Klopt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:17 schreef bassieVL het volgende:
volgens mij kun je gewoon gratis naar de Milieustraat als inwoner van ons schoon Breda:)
Ergens achter de tramsingel zit er ook een, dus eigenlijk vlakbij die bij de Gamma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef bassieVL het volgende:
volgens mij zijn er zelfs twee van die milieustraten in Breda. Ik ga inderdaad ook bij die bij de Gamma. Mits er geen papierrecycling in de hens staat ben je er zo.
Ben ik wel met je eens, maar dan moeten ze niet met van die achterlijke ideeen komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hou ons mooie stadje schoon, idioot!!
Bij-wijze-van-spreken, Fieldmouse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef veldmuis het volgende:
Waarom probeer je zoiets uit, vraag ik me dan af!
Ik vroeg me hetzelfde af, maar toen zag ik de reply van JDude al!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef veldmuis het volgende:
Waarom probeer je zoiets uit, vraag ik me dan af!
Het is alweer een tijdje geleden voor mij... ik vond de baan iets aan de kleine kant, maar hij was wel lekker om op te rijden. Have fun!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef bassieVL het volgende:
is er iemand al een keer wezen karten bij het Indoorfuncentre? Ik ga morgen een rondje draaien.
de baan is inderdaad niet al te lang. Ik vond het wel leuk om een paar rondjes te scheuren. Alleen zijn die Karts altijd aan de kleine kant voor mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:07 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden voor mij... ik vond de baan iets aan de kleine kant, maar hij was wel lekker om op te rijden. Have fun!
jups, op Sportboulevard De Wisselaar op de Terheijdenseweg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:46 schreef hannekethemaster het volgende:
is er eigenlijk een schaatsbaan in Breda en/of omgeving?
waar dan??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:50 schreef richkes het volgende:
Wij schijnen tegenwoordig ook zo'n tent te hebben op de hoek. Heel het Ginneken spreekt er schande van dat ze al om twaalf uur dicht gaan. Schat ik laat nog even de hond uit.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:50 schreef richkes het volgende:
Wij schijnen tegenwoordig ook zo'n tent te hebben op de hoek. Heel het Ginneken spreekt er schande van dat ze al om twaalf uur dicht gaan. Schat ik laat nog even de hond uit.
de hoek van... het zijn dus 2 straten; de prins hendrikstraat, en de gaffelstraat zwaffelstraat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef hannekethemaster het volgende:
kunnen ze daar dan niet peter Prins Hendrik Zwaffelstraat van maken??
Is dat dat rood/witte ding? Ik vind 'm mooi! Dat het niet prettig is kan ik me wat bij voorstellen, maar qua logo issie tof!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef salutem het volgende:
Wow de nieuwe interbrew in bev lichtbak id fijn.. NOT !!!
Mn hele rustige straatje is nu dag en nacht verlicht ! K u T inbev tering lichtbak
Wie de eerste steen gooit mail me ff dan ga ik pics maken
ik heb hem nog niet 's avonds gezien. dus geen idee hoeveel licht die uitstraalt. vrijdag eens opletten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat dat rood/witte ding? Ik vind 'm mooi! Dat het niet prettig is kan ik me wat bij voorstellen, maar qua logo issie tof!
zijstraat van de prins hendrikstr, ter hoogte van de ginnekenees ongeveer, denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:00 schreef timmeeeh het volgende:
WAAR IS DE GAFFELSTRAAT DIE KEN IK NIET?????????????
dus tegenover de ginnekenees zit een stripbar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zijstraat van de prins hendrikstr, ter hoogte van de ginnekenees ongeveer, denk ik.
Blijkbaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dus tegenover de ginnekenees zit een stripbar?
Ik zat laatst op een terras in Amsterdam met pullen Jupilerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
BlijkbaarHet was mij ook niet opgevallen...
Zeg timmeeeh, valt het je nu niet erg tegen dat ze geen jupiler hebben in san diego?![]()
Ehh nee, een erotische massagesalon, wat weet ik dat goed hé?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dus tegenover de ginnekenees zit een stripbar?
Nee, ik drink eigenlijk niet zo vaak Jupiler. Ik mis meer Grolschquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
BlijkbaarHet was mij ook niet opgevallen...
Zeg timmeeeh, valt het je nu niet erg tegen dat ze geen jupiler hebben in san diego?![]()
ik ga er zsm heen!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef richkes het volgende:
[..]
Ehh nee, een erotische massagesalon, wat weet ik dat goed hé?
Onder het mom van "deze muis heeft toch niets beters te doen"?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:56 schreef veldmuis het volgende:
Was niks spannends, deze razende reporter was er in levende lijve bij.
Ik denk ik ga maar ff kijken.
Valkenbergquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef veldmuis het volgende:
Waar komt die muziekherrie nu vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |