Je verwachtte allemaal kerels die zouden ontkennen?quote:
Waarom is dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:31 schreef HeatWave het volgende:
- aanstaande bruidjes belachelijk gemaakt
Neuh, meer mannen die dachten "laat ik hier maar niks over zeggen, want het is nooit goed."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwachtte allemaal kerels die zouden ontkennen?
Hoed u! er spookt een oude trol door het topic!quote:
Hoe was je etentje, by the way?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hoed u! er spookt een oude trol door het topic!
be afraid very afraid
Peervormig, zandlopervormig, weet ik veel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Ripley het volgende:
Neuh, meer mannen die dachten "laat ik hier maar niks over zeggen, want het is nooit goed."
Ook goed, dan kom ik nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je toch veels te jong voor.
.
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Peervormig, zandlopervormig, weet ik veel.
Ja, dat weet ik ondertussen ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemen
Geke Hankel was en is de Muze van de Groninger realisten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemen
'eh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Geke Hankel was en is de Muze van de Groninger realisten.
Zij was perfect peervormig.
Wil jij geen Muze zijn?
Plaatje:
http://www.4xchris.nl/janroos01/images/imagepages/image3.html
zeer geslaagdquote:
Van Gogh is er niks bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Speciaal voor Ripley:
[afbeelding]
Een zantedeschia!!!
Ik bedoel maar.quote:
Je bent niet de enige. Hoe kan men van mij nou verwachten dat ik hard aan het werk ben?quote:
Nothing like a zantedechia om je topic naar de klote te helpenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, maar je verpest wel even een 'Ah, ik heb het topic weer eens dood gekregen' momentje. Was verdomme al op zoek naar het plaatje.
Het is de waardering waar ik het allemaal voor doe.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
Nothing like a zantedechia om je topic naar de klote te helpen
Nietes, het gaat je gewoon om het sleutelbeenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is de waardering waar ik het allemaal voor doe.
Ja, wanneer komt die waardering eens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:00 schreef Ripley het volgende:
Nietes, het gaat je gewoon om het sleutelbeen
Weet je geen mooie in peent te maken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, wanneer komt die waardering eens?
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dat ik de waardering voor m'n peent-keizah-schap zelf moet fabriceren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Weet je geen mooie in peent te maken?
Zondag ga ik naar Appelsap, dan ga ik even informerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, wanneer komt die waardering eens?
In dat geval zou je je frustratie ook kunnen uiten door het peenten van een gebroken sleutelbeen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dat ik de waardering voor m'n peent-keizah-schap zelf moet fabriceren.
De Horrorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
In dat geval zou je je frustratie ook kunnen uiten door het peenten van een gebroken sleutelbeen?
Zoiets als dit?
[afbeelding]
Hij breekt ze toch niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
In dat geval zou je je frustratie ook kunnen uiten door het peenten van een gebroken sleutelbeen?
Zoiets als dit?
[afbeelding]
Waardering waarvoor?quote:
Jouw waardering is weer in het land. Alleen geen idee wanneer die weer in Amsterdam te bewonderen valt.quote:
Ik ga daar heel delicaat mee om. Zo delicaat zelfs, dat ik niet eens een topic in SEX durf te openen over deze onschuldige fetish.quote:
Ik heb gisteren een programma van Jamie gezien, dus ik ben helemaal in de stemmingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jouw waardering is weer in het land. Alleen geen idee wanneer die weer in Amsterdam te bewonderen valt.
Ik voel enige frustratie...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Omdat ik geen linkse boomknuffelaar ben die gaat janken als een bekende reluser een semi-grappig topic opent in F&F. Ik stond gewoon achter de beslissing om die jankerds dan lekker te laten gaan.
het is verdomme FOK! geen EO forum.....
Totaal niet, ik heb de hele rel ook gemist, zat lekker in de kroeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:15 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik voel enige frustratie...
Gewoon erg grappig nu dat de nog aanwezige modjes aan het modden zijn in forums waar ze weinig kaas van gegeten hebben. Ik had gisteren het eerste misverstand al te pakken![]()
Mee eens dat dit de laatste post over de 'rel' is in ons TapasTopic??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totaal niet, ik heb de hele rel ook gemist, zat lekker in de kroeg.
Kan me het standpunt van Danny alleen wel indenken. 1 klein topicje, met een OVERDUIDELIJKE knipoog, en die 2 josti;s gaan een beetje janken. Das gewoon geen FOK! mod materiaal..
Surequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Mee eens dat dit de laatste post over de 'rel' is in ons TapasTopic??
Now..let's talk tapas!
Eén van mijn favo-tapas zijn de dadels met spek er omheen...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Now..let's talk tapas!
Eén van mijn favo-tapas zijn de dadels met spek er omheen...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
De patatas braahvas.![]()
't is net patat. Alleen jammer dat 't niet in een plastic bakje zit en dat ze geen pindasaus erbij hebben![]()
Ja, ik leef nog. Het is alleen rete-druk hier.quote:
Zelfs wanneer je de TS helemaal niet zou kennen, dan was het m.i. nog duidelijk dat het gewoon een aparte manier was om je jonge katjes ter adoptie aan te bieden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Omdat ik geen linkse boomknuffelaar ben die gaat janken als een bekende reluser een semi-grappig topic opent in F&F. Ik stond gewoon achter de beslissing om die jankerds dan lekker te laten gaan.
het is verdomme FOK! geen EO forum.....
http://www.mcdonalds.es/familia/happy/happy.htmlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:39 schreef HeatWave het volgende:
McTapas menuutje maar doen voor je?.
Sorry Mikaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog. Het is alleen rete-druk hier.
[..]
Zelfs wanneer je de TS helemaal niet zou kennen, dan was het m.i. nog duidelijk dat het gewoon een aparte manier was om je jonge katjes ter adoptie aan te bieden.
Een hoop heibel om niets, naar mijn idee.
Nooit, ik zal mijn Don Quichote kruistocht (whehehe) voortzettenquote:
Gezellig, gaat haar vriend ook mee? Of komt die je achteraf onder handen nemen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit, ik zal mijn Don Quichote kruistocht (whehehe) voortzetten.
Volgende week samen Japans eten.
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig, gaat haar vriend ook mee? Of komt die je achteraf onder handen nemen?
Dat wint Mick.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig, gaat haar vriend ook mee? Of komt die je achteraf onder handen nemen?
HW is op rooftochtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit, ik zal mijn Don Quichote kruistocht (whehehe) voortzetten.
Volgende week samen Japans eten.
Maar wel een van de liefste.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
HW is op rooftocht
Ik vind haar huidige vriendje trouwens niet een van de knapste
Dat is waar!quote:
Hij kan me nooit te pakken krijgen manquote:
"Ik bedoel er niks mee mick, kijk maar in dat en dat topic!"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:33 schreef HeatWave het volgende:
maar just for the record, I am kidding here.
Ik gok wel op een geile ober.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Maar hebben we nog iemand voor Sanne in de aanbieden?? Anders gaat ze zichzelf weer afmelen
Mick weet alles hoor, die boeit het allemaal nietsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ik bedoel er niks mee mick, kijk maar in dat en dat topic!"
Eh, thanksquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Mooie foto's Rip! Het is Re goed gelukt om die ogen van je vast te leggen
Het is dat ik van UIO m'n camera niet mee mag nemen...![]()
Check..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eh, thanks![]()
En weer terug naar de tapas
I know...quote:
Niet doen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Vlees gestoofd in sinasappelsaus.
En hoi.
Rip, die foto's van Re mag ik zeker wel sturen naar je prospectus?
Niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
Niet doen!![]()
Houdt ie eigenlijk van tapas?![]()
Sommige mannen kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Al dat gekoppel, ga toch eens copuleren.
Vast, ken jij ze?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen multitasken.
Als de telefoon gaat tijdens seks, neem ik ook altijd op. Slechts als m'n moeder aan de andere kant van de lijn hangt stop ik met m'n bezigheden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Aventura het volgende:
Multitasken tijdens het copuleren is nog beter.
Man, ik heb hem nog niet eens live gezien. Weinig te copuleren danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Al dat gekoppel, ga toch eens copuleren.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Man, ik heb hem nog niet eens live gezien. Weinig te copuleren dan![]()
Ja, maar UIO koppelt mij aan een non-fokker. Die kennen dat principe nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Jaja, dit is fok hoor, 90% van Boe's lijstje kende elkaar niet van te voren
.
Ik denk niet dat hij vervelend zal vinden om zich aan onze gewoontes aan te passen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar UIO koppelt mij aan een non-fokker. Die kennen dat principe niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |