Dat kan dus zomaar niet. Ik heb hier nog geen "mag ik in Breda komen wonen?" sollicitatie voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef Silven het volgende:
Ik ga volgend jaar in Breda naar school! En ken wat mensen die daar wonen.![]()
Daarom zei ik ook ik KEN wat mensen die er wonen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef richkes het volgende:
[..]
Dat kan dus zomaar niet. Ik heb hier nog geen "mag ik in Breda komen wonen?" sollicitatie voorbij zien komen.
Die titel ben ik zelf ook erg trots op!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef JDude het volgende:
Mooi begin voor de OP, Fieldmouse. Gave foto, leuke titel ook.
Jaja...more to come hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef richkes het volgende:
Was al aan het wachten op de OP van de altijd onderschatte Veldmuis.
Zijn ze niet vrij laat begonnen? Hoor ze pas een uurtje. Dat belooft wat, tot hoelaat gaan ze door?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Zo te horen is het weer Valkenberg-herrie. Hoor die zooi hier!.
Ik dacht eigenlijk tot een uur of 10 en 11, vanwege herrie overlast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:04 schreef richkes het volgende:
[..]
Zijn ze niet vrij laat begonnen? Hoor ze pas een uurtje. Dat belooft wat, tot hoelaat gaan ze door?
Ik zat net op een balkon aan de achterkant van het Kasteelplein (met uitzicht op de muzikale oefenruimte die blijkbaar boven o'Mearas gevestigd is). Daar hoorde je er niets van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Zo te horen is het weer Valkenberg-herrie. Hoor die zooi hier!.
WTF! Dat is naast het Valkenberg man, dove kwartel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zat net op een balkon aan de achterkant van het Kasteelplein (met uitzicht op de muzikale oefenruimte die blijkbaar boven o'Mearas gevestigd is). Daar hoorde je er niets van.
Ja, maar wel aan de achterkant he, soort van binnenplaatsje. Dan zit er een aardige geluidwal tussen ons en het Valkenberg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:54 schreef timmeeeh het volgende:
WTF! Dat is naast het Valkenberg man, dove kwartel!
welke brievenbus? heb er ook een gepost namelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Tommeh het volgende:
Wat een asocialen hier zeg. Doe ik netjes een brief in de brievenbus en 's avonds hoor ik een keiharde knal en een hoop gelach, hebben ze de brievenbus opgeblazen. Nou maar hopen dat ik nog voor de lichting was.
Mooie OP foto overigens.
Kruising frisolaan en vdborchlaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
welke brievenbus? heb er ook een gepost namelijkheeft spoed namelijk
Hallo Tommeh.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Kruising frisolaan en vdborchlaan.
volgens mij zijn ze daar ook aan de weg aan het werken.(noordelijke rondweg) ik hoorde de sirenes echt een aantal minuten op dezelfde plek loeien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:01 schreef Ritchie het volgende:
Er was gisteren brand in de hoge vucht, dus waarschijnlijk kwamen ze daar langs.
Brandalarm:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:18 schreef bassieVL het volgende:
gisteravond rond 23.40 uur erg veel en erg lang sirenes gehoord. Terheijdenseweg, tussen de rondweg en station uitgang noord.
Ik zal straks es kijken, kom er straks toch langsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:24 schreef Tommeh het volgende:
Ik weet niet of je het nog aan de struiken kan zien nu, lijkt me wel, was best een groot vuurtje.
Daar erg dichtbijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zal straks es kijken, kom er straks toch langs.
Maare, waar woon jij dan?
Daar vrij vlakbijquote:
ik heb ook in die straat gewoond!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar vrij vlakbij.
Edit: Ah, ff je adres opgespoord, nee, ik woon aan de andere kant van de mark, of aan de andere kant van de rondweg, ik weet niet in welk stuk straat jouw huis staat
.
Vlakbij de voormalige ijsboer? Die was tof!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ik heb ook in die straat gewoond!
dichtbij het bos
was lekker ijs daar. op die plek zit nu toch een of ander restaurant?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vlakbij de voormalige ijsboer? Die was tof!.
Klopt, restaurant de graaf. Duur restaurant wel geloof ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
was lekker ijs daar. op die plek zit nu toch een of ander restaurant?
maar wel lekker etenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:17 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Klopt, restaurant de graaf. Duur restaurant wel geloof ik.
schuin tegenoverquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vlakbij de voormalige ijsboer? Die was tof!.
Verandering in brengen dan! Breda moet wel winnen van Tilburg, qua posts!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef timmeeeh het volgende:
Ik verveel me.
Morgen 8.45u laatste tentamen, nauwelijks iets voor gedaan.
Het Breda topic is een beetje rustig op het moment.
Ja, dat weet ik nooit hoorquote:
Hoe weet je dat ik geen lekker wijf ben?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nooit hoor!
Als je een lekker wijf was mocht je het me allemaal netjes uit komen leggen. Nu geloof ik het allemaal wel.
Zo te zien aan je avatar ben je geen lekker wijf!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik geen lekker wijf ben?
Dan zou jij wel een lekker wijf zijn! Maar dat is ook niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo te zien aan je avatar ben je geen lekker wijf!
Hmm, nu je het zegt!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dan zou jij wel een lekker wijf zijn! Maar dat is ook niet.
Ik ga het onthouden!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:08 schreef timmeeeh het volgende:
als iets gelijk is > als
als iets beter, slechter, meer of minder is > dan
Pics!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:08 schreef timmeeeh het volgende:
bovenstaande post was van mn zusje trouwens![]()
Kutkachel man!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef Silven het volgende:
Ik docht al; wat is dat KOUD in die douche man!
Aan!quote:
wat is dat. tom?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef Tommeh het volgende:
Lekker eten gehaald bij de Fusion, heerlijk!
Mail je me die pics van je zusje nog ff?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef timmeeeh het volgende:
ja pallets sorteren enzo
[..]
wat is dat. tom?
Niks van meegekregen, woon daar toch redelijk vlakbij. Normaal hoor ik de sirenes wel als ze daar moeten zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Brandalarm:
RAFFY VZH. LOC. B. DE W BERNARD DE WILDESTRAAT
Sushi gehaald.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef timmeeeh het volgende:
ja pallets sorteren enzo
[..]
wat is dat. tom?
Redelijk vaak alarm daar, zie het iig vaker voorbij komen. Ach, als er écht fik is ga ik ook wel kijkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:16 schreef Urnie het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, woon daar toch redelijk vlakbij. Normaal hoor ik de sirenes wel als ze daar moeten zijn.
Ga slapen danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Redelijk vaak alarm daar, zie het iig vaker voorbij komen. Ach, als er écht fik is ga ik ook wel kijken.
Daar wachtte ik nog even op, ff rukken voor het slapengaan jeweets!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Anders geen piccahz van mijn gezustertje!!!
Ik kende ook iemand in de B. de Wildestraat, maar die is de stad uit verhuisdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:16 schreef Urnie het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, woon daar toch redelijk vlakbij. Normaal hoor ik de sirenes wel als ze daar moeten zijn.
Ja, ik moet eerst nog foto's schieten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar wachtte ik nog even op, ff rukken voor het slapengaan jeweets!
Je stuurt ze wel even door, he, Fieldmouse.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Daar wachtte ik nog even op, ff rukken voor het slapengaan jeweets!
Logisch, als je daar woont!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kende ook iemand in de B. de Wildestraat, maar die is de stad uit verhuisd.
True!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst nog foto's schieten!
Iets wat jij ook zou doen!
Ik stop ze wel in je brievenbus!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Je stuurt ze wel even door, he, Fieldmouse.
maak er een zipje van.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik stop ze wel in je brievenbus!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:54 schreef timmeeeh het volgende:
Whehe gefopt!! Ik heb helemaal geen gezustertje!!
hier lekker nichts!! zonneschijn endezoquote:
Hier niks. Maar ach, straks mag ik weer naar het Ginneken, dus dan zal het wel weer pokkeweer zijnquote:
Ga je bieren drinken, veldmuis?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hier niks. Maar ach, straks mag ik weer naar het Ginneken, dus dan zal het wel weer pokkeweer zijn.
Wie weet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ga je bieren drinken, veldmuis?
Ik ga vanavond bieren drinken! En morgen in Breda!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wie weet!!
Nu regent het hier wel als de tering trouwens!!
Kan je beter in brooklyn aan de long island ice thee !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hier niks. Maar ach, straks mag ik weer naar het Ginneken, dus dan zal het wel weer pokkeweer zijn.
Zwaai je de volgende keer als ik een toffe foto van je maak?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:10 schreef jpjedi het volgende:
Brandweer Breda hier. Wel (Prinsen)bekenaar in hart en nieren.![]()
was een automatisch brandalarm.
http://www.pd5hw.nl/p2000/
selecteer "midden en west brabant"
per regels staat er welke voertuigen eruit moeten met vier cijfers. eerdte twee staan voor de kazerne:
61xx = post centrum
62xx = post Prinsenbeek
63xx = post Teteringen
64xx = post Ulvenhout
vertel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zwaai je de volgende keer als ik een toffe foto van je maak?
Valt weinig te vertellenquote:
Centrum:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen.
Hou het op een gekke hobbyist..
Zitten jullie trouwens altijd op dezelfde wagen, of scheelt dat? En indien dezelfde, welke wagen rij jij mee (mee)?
1500 uitrukken per jaar waarvan 900 "automaten".. Amphia Molengracht bijna dagelijks en soms wel drie keer per dag. Daar is nu een brief van de burgemeester naar toe dat het geld gaat kosten en het is nu redelijk onder controle..paar keer per week nog maar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Thieske het volgende:
Klopt het beeld dat ik heb dat jullie vaak voor onterechte (automatische) brandalarmen uit moeten rukken?
Op m'n werk is het sowieso al enkele keren per jaar in ieder geval.
geen vrijwilligers op post centrum meer. Dat is de taak die de buitenposten hebben overgenomen als 3e TAS. Denk aan een automaat en kort erna een ander incident, dan gaat de buitenpost eruit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:12 schreef veldmuis het volgende:
Heeft de post Centrum nou eigenlijk ook vrijwilligers rondlopen?
Oh...wat ik me nog meer afvraag, hebben jullie intussen al P2000 pagers gekregen, of lopen jullie nog rond met de analoge pagers?
Dat dacht ik al idd. Leuk om te vermelden dat ik daar nog 2 (!) dagen stage gelopen heb, al had dat niks met de brandweer te maken, maar meer met de computers daar. Helaas kon ik niet een echte stage lopen daar, het hele beheer is via het stadskantoor geregeld oid geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
geen vrijwilligers op post centrum meer. Dat is de taak die de buitenposten hebben overgenomen als 3e TAS. Denk aan een automaat en kort erna een ander incident, dan gaat de buitenpost eruit.
Ik hoorde idd iets over apparaten waarvan displays scheurden ed, best debielquote:P2000..praat me er niet van. alles was besteld bij een firma volgens het protocol van publieke aanbesteding. Dit bracht echter een dergelijk bagger apparaat dat ze kunstgrepen hebben moeten ondernemen om er onderuit te komen en een kwalitatieve firma mee te laten bieden wat nu gebeurd is. Er wordt binnenkort 10% uitgeleverd van de bestelde 900.
De spraakfunctie, jullie vrijwilligers krijgen geen C2000 porto's of wat? Want voor zover ik weet werkt de brandweer al wel met C2000 toch?quote:Dus ja wij hebben nog de oude analoge pieper en ik moet zeggen we zitten niet echt te wachten op een nieuwe aangezien we dan onze spraakfunctie verliezen en de p2000 pieper is uitgerust met een niet-oplaadbare batterij wat dus 15000 wegwerpbatterijen opleverd in onze regio per jaar.. maar ja de openbare aanbesteding bepaald alles.![]()
Hm, dat is waar. Het is erg goed dat ze er zijn, al hoop ik niet van hun diensten gebruik te hoeven maken, de komende tijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Hey, even een stukje over de brandweer is niets mis mee!
Ach, als je jezelf buitensluit komen ze ook helpen als je wil, dus op die manier valt het allemaal nog wel meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Het is erg goed dat ze er zijn, al hoop ik niet van hun diensten gebruik te hoeven maken, de komende tijd.
Ik moet eerlijk bekennen dat dat een van de straten is die ik niet zou weten te vinden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:45 schreef densmee het volgende:
Frankenthalerstraat
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog vragen of je dan met zo'n TMO niet onderling contact kan hebben, en met de DMO niet de GMK kan bereiken, maar dat zal ik dan maar laten..
bij een flinke brand is dat dus amper bruikbaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
TMO kan je overschakelen naar DMO maar dan verlies je contact met GMK en wordt niet gedaan. TMO kan onderling gebruikt worden in de gemeentelijke groepen voor langere afstand (landelijke dekking)
DMO is alleen onderling en heeft een zeer mager bereik van 300 meter en dus niet in gebouwen.
of bij de www.beyerd.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef jpjedi het volgende:
voor speciaalbier moet je in het bierreclame museum zijn.
Fikkie gestookt, JDude?quote:21:39:31 12-08-06 17 G BRAN PRIO 1 6136 ORANJEBOOMSTRAAT 146 BREDA BUITENBRAND AFVAL/RUIGTE (INC: 03)
zeezicht op de grote markt is ook leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef hannekethemaster het volgende:
jippie het klussen is inmiddels klaar en ik ben zelfs al helemaal overgehuisden belangrijker vanaf 1 augustus ben ik officieel Bredanaar
we zijn afgelopen donderdag wat gaan drinken bij de Corenmarkt, leuke tent wel. Zijn er nog meer leuke kroegjes waar je lekkere speciaalbiertjes kan drinken???
Bij Vesteda hebben ze wel leuke appartementen. De gemiddelde wachttijd is ongeveer 3 maanden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand trouwens nog woonruimte te vinden?
Zoek een studio of appartementje ....
studio is keuken enzo voor eigen gebruik, wastafeltje erbij ...quote:
Da's aan de andere kant van de dr. Struyckenstraat.quote:
Zo heet wat ik heb ook geloof ik. Heb eigen keuken en badkamer met wastafel/toilet/douche.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
studio is keuken enzo voor eigen gebruik, wastafeltje erbij ...
soms apart slaapgedeelte
En Moeke natuurlijk, op de Ginnekenmarkt!quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
zeezicht op de grote markt is ook leuk
verder Belgian-Beer cafe Bruxxeles, ligt naast de Corenmaet is ook erg lekker drinken daar..
Ja, das ook van de Belgian Beer Cafe groupquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
En Moeke natuurlijk, op de Ginnekenmarkt!
I know, maar dat terras is goed te doen daar...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:54 schreef timmeeeh het volgende:
Ja, das ook van de Belgian Beer Cafe group
Dat is vaak zo in Bruxelles... daarom mijd ik die tent op donderdag en zaterdag sowieso al.quote:Wij waren gister in Bruxelles, 1 biertje gedronken want het was echt té druk en té warm.
Toen naar Kerkpleintje geweest en veel tequila gedronken
Het keteltje!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:05 schreef travelman het volgende:
Wat is eigenlijk het fav. cafe en/of restaurant van de Bredase Fokker?
- Cafe: de Beyerd, SamSam, Zeezicht, (in een foute bui: het Keteltje)
- restaurant: Al Dente
Favo's:quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:05 schreef travelman het volgende:
Wat is eigenlijk het fav. cafe en/of restaurant van de Bredase Fokker?
- Cafe: de Beyerd, SamSam, Zeezicht, (in een foute bui: het Keteltje)
- restaurant: Al Dente
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
- o'Mearas
Gewoon, tof, en een groot glas bier is daar ook...groot!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
verdomme, daar ben ik nog nooit geweest
overtuig me eens jongens
Vertel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef richkes het volgende:
Dat wordt een hete herfst in Breda!
Mooi exemplaar op de kop getikt, zonder gebruikersporen. Geen echte Bredase, dat dan weer niet.quote:
brand??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Een stuk hout dat je in de fik gaat steken in de herfst?
Oeh, heb je nog wat tofs te vertellen over de brandweer?quote:
er was pas geleden toch in Noord nog een grote brand??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oeh, heb je nog wat tofs te vertellen over de brandweer?
Het is ontiegelijk rustig in Breda de laatste tijd!
Ach, eigenlijk wel een goed teken, toch?
Niks van meegekregen eigenlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
er was pas geleden toch in Noord nog een grote brand??
Ik teken bezwaar aan. Zou je met zo een actie nog even kunnen wachten? (minimaal een maand)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef richkes het volgende:
Graag wil ik een actiepunt inbrengen: Wie heeft deze week nog tijd om het belastingkantoor in de hens te zetten?
van mij mag je ook nog even een maandje wachten. ik krijg nog wat van die jongens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik teken bezwaar aan. Zou je met zo een actie nog even kunnen wachten? (minimaal een maand)![]()
quote:A.V. Sprint Breda, Breda
Deze zeer populaire wedstrijd voor regionale, nationale en internationale atleten is door de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie erkend als één van de negen wedstrijden van het Nationaal Baancircuit.
Zaterdag 19 augustus 2006 19:30 uur
Nou, 8-1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben belange na geen Bredanaar maar heb zuiver Beeks bloed.. echter 8-0 doet zeer.![]()
Ik was op dat moment in westerparkquote:
Wel een beetje positief blijven, 8-1 is zo bagger slecht, dat het vanaf nu alleen maar beter kan!quote:
Volgens de Metro 65.000 mensen. Toch nog een mooi aantal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond het nog behoorlijk druk.
Ligt er nogal aan wat je zoekt, ben je eenzaam en wanhopig; Het hijgend hert. Kunstenaar of ict'er; De Bommel, Volkskrant in de dop: De Beijerd. Gewoon een leuke meid: Zie ik je vanzelf.(zal mijn vriendin leuk vinden)quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef hannekethemaster het volgende:
trouwens, was zaterdag voor t eerst gaan stappen in Breda en ben tot de conclusie gekomen dat men wel erg fan is van feestcafe anex apres ski barren.... Kortom een hoog breezah gehalte... Waar moet ik zijn op een zaterdag als ik gewoon een leuk kroegje wil vinden zonder feestmuziek, waar het niet TE vol is (Bruxelles vond ik nl. wel ok maar daar was t weer TE warm en TE druk)
of je volgt de reeks gewoon en heb je al tien keer irish pub o'mearas voorbij zien komenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef hannekethemaster het volgende:
trouwens, was zaterdag voor t eerst gaan stappen in Breda en ben tot de conclusie gekomen dat men wel erg fan is van feestcafe anex apres ski barren.... Kortom een hoog breezah gehalte... Waar moet ik zijn op een zaterdag als ik gewoon een leuk kroegje wil vinden zonder feestmuziek, waar het niet TE vol is (Bruxelles vond ik nl. wel ok maar daar was t weer TE warm en TE druk)
open anders even een topic in UVT over stappen in gare gehuchten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
Zelf tot mijn 16e in Breda wezen stappen drie keer per week...nu ben ik 29 en we gaan nog maar zelden.
Prinsenbeek heeft 9 cafe`s dus daar kunnen we ons ook goed vermaken en anders gaan we in Belgie stappen.
Gemeente zundert heeft geen sluitingstijden dus dat is ook wel gezellig als de eerste weer binnenkomt als de laatste naar huis gaat. (De Bels in Zundert en Jolly jester in Rijsbergen)
Als dicotheek vind ik toch highstreet het leukst in Hoogstraten. Daar gaan de meesten hier uit de buurt toch heen aangezien er in Breda geen discotheken zijn. De sfeer is daar allemaal wat gemoedelijker dan in NL en veel minder aggressief. Pluspunt vind ik oook bediening in een discotheek, dat heeft toch wel wat.
Eigenaar van Highstreet is bezig met de overname van Zalinas in Etten-Leur.
zijn we zaterdag ook geweest, maar ik hoop niet dat het volk wat er toen rondliep representatief is voor een normale dag dan....quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
of je volgt de reeks gewoon en heb je al tien keer irish pub o'mearas voorbij zien komen
moet dat nou zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
of je volgt de reeks gewoon en heb je al tien keer irish pub o'mearas voorbij zien komen
[..]
open anders even een topic in UVT over stappen in gare gehuchten.
2003!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef Irritinus het volgende:
Ben trouwens benieuwd wanneer de herbouw klaar is van de 3 gezusters. Iemand een idee?
Ach, De 3 Gezusters...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef Irritinus het volgende:
Ben trouwens benieuwd wanneer de herbouw klaar is van de 3 gezusters. Iemand een idee?
Ik wist niet dat je ging huilenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet dat nou zo?
Tis een gezellig topic hier en ik lees het met plezier. nu beschrij ik wat uit de omgeving, mijn eigen ervaring en nu zeik jij het af..![]()
ben je vrouw, 25, lang blond haar en minimaal C?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Tallz het volgende:
jaaa, breda, geen idee of het een leuke stad is maar kom er binnenkort wel achter want ben heeeel hard opzoek naar een kamertje: dicht in/bij t centrum en minimaal iets van 16/18 m2. Heeft er iemand wat leuks?
Zou sowieso even de prikborden op de diverse hogescholen in de gaten houden, daar worden regelmatig kamers aangeboden, voor vast of tijdelijk ivm reizen naar het buitenland ofzo. Al is het maar voor een paar maanden, je hebt dan iig een uitvalsbasis om wat anders te zoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Tallz het volgende:
jaaa, breda, geen idee of het een leuke stad is maar kom er binnenkort wel achter want ben heeeel hard opzoek naar een kamertje: dicht in/bij t centrum en minimaal iets van 16/18 m2. Heeft er iemand wat leuks?
Kijk ook regelmatig op Marktplaats, Speurders, Kamernet. En als je afgezet wilt worden: Direct Wonen, Rotsvast en dergelijke.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou sowieso even de prikborden op de diverse hogescholen in de gaten houden, daar worden regelmatig kamers aangeboden, voor vast of tijdelijk ivm reizen naar het buitenland ofzo. Al is het maar voor een paar maanden, je hebt dan iig een uitvalsbasis om wat anders te zoeken.
ik ben blij dat we voor de flat zo een ondergrondse container hebben. lekker je rotzooi weggooien als het je zelf uitkomt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:13 schreef timmeeeh het volgende:
ik snap dat systeem niet
hier werk je het probleem van zwerfafval en afvaldumpen toch alleen maar in de hand?! als mensen niet thuis zijn op dat moment gooien ze hun zak vuil gewoon ergens weg.. althans dat zou ik doen
Hou ons mooie stadje schoon, idioot!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Ritchie het volgende:
hehe.. wat een achterlijk gedoe zeg..
Straks moet je nog een afspraak maken om je huisvuil op te laten halen.
Workaround:
Dump die zakken gewoon op straat!
Klopt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:17 schreef bassieVL het volgende:
volgens mij kun je gewoon gratis naar de Milieustraat als inwoner van ons schoon Breda:)
Ergens achter de tramsingel zit er ook een, dus eigenlijk vlakbij die bij de Gamma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef bassieVL het volgende:
volgens mij zijn er zelfs twee van die milieustraten in Breda. Ik ga inderdaad ook bij die bij de Gamma. Mits er geen papierrecycling in de hens staat ben je er zo.
Ben ik wel met je eens, maar dan moeten ze niet met van die achterlijke ideeen komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hou ons mooie stadje schoon, idioot!!
Bij-wijze-van-spreken, Fieldmouse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef veldmuis het volgende:
Waarom probeer je zoiets uit, vraag ik me dan af!
Ik vroeg me hetzelfde af, maar toen zag ik de reply van JDude al!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef veldmuis het volgende:
Waarom probeer je zoiets uit, vraag ik me dan af!
Het is alweer een tijdje geleden voor mij... ik vond de baan iets aan de kleine kant, maar hij was wel lekker om op te rijden. Have fun!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef bassieVL het volgende:
is er iemand al een keer wezen karten bij het Indoorfuncentre? Ik ga morgen een rondje draaien.
de baan is inderdaad niet al te lang. Ik vond het wel leuk om een paar rondjes te scheuren. Alleen zijn die Karts altijd aan de kleine kant voor mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:07 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden voor mij... ik vond de baan iets aan de kleine kant, maar hij was wel lekker om op te rijden. Have fun!
jups, op Sportboulevard De Wisselaar op de Terheijdenseweg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:46 schreef hannekethemaster het volgende:
is er eigenlijk een schaatsbaan in Breda en/of omgeving?
waar dan??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:50 schreef richkes het volgende:
Wij schijnen tegenwoordig ook zo'n tent te hebben op de hoek. Heel het Ginneken spreekt er schande van dat ze al om twaalf uur dicht gaan. Schat ik laat nog even de hond uit.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:50 schreef richkes het volgende:
Wij schijnen tegenwoordig ook zo'n tent te hebben op de hoek. Heel het Ginneken spreekt er schande van dat ze al om twaalf uur dicht gaan. Schat ik laat nog even de hond uit.
de hoek van... het zijn dus 2 straten; de prins hendrikstraat, en de gaffelstraat zwaffelstraat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef hannekethemaster het volgende:
kunnen ze daar dan niet peter Prins Hendrik Zwaffelstraat van maken??
Is dat dat rood/witte ding? Ik vind 'm mooi! Dat het niet prettig is kan ik me wat bij voorstellen, maar qua logo issie tof!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef salutem het volgende:
Wow de nieuwe interbrew in bev lichtbak id fijn.. NOT !!!
Mn hele rustige straatje is nu dag en nacht verlicht ! K u T inbev tering lichtbak
Wie de eerste steen gooit mail me ff dan ga ik pics maken
ik heb hem nog niet 's avonds gezien. dus geen idee hoeveel licht die uitstraalt. vrijdag eens opletten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat dat rood/witte ding? Ik vind 'm mooi! Dat het niet prettig is kan ik me wat bij voorstellen, maar qua logo issie tof!
zijstraat van de prins hendrikstr, ter hoogte van de ginnekenees ongeveer, denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:00 schreef timmeeeh het volgende:
WAAR IS DE GAFFELSTRAAT DIE KEN IK NIET?????????????
dus tegenover de ginnekenees zit een stripbar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zijstraat van de prins hendrikstr, ter hoogte van de ginnekenees ongeveer, denk ik.
Blijkbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dus tegenover de ginnekenees zit een stripbar?
Ik zat laatst op een terras in Amsterdam met pullen Jupilerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
BlijkbaarHet was mij ook niet opgevallen...
Zeg timmeeeh, valt het je nu niet erg tegen dat ze geen jupiler hebben in san diego?![]()
Ehh nee, een erotische massagesalon, wat weet ik dat goed hé?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dus tegenover de ginnekenees zit een stripbar?
Nee, ik drink eigenlijk niet zo vaak Jupiler. Ik mis meer Grolschquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
BlijkbaarHet was mij ook niet opgevallen...
Zeg timmeeeh, valt het je nu niet erg tegen dat ze geen jupiler hebben in san diego?![]()
ik ga er zsm heen!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef richkes het volgende:
[..]
Ehh nee, een erotische massagesalon, wat weet ik dat goed hé?
Onder het mom van "deze muis heeft toch niets beters te doen"?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:56 schreef veldmuis het volgende:
Was niks spannends, deze razende reporter was er in levende lijve bij.
Ik denk ik ga maar ff kijken.
Valkenbergquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef veldmuis het volgende:
Waar komt die muziekherrie nu vandaan?
quote:Op maandag 4 september 2006 18:07 schreef veldmuis het volgende:
Hoi!
Waar in Breda zitten schuilkelders?
Gewoon, nieuwsgierig.
Groetjes,
veldmuis
Onder andere onder de KMA, Trip van Zoutland en onder de Grote Markt zitten ook middeleeuwse gevelven. Die schijnen zelfs te lopen van de kerk tot aan het klooster.quote:Op maandag 4 september 2006 18:07 schreef veldmuis het volgende:
Hoi!
Waar in Breda zitten schuilkelders?
Gewoon, nieuwsgierig.
Groetjes,
veldmuis
dat is pellikaan. Daar zit ikquote:Op maandag 4 september 2006 18:51 schreef veldmuis het volgende:
Die in het oude casino ziet er tof uit.
Zat ook bij FF, maar wat zoog er dan zo erg? Lekker sporten, sauna'tje naderhand. Niets mis mee..quote:Op maandag 4 september 2006 18:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ook bij future fitness gezeten trouwens, en dat zoog.
Ze kunnen er geen fatsoenlijk trainingsprogramma opstellen. Ofwel 40 kilo (quote:Op maandag 4 september 2006 18:59 schreef richkes het volgende:
[..]
Zat ook bij FF, maar wat zoog er dan zo erg? Lekker sporten, sauna'tje naderhand. Niets mis mee..
Stiekem geef ik hier nog een lik aan, als iemand er nog meer weet, roep dan eens waar?quote:Op maandag 4 september 2006 18:45 schreef veldmuis het volgende:
Ik bedoelde meer echt schuilkelders, ik weet dat er bij het spoor bij de voormalige oranjeboomdinges een zit, maar verder?.
Er is nu ook Hart for her, alleen voor de dames. 39 euro p.m. dacht ik + eenmalig inschrijvingskostenquote:Op maandag 4 september 2006 18:48 schreef hannekethemaster het volgende:
weer een vraag. ik ben op zoek naar een relaxte niet al te dure sportschool waar ik all in kan sporten.
Ik kan vanuit mijn baas (t amphia) met "korting" bij Pellikan health club maar dat is nog 58 euro per maand. Zijn er andere opties? (die veilig en niet te ver fietsbaar zijn vanuit t centrum?)
Ja hoor, ik woon redelijk centrum en heb een mooie kamer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:36 schreef Tallz het volgende:
He weet er toevallig nog iemand een kamertje mooi in t centrum?
Ook een vrije kamer?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:14 schreef richkes het volgende:
[..]
Ja hoor, ik woon redelijk centrum en heb een mooie kamer.
van horen zeggen:quote:Op woensdag 6 september 2006 20:41 schreef hannekethemaster het volgende:
iemand ervaring met sportschool black and white ??
Etalagekanaal ontvang ik meestal niet, soms zie ik wat storend beeld met veel ruis en amper geluid.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:12 schreef richkes het volgende:
Vraagje: is bij iedereen het beeld van het Casema etalagekanaal zo beroerd? Zenden ze eindelijk iets fatsoenlijks uit, is het geen kijken![]()
Sorry, ik had een banquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:05 schreef timmeeeh het volgende:
er moet weer wat meer leven komen in de breda topicje
bier! wijn! vertier ende vermaeck!
Potverdikke zeg! Hier ook!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:46 schreef JDude het volgende:
Morgen BBQ'en met 'de zaak'. Het schijnt nog verdomd mooi weer te worden ook!
quote:
quote:Blijkbaar is het toch leuk om de grens van de bagger op te zoeken in KLB, week voor
Tommeke, SunChaser, 2609 en veldmuis
Bewust offtopic gaan en baggeren in het topic waar dit juist besproken wordt.
-edit-
Week is teruggebracht tot 48 uur, dus de bans zijn er af.
quote:
Ik denk dat dat aan jouw kant van mijn wijk was!quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef JDude het volgende:
Zonde inderdaad. Oude gebouwen zijn tof!
En eh, Fieldmouse. Zoek eens uit welke heaumeau in jouw wijk nu nog kenkerharde skihutbagger draait. Ik heb er "last" van.
Weet je het weggetje bij het novotel? Heet nog Dr. Batenburglaan, nou, daar tegenover stond het.quote:Op zondag 10 september 2006 11:07 schreef Ritchie het volgende:
Waar zijn die foto's genomen? Ik herken het niet.
Dude! Dat ken ik. Maar het is daar de laatste jaren allemaal zo veranderd en zulks dat ik niet psies waar die boerderij staat.quote:Op zondag 10 september 2006 11:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Weet je het weggetje bij het novotel? Heet nog Dr. Batenburglaan, nou, daar tegenover stond het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |