ze vervolgens een schadeclaim kunnen indienen

Maar toch, hoe komen ze aan al die spullen? Ze komen toch nauwelijks aan werk? Iedereen had ook een iPhone trouwens en ze gaan protesteren bij Steve Jobs begrafenis, hoezo hypocrietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk alleen maar van die standaard amerikaanse houten huizen.

je hoorde toch dat die dochters (iig 2) gewoon verpleegkundige waren, ze zijn niet helemaal wereldvreemd bij die manifestaties zie je ze ook nooit allemaal (er zijn er ongeveer 100) Er zullen er wat zijn die met een pensioen lekker tijd hebben om te picketen maar de rest zal gewoon werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Maar toch, hoe komen ze aan al die spullen? Ze komen toch nauwelijks aan werk? Iedereen had ook een iPhone trouwens en ze gaan protesteren bij Steve Jobs begrafenis, hoezo hypocriet.

Inderdaad, beetje in van die achterafgebieden waar al dat trash woont.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk alleen maar van die standaard amerikaanse houten huizen.

Nouja het is een beetje het standaard huis in amerika, als je niet in grote steden woont woon je bijna altijd in een houten huis in amerika.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje in van die achterafgebieden waar al dat trash woont.

quote:Louis Theroux: The Ultra Zionists
Documentaire
Wat beweegt de ultranationalistische Joodse kolonisten in de bezette gebieden in the West Bank en in Oost-Jeruzalem? Louis Theroux wil het weten. Hij praat met ze en wil weten wat mensen beweegt om zichzelf en hun familie in gevaar te brengen door hier te gaan wonen. Louis ontmoet kolonisten die nieuwe stukken grond opeisen voor Joodse bewoning en hij brengt tijd door met kolonisten die midden tussen de Palestijnse inwoners van Hebron en Oost-Jeruzalem wonen.
Hij praat met mensen die het als hun religieuze en politieke taak zien om in de meest omstreden gebieden van de West Bank te gaan wonen. Louis raakt steeds meer betrokken bij de extremisten die hij ontmoet van Joodse kolonisten beweging. Ze zijn hartelijk en hebben gevoel voor humor. Dat sluit niet uit dat ze vooral verontrustende ideeën er op na houden.

quote:In de gewelddadige afdeling van Miami County Jail vechten de gevangenen met elkaar om eten, of uit verveling. Er zitten 25 gevangenen per kooi die slecths twee keer per week een uurtje gelucht worden.

Klopt, heb hem al eerder voorbij zien komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:33 schreef Tem het volgende:
Thanks die had ik dus gemist gisteren. Al was hij volgens mij al eerder uitgezonden op de BBC, paar maanden geleden.

interessant onderwerp maar vond deze aflevering een beetje saai.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Gnittoo het volgende:
gisteren was er een nieuwe aflevering op de bbc, kon alleen de laatste minuten zien;
America's Most Dangerous Pets
[ afbeelding ]
According to some reports, there are now more tigers in captivity in the US than in the wild in the whole of Asia, as well as large numbers of lions, bears and chimpanzees.
Travelling to America's heartlands, Louis Theroux spends time with an Oklahoma man who has bred and collected over 150 tigers, visits the woman who privately owns one of America's largest collections of chimpanzees, and finds himself in uncomfortably close contact with a number of big cats and dangerous primates.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b016yklh

Heb de aflevering vannacht gekeken. Interessant inderdaad, al heb ik moeite met het onderwerp.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Gnittoo het volgende:
gisteren was er een nieuwe aflevering op de bbc, kon alleen de laatste minuten zien;
America's Most Dangerous Pets
[ afbeelding ]
According to some reports, there are now more tigers in captivity in the US than in the wild in the whole of Asia, as well as large numbers of lions, bears and chimpanzees.
Travelling to America's heartlands, Louis Theroux spends time with an Oklahoma man who has bred and collected over 150 tigers, visits the woman who privately owns one of America's largest collections of chimpanzees, and finds himself in uncomfortably close contact with a number of big cats and dangerous primates.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b016yklh

Was wel een sterk einde vandaag; het feit dat men goed overleeft in die 'bootcamp' is omdat het aanpassers zijn in 't leven. Niet omdat/misschien ze het nu echt willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:23 schreef waht het volgende:
Weer een nieuwe Theroux op de PO. http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114744
Dit is deel 1, betreffende het Amerikaanse penitentiaire systeem.
[..]

Dit is een andere gevangenis, nu gaat hij naar San Quentin, hiervoor was in Miami. En hij laat zich nu ook zelf insluiten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:22 schreef Arcee het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het al 3 weken lang over die gevangenis.Of is dat ook zo?
![]()

Ik heb al zoveel afleveringen gezien dat ik onderhand niet meer weet welke, ik neem het op en zie morgen wel of ik het heb gezien of niet.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |