Ik heb er eveneens van genoten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef pfaf het volgende:
Wat een geweldige ontknoping van de hink-stap-sprong finale zeg, ik stond te springen op de bank! Mooie hoogspringfinale ook, en een meer dan puike prestatie van Kimmeke!
En een nieuwe held in de vorm van Silnov, nu dus officieel Held Silnov .
En in Thorkildsen nog een mooie gouden plak!
Superatletiekavond.![]()
Mooi dat ze moest huilen op de persconferentiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef Jeroen_M het volgende:
Wat een leuke meid is dat zeg die Ruckstuhl. In elk gesprek hoor ik haar zeggen hoe zo'n leuk meisje Klueft is.
Inderdaad, dat wilde ik al meerdere malen posten de afgelopen 2 dagen en vooral vandaag. Vanmorgen zat dat imposante stadion al goed gevuld. Hulde!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb er eveneens van genoten.
Ook positief: in Scandinavische landen krijgen ze de stadions ten minste vol. Dat was in Griekenland en Canada wel anders.
Yep, het is het mooiste als zo'n groot atletiektoernooi wordt gehouden in een land waar atletiek erg leeft. Dat is nu dus duidelijk het geval en vorig jaar in Helsinki ook al.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wilde ik al meerdere malen posten de afgelopen 2 dagen en vooral vandaag. Vanmorgen zat dat imposante stadion al goed gevuld. Hulde!
M'n Noorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Zijn de dames al gesignaleerd om zich te vergapen aan die Torkildsen?
quote:Ruckstuhl gëeerd met dinerbon
In de atletiekwereld wordt de zilveren medaille van Karin Ruckstuhl op de zevenkamp gezien als een wereldprestatie. Een huldiging was dus op zijn plaats. Maar waar Rutger Smith na zijn zilver op het WK in Helsinki 30.000 dollar op zijn bankrekening kreeg bijgeschreven, moet Ruckstuhl het doen met een T-shirt en een dinerbon voor zes. Met de complimenten van de KNAU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |