Maakt mij niet meer uit, ik heb mijn AT kaartje gehadquote:
Nee, ik ben ook zieligquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef longinus het volgende:
Ben ik nu de enige poster zonder tagje achter mijn naam
Nee hoor... maar we zijn wel in de minderheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef longinus het volgende:
welnee, mitä komt ook straksquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef longinus het volgende:
Die stond er in het vorige topic ook al bij toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:44 schreef Aventura het volgende:
Alicey? Heb ik iets gemist?
Kan wel, dan heb ik het daarin ook gemistquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die stond er in het vorige topic ook al bij toch?
Wat voor één?quote:
Be Creative. Dan kan ik dat ook weer in de koppelpraat meenemenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat voor één?
Ik ga nu trouwens naar huis, dus het wordt vanavond.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil jong, strak, dikke tieten, leuk koppie, redelijk hoog IQ, eigen huis, baan, en nymfonaan..
Maar verder heb ik geen eisen.
Oei! Gelukkig geen druk hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Be Creative. Dan kan ik dat ook weer in de koppelpraat meenemen
Zielig hequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef Jumparound het volgende:
Ahhh, arme Rip
ik moet zo gaan koken
Voor een dame![]()
![]()
![]()
Neuken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:54 schreef Sanne het volgende:
Een heel topic vollullen over koppelen, en dan mij helemaal vergeten.
Afmeld.
Agos... hoe kunnen we! Maar volgens mij hebben we nog wel een paar personen voor je in de aanbieding hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:54 schreef Sanne het volgende:
Een heel topic vollullen over koppelen, en dan mij helemaal vergeten.
Afmeld.
quote:
Ben je toch veels te jong voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:48 schreef innepin het volgende:
Shit man, lees ik 'sextalk', gaat het over een meeting. [afbeelding]
jij wilt zeker ook weer komen, met je witte zakdoek?quote:
Hoe intikkerig kan je ze maken zeg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jij wilt zeker ook weer komen, met je witte zakdoek?
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken.quote:
Je moet het zien als een soort L&S-meet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:03 schreef static het volgende:
Waar?
Ok, tof van jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken.
ja, alles opzoeken op internet, netzoals met van die ontvoeringsbrievenquote:
Voor mij maak je alleen maar een gare barbequequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken.
Daar heb je je tijd voor genomen om die te bedenken.quote:
Werk heet zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb je je tijd voor genomen om die te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |