Ik heb het interview geplaatst , op die eerdere reactie van mij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, ik snap dat wel , maar aan de andere kant, als je ziet van welke planeet de Russen komen dit EK ...![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het interview geplaatst , op die eerdere reactie van mij.
Datzelde kun je natuurlijk ook zeggen van de duitse zwemsters de ene record naar de andere, en zo kunnen we door blijven gaan.
sorry maar fok is heel traag. dus mijn reactie zijn ook laat![]()
Heb je een site met dit soort info.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:00 schreef Ericr het volgende:
Bij de vrouwen is dat zeer extreem.
Kogelstoten staan in de top 500 prestaties allertijden iets van 25 prestaties die na 1990 zijn neergezet. In de top 100 zelfs maar 1 prestatie na 1990
Discuswerpen zo'n 50 prestaties uit de top 500 na 1990, top 100 maar 5 prestaties na 1990.
Beste recentie prestatie komt op een 257ste plek (2004 Yatchenko)
Ff in eigen land blijvend moet ik mij nu dan ook serieus af gaan vragen hoe het komt dat VDH zo goed presteerde na zo,n ernstige blessure, ik bedoel waar eindigt het paranoiaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij toch nog het meeste stoort in die sporten. Inderdaad, een atleet heeft altijd pieken en dalen enzo , maar als dan opeens alle atleten uit een bepaald land, team, collectief zo sterk gaan presteren stel ik mij daar toch serieuse vragen bij ...
Klopt maar daar worden ook de geruchten steeds sterker zodoende.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:24 schreef boneyard het volgende:
ondertussen kan een deel van discussie hier beter naar een van de dopingsonderwerpen gaan volgens mij. hier hoort het toch meer over het ek atletiek te gaan.
Om eens het paranoia door te trekken over nu pakweg het zwemmen , in Belgie verbaasde iedereen zich er destijds over dat Fredje Deburggraeve zo vroeg stopte met zwemmen. Tot het iemand opviel dat hij zelfs met zijn wereldrecord op de OS 4 jaar daarvoor zich bij de volgende spelen nauwelijks nog had kunnen plaatsen voor de finale ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef maril het volgende:
[..]
Ff in eigen land blijvend moet ik mij nu dan ook serieus af gaan vragen hoe het komt dat VDH zo goed presteerde na zo,n ernstige blessure, ik bedoel waar eindigt het paranoia![]()
Die Landis oa heeft meer verpest in de sportliefhebber dan je vermogelijk houdt![]()
http://www.alltime-athletics.com/quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb je een site met dit soort info.
Ben wel benieuwd
Tof hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef Leatherface het volgende:
Een Hongaar die Attila heet(Zsivoczky, de tienkamper)
Met zo'n voornaam ben je eigenlijk al bijna onoverwinnelijk
kijk Landis, dat noemen ze nu pas testosteron spuitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef snellejelle het volgende:
wat een heerlijk podium bij het discuswerpen bij de "vrouwen"![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:44 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Natalya Lisovskaya
Wereldrecordhouder kogelstoten
[roddelmodus]
acne van de anabole steroiden, spleetje tussen haar tanden van de groeihormoon (toen nog gewonnen uit kadavers)
[/roddelmodus]
thnx.quote:
Hij gaf van de week aan dat het in ieder geval mentaal werkte en dat is uiteraard ook heel belangrijkquote:
Daar valt zeker goed naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Remzz het volgende:
Mooie vrouwen hoor bij het hoogspringen
de hele Spaanse baanploeg volgens mij welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Jiminez dus duidelijk een klant van Fuentes ...![]()
Elandenbloedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:37 schreef Ericr het volgende:
Finse bloeddoping.
Keskisalo! Wat een bak, alle favorieten naar huis gelopen.
Jahquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Elandenbloed![]()
Zoals Lasse Viren.![]()
bloedmooiquote:
winnen straks, dat zul je zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef snellejelle het volgende:
Wat doe die Belgische trouwens op het hoogspringen![]()
het begint er steeds meer op te lijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
winnen straks, dat zul je zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |