Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Achterop staat een letter bij de fout die je had, daaraan kan je een beetje afleiden wat je fout hebt gedaan
Ja, wou ik laatst ook doen. Stoplicht springt gauw op groen, en Haus schakelt em al rijdend per ongeluk in zijn 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
Zojuist mijn 4e les gehad, er ging weer lekker veel fout....
* sturen ( hand over hand en dat doe ik niet )
* voor een stoplicht terug naar versnelling 1
* korte bochten maken
* lange bochten maken ( naar midden weg rijden en dan sturen. )
Nou jah, donderdag les 5 kijken wat het wordt.
Dit vergeet ik zelfs nog weleens nuquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
* voor een stoplicht terug naar versnelling 1
Hee, die vraag had ik precies zoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinneren
Waarschijnlijk die vraag met het invoegen op de snelweg waar je het eerder over had, of je je richting aan mocht doen. Ik denk dat er op die foto nog een auto linksachter je reed die je voor moet laten gaan (invoegen is een bijzondere manouvre). Ik weet het niet zeker, maar het zal wel zo iets zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinneren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:12 schreef saar87 het volgende:
Yeaay geslaagd!!! Eindelijk de 6e keer...reed niet perfect, maar wel gewoon goed, aardige examinator...heb hem net al opgehaald...Alleen was wel lastig in vaders auto met benzine, terwijl ik diesel gewend ben...mja even oefenen dit weekend...
Klopt, was ook in het begin een beetje wennen bij mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef saar87 het volgende:
nou, ik weet wel dat benzine moet je gas geven en koppelen tegelijk en diesel kan je makkelijker eerst je koppeling op laten komen tot hij pakt en dan gas geve n(voor stoplicht bijv.) en in onze auto (ik weet niet of dat overal zo is) kan je benzine ook verder doortrekken naar bijv 50 in zijn 2 dan in een diesel...maar dat kan ook aan onze auto liggen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:12 schreef saar87 het volgende:
Yeaay geslaagd!!! Eindelijk de 6e keer...reed niet perfect, maar wel gewoon goed, aardige examinator...heb hem net al opgehaald...Alleen was wel lastig in vaders auto met benzine, terwijl ik diesel gewend ben...mja even oefenen dit weekend...
Echt beter voor je joh. Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:12 schreef saar87 het volgende:
De 31e. Gelukkig nog net voordat mijn theorie niet meer geldig is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik hoop ook dat jij eindelijk eens gaat slagen, Alwaysthebest. Je staat al veel te lang in het rijtje met Avatars...![]()
Wanneer moet je weer?
tja, zo hoog is 43 euro per uur toch niet? ik betaal nu 37 euro per uur..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:27 schreef ivetje het volgende:
-verhaal-
Dat vonden er een paar dus wel, dus ik vroeg me af of de kwaliteit van de lessen een beetje gelijk staat aan de kostenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef superheist het volgende:
[..]
tja, zo hoog is 43 euro per uur toch niet? ik betaal nu 37 euro per uur..
Ik zit dus bij een rijschool waar ik 50 euro per 2 uur betaal. Ik heb voor deze rijschool gekozen, omdat mijn broertje daar gelijk de eerste keer geslaagd is, zijn 2 vrienden die daar ook gingen rijden ook, alleen 1 iemand is pas bij de 2e keer geslaagd, maar dat is ook niet zo slecht. Oja, en allemaal na 30 lessen (dat is het pakket wat je koopt).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:27 schreef ivetje het volgende:
....
Vraag me af of je aan de leskosten kan afleiden of het een goede rijschool is of niet nl. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik heb bij rijscholen wel het idee dat goedkoop uiteindelijk duurkoop is en ben benieuwd of dit klopt. Kwam nl iemand tegen die 50 euro voor 2 uurtjes betaalde...ik betaal daarvoor 86 euro, daar MOET toch gewoon verschil in zitten??
...
Het zijn twee boeken, eentje met theorie, de ander met 1200 vragen oid. En ik heb ook wel een leuke vent!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:48 schreef Haushofer het volgende:
Boeken 45 euro? Ik had een boekje van 16 e. Ben trouwens 37 euro kwijt bij Spits92, en ik vind zelf dat ik een erg goeie rij instructeur heb. Erg scherp, en een toffe kerel. Ben wel bij met em iig.
Ik rij bij rijschool Avanti, dit is de website en ze zitten in Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:49 schreef ivetje het volgende:
Babbel1, welke rijschool rij je als ik vragen mag en waar??
Oh sorry, vraag gemist: Ja, dat is het idee. Daarom krijg je ook de korting van 25 euro per les ipv 29 euro. Maar mocht je toch meer lessen nodig hebben, kan je ook gewoon nog extra lessen nemen voor 25 euro, daar doen ze niet zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef ivetje het volgende:
Ik moet eigenlijk theorieboeken betalen, maar omdat ik ze zo goed ken heb ik die gratis gehad.
Maar als ik het goed begrijp koop je dus 30 lessen en na die lessen ga je ook gewoon afrijden??
Maar laten ze je na die 30 lessen ook opgaan als jij zelf niet aangeeft meer lessen te willen of geven ze wel zelf al aan dat ze je er nog niet klaar voor vinden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:58 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Oh sorry, vraag gemist: Ja, dat is het idee. Daarom krijg je ook de korting van 25 euro per les ipv 29 euro. Maar mocht je toch meer lessen nodig hebben, kan je ook gewoon nog extra lessen nemen voor 25 euro, daar doen ze niet zo moeilijk over.
Ik heb het nog niet gevraagd, maar ik denk als ik vraag of ik wat extra lessen mag, dat geen probleem zal zijn. Ze maken natuurlijk zelf ook winst als jij meer lessen wil/moet volgen, dus daar moet je ook een beetje rekening mee houden als je instructrice aangeeft dat de meeste mensen het niet halen binnen 30 lessen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Maar laten ze je na die 30 lessen ook opgaan als jij zelf niet aangeeft meer lessen te willen of geven ze wel zelf al aan dat ze je er nog niet klaar voor vinden?
Mijn instructrice gaf nl al aan dat maar weinig mensen het ook echt halen binnen die 30 lessen. Ik heb zelf ook zo'n pakket en ga er zeker wel overheen.
Ik les ook in Emmeloordquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:30 schreef Robbiej het volgende:
Ik betaal ook ¤43,- per uur hoor
Les 3:
Ging trouwens vandaag weer top! ben weer naar Emmeloord gegaan (ik mocht kiezen hehe, maar ik koos weer voor Emmeloord aangezien ik daar dus moet afrijden) moet alleen nog even wat meer letten op de borden. maar dat gaat ook steeds beter. kijken gaat nu ook toppie. alleen als ik invoeg op de snelweg kijk ik iets te laat naar links of er overig verkeer aankomt. geen ingrepen gehad.
moest ook achteruit bochtje rijden bij een heel onoverzichtelijk woonerf. ging ook 90% goed. alleen iets te ruim. maar hij gaf aan dat ik het toen weer zeer netjes gecorrigeerd had. En fileparkeren ging ook goed wil alleen te snel achteruit![]()
schakelen/koppelen gaat al vanaf les 1 goed. dus daar geen commentaar over gehad.
en ik neem soms rechts aan voor links en links aan voor rechts![]()
Gisteren geslaagd voor mijn theorie met 2 fout.![]()
misschien heb ik je wel gezienquote:
Nou, dat is niet altijd zo hoor. Ik heb zelf niks hoeven corrigeren bij mn examen, maar bij die internetvragen zag ik nog wel es opeens een bord, een onoverzichtelijk weggetje, of kwam er opeens een gebod in mn hoofd springen. Ze zeiden bij het examencentrum ook al dat je gewoon rustig de vraag moest bekijken, en niet te snel antwoord moest geven. Ik denk dat ikzelf bij 40 van de 50 vragen eigenlijk gelijk al wist wat het antwoord was, en bij de resterende 10 kijk je nog even beter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zijle, een goede tip voor het Theorie-examen is: je eerste ingeving is altijd de juiste!
Vooral bij een theorie-examen ga je al snel twijfelen!
Tijd om je fout te corrigeren is er bijna niet, je hebt maar 10 seconden per vraag!
Ik betaalde per les toen nog ¤36,- , mijn examen kostte ¤ 185,-
wat moet ik me bij een proefexamen voorstellen? doe je die met je instructeur?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef Maxxieh het volgende:
Ik betaal 29 euro per uur en de kwaliteit is gewoon prima vind ik zo.. Vandaag proefexamen gehad, helaas 'gezakt' omdat ik vaker in m'n binnenspiegel moet kijken (voornamelijk bij het remmen) en ik eerder naar rechts moet kijken (nacontrole). Maar dat ik gezakt ben is alleen extra motivatie!:)
edit: Iedereen gefeliciteerd nog!:)
waarschijnlijk bedoeld 'ie een TTT. dat is met een examinatorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat moet ik me bij een proefexamen voorstellen? doe je die met je instructeur?
Ik les meestal eind van de dag ivm werk rond 16.00 of 17.00, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:46 schreef Robbiej het volgende:
[..]
misschien heb ik je wel gezien
welke rijschool en welke tijden heb je deze week gereden? of ga je rijden?
Ik lesde van woensdag t/m vrijdag deze week van 10:00 tot 12:00
en volgende week doe ik maandag-woensdag-vrijdag van 10:00-12:00
de week daarop doe ik dinsdag(10:00-14:00, A'dam )woensdag-vrijdag 10:00-12:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |