Geen TTT, die heb ik al gehad en gehaald. Maar een proefexamen, een soort TTT dus, gewoon om te kijken of ik er klaar voor ben. Maar dan gaat de radio uit en dan wordt er niet meer gesproken, dodelijk saai!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat moet ik me bij een proefexamen voorstellen? doe je die met je instructeur?
Het is niet zo dat 'n praktijkexamen zonder gepraat en zonder radio aan verloopt, hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Geen TTT, die heb ik al gehad en gehaald. Maar een proefexamen, een soort TTT dus, gewoon om te kijken of ik er klaar voor ben. Maar dan gaat de radio uit en dan wordt er niet meer gesproken, dodelijk saai!
1e 3x aangelaten. Maandag had ik hem uit, ging alles veel beter. Geen ingrepen nog gezaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef aaipod het volgende:
Over radio's gesproken. Mag die tijdens het echte examen gewoon (zachtjes) aan? Lijkt me wel fijner eigelijks.
Ik heb tijdens mijn rijlessen nooit radio aan gehad en tijdens mijn examen ook niet. Beviel me goed; zo kon ik me beter concentreren. Auto had niet eens een radio ingebouwd...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Geen TTT, die heb ik al gehad en gehaald. Maar een proefexamen, een soort TTT dus, gewoon om te kijken of ik er klaar voor ben. Maar dan gaat de radio uit en dan wordt er niet meer gesproken, dodelijk saai!
De radio in mijn lesauto was een dag kapot. Toen had ik 2 uur les. Ik heb nog nooit zon kutles gehad. Denk dat iedereen er anders op reageert. Ik word er rustiger van. Luister liever muziek dan dat iemand een heel salvo vragen op me afvuurd.. Luisteren lijd me niet af. Praten wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef wetgos het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn rijlessen nooit radio aan gehad en tijdens mijn examen ook niet. Beviel me goed; zo kon ik me beter concentreren. Auto had niet eens een radio ingebouwd...
80 km/h? niet op de snelweg hoop ik?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Gesloten het volgende:
Vandaag m`n eerste rijles gehad. Ging erg goed al zeg ik het zelf.
Direct naar Almelo gereden. 80 kmph gereden. En de motor is geen enkele keer uitgevallen
Heb wel gezweet in die auto
wegrijden met benzine van een heuveltje is niet echt moeilijker dan met een diesel hoor.. tis alleen even wennen.. gewoon zorgen dat als het groen is je de koppeling tot aangrijpingspunt laat opkomen (terwijl je je rechtervoet op de rem heb staan) dan snel gas bijgeeft dan ga je netjes vooruit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs heb ben ik nog maar voor één ding "bang". Tijdens het lessen ging het redelijk vaak fout bij het wegrijden bij stoplichten, vooral als ie aan een klein heuveltje zat, dat was in een diesel. Nu moet ik straks in een Benzine rijden, en heb zo het idee dat ik de koppeling rete vaak ga laten schieten en het dus de auto afslaat.
Want dan ga ik met m'n voet van de rem naar het gas pedaal en trek dan meteen m'n voet van de koppeling (deed ik dus ook vaak tijdens het lessen).
Btw hoe zit het met stapvoets rijden door woonwijken in een benzine?, in die diesel zat je in z'n 2 en reed je op de koppeling zonder gas te geven, dit is niet mogelijk in een benzine heb ik begrepen??
Mazda 3 d8 ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:45 schreef Robbiej het volgende:
In wat voor auto lesde je dan?
Heb je heel weinig lessen heb je gehad dan voor je rijbewijs dan? No offence, ik heb m zelf laten afslaan bij mn examen.. maar wegrijden bij het stoplicht was toch niet echt een probleem meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs heb ben ik nog maar voor één ding "bang". Tijdens het lessen ging het redelijk vaak fout bij het wegrijden bij stoplichten, vooral als ie aan een klein heuveltje zat, dat was in een diesel. Nu moet ik straks in een Benzine rijden, en heb zo het idee dat ik de koppeling rete vaak ga laten schieten en het dus de auto afslaat.
Want dan ga ik met m'n voet van de rem naar het gas pedaal en trek dan meteen m'n voet van de koppeling (deed ik dus ook vaak tijdens het lessen).
Btw hoe zit het met stapvoets rijden door woonwijken in een benzine?, in die diesel zat je in z'n 2 en reed je op de koppeling zonder gas te geven, dit is niet mogelijk in een benzine heb ik begrepen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |