Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Achterop staat een letter bij de fout die je had, daaraan kan je een beetje afleiden wat je fout hebt gedaan
Ja, wou ik laatst ook doen. Stoplicht springt gauw op groen, en Haus schakelt em al rijdend per ongeluk in zijn 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
Zojuist mijn 4e les gehad, er ging weer lekker veel fout....
* sturen ( hand over hand en dat doe ik niet )
* voor een stoplicht terug naar versnelling 1
* korte bochten maken
* lange bochten maken ( naar midden weg rijden en dan sturen. )
Nou jah, donderdag les 5 kijken wat het wordt.
Dit vergeet ik zelfs nog weleens nuquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
* voor een stoplicht terug naar versnelling 1
Hee, die vraag had ik precies zoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinneren
Waarschijnlijk die vraag met het invoegen op de snelweg waar je het eerder over had, of je je richting aan mocht doen. Ik denk dat er op die foto nog een auto linksachter je reed die je voor moet laten gaan (invoegen is een bijzondere manouvre). Ik weet het niet zeker, maar het zal wel zo iets zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Had ik idd gezien, het was voorrang verlenen bij bijzonder verrichtingen ofzo (Q), maar die had ik volgens mij allemaal goed. Tenminste, had een vraag waarin je moest inparkeren en waarin werd gevraagd of je een voetganger voor moest laten gaan. Lijkt mij van wel, al het overige verkeer voor laten gaan enzo, maar andere vragen daarover kan ik me niet meer herinneren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:12 schreef saar87 het volgende:
Yeaay geslaagd!!! Eindelijk de 6e keer...reed niet perfect, maar wel gewoon goed, aardige examinator...heb hem net al opgehaald...Alleen was wel lastig in vaders auto met benzine, terwijl ik diesel gewend ben...mja even oefenen dit weekend...
Klopt, was ook in het begin een beetje wennen bij mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef saar87 het volgende:
nou, ik weet wel dat benzine moet je gas geven en koppelen tegelijk en diesel kan je makkelijker eerst je koppeling op laten komen tot hij pakt en dan gas geve n(voor stoplicht bijv.) en in onze auto (ik weet niet of dat overal zo is) kan je benzine ook verder doortrekken naar bijv 50 in zijn 2 dan in een diesel...maar dat kan ook aan onze auto liggen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:12 schreef saar87 het volgende:
Yeaay geslaagd!!! Eindelijk de 6e keer...reed niet perfect, maar wel gewoon goed, aardige examinator...heb hem net al opgehaald...Alleen was wel lastig in vaders auto met benzine, terwijl ik diesel gewend ben...mja even oefenen dit weekend...
Echt beter voor je joh. Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:12 schreef saar87 het volgende:
De 31e. Gelukkig nog net voordat mijn theorie niet meer geldig is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik hoop ook dat jij eindelijk eens gaat slagen, Alwaysthebest. Je staat al veel te lang in het rijtje met Avatars...![]()
Wanneer moet je weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |