interessant onderwerp maar vond deze aflevering een beetje saai.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Gnittoo het volgende:
gisteren was er een nieuwe aflevering op de bbc, kon alleen de laatste minuten zien;
America's Most Dangerous Pets
[ afbeelding ]
According to some reports, there are now more tigers in captivity in the US than in the wild in the whole of Asia, as well as large numbers of lions, bears and chimpanzees.
Travelling to America's heartlands, Louis Theroux spends time with an Oklahoma man who has bred and collected over 150 tigers, visits the woman who privately owns one of America's largest collections of chimpanzees, and finds himself in uncomfortably close contact with a number of big cats and dangerous primates.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b016yklh
Heb de aflevering vannacht gekeken. Interessant inderdaad, al heb ik moeite met het onderwerp.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Gnittoo het volgende:
gisteren was er een nieuwe aflevering op de bbc, kon alleen de laatste minuten zien;
America's Most Dangerous Pets
[ afbeelding ]
According to some reports, there are now more tigers in captivity in the US than in the wild in the whole of Asia, as well as large numbers of lions, bears and chimpanzees.
Travelling to America's heartlands, Louis Theroux spends time with an Oklahoma man who has bred and collected over 150 tigers, visits the woman who privately owns one of America's largest collections of chimpanzees, and finds himself in uncomfortably close contact with a number of big cats and dangerous primates.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b016yklh
Was wel een sterk einde vandaag; het feit dat men goed overleeft in die 'bootcamp' is omdat het aanpassers zijn in 't leven. Niet omdat/misschien ze het nu echt willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:23 schreef waht het volgende:
Weer een nieuwe Theroux op de PO. http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114744
Dit is deel 1, betreffende het Amerikaanse penitentiaire systeem.
[..]
Dit is een andere gevangenis, nu gaat hij naar San Quentin, hiervoor was in Miami. En hij laat zich nu ook zelf insluiten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:22 schreef Arcee het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het al 3 weken lang over die gevangenis.Of is dat ook zo?
![]()
Ik heb al zoveel afleveringen gezien dat ik onderhand niet meer weet welke, ik neem het op en zie morgen wel of ik het heb gezien of niet.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Lijkt me niet lekker als je daar zit als snitch of pedo, ik denk niet dat je het lang maakt daar.
Wat is een snitch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Lijkt me niet lekker als je daar zit als snitch of pedo, ik denk niet dat je het lang maakt daar.
Aparte gasten zijn dat!quote:
Verrader.quote:
Ja die 'nazi' is vaag hè? Ik had dit programma al eerder gezien trouwens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een verrader
lol @ nazi lowrider phaggot btw
Maar goed, dat deden ook zoveel ss'ers vroeger in de kampskes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrader.
En een ex-nazi die gay is, dat is inderdaad nogal apart en hij doet het met een jood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |