ja, alles opzoeken op internet, netzoals met van die ontvoeringsbrievenquote:
Voor mij maak je alleen maar een gare barbequequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken.
Daar heb je je tijd voor genomen om die te bedenken.quote:
Werk heet zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb je je tijd voor genomen om die te bedenken.
Lekker op tijdquote:
gelukkig niet zeg, de homoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is Lordi. Niet Robbie Williams
Nouja, das ook weer overdreven, hij heeft wel wat aardige nummers, maar die adoratie gaat me echt te ver hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here. Al kreeg ik geld toe. Dan nog bleef ik liever thuis.
Helaas geen tijd voor een zelfgemaakt plaatje, wel voor een creatief gekopieerd iets:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
UIO, kan jij een tekening maken van 'geduld'.
Er is iemand die dat moet leren, mss lukt het na het zien van een beetje geduld?
schokkerend plaatje achter linkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
UIO, kan jij een tekening maken van 'geduld'.
Er is iemand die dat moet leren, mss lukt het na het zien van een beetje geduld?
Moet lukken, op mijn GSMquote:System requierments: P1 60 mhz. 4 mb videocard, 64K RAM. 500K free space on harddrive.
28K2 dialup for multiplayer mayhem!
Misschien dat hier iets voor je tussen staat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Dank je UIO.
Doe dan een lekker wijf ofzo.
Ik heb toch toegang tot KPD?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien dat hier iets voor je tussen staat.
UIO en ondergetekende begrepen 'm direct... hence de editquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef Aventura het volgende:
Niemand snapte dat dat Jimmy Geduld was?![]()
Tuurlijk wel, maar Jimmy Geduld heeft zo'n hoge Ieuw-factorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef Aventura het volgende:
Niemand snapte dat dat Jimmy Geduld was?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |