volgens mij ontdekken we op dit EK nog de reden waarom Wijmeersch toch persé mee moest ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
winnen straks, dat zul je zien.
Op deze manier kan het wel eens goud wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eentje eruit en we hebben nog een Belgische medaille ...
die is wel binnen denk ik zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eentje eruit en we hebben nog een Belgische medaille ...
Zweden is een prachtig landquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond... met terugwerkende kracht Vroemen![]()
Maar verder heb ik besloten om naar Zweden te verhuizen
Susanne Kallur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kasia Berqvist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emma Green![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk voor d'r. ze is ook zo sportiefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:37 schreef Ericr het volgende:
Hellebaut minimaal zilver.
Ze zenden 2x een halfuurtje van dit EK uit , meteen 3 medaillesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza kan helemaal los, wel mooi dat ze dit uitzenden.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jah![]()
We zijn een grootmacht![]()
![]()
![]()
Die kan de 1500 meter bijna achteruit lopen en dan nog pakt hij goud.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:52 schreef Leatherface het volgende:
Keizer Sebrle gaat nog even zijn gouden plak ophalen en dan zit het programma er weer op voor vanavond.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die kan de 1500 meter bijna achteruit lopen en dan nog pakt hij goud.
Wat een sportman
Prachtig heb hem snel op sporza gezet, had werkelijk tranen in mijn ogen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |