abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40717912
Straks me 2e les
Het regent al bijna de hele dag
Ben benieuwd hoe het in de regen gaat
pi_40718010
Btw ik vond het examen makkelijk, maakte een paar kleine foutjes . Maar denk zelf dat ik nog vaak ga afslaan bij verkeers lichten die aan een heuveltje staan
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:10:25 #153
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_40718744
Vandaag theorie-examen gehaald in Utrecht. 5 foutjes whiiiiii

Vanavond eerste avond les
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_40720301
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

wat moet ik me bij een proefexamen voorstellen? doe je die met je instructeur?
Geen TTT, die heb ik al gehad en gehaald. Maar een proefexamen, een soort TTT dus, gewoon om te kijken of ik er klaar voor ben. Maar dan gaat de radio uit en dan wordt er niet meer gesproken, dodelijk saai!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:57:19 #155
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40721851
Over radio's gesproken. Mag die tijdens het echte examen gewoon (zachtjes) aan? Lijkt me wel fijner eigelijks.
pi_40721871
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Geen TTT, die heb ik al gehad en gehaald. Maar een proefexamen, een soort TTT dus, gewoon om te kijken of ik er klaar voor ben. Maar dan gaat de radio uit en dan wordt er niet meer gesproken, dodelijk saai!
Het is niet zo dat 'n praktijkexamen zonder gepraat en zonder radio aan verloopt, hoor.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:59:29 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40721912
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef aaipod het volgende:
Over radio's gesproken. Mag die tijdens het echte examen gewoon (zachtjes) aan? Lijkt me wel fijner eigelijks.
1e 3x aangelaten. Maandag had ik hem uit, ging alles veel beter. Geen ingrepen nog gezakt
pi_40726489
Net dus me 2e les gehad
Sturen enzo ging al veel beter
Alelen die koppeling en schakelen he
Soms raak ik zo in de war dat ik niet meer weet wat ik moet doen
Soms geef ik gas als ik de koppeling indruk, of ik duw de koppeling te langzaam in enzo
Je kent het wel

Heb ook een bochtje achteruit gereden ging ook wel redelijk
En ik ben naar huis gereden ging beter dan ik gedacht had

De instructeur is ook wel okay
Hij let niet echt op de klok
Heb gewoon een half uur langer gereden dan de bedoeling was
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:21:53 #159
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_40739497
Ik moet maandag om 10 uur weer ik heb er echt zin in!
hoop trouwens echt dat ik in 1x slaag
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:30:48 #160
127956 Robbiej
pi_40741214
Hoe zit het eigenlijk daaro met het CBR? Ik hoor van verschillende kanten dat het zó erg verschilt wat voor examinator je hebt.. dus eigenlijk kan je er van uitgaan dat je bij voorbaat al genaaid wordt? De een zakt op dit.. de andere op dat. meestal de meest onbenullige redenen.

nu moet ik dus binnenkort afrijden (dinsdag 29 aug 9:50) en ik moet zeggen. al die reacties op het CBR maken me er niet echt gerust op. als je bij voorhand weet dat de ene examinator dat wel goedkeurt en de ander niet..

wat is het voor een examen dan als niet voor iedereen de zelfde richtlijnen geld?
pi_40741536
Tja, wat je vaak hoort is dat ze kijken wat de algehele indruk is: hoe zeker rijdt de kandidaat en in hoeverre beheerst hij de techniek van het autorijden? Daarop besluiten of je slaagt of zakt, en als je zakt dan pakken ze een paar dingen om als argumentatie te gebruiken (want ze kunnen niet zomaar zeggen: "mijn indruk was niet goed"). Ik heb pas nog van een collega gehoord dat ze 20 minuten reed, en terugmocht en geslaagd was omdat de instructeur haar (ja, haar ) erg goed vond rijden en het niet nodig vond om door te gaan.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:44:04 #162
127956 Robbiej
pi_40741597
Waarom zijn ze dan niet gewoon eerlijk? daar schiet je toch veel meer mee op?
pi_40742335
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Ik heb tijdens mijn rijlessen nooit radio aan gehad en tijdens mijn examen ook niet. Beviel me goed; zo kon ik me beter concentreren. Auto had niet eens een radio ingebouwd...
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:40:21 #164
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40743333
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef wetgos het volgende:

[..]

Ik heb tijdens mijn rijlessen nooit radio aan gehad en tijdens mijn examen ook niet. Beviel me goed; zo kon ik me beter concentreren. Auto had niet eens een radio ingebouwd...
De radio in mijn lesauto was een dag kapot. Toen had ik 2 uur les. Ik heb nog nooit zon kutles gehad. Denk dat iedereen er anders op reageert. Ik word er rustiger van. Luister liever muziek dan dat iemand een heel salvo vragen op me afvuurd.. Luisteren lijd me niet af. Praten wel.
pi_40744274
Vandaag m`n eerste rijles gehad. Ging erg goed al zeg ik het zelf.
Direct naar Almelo gereden. 80 kmph gereden. En de motor is geen enkele keer uitgevallen

Heb wel gezweet in die auto
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:13:02 #166
127956 Robbiej
pi_40744413
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Gesloten het volgende:
Vandaag m`n eerste rijles gehad. Ging erg goed al zeg ik het zelf.
Direct naar Almelo gereden. 80 kmph gereden. En de motor is geen enkele keer uitgevallen

Heb wel gezweet in die auto
80 km/h? niet op de snelweg hoop ik?

nog gefeliciteerd trouwens
pi_40744459
Zo weer terug van vakantie en maandag dan maar gelijk mn tweede les
......Signature-loos......
pi_40744477
Bedankt!

Niet op de snelweg nee. Heb vrijdag m`n volgende les.
Les trouwens in een Golf IV TDI.
pi_40746016
Nu ik m'n rijbewijs heb ben ik nog maar voor één ding "bang". Tijdens het lessen ging het redelijk vaak fout bij het wegrijden bij stoplichten, vooral als ie aan een klein heuveltje zat, dat was in een diesel. Nu moet ik straks in een Benzine rijden, en heb zo het idee dat ik de koppeling rete vaak ga laten schieten en het dus de auto afslaat.

Want dan ga ik met m'n voet van de rem naar het gas pedaal en trek dan meteen m'n voet van de koppeling (deed ik dus ook vaak tijdens het lessen ).

Btw hoe zit het met stapvoets rijden door woonwijken in een benzine?, in die diesel zat je in z'n 2 en reed je op de koppeling zonder gas te geven, dit is niet mogelijk in een benzine heb ik begrepen??
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:46:50 #170
127956 Robbiej
pi_40747067
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs heb ben ik nog maar voor één ding "bang". Tijdens het lessen ging het redelijk vaak fout bij het wegrijden bij stoplichten, vooral als ie aan een klein heuveltje zat, dat was in een diesel. Nu moet ik straks in een Benzine rijden, en heb zo het idee dat ik de koppeling rete vaak ga laten schieten en het dus de auto afslaat.

Want dan ga ik met m'n voet van de rem naar het gas pedaal en trek dan meteen m'n voet van de koppeling (deed ik dus ook vaak tijdens het lessen ).

Btw hoe zit het met stapvoets rijden door woonwijken in een benzine?, in die diesel zat je in z'n 2 en reed je op de koppeling zonder gas te geven, dit is niet mogelijk in een benzine heb ik begrepen??
wegrijden met benzine van een heuveltje is niet echt moeilijker dan met een diesel hoor.. tis alleen even wennen.. gewoon zorgen dat als het groen is je de koppeling tot aangrijpingspunt laat opkomen (terwijl je je rechtervoet op de rem heb staan) dan snel gas bijgeeft dan ga je netjes vooruit.

stapvoets kan je met sommige benzine auto's ook gewoon op de koppeling rijden door een woonwijk. anders gewoon in zn 2-3 zachtjes wat gas geven.
pi_40748788
Aha oke zal na wat wenning wel lukken, heb trouwens ook gelest in een Diesel met de eigenschappen van een benzine (die auto sloeg ook het meest af )
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:45:41 #172
127956 Robbiej
pi_40749144
In wat voor auto lesde je dan?
pi_40749267
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:45 schreef Robbiej het volgende:
In wat voor auto lesde je dan?
Mazda 3 d8 ik
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:54:21 #174
127956 Robbiej
pi_40760290
Zijn wel leuke auto'tjes
pi_40762115
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:

Heb je heel weinig lessen heb je gehad dan voor je rijbewijs dan? No offence, ik heb m zelf laten afslaan bij mn examen.. maar wegrijden bij het stoplicht was toch niet echt een probleem meer.

En in een hoop benzine autos lukt dat inderdaad niet echt, de truc is gewoon om altijd een heel klein beetje gas te blijven geven, dan kan je prima gewoon 20 oid blijven rijden. Het is sowieso wel slim om eigenlijk je gas zo min mogelijk helemaal los te laten, sommige autos hebben de neiging te gaan schokken als je dan weer gas geeft. Als je wel gas geeft gaat het meestal een stuk vloeiender
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')