http://www.mcdonalds.es/familia/happy/happy.htmlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:39 schreef HeatWave het volgende:
McTapas menuutje maar doen voor je?.
Sorry Mikaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog. Het is alleen rete-druk hier.
[..]
Zelfs wanneer je de TS helemaal niet zou kennen, dan was het m.i. nog duidelijk dat het gewoon een aparte manier was om je jonge katjes ter adoptie aan te bieden.
Een hoop heibel om niets, naar mijn idee.
Nooit, ik zal mijn Don Quichote kruistocht (whehehe) voortzettenquote:
Gezellig, gaat haar vriend ook mee? Of komt die je achteraf onder handen nemen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit, ik zal mijn Don Quichote kruistocht (whehehe) voortzetten.
Volgende week samen Japans eten.
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig, gaat haar vriend ook mee? Of komt die je achteraf onder handen nemen?
Dat wint Mick.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig, gaat haar vriend ook mee? Of komt die je achteraf onder handen nemen?
HW is op rooftochtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit, ik zal mijn Don Quichote kruistocht (whehehe) voortzetten.
Volgende week samen Japans eten.
Maar wel een van de liefste.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
HW is op rooftocht
Ik vind haar huidige vriendje trouwens niet een van de knapste
Dat is waar!quote:
Hij kan me nooit te pakken krijgen manquote:
"Ik bedoel er niks mee mick, kijk maar in dat en dat topic!"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:33 schreef HeatWave het volgende:
maar just for the record, I am kidding here.
Ik gok wel op een geile ober.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Maar hebben we nog iemand voor Sanne in de aanbieden?? Anders gaat ze zichzelf weer afmelen
Mick weet alles hoor, die boeit het allemaal nietsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ik bedoel er niks mee mick, kijk maar in dat en dat topic!"
Eh, thanksquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Mooie foto's Rip! Het is Re goed gelukt om die ogen van je vast te leggen
Het is dat ik van UIO m'n camera niet mee mag nemen...![]()
Check..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eh, thanks![]()
En weer terug naar de tapas
I know...quote:
Niet doen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Vlees gestoofd in sinasappelsaus.
En hoi.
Rip, die foto's van Re mag ik zeker wel sturen naar je prospectus?
Niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
Niet doen!![]()
Houdt ie eigenlijk van tapas?![]()
Sommige mannen kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Al dat gekoppel, ga toch eens copuleren.
Vast, ken jij ze?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen multitasken.
Als de telefoon gaat tijdens seks, neem ik ook altijd op. Slechts als m'n moeder aan de andere kant van de lijn hangt stop ik met m'n bezigheden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Aventura het volgende:
Multitasken tijdens het copuleren is nog beter.
Man, ik heb hem nog niet eens live gezien. Weinig te copuleren danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Al dat gekoppel, ga toch eens copuleren.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Man, ik heb hem nog niet eens live gezien. Weinig te copuleren dan![]()
Ja, maar UIO koppelt mij aan een non-fokker. Die kennen dat principe nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Jaja, dit is fok hoor, 90% van Boe's lijstje kende elkaar niet van te voren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |