No kiddin', really???quote:Any Formula 1 reporter will tell you that one has to be a bit careful about rumours that come from Holland. There is huge enthusiasm for the sport in the country and sometimes that relates to wild reports.
Best kans van dat die wel gaan stijgen (twijfelt tussen kopen of niet)quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:41 schreef Sally het volgende:
BTW: het was net te horen op RTL-Z nieuws.... Autofabrikant Spyker wil naar F1!
De aandelen Spyker komen in het nieuwe bulletin van 1100 uur!
We SC'en in je fobo wel verder goed?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
No kiddin', really???
@ Sanger: op het gevaar af dat het hier 'slowchat' gaat worden: Ik vrees dat Hoofddorp te ver weg is om serieus te solliciteren. Ik heb website van eurojob 's bestudeerd, maar ik val niet in de (Poolse) doelgroep...hihi... En toen ik zocht naar vacatures bij eurojob zelf, bedacht ik dus het argument dat 't te ver is om per OV heen te gaan!![]()
Maar ik hoef me niet druk te maken over die derde sollicitatie, via werk.nl heb ik al veel opties hier in de regio.
"De bodemloze put die Formule 1 heet..." (quote van de nieuwslezer.....) Bron: RTL-Z nieuwsquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Best kans van dat die wel gaan stijgen (twijfelt tussen kopen of niet)
Dat zal dan een lange termijn koop zijn...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
"De bodemloze put die Formule 1 heet..." (quote van de nieuwslezer.....) Bron: RTL-Z nieuws
Dus voor de aandeelhouders is het niet lucratief! (om te speculeren, dan)
Veel plezier met het investeren in die 'bodemloze put'!!!!![]()
Idd.. ik zie nu al een flop aankomenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
"De bodemloze put die Formule 1 heet..." (quote van de nieuwslezer.....) Bron: RTL-Z nieuws
Dus voor de aandeelhouders is het niet lucratief! (om te speculeren, dan)
Veel plezier met het investeren in die 'bodemloze put'!!!!![]()
Niet dat ik weet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:23 schreef sanger het volgende:
Is er overigens al eens een NL F1 team geweest?
Volgens mij een Shadow F1quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:29 schreef Spooky4u het volgende:
Volgens mij ook niet. Die Samson bolide van Lammers ook niet he?
Ik meen eens gehoord te hebben (op tv via Olav Mol of Allard Kalf?) dat er een soort van NL team bestond vroeger. Maar waar je dat zou kunnen checken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:23 schreef sanger het volgende:
Is er overigens al eens een NL F1 team geweest?
't een is voor "Nieuwtjes" waaronder dus ook het (ver)nieuwde aan de wagens hoort, en het andere is het "Silly Season 2007", wat dus over de stoelendans van het volgend seizoen gaat!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom lopen er eigenlijk twee topic's over geruchten etc?
Ja, sorry daarvoor... We werken aan het 'probleem'...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Ok, maar als ik beide topics lees dan zie je weinig verschil.
Allebei over bijv Midland en allebei vol met slowchat![]()
quote:Victor Muller: ,,Spyker wordt mede-eigenaar.’’
MF1 Racing wordt Spyker F1
28-8 - De betrokkenheid van Spyker bij de overname van MF1 Racing is anders dan aanvankelijk gedacht. Het gaat namelijk niet alleen om naamgeving van de motor. Spyker wil met Michiel Mol en nog twee andere, onbekende investeerders, het team overnemen.
Spyker-directeur Victor Muller bevestigt tegenover FORMULE 1 RaceReport betrokken te zijn bij de onderhandelingen met MF1 Racing-eigenaar Alex Shnaider. Muller: ,,Maar niet op de manier zoals het onlangs in de pers naar buiten is gekomen. Spyker wil het team samen met Michiel Mol overnemen. Michiel wordt partner bij Spyker en samen worden we eigenaar van het Nederlandse Formule 1-team.” Volgens de Spyker-directeur staat de naam al vast: Spyker F1.
De interesse van Spyker in Formule 1 komt niet uit de lucht vallen. ,,We kijken al langere tijd naar de mogelijkheden om toe te treden”, aldus Muller. Spyker neemt nu als Spyker Squadron deel aan FIA GT en LMES Endurance-races en is daarin redelijk succesvol.
Mol bevestigde tegenover FORMULE 1 RaceReport dat de overeenkomst met MF1 Racing zo goed als rond is. ,,We zitten in de afrondende fase’’, zegt Mol. ,,Het contract moet nu nog afgemaakt worden op de details. Ik hoop dat we de verkoop in het weekeinde van de Grand Prix van Italië bekend kunnen maken. Maar ja, ik moet voorzichtig zijn, want ik heb zoiets al eerder gedacht en het viel elke keer weer tegen.’’
Alex Shnaider, een Russisch/Canadese miljonairquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:36 schreef boneyard het volgende:
van wie is midland nu eigenlijk, van zo'n rijke rus toch?
Maar in zijn contract zou daar juist een clausule voor staanquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:45 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat Chris nog even een slag om de arm houdt.
In de F1 is tekenen aan het eind van het seizoen natuurlijk al erg snel, dus wie weet hoopt hij op een test bij een topteam.
Misschien is hij ook nog wel bezig met een ander team.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef sanger het volgende:
Wat mij opvalt is dat Albers pas 8 oktober zijn deal bekent gaat maken.
Als alles al rond is, waarom dan pas?
Zou dat ook te maken hebben met Spyker F1?
Toch BMW?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien is hij ook nog wel bezig met een ander team.
Er was toch sprake van een evt. test bij mercedes? Maar ik vermoed dat als alles doorgaat Mol/Muller in Italie bekend maken MF1 overgenomen te hebben en tegelijk Chris zijn nieuwe contract bevestigt bij SpykerF1...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien is hij ook nog wel bezig met een ander team.
Zou wel een promotie zijn, van een gare mercedes naar een super BMW.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch BMW?
De laatste weken rijd hij erg sterk, kan me niet indenken dat BMW hem nu niet zou overwegen en een aantal maanden terug wel.
Bron: Spyker Squadron sitequote:SPYKER CARS AND M-CONSORTIUM IN NEGOTIATION FOR F1 TEAM
Zeewolde, The Netherlands, 28 August 2006 - - In reaction to various rumors in the press, Spyker Cars N.V. and the M-Consortium headed by Michiel Mol make the following statement.
Spyker Cars NV and the M-Consortium confirm that currently negotiations are taking place with the owner of Midland F1 with respect to a possible acquisition by Spyker of the Midland F1 team. The outcome of the negotiations is still depending on a number of conditions and circumstances. In the event that such acquisition would materialize, Spyker will consider a share issue to (partially) finance the transaction. M-Consortium has expressed its willingness to subscribe to this issue for a large part.
At the appropriate time further announcements will be made. In any event the acquisition will be subject to Spyker Shareholders' and Supervisory Board approval.
Die geruchten gingen. Of het ook waar is, is een tweede. Maar het zou wel een verklaring kunnen zijn waarom hij het nog niet bekend wil maken. Al lijkt mij het reëeler dat hij eerst de bekendmaking van de overname van Midland wil afwachten en van hun wil horen wat de precieze plannen zijn met het team.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch BMW?
De laatste weken rijd hij erg sterk, kan me niet indenken dat BMW hem nu niet zou overwegen en een aantal maanden terug wel.
Toch heb ik zo mijn twijfels bij BMW en Kubica. Ze zoeken daar een coureur die een auto kan ontwikkelen. En van Kuboca weet je dat nog niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
BMW rijd gewoon met Kubica en Heidfeld lijkt me!
racefreaks meld trouwens dat Fisico zijn spin goed is ontvangen bij zn team!
Bronquote:’Zonta naar Renault’
Ricardo Zonta verruilt Toyota na dit jaar voor Renault. En nee, hij wordt niet de tweede coureur van de Franse renstal. Zonta heeft een contract als testrijder getekend.
Dat meldt het Engelse weekblad Autosport op haar website. De 30-jarige Braziliaan heeft dit jaar in dienst van Toyota (testcoureur) vele duizenden kilometers gereden met banden van Bridgestone. En daar hoopt Renault van te profiteren. Door het vertrek van Michelin uit de Formule 1 is Renault genoodzaakt na dit seizoen over te stappen naar Bridgestone.
Zonta neemt naar verluidt ook de rol van reservecoureur van het Franse team op zich. Dat voedt de geruchten dat Heikki Kovalainen, de huidige test- en reserverijder van Renault, volgend jaar in dienst van Renault zijn Grand Prix-debuut maakt. Giancarlo Fisichella is voor volgend jaar al verzekerd van een stoeltje bij de Régie. GP2-titelkandidaat Nelsinho Piquet wordt genoemd als tweede testrijder. Op z’n vroegst, aldus Autosport, maakt Renault deze week haar plannen voor het komende jaar bekend.
* Sally wist niet dat CA een 'rammetje' is... *Zodiak-gewijs, dan... *quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef Spooky4u het volgende:
[F1] Centraal: Christijan Albers, een blijvertje!
Om wat meer Ontopic te kunnen blijven.
Denk wel dat dat de bedoeling is, tenminste Het huidige team in beheer van Spyker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef erikh het volgende:
Zou wel erg gaaf zijn als Spyker dan ook zelf de ontwikkeling van de auto zou kunnen doen.
Laten ze nou eerst eens hun straatauto's zelf helemaal ontwikkelen inclusief de motor, ik heb toch het idee dat ze bij het einde beginnen met een F1 team, maar die Muller is wel goed in het luchtkastelen bouwen en verkopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef erikh het volgende:
Zou wel erg gaaf zijn als Spyker dan ook zelf de ontwikkeling van de auto zou kunnen doen.
Auto doen ze volgens mij toch al Alleen motor is toch afkomstig van Audi?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten ze nou eerst eens hun straatauto's zelf helemaal ontwikkelen inclusief de motor, ik heb toch het idee dat ze bij het einde beginnen met een F1 team, maar die Muller is wel goed in het luchtkastelen bouwen en verkopen.
Dit klopt, maar ik bedoelde meer met mijn opmerking dat Spyker er helemaal nog niet aan toe is en de know how nog niet heeft. De straat auto's zijn technisch niet goed genoeg voor het geld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Auto doen ze volgens mij toch al Alleen motor is toch afkomstig van Audi?
F1 auto zelf doen, motoren van Cosworth of Ferrari. Zie geen verschil in opzet hoor.
Compleet afgeleverd met mechaniciens en ingebouwd en alquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:14 schreef Spooky4u het volgende:
Net of dat Petronas ook maar iets aan de motoren van ferrari ontwikkelde. Misschien alleen de tuning, maar dan hout het ook ver op.
De krachtrbron wordt gewoon een Cosworth of Ferrari met een mooi Spyker label erop.
Buiten dat maakt Spyker ook nog verliesquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef Tarado het volgende:
Natuurlijk vind ik het ook leuk als er Nederlanders in de F1 meedoen,uiteraard het liefts als rijders, maar ik vraag me echt af wat een bedrijf met een omzet van zo'n 12 miljoen euro te zoeken heeft in een sport die gemiddeld 100 miljoen euro per jaar kost en zo'n beetje het dubbele als je bovenin mee wil doen.
Hout hè? Vandaar dat die Saubers de Ferrari's nooit bij konden houden...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:14 schreef Spooky4u het volgende:
Misschien alleen de tuning, maar dan hout het ook ver op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |