Maakt mij niet meer uit, ik heb mijn AT kaartje gehadquote:
Nee, ik ben ook zieligquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef longinus het volgende:
Ben ik nu de enige poster zonder tagje achter mijn naam
Nee hoor... maar we zijn wel in de minderheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef longinus het volgende:
welnee, mitä komt ook straksquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef longinus het volgende:
Die stond er in het vorige topic ook al bij toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:44 schreef Aventura het volgende:
Alicey? Heb ik iets gemist?
Kan wel, dan heb ik het daarin ook gemistquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die stond er in het vorige topic ook al bij toch?
Wat voor één?quote:
Be Creative. Dan kan ik dat ook weer in de koppelpraat meenemenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat voor één?
Ik ga nu trouwens naar huis, dus het wordt vanavond.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil jong, strak, dikke tieten, leuk koppie, redelijk hoog IQ, eigen huis, baan, en nymfonaan..
Maar verder heb ik geen eisen.
Oei! Gelukkig geen druk hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Be Creative. Dan kan ik dat ook weer in de koppelpraat meenemen
Zielig hequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef Jumparound het volgende:
Ahhh, arme Rip
ik moet zo gaan koken
Voor een dame![]()
![]()
![]()
Neuken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:54 schreef Sanne het volgende:
Een heel topic vollullen over koppelen, en dan mij helemaal vergeten.
Afmeld.
Agos... hoe kunnen we! Maar volgens mij hebben we nog wel een paar personen voor je in de aanbieding hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:54 schreef Sanne het volgende:
Een heel topic vollullen over koppelen, en dan mij helemaal vergeten.
Afmeld.
quote:
Ben je toch veels te jong voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:48 schreef innepin het volgende:
Shit man, lees ik 'sextalk', gaat het over een meeting. [afbeelding]
jij wilt zeker ook weer komen, met je witte zakdoek?quote:
Hoe intikkerig kan je ze maken zeg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jij wilt zeker ook weer komen, met je witte zakdoek?
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken.quote:
Je moet het zien als een soort L&S-meet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:03 schreef static het volgende:
Waar?
Ok, tof van jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken.
ja, alles opzoeken op internet, netzoals met van die ontvoeringsbrievenquote:
Voor mij maak je alleen maar een gare barbequequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken.
Daar heb je je tijd voor genomen om die te bedenken.quote:
Werk heet zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb je je tijd voor genomen om die te bedenken.
Lekker op tijdquote:
gelukkig niet zeg, de homoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is Lordi. Niet Robbie Williams
Nouja, das ook weer overdreven, hij heeft wel wat aardige nummers, maar die adoratie gaat me echt te ver hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here. Al kreeg ik geld toe. Dan nog bleef ik liever thuis.
Helaas geen tijd voor een zelfgemaakt plaatje, wel voor een creatief gekopieerd iets:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
UIO, kan jij een tekening maken van 'geduld'.
Er is iemand die dat moet leren, mss lukt het na het zien van een beetje geduld?
schokkerend plaatje achter linkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
UIO, kan jij een tekening maken van 'geduld'.
Er is iemand die dat moet leren, mss lukt het na het zien van een beetje geduld?
Moet lukken, op mijn GSMquote:System requierments: P1 60 mhz. 4 mb videocard, 64K RAM. 500K free space on harddrive.
28K2 dialup for multiplayer mayhem!
Misschien dat hier iets voor je tussen staat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Dank je UIO.
Doe dan een lekker wijf ofzo.
Ik heb toch toegang tot KPD?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien dat hier iets voor je tussen staat.
UIO en ondergetekende begrepen 'm direct... hence de editquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef Aventura het volgende:
Niemand snapte dat dat Jimmy Geduld was?![]()
Tuurlijk wel, maar Jimmy Geduld heeft zo'n hoge Ieuw-factorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef Aventura het volgende:
Niemand snapte dat dat Jimmy Geduld was?![]()
Sanne eerstquote:
wrom niet? hiet is toch een Tapas Vind Post?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is geen tvp hoor.
Nou, ik heb dus eigenlijk vrouwen over en geen mannen geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Sanne eerst
kan je die niet koppelen op een BBQ?
een broerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus eigenlijk vrouwen over en geen mannen geloof ik
Heb jij niet wat in de aanbieding?
Jullie eindigen vast ooit samen in een huisje. Van die vieze mannetjes die de hele dag bier zitten te drinken en de samenleving bespreken enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Een broer heb ik ook nog wel over, please, neem hem over.
Eh, nou nee, hou maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Een broer heb ik ook nog wel over, please, neem hem over.
quote:
Nog niet nee, maar het jaar is nog jongquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:37 schreef Ripley het volgende:
[..]heb ik ooit aangeboden om iets meer te doen dan zeer kortstondig leasen?
Maar ik niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar het jaar is nog jong.
Je verwachtte allemaal kerels die zouden ontkennen?quote:
Waarom is dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:31 schreef HeatWave het volgende:
- aanstaande bruidjes belachelijk gemaakt
Neuh, meer mannen die dachten "laat ik hier maar niks over zeggen, want het is nooit goed."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwachtte allemaal kerels die zouden ontkennen?
Hoed u! er spookt een oude trol door het topic!quote:
Hoe was je etentje, by the way?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hoed u! er spookt een oude trol door het topic!
be afraid very afraid
Peervormig, zandlopervormig, weet ik veel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Ripley het volgende:
Neuh, meer mannen die dachten "laat ik hier maar niks over zeggen, want het is nooit goed."
Ook goed, dan kom ik nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je toch veels te jong voor.
.
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Peervormig, zandlopervormig, weet ik veel.
Ja, dat weet ik ondertussen ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemen
Geke Hankel was en is de Muze van de Groninger realisten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
We waren het er geloof ik over eens dat je een vrouw nooit peervormig moet noemen
'eh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Geke Hankel was en is de Muze van de Groninger realisten.
Zij was perfect peervormig.
Wil jij geen Muze zijn?
Plaatje:
http://www.4xchris.nl/janroos01/images/imagepages/image3.html
zeer geslaagdquote:
Van Gogh is er niks bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Speciaal voor Ripley:
[afbeelding]
Een zantedeschia!!!
Ik bedoel maar.quote:
Je bent niet de enige. Hoe kan men van mij nou verwachten dat ik hard aan het werk ben?quote:
Nothing like a zantedechia om je topic naar de klote te helpenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, maar je verpest wel even een 'Ah, ik heb het topic weer eens dood gekregen' momentje. Was verdomme al op zoek naar het plaatje.
Het is de waardering waar ik het allemaal voor doe.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
Nothing like a zantedechia om je topic naar de klote te helpen
Nietes, het gaat je gewoon om het sleutelbeenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is de waardering waar ik het allemaal voor doe.
Ja, wanneer komt die waardering eens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:00 schreef Ripley het volgende:
Nietes, het gaat je gewoon om het sleutelbeen
Weet je geen mooie in peent te maken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, wanneer komt die waardering eens?
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dat ik de waardering voor m'n peent-keizah-schap zelf moet fabriceren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Weet je geen mooie in peent te maken?
Zondag ga ik naar Appelsap, dan ga ik even informerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, wanneer komt die waardering eens?
In dat geval zou je je frustratie ook kunnen uiten door het peenten van een gebroken sleutelbeen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dat ik de waardering voor m'n peent-keizah-schap zelf moet fabriceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |