Je zal maar na 19 kilometer gedisqualificeerd worden.quote:
'Mama ik wil op atletiek.'quote:
http://www.sportresult.com/sports/la/framework/eaa2.aspquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wie kent het programma voor vanavond?
Vond ik ook al. Kijk, vrouwen met een lelijke neus zien we wel vaker. Maar vooral haar kaaklijn en haargrens is opvallend mannelijk....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:42 schreef Remzz het volgende:
Ik vind haar wel erg veel mannelijke gelaatsuidrukkingen hebben
wel een hoogte gehaald?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:53 schreef snellejelle het volgende:
Pennings laatste. was te verwachten
2.20quote:
Dat noemt men een lekker wijfquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Lebedeva
En zo lelijk is die ook niet trouwens....
quote:
Drie zelfs op de kwart finale 200 meter.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Komen er verder nog Nederlanders in actie vanavond?
Aha mooi.... hoe laat is dat? toch niet tijdens Ajax he... want dat gaat boven alles vanavondquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Drie zelfs op de kwart finale 200 meter.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha mooi.... hoe laat is dat? toch niet tijdens Ajax he... want dat gaat boven alles vanavond
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:04 schreef boneyard het volgende:
schema voor de 200m
19:35 - heat 1 - hoogmoed
19:49 - heat 3 - van luijk
19:56 - heat 4 - douglas
mooi verdeeld zo.
Thanks Remzz, zometeen dus alquote:
Kneiters dat zijn nog eens tijdenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:04 schreef boneyard het volgende:
schema voor de 200m
19:35 - heat 1 - hoogmoed
19:49 - heat 3 - van luijk
19:56 - heat 4 - douglas
mooi verdeeld zo.
net geen WRquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kneiters dat zijn nog eens tijden
het is er één die twee keer meedoetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Een tweeling die beiden hoogspringen op topniveau... da's wel een unicum
Dan is het maar goed dat ie niet twee keer een medaille wintquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is er één die twee keer meedoed
Kim Gevaertquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
He, hebben wij een sterke Belg op de 200![]()
![]()
Ja daar is atletiek echt als schaatsen voor ons.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een topatleten hebben die Zweden toch voor zo'n relatief klein landje
Die pakt zo nog goudquote:
Fantastisch om te zienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Die jonge Rus springt zo mooi.
Kansloos.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Douglas moet het toch wel halen zou je zeggen
bijna.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Douglas moet het toch wel halen zou je zeggen
Amateurs.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
paniek op de vrt , ze zenden maar een halfuur live uit van dit EK , en dan ligt het programma al 7 minuten achterop zodat Gevaert straks nog nipt in hun uitzending wordt![]()
![]()
Hij springt gewoon ruim over Yao Ming heenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:34 schreef TheVulture het volgende:
2.41 da's dus nog hoger dan onze deur
Moet jij geen Ajax kijken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:40 schreef snellejelle het volgende:
Zelezny
gemiddelde van zijn 100 beste worpen over de 90 meter
Jan is derde geworden. toch knapquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet jij geen Ajax kijken?
Staat Zelezny bovenaan nu?
Intrigerend zo,n naamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kneiters dat zijn nog eens tijden
Ik heb er eveneens van genoten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef pfaf het volgende:
Wat een geweldige ontknoping van de hink-stap-sprong finale zeg, ik stond te springen op de bank! Mooie hoogspringfinale ook, en een meer dan puike prestatie van Kimmeke!
En een nieuwe held in de vorm van Silnov, nu dus officieel Held Silnov .
En in Thorkildsen nog een mooie gouden plak!
Superatletiekavond.![]()
Mooi dat ze moest huilen op de persconferentiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef Jeroen_M het volgende:
Wat een leuke meid is dat zeg die Ruckstuhl. In elk gesprek hoor ik haar zeggen hoe zo'n leuk meisje Klueft is.
Inderdaad, dat wilde ik al meerdere malen posten de afgelopen 2 dagen en vooral vandaag. Vanmorgen zat dat imposante stadion al goed gevuld. Hulde!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb er eveneens van genoten.
Ook positief: in Scandinavische landen krijgen ze de stadions ten minste vol. Dat was in Griekenland en Canada wel anders.
Yep, het is het mooiste als zo'n groot atletiektoernooi wordt gehouden in een land waar atletiek erg leeft. Dat is nu dus duidelijk het geval en vorig jaar in Helsinki ook al.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wilde ik al meerdere malen posten de afgelopen 2 dagen en vooral vandaag. Vanmorgen zat dat imposante stadion al goed gevuld. Hulde!
M'n Noorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Zijn de dames al gesignaleerd om zich te vergapen aan die Torkildsen?
quote:Ruckstuhl gëeerd met dinerbon
In de atletiekwereld wordt de zilveren medaille van Karin Ruckstuhl op de zevenkamp gezien als een wereldprestatie. Een huldiging was dus op zijn plaats. Maar waar Rutger Smith na zijn zilver op het WK in Helsinki 30.000 dollar op zijn bankrekening kreeg bijgeschreven, moet Ruckstuhl het doen met een T-shirt en een dinerbon voor zes. Met de complimenten van de KNAU.
Ik ben al benieuwd hoe die mooie dames de Brabanconne gaan oplossen. Ze hebben gisteren al de ceremonie een dag moeten uitstellen ervoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Falco het volgende:
Hopelijk wordt vanavond weer zo'n mooie avond als gisteren
Even nog snel instuderenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe die mooie dames de Brabanconne gaan oplossen. Ze hebben gisteren al de ceremonie een dag moeten uitstellen ervoor![]()
Ik vraag mij wel nog af welke versie ze zullen zingen. Nederlands, Frans, Duits, ...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Even nog snel instuderen. En daarbij Kim Gevaert
was toch de nummer 1 favoriet bij de 100 meter sprint. Had dat koortje dus kunnen weten
.
wint ze de 200 meter straks ook joost?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe die mooie dames de Brabanconne gaan oplossen. Ze hebben gisteren al de ceremonie een dag moeten uitstellen ervoor![]()
normaal is 200 haar beste afstand, er werd ooit zelfs eens gedacht haar 100 meter te laten vallen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wint ze de 200 meter straks ook joost?
Hopelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wint ze de 200 meter straks ook joost?
mooi zo, ik gun 't haar welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
normaal is 200 haar beste afstand, er werd ooit zelfs eens gedacht haar 100 meter te laten vallen.
hebben jullie meer dan één goed 100 meter loopsterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hopelijk![]()
Naar de 4x100 ben ik toch ook benieuwd eigenlijk.
Gevaert en nog enkele jonge loopster die vrij goed op elkaar ingespeeld zijn. Misschien dat die ploeg op de euforie in de 4x100 nog wel eens serieus kan verrassen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mooi zo, ik gun 't haar wel
[..]
hebben jullie meer dan één goed 100 meter loopster
hela, ze waren op de vorige OS al 6de hoor op de 4x100quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
hela, ze waren op de vorige OS al 6de hoor op de 4x100![]()
Ahquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik had het over wat er zojuist te zien was op ES, rolstoelhardlopen
ik vind het zo weinig met atletiek te maken hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:22 schreef boneyard het volgende:
es = eurosport neem ik aan, daar dus vermoedelijk. stond ook al op het programma op de ek website, niks mis mee toch?
Waarom verbaast het me niets als dit waar zou zijnquote:478 tt-EEN 478 do 10 aug 18:07:35
ATLETIEK EK atletiek nieuws
"VEEL ATLETEN OP EK GEBRUIKEN DOPING"
Dopingexperts vermoeden dat een groot
aantal atleten op het EK in Göteborg
doping gebruikt. Dat zegt El Pais.
Die atleten zouden gebruik maken van
minidosissen epo die niet opgespoord
kunnen worden. El Pais wijst met een
beschuldigende vinger naar de Russische
atleten. "De Russinnen komen van een
andere planeet", zegt de Spaanse 800
meterloper Mayte Martinez. Vooral de
naam van Inga Abitova, die goud won op
de 10 kilometer, wordt genoemd.
El Pais is de Spaanse krant die als
eerste uitpakte met de dopingzaak rond
de Spaanse dokter Fuentes.
alhoewel, in extremis toch nog met 3 naar de finalequote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Belgen zakken ook weer goed door de mand op de 5000m
misschien Bram Som of Gertjan Liefers. zou niet weten wie anders.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:17 schreef boneyard het volgende:
ik hoop zeker nog op nederlands goud, ik wil dat koortje wel eens het wilhelmus horen zingen
guus zet 'm op![]()
Shit gemistquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:24 schreef snellejelle het volgende:
het belgische volkslied helaas zonder zang
Simon Vroemenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien Bram Som of Gertjan Liefers. zou niet weten wie anders.
Adrienne Herzog toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:41 schreef Coelho het volgende:
Wie stond nou als vriendin van Vroemen in het AD genoemd? Was dat Boonstra die het NL record liep, of Deelstra die kleurloos laatste werd?
Nou je het zegt... Ik had een steeple dame in gedachten, maar het was inderdaad Herzog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Adrienne Herzog toch?
[afbeelding]
Hoezo zweefmoment
ja,wagentjes gebruiken ze al een hele tijd op grote atletiek toernooien voor speren, kogels en discussen, maar nu lijken ze wel opvallend veel op een soort auto.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Brengen ze nou steeds de discus terug met een afstandbestuurbare mini-SUV?
Ja inderdaad. Doen ze ook met de speren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Brengen ze nou steeds de discus terug met een afstandbestuurbare mini-SUV?
20 jaar ontwikkeling én doping die nu ook nog wordt genomen. Zegt allicht héél veel hoe je met doping zeker in die nummers iemand beter kunt maken ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:26 schreef Coelho het volgende:
Bizar trouwens dat alle records op de krachtnummers ergens halverwege de jaren 80 gezet zijn. Uiteraard doping, maar wel typisch dat 20 jaar ontwikkeling nog niet in staat is om die records te breken.
Tja, daar zijn de schouder erg breed gebleven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef Julien het volgende:
Het is zo wel leuker dan met bijvoorbeeld het zwemmen, nu is het heel bijzonder als er een record wordt verbroken en bij het zwemmen gebeurt dat op elk groot toernooi wel een paar keer.
`quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Julien het volgende:
Simon Vroemen meldt zich af voor de steeple finale.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Nuongirl het volgende:
nope voedselvergiftiging....
Nou, ik vind het wel heeel toevalligquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:29 schreef Coelho het volgende:
Nee, dat meen je niet!!!
Okee6, jij denkt dat hier opzet in het spel is??
Het is toch ook typisch dat er eerst wordt gezegd dat er (Spaanse) atleten betrokken zijn bij de Fuentes zaak en dat er vervolgens niks mee gedaan wordt...
Ach, ook Armstrong en Museeuw beschuldigden anderen van doping ... tot ... najahquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:31 schreef okee6 het volgende:
Niet zo dramatisch doen mensen, ik vind het wel een goede grap. Omstreeks 14.30 uur een toelichting van Simon zelf.
[..]
Nou, ik vind het wel heeel toevallig
Ach, ik snap dat wel , maar aan de andere kant, als je ziet van welke planeet de Russen komen dit EK ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:48 schreef maril het volgende:
Gisteren in dagblad TRouw was er een interview met hem, hij was zeer kritisch tov spaanse atleten hij wilde weten wie er nou wel of niet op die lijst stonden.
Ik heb het interview geplaatst , op die eerdere reactie van mij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, ik snap dat wel , maar aan de andere kant, als je ziet van welke planeet de Russen komen dit EK ...![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het interview geplaatst , op die eerdere reactie van mij.
Datzelde kun je natuurlijk ook zeggen van de duitse zwemsters de ene record naar de andere, en zo kunnen we door blijven gaan.
sorry maar fok is heel traag. dus mijn reactie zijn ook laat![]()
Heb je een site met dit soort info.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:00 schreef Ericr het volgende:
Bij de vrouwen is dat zeer extreem.
Kogelstoten staan in de top 500 prestaties allertijden iets van 25 prestaties die na 1990 zijn neergezet. In de top 100 zelfs maar 1 prestatie na 1990
Discuswerpen zo'n 50 prestaties uit de top 500 na 1990, top 100 maar 5 prestaties na 1990.
Beste recentie prestatie komt op een 257ste plek (2004 Yatchenko)
Ff in eigen land blijvend moet ik mij nu dan ook serieus af gaan vragen hoe het komt dat VDH zo goed presteerde na zo,n ernstige blessure, ik bedoel waar eindigt het paranoiaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij toch nog het meeste stoort in die sporten. Inderdaad, een atleet heeft altijd pieken en dalen enzo , maar als dan opeens alle atleten uit een bepaald land, team, collectief zo sterk gaan presteren stel ik mij daar toch serieuse vragen bij ...
Klopt maar daar worden ook de geruchten steeds sterker zodoende.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:24 schreef boneyard het volgende:
ondertussen kan een deel van discussie hier beter naar een van de dopingsonderwerpen gaan volgens mij. hier hoort het toch meer over het ek atletiek te gaan.
Om eens het paranoia door te trekken over nu pakweg het zwemmen , in Belgie verbaasde iedereen zich er destijds over dat Fredje Deburggraeve zo vroeg stopte met zwemmen. Tot het iemand opviel dat hij zelfs met zijn wereldrecord op de OS 4 jaar daarvoor zich bij de volgende spelen nauwelijks nog had kunnen plaatsen voor de finale ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef maril het volgende:
[..]
Ff in eigen land blijvend moet ik mij nu dan ook serieus af gaan vragen hoe het komt dat VDH zo goed presteerde na zo,n ernstige blessure, ik bedoel waar eindigt het paranoia![]()
Die Landis oa heeft meer verpest in de sportliefhebber dan je vermogelijk houdt![]()
http://www.alltime-athletics.com/quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb je een site met dit soort info.
Ben wel benieuwd
Tof hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef Leatherface het volgende:
Een Hongaar die Attila heet(Zsivoczky, de tienkamper)
Met zo'n voornaam ben je eigenlijk al bijna onoverwinnelijk
kijk Landis, dat noemen ze nu pas testosteron spuitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef snellejelle het volgende:
wat een heerlijk podium bij het discuswerpen bij de "vrouwen"![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:44 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Natalya Lisovskaya
Wereldrecordhouder kogelstoten
[roddelmodus]
acne van de anabole steroiden, spleetje tussen haar tanden van de groeihormoon (toen nog gewonnen uit kadavers)
[/roddelmodus]
thnx.quote:
Hij gaf van de week aan dat het in ieder geval mentaal werkte en dat is uiteraard ook heel belangrijkquote:
Daar valt zeker goed naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Remzz het volgende:
Mooie vrouwen hoor bij het hoogspringen
de hele Spaanse baanploeg volgens mij welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Jiminez dus duidelijk een klant van Fuentes ...![]()
Elandenbloedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:37 schreef Ericr het volgende:
Finse bloeddoping.
Keskisalo! Wat een bak, alle favorieten naar huis gelopen.
Jahquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Elandenbloed![]()
Zoals Lasse Viren.![]()
bloedmooiquote:
winnen straks, dat zul je zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef snellejelle het volgende:
Wat doe die Belgische trouwens op het hoogspringen![]()
het begint er steeds meer op te lijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
winnen straks, dat zul je zien.
volgens mij ontdekken we op dit EK nog de reden waarom Wijmeersch toch persé mee moest ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
winnen straks, dat zul je zien.
Op deze manier kan het wel eens goud wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eentje eruit en we hebben nog een Belgische medaille ...
die is wel binnen denk ik zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eentje eruit en we hebben nog een Belgische medaille ...
Zweden is een prachtig landquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond... met terugwerkende kracht Vroemen![]()
Maar verder heb ik besloten om naar Zweden te verhuizen
Susanne Kallur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kasia Berqvist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emma Green![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk voor d'r. ze is ook zo sportiefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:37 schreef Ericr het volgende:
Hellebaut minimaal zilver.
Ze zenden 2x een halfuurtje van dit EK uit , meteen 3 medaillesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza kan helemaal los, wel mooi dat ze dit uitzenden.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jah![]()
We zijn een grootmacht![]()
![]()
![]()
Die kan de 1500 meter bijna achteruit lopen en dan nog pakt hij goud.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:52 schreef Leatherface het volgende:
Keizer Sebrle gaat nog even zijn gouden plak ophalen en dan zit het programma er weer op voor vanavond.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die kan de 1500 meter bijna achteruit lopen en dan nog pakt hij goud.
Wat een sportman
Prachtig heb hem snel op sporza gezet, had werkelijk tranen in mijn ogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |