quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef Leatherface het volgende:
Een Hongaar die Attila heet. Ik blijf het geweldig vinden
Thomson blijft toch wel een held.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Echt een waardige opvolger van Daley Thompson en Dan O'Brien.
Ja he?quote:
Zweden deed het niet slecht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik had wel iets Belgisch in de TT verwacht
Bruce wie was die duitser (tussen hem en Thomson ging het altijd)ook al weer ik probeerde het op te zoeken nu jij dit in mijn wakker maakte, BTW voor mensen die ESPN classic ontvangen veel olympische spelen terugblik laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Thomson blijft toch wel een held.
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Thomson blijft toch wel een held.
Jurgen Hingsen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Bruce wie was die duitser (tussen hem en Thomson ging het altijd)ook al weer ik probeerde het op te zoeken nu jij dit in mijn wakker maakte, BTW voor mensen die ESPN classic ontvangen veel olympische spelen terugblik laatste tijd.![]()
Die werd ooit op de spelen gediskwalificeerd wegens 3 valse startsquote:
Erki Nool, de Est, gooide op de spelen van Sydney niet een keer geldig bij het discuswerpen. Maar de hoofdscheidsrechter overrulede en keurde de laatste worp toch goed. Uiteindelijk won Nool goud.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd ooit op de spelen gediskwalificeerd wegens 3 valse starts
Warners had een plak gepaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef boneyard het volgende:
Martineau wordt uiteindelijk wel 11e met een sb, maar helaas geen nieuw nederlands record.
Maakt mij nou helemaal niet uit vind het een prachtige prestatie leef met die belgen mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Laten we hopen dat Som nog een plak pakt op de 800m... blijven we nog een beetje in de buurt van onze zuiderburen
Tante Terry.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
en ging elke ochtend on wakker maken met belgische televiesieke spelen, oncle Bob en Tante ...Annie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |