Sanne eerstquote:
wrom niet? hiet is toch een Tapas Vind Post?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is geen tvp hoor.
Nou, ik heb dus eigenlijk vrouwen over en geen mannen geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Sanne eerst
kan je die niet koppelen op een BBQ?
een broerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus eigenlijk vrouwen over en geen mannen geloof ik
Heb jij niet wat in de aanbieding?
Jullie eindigen vast ooit samen in een huisje. Van die vieze mannetjes die de hele dag bier zitten te drinken en de samenleving bespreken enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Een broer heb ik ook nog wel over, please, neem hem over.
Eh, nou nee, hou maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Een broer heb ik ook nog wel over, please, neem hem over.
quote:
Nog niet nee, maar het jaar is nog jongquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:37 schreef Ripley het volgende:
[..]heb ik ooit aangeboden om iets meer te doen dan zeer kortstondig leasen?
Maar ik niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar het jaar is nog jong.
Je verwachtte allemaal kerels die zouden ontkennen?quote:
Waarom is dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:31 schreef HeatWave het volgende:
- aanstaande bruidjes belachelijk gemaakt
Neuh, meer mannen die dachten "laat ik hier maar niks over zeggen, want het is nooit goed."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwachtte allemaal kerels die zouden ontkennen?
Hoed u! er spookt een oude trol door het topic!quote:
Hoe was je etentje, by the way?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hoed u! er spookt een oude trol door het topic!
be afraid very afraid
Peervormig, zandlopervormig, weet ik veel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Ripley het volgende:
Neuh, meer mannen die dachten "laat ik hier maar niks over zeggen, want het is nooit goed."
Ook goed, dan kom ik nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je toch veels te jong voor.
.
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Peervormig, zandlopervormig, weet ik veel.
Ja, dat weet ik ondertussen ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemen
Geke Hankel was en is de Muze van de Groninger realisten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemen
'eh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Geke Hankel was en is de Muze van de Groninger realisten.
Zij was perfect peervormig.
Wil jij geen Muze zijn?
Plaatje:
http://www.4xchris.nl/janroos01/images/imagepages/image3.html
zeer geslaagdquote:
Van Gogh is er niks bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Speciaal voor Ripley:
[afbeelding]
Een zantedeschia!!!
Ik bedoel maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |