abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40685775
Gezakt hoe verrassend. Een reden kon hij niet eens echt geven om op het formulier te schrijven maar over het algemeen reed ik gewoon niet goed. Teveel stress in mijn lijf. Ik deed dingen die ik normaal nooit doe. Arghhhhhhh!!! Gatver nog een paar weken lessen en dan weer een examen. Hoe zat kan je het worden
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_40685814
Afrijden!
Hel op aarde
Wel gehaald vorige maand
pi_40685861
All in solo ook zo iets met hun examen garantie. Of je nog wel even verplicht 300 euro wil neertellen voor vier lessen anders is het examen niet voor hun kosten. Wat een domme doos ben ik geweest om daar mijn pakket te nemen. Natuurlijk had ik aan twintig lessen niet genoeg en kwam er het nodige bij. Het gaat een dure grap worden zo

Goh ik ben zomaar lurker af
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_40686377
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:50 schreef ivetje het volgende:

[..]

Achterop staat een letter bij de fout die je had, daaraan kan je een beetje afleiden wat je fout hebt gedaan
Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinneren
pi_40686432
Ik zal zo dadelijk de rijschool weer eens bellen. Heb geen contact meer met ze gehad sinds het debacle van vrijdag maar ik zal ooit toch weer in die lesauto moeten stappen. Kan ik direct vragen wanneer ik weer op kan.
pi_40686434
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Londemanmp het volgende:

[..]

Zojuist mijn 4e les gehad, er ging weer lekker veel fout....

* sturen ( hand over hand en dat doe ik niet )
* voor een stoplicht terug naar versnelling 1
* korte bochten maken
* lange bochten maken ( naar midden weg rijden en dan sturen. )

Nou jah, donderdag les 5 kijken wat het wordt.
Ja, wou ik laatst ook doen. Stoplicht springt gauw op groen, en Haus schakelt em al rijdend per ongeluk in zijn 1 Da's niet zo snugger, temeer omdat ik het eigenlijk ook wel wist
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:33:09 #107
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_40687411
Theorie gehaald met 2 fout lekker. 1e deel al binnen
vandaag ging rijlessen ook geweldig. geen stress geen gekut maar gewoon goed
ging vandaag naar emmeloord en rond de 40 km snelweg gepakt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:46:50 #108
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40687788
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Londemanmp het volgende:

[..]

* voor een stoplicht terug naar versnelling 1
Dit vergeet ik zelfs nog weleens nu

Balen Lula... stom dat ze niet eens een reden konden geven.
To infinity…and beyond!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:50:55 #109
11458 ivetje
pi_40687895
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinneren
Hee, die vraag had ik precies zo Was op een grote parkeerplaats ofzo, die voetganger moest je idd voor laten gaan want je bent met een bijzonde verrichting bezig Maar er zaten meer van dat soort vragen in, dus wie weet welke je fout hebt. En boeie, je hebt em
To infinity…and beyond!
pi_40688351
zo vandaag les 2 gehad,

ze vond dat ik te weinig doorpakte met sturen, dee voornamelijk overpakken, rijdt veel prettiger en gaat veel sneller.

voor de rest ik rij te snel, hou van lekker gas geven.

maandag weer een les op 10.40 uur dus blijf dan de 2 uur binnezitten maar alleen als je binnen regio rotterdam woont.
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:32:08 #111
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40689231
trouwens, autorijden is nu al saai.
wat is zo'n motor rap zeg en dat terwijl ik nog nauwelijks snel kan schakelen.
alleen al als je in de 1 ff lekker doortrekt.
de instructeur had al in de gaten dat ik van snel rijden hield

kan niet wachten totdat ik hem heb, lekker sparen voor 2ehands motortje (gs500...) en dan ervaring opdoen. en als ik later een baan heb een r1 of iets dergelijks aanschaffen
ik ben lief :)
pi_40689692
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk die vraag met het invoegen op de snelweg waar je het eerder over had, of je je richting aan mocht doen. Ik denk dat er op die foto nog een auto linksachter je reed die je voor moet laten gaan (invoegen is een bijzondere manouvre). Ik weet het niet zeker, maar het zal wel zo iets zijn.

Ik moet morgen weer rijden en heb een maand niet in de auto gezeten ofzo. Het is mijn 20ste les, hopen dat ik het nog niet verleerd ben
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_40690484
Yeaay geslaagd!!! Eindelijk de 6e keer...reed niet perfect, maar wel gewoon goed, aardige examinator...heb hem net al opgehaald...Alleen was wel lastig in vaders auto met benzine, terwijl ik diesel gewend ben...mja even oefenen dit weekend...
pi_40690769
Gefeliciteerd!

Wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen benzine en diesel? Ik weet dat benzine eerder afslaat, maar moet je nou bijvoorbeeld ook anders koppelen?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_40691359
nou, ik weet wel dat benzine moet je gas geven en koppelen tegelijk en diesel kan je makkelijker eerst je koppeling op laten komen tot hij pakt en dan gas geve n(voor stoplicht bijv.) en in onze auto (ik weet niet of dat overal zo is) kan je benzine ook verder doortrekken naar bijv 50 in zijn 2 dan in een diesel...maar dat kan ook aan onze auto liggen
pi_40691366
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:12 schreef saar87 het volgende:
Yeaay geslaagd!!! Eindelijk de 6e keer...reed niet perfect, maar wel gewoon goed, aardige examinator...heb hem net al opgehaald...Alleen was wel lastig in vaders auto met benzine, terwijl ik diesel gewend ben...mja even oefenen dit weekend...
Gefeliciteerd! .. Wat leuk, ik ben ook de zesde keer geslaagd! De aanhouder wint zes is gewoon het magische getal! Geniet ervan, en een benzine auto went snel genoeg hoor!
pi_40691586
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef saar87 het volgende:
nou, ik weet wel dat benzine moet je gas geven en koppelen tegelijk en diesel kan je makkelijker eerst je koppeling op laten komen tot hij pakt en dan gas geve n(voor stoplicht bijv.) en in onze auto (ik weet niet of dat overal zo is) kan je benzine ook verder doortrekken naar bijv 50 in zijn 2 dan in een diesel...maar dat kan ook aan onze auto liggen
Klopt, was ook in het begin een beetje wennen bij mij.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:08:44 #118
139330 TNA
For the stars that shine
pi_40697092
quote:
Gefeliciteerd! En na een paar keer met een benzineauto rijden weet je niet beter meer hoor, komt goed.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:30:28 #119
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40697828
quote:
Echt beter voor je joh. Gefeliciteerd!!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:27:37 #120
11458 ivetje
pi_40706582
Er waren hier laatst nogal wat mensen die vreemd opkeken van mijn hoge leskosten en waarom ik daar ben gaan autorijden. Nu had ik het er gisteren over met mijn vriend waarom de lessen zo duur zijn bij mijn rijschool. We hebben het idee dat de lessen gewoon beter zijn en daardoor meer mensen de eerste keer ook slagen. Vroeg me dus af, de mensen die nu gezakt zijn...wat betalen jullie per uur?
Vraag me af of je aan de leskosten kan afleiden of het een goede rijschool is of niet nl. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik heb bij rijscholen wel het idee dat goedkoop uiteindelijk duurkoop is en ben benieuwd of dit klopt. Kwam nl iemand tegen die 50 euro voor 2 uurtjes betaalde...ik betaal daarvoor 86 euro, daar MOET toch gewoon verschil in zitten??
Ben dus benieuwd wat de mensen die de 1e keer niet geslaagd zijn betalen per les en de mensen die wel de 1e keer geslaagd zijn. Zit er een verband tussen duurdere lessen en het in 1 keer slagen?
To infinity…and beyond!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:28:00 #121
11458 ivetje
pi_40706593
En saar87, Gefeliciteerd natuurlijk!!
To infinity…and beyond!
pi_40708955
Ik heb over 2 weken theorieexamen. Iemand nog tips?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:52:52 #123
88233 Steve
Still the best.
pi_40708977
Ging eindelijk weer eens lekker vandaag. Gewoon lekker rijden, goed kijken en bijna alles ging goed. Alleen in het begin bij het invoegen zat ik te twijfelen om een auto die achter mij zat, waardoor ik het gas wat losliet zonder daarbij na te denken.
Hoop dat ik nu eindelijk eens ga slagen. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_40709253
Ik hoop ook dat jij eindelijk eens gaat slagen, Alwaysthebest. Je staat al veel te lang in het rijtje met Avatars...

Wanneer moet je weer?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:11:35 #125
88233 Steve
Still the best.
pi_40709375
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik hoop ook dat jij eindelijk eens gaat slagen, Alwaysthebest. Je staat al veel te lang in het rijtje met Avatars...

Wanneer moet je weer?
De 31e. Gelukkig nog net voordat mijn theorie niet meer geldig is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')