Lekker op tijdquote:
gelukkig niet zeg, de homoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is Lordi. Niet Robbie Williams
Nouja, das ook weer overdreven, hij heeft wel wat aardige nummers, maar die adoratie gaat me echt te ver hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here. Al kreeg ik geld toe. Dan nog bleef ik liever thuis.
Helaas geen tijd voor een zelfgemaakt plaatje, wel voor een creatief gekopieerd iets:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
UIO, kan jij een tekening maken van 'geduld'.
Er is iemand die dat moet leren, mss lukt het na het zien van een beetje geduld?
schokkerend plaatje achter linkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
UIO, kan jij een tekening maken van 'geduld'.
Er is iemand die dat moet leren, mss lukt het na het zien van een beetje geduld?
Moet lukken, op mijn GSMquote:System requierments: P1 60 mhz. 4 mb videocard, 64K RAM. 500K free space on harddrive.
28K2 dialup for multiplayer mayhem!
Misschien dat hier iets voor je tussen staat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Dank je UIO.
Doe dan een lekker wijf ofzo.
Ik heb toch toegang tot KPD?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien dat hier iets voor je tussen staat.
UIO en ondergetekende begrepen 'm direct... hence de editquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef Aventura het volgende:
Niemand snapte dat dat Jimmy Geduld was?![]()
Tuurlijk wel, maar Jimmy Geduld heeft zo'n hoge Ieuw-factorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef Aventura het volgende:
Niemand snapte dat dat Jimmy Geduld was?![]()
Sanne eerstquote:
wrom niet? hiet is toch een Tapas Vind Post?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is geen tvp hoor.
Nou, ik heb dus eigenlijk vrouwen over en geen mannen geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Sanne eerst
kan je die niet koppelen op een BBQ?
een broerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus eigenlijk vrouwen over en geen mannen geloof ik
Heb jij niet wat in de aanbieding?
Jullie eindigen vast ooit samen in een huisje. Van die vieze mannetjes die de hele dag bier zitten te drinken en de samenleving bespreken enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Een broer heb ik ook nog wel over, please, neem hem over.
Eh, nou nee, hou maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Een broer heb ik ook nog wel over, please, neem hem over.
quote:
Nog niet nee, maar het jaar is nog jongquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:37 schreef Ripley het volgende:
[..]heb ik ooit aangeboden om iets meer te doen dan zeer kortstondig leasen?
Maar ik niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar het jaar is nog jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |